Episode 2 wordt (denk ik) beterquote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Wat erg, zo enorm naar uitgekeken, zit ik naar de saaiste aflevering ever te kijken
Ik hoop het, zou het doodzonde vinden als de zoveelste succes-serie na 2 seizoenen bagger wordt omdat het 'moet'quote:
Je hebt altijd de boeken nogquote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou het doodzonde vinden als de zoveelste succes-serie na 2 seizoenen bagger wordt omdat het 'moet'
Dat is dan weer een pluspuntquote:
beetje overdreven, nietwaar!quote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Wat erg, zo enorm naar uitgekeken, zit ik naar de saaiste aflevering ever te kijken
Er zijn ook kleine personages die niet in de serie voorkomen en toch een rol spelen in de boeken.quote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Over boeken gesproken. Seizoen 1 was toch bijna hetzelfde als het boek? Met hier en daar een naamverandering? Anders begin ik wel bij boek 2 met lezen.
Boek 1 was veel beter dan seizoen 1. Waarom die haast? Lees het dan gewoon nietquote:Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Over boeken gesproken. Seizoen 1 was toch bijna hetzelfde als het boek? Met hier en daar een naamverandering? Anders begin ik wel bij boek 2 met lezen.
Mijn mening toch.quote:
Dat absoluut niet.quote:
Precies, de Tyrells zijn pragmatisch en kijken naar hun eigen belang. Voor Loras zal wraak wel mee spelen, maar hij heeft niet echt wat te zeggen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat absoluut niet.
Als iets duidelijk moet zijn geworden over Margaery, dan is het wel dat zij koste wat het kost Koningin wil worden. Het vrouwtje is behoorlijk ambitieus en kent geen enkel moreel bezwaar om in een oogwenk de kracht van Highgarden van de ene partij te verbinden aan de andere.
De Tyrells hebben een compleet eigen agenda, de Baratheons en nu de Lannisters zijn in hun ogen niet meer dan een noodzakelijke alliantie om daar te komen.
En House Seaworth.quote:Op zondag 7 april 2013 14:46 schreef Nic1 het volgende:
Na Blackwater niet meer voor zover ik weet. Alleen House Florent misschien, aangezien Stannis ermee is getrouwd.
Dat zijn geen reachlords.quote:
Vond ik van de eerste ep van s 02 ook. komt vast goedquote:Op zondag 7 april 2013 13:21 schreef yvonne het volgende:
Ach, is even een inkomertje.quote:Op zondag 7 april 2013 13:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou het doodzonde vinden als de zoveelste succes-serie na 2 seizoenen bagger wordt omdat het 'moet'
quote:
Absoluut en smaken verschillen. Vond het een prima start van het seizoen met een aantal erg goede scenes (waaronder Tyrion en Tywin) en een paar mindere scenes (die met Sansa en Littlefinger), maar de saaiste ep ooit...neh...quote:
Ik denk dat ik meega met de boven mij postendenquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
[..]
Absoluut en smaken verschillen. Vond het een prima start van het seizoen met een aantal erg goede scenes (waaronder Tyrion en Tywin) en een paar mindere scenes (die met Sansa en Littlefinger), maar de saaiste ep ooit...neh...
fijnquote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meega met de boven mij postenden
Het zal een inkomertje zijn, ik houd moed.
De schrijvers en acteurs zeggen juist dat het het beste seizoen wordt...quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Uiteindelijk zegt toch iedereen dat seizoen 3 het slechtst is. Het eerste is altijd het beste, lijkt de hype tegenwoordig te zijn.
Maar dat zeiden ze ook van vorige seizoen en zullen ze ook over het volgende seizoen zeggen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De schrijvers en acteurs zeggen juist dat het het beste seizoen wordt...
Maar het publiek zegt waarschijnlijk het omgekeerde.quote:Op zondag 7 april 2013 19:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De schrijvers en acteurs zeggen juist dat het het beste seizoen wordt...
Ik vind het 3e seizoen van TWD het beste seizoen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Uiteindelijk zegt toch iedereen dat seizoen 3 het slechtst is. Het eerste is altijd het beste, lijkt de hype tegenwoordig te zijn.
Maar een paar gebeurtenissen maken nog geen heel seizoen hè, ik hoop dat de makers daar rekening mee hielden toen ze dat zeiden.quote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is niet gebaseerd op kijkerservaringen maar op het feit dat er grootse gebeurtenissen te wachten staan dit seizoen, groter dan die in voorgaande seizoenen. Daarom wordt S3 schijnt allesovertreffend, aldus de cast e.d.
Met 'iedereen' bedoelde ik de meerderheid. Maar wie weet, wordt dit een uitzondering.quote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind het 3e seizoen van TWD het beste seizoen.
Het zou te Disney zijn om de slechterik gelijk dood te maken. Het zou veel vetter zijn als ie gewoon blijft leven.quote:Op zondag 7 april 2013 21:21 schreef padlarf het volgende:
Ben ik overigens de enige die hoopt dat Theon een pijnlijke dood sterft? Man man man, wat een treurwilg is dat zeg
Uiteindelijk een pijnlijke dood sterft als compromis?quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het zou te Disney zijn om de slechterik gelijk dood te maken. Het zou veel vetter zijn als ie gewoon blijft leven.
Mag wel, maar ik wil maar zeggen, hij heeft nu de absolute bodem bereikt. Misschien kan ie zijn fouten inzien en weer totaal badass worden?quote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Uiteindelijk een pijnlijke dood sterft als compromis?
Niet cool.quote:
40mil erbij voor s3, s4 weet ik niet.quote:Op zondag 7 april 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weten jullie eigenlijk iets over het budget dat per seizoen door HBO wordt gespendeerd? Gaat dat langzamerhand omhoog of zijn ze bij hun limiet?
Vond het wel echt mooi toen z'n "maten" hem die hele speech lieten doen en hem daarna gewoon neer knuppeldequote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik wil maar zeggen, hij heeft nu de absolute bodem bereikt. Misschien kan ie zijn fouten inzien en weer totaal badass worden?Wishful thinking natuurlijk maar zo hou je het wel spannend.
ik houd niet van shirts met lange teksten, niemand leest die, dus nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |