Het is niet echt duidelijk wat je nou precies bedoelt met "een handige film-app".quote:Op zondag 24 maart 2013 07:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Echt niemand die een app kent die dat kan?
Voor hoeveel?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Dimitri_ het volgende:
Wie zocht er nog een setje originele s3 oordopjes? Heb ze gevonden.
Bij deze: Ik heb ze gevonden.. Nog nodig?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Mip1988 het volgende:
Niemand die van zn meegeleverde oordopjes af wil..?
Laat maar weten als hij hem niet meer wil, neem 't dan graag van je over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja er was laatst een user in het vorige topic.. Even zoeken
Top, doe ik!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat maar weten als hij hem niet meer wil, neem 't dan graag van je over.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Sinds vannacht weet ik ook dat Samsung Dive goed werkt
Ik was mijn telefoon kwijt. Via findmymobile.samsung.com kun je d.m.v. GPS zien waar je telefoon ligt, om hem vervolgens via de pc te laten overgaan. Blijkbaar heb ik hem thuis ergens in een kas laten liggen
Geniaal... echtquote:
Altijd handig zo'n programma, moet ik ook maar eens erop zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geniaal... echtIk heb gelijk even voor gezorgd dat ik gewoon op find my mobile in kan loggen aangezien ik mn telefoon wel regelmatig kwijt ben
Hoef je er niet op te zetten, alleen je account daar registeren. Heb net dat findmymobile met gps gedaan en hij mikt gelijk de gps op je telefoon aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n programma, moet ik ook maar eens erop zetten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoef je er niet op te zetten, alleen je account daar registeren. Heb net dat findmymobile met gps gedaan en hij mikt gelijk de gps op je telefoon aan.
Je kan ook op afstand je telefoon locken. Of bellen met een bericht dat je telefoon vermist/gejat/wat dan ook is. Mhehehe.quote:
de mijne ook, had ik haar eindelijk naar iets nieuws wint ze de Xperia Z.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn S3 aan mijn vriendin gegeven. Wou hem verkopen, maar zij is te gierig voor een andere telefoon en haar LG Speed is een kakding.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb ik weer..heb bij het instellen van de foon een verkeerde naam ingevoerd...hoe kan je dat nog veranderen?
Factory Resetquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb ik weer..heb bij het instellen van de foon een verkeerde naam ingevoerd...hoe kan je dat nog veranderen?
Ben je schizofreen ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ik even ergens anders zat met mijn hoofd...me achternaam is iemands anders naam waar ik net aan zat te denkenquote:
ik heb zo wel eens mn telefoon opgenomenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ergens anders zat met mijn hoofd...me achternaam is iemands anders naam waar ik net aan zat te denken
Klassieker dus...enfin het zij zoquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb zo wel eens mn telefoon opgenomen
Enfin, veel plezier met je nieuwe aanwinst, de S3 lijkt me wel een leuke telefoonquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Klassieker dus...enfin het zij zo
hij ligt alleen niet goed in de handquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Enfin, veel plezier met je nieuwe aanwinst, de S3 lijkt me wel een leuke telefoon
Daarom Nexus 4quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij ligt alleen niet goed in de hand
Volgende keer maar eens naar een Nexus kijken, of wellicht HTC...Het is een geweldige foon die s3, maar ik wil m normaal met één hand kunnen besturen besturen.quote:
Heb even gekeken en zie ze tussen de 300 en 400 euro staan. Wat ik zie is dat er eigenlijk niet veel mensen weten over rooten en customs roms, dus ik zou ze er wel afhalen ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens naar een Nexus kijken, of wellicht HTC...Het is een geweldige foon die s3, maar ik wil m normaal met één hand kunnen besturen besturen.
Vraagje voor eventuele verkoop; wat kost ie los? En wat kan ik ervoor vragen als ie een maand of wat oud is? En kan ik 'm dan beter unrooten icm stock rom of niet?
jeetje zo goedkoopquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb even gekeken en zie ze tussen de 300 en 400 euro staan. Wat ik zie is dat er eigenlijk niet veel mensen weten over rooten en customs roms, dus ik zou ze er wel afhalen ja.
Mn Nexus 4 is 0.1 inch kleiner en kan em perfect met 1 hand bedienen hoor?
Ja verliest wel snel in waarde. Had mn Galaxy Ace gekocht in juli voor 200 euro en vorige maand verkocht voor 100 euro...quote:
Nou ja ik zet gewoon hoog in en anders nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja verliest wel snel in waarde. Had mn Galaxy Ace gekocht in juli voor 200 euro en vorige maand verkocht voor 100 euro...
Naja nu de Nexus 4 een jaartje of 2 gebruiken denk ik, ben er heel blij mee
ik eis een editquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
Dan kan je lang wachten!
http://tweakers.net/price(...)-iii-16gb-blauw.html
macro/autofocus geselecteerd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arghh die camera irriteert me best wel.. dan wil ik focussen op het item dat ik wil fotograferen, maar dan blijft hij wazig en de achtergrond scherpWat doe ik fout?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
Dan kan je lang wachten!
http://tweakers.net/price(...)-iii-16gb-blauw.html
gokje hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij staat op autofocus.Misschien dat het met macrofocus beter werkt?
ja maar wanneerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:30 schreef Osiris024 het volgende:
We krijgen Android 5.0 op de S3 / S4![]()
https://www.facebook.com/(...)46600&type=1&theater
Google I/Oquote:
2014 dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Google I/O
May 15-17, 2013 Moscone Center, San Francisco
Daar gaan ze het aankondigen denken alle blogs
Q3 2013 lijkt haalbaar.
netkwerk lolquote:
Iemand?quote:Op donderdag 28 maart 2013 06:24 schreef iewl het volgende:
Yesss! Sinds gister in het bezit van een rode S3! Ben er erg blij mee, vraag me alleen af of je kunt instellen dat het toetsenbord gelijk weer naar 'letters' springt nadat je een symbool hebt gebruikt. Het is nu nog even wennen om elke keer om te schakelen.
Niemand die zo een app kent?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:17 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.knowyourmobile.com/htc/htc-one/19550/what-htc-zoe
Dat kan. Zo duidelijk?
Ik denk het niet.quote:
Doe je toch door start- en vergrendelscherm te selecteren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zijn er live achtergronden voor het vergrendelscherm?
he?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Doe je toch door start- en vergrendelscherm te selecteren?
Ja. Via display > achtergrond > start- en vergrendelscherm en dan je wallpaper? Ik heb deze gewoon werkend. Alleen de ripple werkt niet op de lockscreen. https://play.google.com/s(...)ivewallpaper.xperiazquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
he?
Ik zoek een bewegend wallpaper voor het vergrendelscherm
o ja als ik ze allebei hetzelfde zet wel. kan dus helaas niet apartquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja. Via display > achtergrond > start- en vergrendelscherm en dan je wallpaper?
Kan misschien weer via GO launchers "GO multiple wallpaper" ;-)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
o ja als ik ze allebei hetzelfde zet wel. kan dus helaas niet apart
Ik ben juist blij dat die bedekt is, geeft een bak licht 's nachts, vooral vervelend als ie knippert.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zijn er ook flipcovers waarbij niet alleen de camera/flitser en speaker vrij zijn maar ook aan de voorkant de meldingled?
ja ik hoor daar meer over. Ik heb er geen last van snachts....mocht hij knipperen. Ik vind het handig voor op me werk..hoef ik niet steeds het scherm te openen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat die bedekt is, geeft een bak licht 's nachts, vooral vervelend als ie knippert.
Maar anders bestel je toch zo'n ding van ebay, pak je een perforator en maak je er een mooi rond gaatje in? Mislukt het, dan heb je 5 euro verpest op zijn meest.
Daarom heb ik em op de kop naast mij in bed. Geen last van het licht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat die bedekt is, geeft een bak licht 's nachts, vooral vervelend als ie knippert.
Maar anders bestel je toch zo'n ding van ebay, pak je een perforator en maak je er een mooi rond gaatje in? Mislukt het, dan heb je 5 euro verpest op zijn meest.
Blocking mode of Lightflow Manager.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
so. Gefixtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
Dat jullie zo'n last hebben van dat laserbeam
Rechts onderin op verversen drukken? Die van mij staat netjes op 12:37quote:Op zondag 31 maart 2013 12:07 schreef Borizzz het volgende:
Oke, hebben jullie die mooie widget van accuweather?
Die van mij loopt sinds vandaag een uur achter op de toesteltijd (ivm zomertijd).![]()
Weet iemand hoe je dit kunt aanpassen? Ik heb me helemaal scheel gezocht & ws kijk ik ergens overheen.
Had ik ook, effe opnieuw opstarten deed het.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:07 schreef Borizzz het volgende:
Oke, hebben jullie die mooie widget van accuweather?
Die van mij loopt sinds vandaag een uur achter op de toesteltijd (ivm zomertijd).![]()
Weet iemand hoe je dit kunt aanpassen? Ik heb me helemaal scheel gezocht & ws kijk ik ergens overheen.
Power + home, of met je handpalm van links naar rechts over het scherm vegen als dat aan staat.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van een mooie weer widget? Ik ben even vergeten hoe ik een printscreen maak van mijn scherm om te laten zien
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef BrainTeaser het volgende:
Gaat wel over een S3 mini, maar dat mag hier wel ff bij toch?
Software is exact hetzelfde. Als het nu over de hardware ging, maar nee... zo'n probleem is 't niet.quote:
Helveticaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef corehype het volgende:
Welke fonts gebruiken jullie voor de S3? Er zijn best wel leuke te vinden maar er zijn zoveel
Meteen geprobeerd maar zonder het gewenste effect. Verdomde klok blijft een uur achterlopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Had ik ook, effe opnieuw opstarten deed het.
Century Gothic uiteraard!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef corehype het volgende:
Welke fonts gebruiken jullie voor de S3? Er zijn best wel leuke te vinden maar er zijn zoveel
Sowieso nooit aan een abo beginnen met toestellease... Idiootste wat er bestaat imo.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn hier mensen met hi toestellease wiens abonnement al is afgelopen, en al weten hoeveel ze moeten betalen om m over te kopen?
Bij mij pas over 4mnd, maar mag nu verlengen. Ga ik niet doen, te duur.
Offtopic: is er geen aankooptopic over providers/telefoons? T is schrikbarend duur geworden allemaal!
Op welke firmware zit je telefoon?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn toestel heeft sinds kort echt heel veel last van niet meer uit standby komen of spontane reboots. Ben bang dat het een gevalletje garantie claimen gaat worden... Vandaag startte 'ie bij zo'n spontane reboot zelfs niet eens door, dat deed die pas na het eruit halen van batterij. Telefoon lag gewoon voor me op tafel.
Android-versiequote:
power + home werkt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 13:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Power + home, of met je handpalm van links naar rechts over het scherm vegen als dat aan staat.
Huuuuuu dat klinkt als de kuren van mn oude nokiaquote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn toestel heeft sinds kort echt heel veel last van niet meer uit standby komen of spontane reboots. Ben bang dat het een gevalletje garantie claimen gaat worden... Vandaag startte 'ie bij zo'n spontane reboot zelfs niet eens door, dat deed die pas na het eruit halen van batterij. Telefoon lag gewoon voor me op tafel.
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Android-versie
4.1.2
Kernelversie
3.0.31-742798
Buildnummer
JZO54K.I9300XXELLA
Uren provider hierover aan de telefoon gehad met dezelfde problemen, ze moesten het toestel ab-so-luut opsturen want hij was kapot wist meneer absoluut zeker aan de hand van de klachten.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb er ook last van, duurt minimaal 3 weken want het moet worden opgestuurd
Vaag, het moet ook echt snel he. Dus echt power ingedrukt houdenen 2 milliseconden erna home indrukken.quote:
Op mijn Gnote lukt het ook als ik ze allebei tegelijk induw en dan een poosje (± 4 seconden) ingedrukt houd. Ook Touchwiz op 4.1.2 dus neem aan dat het gewoon hetzelfde isquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vaag, het moet ook echt snel he. Dus echt power ingedrukt houdenen 2 milliseconden erna home indrukken.
Ik heb een insane chip, wat nu? Heb verder geen problemen...quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.
Check wel even of je eventueel een slechte eMMC chip hebt (sudden death) : https://play.google.com/s(...)oid.emmc_check&hl=en
Zo niet is het gewoon een software probleem
Hier ook nog steeds. Zelfs na factory reset en cache wipe. Heb hem nu weggebracht naar Vodafone, maar die zullen wel niks vinden zoals bij zovelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
"Yes. Insane chip."quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.
Check wel even of je eventueel een slechte eMMC chip hebt (sudden death) : https://play.google.com/s(...)oid.emmc_check&hl=en
Zo niet is het gewoon een software probleem
Dan is de kans in ieder geval aanwezig, dat je ze nog gaat krijgenquote:Op maandag 1 april 2013 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een insane chip, wat nu? Heb verder geen problemen...
En ook ik, niet echt een verrassing, die van mij is van juni 2012, een van de eerdere batches geloof ik.quote:
Jij hoort je wekker niet als je je telefoon op zijn rug hebt liggen? Sorry maar wat voor wekker heb je dan? En op wat voor volume?quote:Op maandag 1 april 2013 13:03 schreef Catch22- het volgende:
Over die notificatieled, ik leg mijn telefoon altijd met t scherm naar beneden (omdat bij de s3 de speaker aan de achterkant zit en die hoor je anders niet als je wekker gaat). Maar mijn vriendin doet dat niet. Toeb ik gister naar bed gING had ze een notificatie en elke keer was de hele kamer verlicht. Beeeetje too much
hoe kan je zien wat de productiedatum van je s3 is?quote:Op maandag 1 april 2013 13:01 schreef Fendy het volgende:
[..]
En ook ik, niet echt een verrassing, die van mij is van juni 2012, een van de eerdere batches geloof ik.
Oh geen idee, ik kreeg hem toen geleverd, da's wat ik eigenlijk bedoeldequote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hoe kan je zien wat de productiedatum van je s3 is?
dus hij kan best al 3 maanden op de planken hebben gelegenquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kreeg hem toen geleverd, da's wat ik eigenlijk bedoelde
Yepquote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
dus hij kan best al 3 maanden op de planken hebben gelegen
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef LordLynx het volgende:
Doet Samsung ook preventief iets aan die insane chips of moet je wachten tot je telefoon het begeeft?
Link naar de app?quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.
Install Chainfire's GotBrickBug? application to see if your chip is susceptible to the bug or not. (this checks the chip itself, and has nothing to do with whatever your current kernel happens to be)
If it says your ok, then you can do whatever you want.
If it says you are at risk, it doesnt mean you will brick your device on next CWM restore/wipe, but there is certainly a good chance. As long as you have a duff kernel installed with LPM, the more CWM wipes/restores you perform with it on, the bigger the chance of bricking. It could happen on the very first wipe, or it may brick a few wipes down the line.
Bottom line is, unless GotBrickBug says your clear, DO NOT RISK IT!
hij lag altijd naast mijn kussen op bed. Als hij dan op zijn achterkant (dus speaker) lag, hoorde ik hem minder goedquote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hoort je wekker niet als je je telefoon op zijn rug hebt liggen? Sorry maar wat voor wekker heb je dan? En op wat voor volume?
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Joepie, ik heb een Insane chip. Maar ik heb al echt tig keer mijn telefoon geroot zonder er bij stil te staan, nu moet ik mij zorgen gaan maken als ik een nieuwe ROM wil flashenquote:
Of juist blijven flashen, trigger the bug en je krijgt een nieuw "sane" mainboardquote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Joepie, ik heb een Insane chip. Maar ik heb al echt tig keer mijn telefoon geroot zonder er bij stil te staan, nu moet ik mij zorgen gaan maken als ik een nieuwe ROM wil flashen
Wat heeft mijn provider met mijn telefoon te makenquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef Osiris024 het volgende:
Ik schrik eigenlijk wel hoeveel mensen er zijn met een Insane chip![]()
Ik zou in dat geval mijn provider bellen en de situatie uitleggen, toestel opsturen en ruilen voor een goed exemplaar. ( Ze weten van deze problemen.)
Vroeg of laat krijg je toch problemen ermee.
Tip voor de nieuwe kopers : Koop de grijze, minste kans op Brickbug.
Of Samsung zelf als je geen branded telefoon hebt, maar dat snapte je vast zelf al.quote:Op maandag 1 april 2013 20:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heeft mijn provider met mijn telefoon te maken
Ik las op een forum als je XXELLA (die heb ik) versie hebt dat je dan wel veilig zit...quote:
Het gaat vooral om de "patch" van Samsung van 8.5 MB.quote:Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik las op een forum als je XXELLA (die heb ik) versie hebt dat je dan wel veilig zit...
Wat het allemaal inhoud, geen idee.
Ik zie het allemaal vanzelf wel...
Edit: dat heb ik hier vandaan: http://www.androidworld.n(...)aatste-update-3.html
Geen idee of ik die al heb gehad, of dat die nog komt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de "patch" van Samsung van 8.5 MB.
Meer kan je niet doen.
Ik ken eigenlijk helemaal niemand met een branded S3 en ken toch wel wat mensen met een S3. En mensen die hun telefoon rechtstreeks via hun provider bestellen zijn hartstikke gek, dan laat je echt honderden euro's liggen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Of Samsung zelf als je geen branded telefoon hebt, maar dat snapte je vast zelf al.
Daar staat dat je met de XXELLA veilig bent, die staat er bij mij dus op en ik ervaar veel problemen de laatste tijd. Heb al een ticket aangemaakt bij Samsung...quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de "patch" van Samsung van 8.5 MB.
Meer kan je niet doen.
Mag jij me uitleggen waarom.quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk helemaal niemand met een branded S3 en ken toch wel wat mensen met een S3. En mensen die hun telefoon rechtstreeks via hun provider bestellen zijn hartstikke gek, dan laat je echt honderden euro's liggen.
Ik heb het over verlenging afsluiten via provider zelf of via een willekeurige webshop, niet over sim only abonnementen. Via T-mobile moest ik destijds nog 150 euro bijbetalen voor het toestel voor hetzelfde abo, bij Belsimpel kreeg ik bij de verlenging van hetzelfde abo het toestel gratis. Tja, 150 euro vind ik toch meer dan de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom.
Ik heb net mijn abo verlengd met Vodafone. Met mijn huidige abo was sim only 40 euro en met gratis S3 50 euro. Dus 10 euro duurder. 10x24=240. Voor 240 euro heb ik geen nieuwe S3.
Dan scheelt het niet zo heel veel. bij mij was het sim-only van 13.95 vs abo-met-toestel-1 jaar van 50+ euro...quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb net mijn abo verlengd met Vodafone. Met mijn huidige abo was sim only 40 euro en met gratis S3 50 euro. Dus 10 euro duurder. 10x24=240. Voor 240 euro heb ik geen nieuwe S3.
En ik heb voor 50 euro onbeperkt smsen, bellen en 1gb data en gratis S3. Voor een contract van 2 jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan scheelt het niet zo heel veel. bij mij was het sim-only van 13.95 vs abo-met-toestel-1 jaar van 50+ euro...
Ik bel krap 10 minuten per maand en sms nooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En ik heb voor 50 euro onbeperkt smsen, bellen en 1gb data en gratis S3. Voor een contract van 2 jaar.
dan zit daar het verschil inquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik bel krap 10 minuten per maand en sms nooitheb nu 90 min bellen / sms en 1000Mb databundel voor 13.95 sim-only. Alle andere abbo's zijn veels te veel voor me.
Een sim only van 40 euro? Dat is nogal veel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja de middelste zeg maar. Is dat Red?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een sim only van 40 euro? Dat is nogal veel!
Heb je nu Vodafone Red?
Oke, ik begrijp hier niks van, wat is een CWM wipe en wat is een duff kernel with LPM??quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.
Install Chainfire's GotBrickBug? application to see if your chip is susceptible to the bug or not. (this checks the chip itself, and has nothing to do with whatever your current kernel happens to be)
If it says your ok, then you can do whatever you want.
If it says you are at risk, it doesnt mean you will brick your device on next CWM restore/wipe, but there is certainly a good chance. As long as you have a duff kernel installed with LPM, the more CWM wipes/restores you perform with it on, the bigger the chance of bricking. It could happen on the very first wipe, or it may brick a few wipes down the line.
Bottom line is, unless GotBrickBug says your clear, DO NOT RISK IT!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp hier niks van, wat is een CWM wipe en wat is een duff kernel with LPM??
CWM = 'Clockworkmod' kort voor Clockworkmod Recovery. Een manier om via de recovery snel een nieuwe image op je telefoon te zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp hier niks van, wat is een CWM wipe en wat is een duff kernel with LPM??
Als je een slechte chip hebt loop je altijd extra risico.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef LordLynx het volgende:
Maar als ik het toestel nou gewoon 'stock' gebruik, dus alleen updates van Samsung en geen 'recovery' app, loop ik dan verder geen risico met de chip die erin zit?
Ik gebruik zelf weinig data maar dit lijkt me best normaal toch ?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat over batterijduur: het lijkt bij mij het geval dat de batterij sneller leeg gaat als ik hem op dataverbinding heb staan steeds ipv wifi.
Heb op me werk en thuis wifi en laat hem schakelen naar wifi en dataverbinding. Heb vandaag voor het eerst hem de hele dag al op dataverbindin maar de batterij lijkt nu sneller leeg te gaan.
Dat de batterij sneller gaat met data ipv wifi?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf weinig data maar dit lijkt me best normaal toch ?
Dat is vrij normaal ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat de batterij sneller gaat met data ipv wifi?
Maar *afkloppen* sinds ik eergisteren eens wat apps heb opgeruimd, heb ik het probleem eigenlijk niet meer gehad. Misschien dat er toch een app dingen aan het doen was die de telefoon niet zo leuk vond...quote:U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U kunt gaan naar:
1- Instellingen
2- Back-up maken en terugzetten
3- Back-up mijn gegevens groen vinken
4- Automatisch herstellen ook groen vinken
5- Stadaardgegevens herstellen
6- Optie resetten kiezen
Heeft het bij mij niet opgelost helaas. Vodafone kijkt er bij mij op dit moment naar. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Metalfreak het volgende:
Dit geeft Samsung als mogelijke oplossing voor mijn probleem met reboots en niet meer uit standby willen:
[..]
Maar *afkloppen* sinds ik eergisteren eens wat apps heb opgeruimd, heb ik het probleem eigenlijk niet meer gehad. Misschien dat er toch een app dingen aan het doen was die de telefoon niet zo leuk vond...
Ben erg tevreden met Poweramp.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste muziek speler op android?
PowerAmpquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Spotify!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
plan b?quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
Telefoon kwijt tijdens het trippen. Dus ik denk; Avast Anti Theft!
Maar uiteraard werkt die net nu niet![]()
Dag dag S3
Probeer deze eens: http://findmymobile.samsung.com/quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
Telefoon kwijt tijdens het trippen. Dus ik denk; Avast Anti Theft!
Maar uiteraard werkt die net nu niet![]()
Dag dag S3
Moet je een samsung account voor hebben, ik gok dat paartje die niet heeftquote:Op maandag 8 april 2013 08:39 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://findmymobile.samsung.com/
Die kan hij toch alsnog maken?quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Moet je een samsung account voor hebben, ik gok dat paartje die niet heeft
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:
Heb ik wel, maar telefoon staat geloof ik al uitquote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Moet je een samsung account voor hebben, ik gok dat paartje die niet heeft
Lightflow en SwiftKeyquote:Op maandag 8 april 2013 12:02 schreef theKiD het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een goede app waarbij ik het notificatie ledje kan instellen per app of evt mss zelfs per persoon? Iemand een idee?
Ook ben ik benieuwd of iemand een keybord weet zoals de oude galaxy s plus had. Daar is het symbolen en cijfersgedeelte net iets logischer ingedeeld dan het standaard keybord van de s3..
Lightflow kan ik in de lightversie geen specifieke taken toewijzen, en heb geen google-wallet helaasquote:
doe het zelfquote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Droathoah het volgende:
Mensen, haal mij eens over om een S4 te halen ipv. een iPhone 5
Heeft een kutschermquote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Catch22- het volgende:
Koop een Z. Mooier, unieker en betere software
Ah, de Dynafix status zegt in ieder geval:quote:
Weet niet of deze link hier al is gepost, kon 'm zo gauw niet zien:quote:Op donderdag 11 april 2013 10:34 schreef rthls het volgende:
[..]
Ah, de Dynafix status zegt in ieder geval:
'Reparatie Intern - Component repair'
Dus er wordt dan denk ik iets gerepareerd!?
Die status is al sinds 4 april, hopen dat het niet te lang meer duurt
Dat ook inderdaad, spontaan rebooten... wat een kreng is het af en toe.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Fendy het volgende:
Hier ook spontane reboots, compleet hangen (minstens 1 keer per dag een battery pull).
Ik denk dat ik dynafix toch ook maar ga bellen weer.
de kijkhoeken zijn minder, maar daar merk je niets van. Betere kleurweergave dan de S3.quote:
Instellingen -> Display -> Vriendenpagina. Dat aanzetten en dan Headsetpagina aanvinken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef douche-eendje het volgende:
Normaal als ik mn oordopjes in mn toestel jas komt er gelijk zo'n mp3-hoofdtelefoonschermpje bij in mn pagina's. Nu ineens niet meer... uhm help? Kan ik dat ergens instellen?
Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Instellingen -> Display -> Vriendenpagina. Dat aanzetten en dan Headsetpagina aanvinken.
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruikquote:
Ja de standaard weerwidget van accuweather op de lockscreen klopt van geen kant. Heb hem maar weer uitgezet. Weet iemand of er een bewegende wallpaper voor de lockscreen is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruik
En de weerwidget op mijn lockscreen blijft maar zeggen dat het -2C is, ik lig er niet wakker van maar wel raar
En als je m refreshed?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja de standaard weerwidget van accuweather op de lockscreen klopt van geen kant. Heb hem maar weer uitgezet. Weet iemand of er een bewegende wallpaper voor de lockscreen is?
Tsja zo kan ik t ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruik
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ik doe n maand met mn S1, omdat ik m alleen als wekker gebruik
Lijkt me ook sterk..mijn S1 gaat 2 weken mee @ airplane. (maar dan had ik wifi wel aan geloof ik)quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.
Als je met USB oplaadt telt hij dat bv niet mee, dus dat is dan easy te manipuleren
Je moet je voor 1 juni registreren.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:19 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand tot hoe lang die actie met de gratis 64GB geheugenkaart loopt? Zit nog tot juni in Australië maar ga bij terugkomst in Nederland direct voor de S4
Je mag er best n maandje naast komen staan om te kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.
Als je met USB oplaadt telt hij dat bv niet mee, dus dat is dan easy te manipuleren
Heb me geregistreerd en code gekregen maar dan maakt het niet uit wanneer je de S4 precies koopt?quote:
Jawel, in de link hieronder staat alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heb me geregistreerd en code gekregen maar dan maakt het niet uit wanneer je de S4 precies koopt?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:36 schreef theKiD het volgende:
Ik heb een game-mapje gemaakt, en elke keer als ik die open wordt er gezegd: "game-map is open"
Iemand hier enig idee waar ik dat dan per ongeluk heb aangezet? Vind dat een beetje irritant worden, maar zou niet weten waar ik het uit kan zetten..
Beetje meer info is wel gewenstquote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hoor dat een vriend een update had gekregen die zijn problemen met rebooten en niet uit standby komen zou verhelpen, plus dat de accu langer mee zou gaan. Hier nog geen updatemelding gekregen en KIES geeft aan dat updaten via KIES niet meer kan. Hier nog meer mensen die een update hebben gekregen?
Wellicht gemist..........gevallen, bricked , deaud ?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Parafernalia het volgende:
Dit topic maar verwijderen uit mn AT. Te pijnlijk, die confrontatie elke keer.
Vaarwel, S3.
Het ga jullie goed, vrienden![]()
kwijtquote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wellicht gemist..........gevallen, bricked , deaud ?
Fixed !quote:Op woensdag 17 april 2013 15:58 schreef Osiris024 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de HDMI adapter voor de S3 ?
Ik heb perfect beeld, alleen 1 seconde geluid via HMDI en daarna niks meer.
Philips full HD
T-Mobile, Unbranded dacht ik, ja, stockROM, anders krijg je natuurlijk geen firmware updates van Samsungquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Beetje meer info is wel gewenst
Provider, Unbranded ,StockROM etc.
jawel, maar dat werkte niet om een of andere redenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zwaar balen dus.
Vast geen "lost my phone" aangezet ?
De scheurtjes is een bekend probleem, zie:quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De kwaliteit van Samsung begint mij tegen te vallen. Mijn S3 heeft nu ineens spontaan scheuren in de zijkant van de behuizing en het begint aan de onderkant te verkleuren terwijl het al die tijd in de officiële case van Samsung heeft gezeten.
Geen data verbinding of hij staat uit, blijven tracken dus...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jawel, maar dat werkte niet om een of andere reden
Het zilver is op sommige plekken gewoon zwart geworden. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De scheurtjes is een bekend probleem, zie:
http://tweakers.net/nieuw(...)-onder-garantie.html
En onderkant verkleurd, hoe?
Ik heb de zwarte S3, maar zou het verkleuring van zilver niet kunnen komen doordat het geen zilver is maar iets anders dat reageert op de pH van je huid?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het zilver is op sommige plekken gewoon zwart geworden. Heel erg vreemd.
Met zilver duid ik de kleur aanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte S3, maar zou het verkleuring van zilver niet kunnen komen doordat het geen zilver is maar iets anders dat reageert op de pH van je huid?
Shit...3g stond waarschijnlijk uit ja........damnquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Geen data verbinding of hij staat uit, blijven tracken dus...
Ja, geen idee hoe dat bij die van jou zit aan kleurtjes. Bij mij is dat randje gewoon wat grijzigquote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zilver duid ik de kleur aanhet is namelijk geen zilver maar plastic ofcourse. Het lijkt erop dat het slijtage is, maar goed morgen even naar de winkel bellen.
Koop een 3V-voucher of -kaart.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef editoor het volgende:
Ik had een vraag over de Playstore: Kun je er ook met ideal of PayPal betalen? Als dat niet kan wat kan ik dan het beste doen zonder "creditcard"?
Deze dame ook niet.. Mag pas weer een nieuw telefoontje in de zomer van 2014 (november 2014 loopt mijn contract af).quote:
Ja inboedel en ook aansprakelijkheidsverzekering. Zou het op de kinderen kunnen gooienquote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef JohnB52 het volgende:
Heb je n inboedel verzekering?
Nieuw glas kost 300
Doe je scherm het nog wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Djeez het volgende:
Godverdomme!
Zit ik net lekker buiten, flikkert mijn S3 zo uit mijn broekzak op de tegels. Hele glas gebarsten!
Nu heb ik geen verzekering afgesloten, iemand idee wat vervanging kost?
Lees ergens dat je het glas kunt vervangen voor 50 euro, is dat een beetje te doen?
Ja, hij reageert gelukkig nog goed. Glas vervangen lijkt mee een zware klus, ben niet zo handig helaasquote:Op woensdag 24 april 2013 16:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Doe je scherm het nog wel?
Zo ja, dan is het alleen de faceplate. Die kun je zelf nog wel vervangen:
Kijk welke de minste eigen risico heeft en daar op claimen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja inboedel en ook aansprakelijkheidsverzekering. Zou het op de kinderen kunnen gooien
Bij mij zit er ook n breuk in het zilver, en is de toplaag van de backcover aan het afbladderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zilver duid ik de kleur aanhet is namelijk geen zilver maar plastic ofcourse. Het lijkt erop dat het slijtage is, maar goed morgen even naar de winkel bellen.
Ik had hetzelfde, heeft me ¤200 gekost bij samsung service point in de buurt. Je hebt kans dat je inboedelverzekering het dekt.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Djeez het volgende:
Godverdomme!
Zit ik net lekker buiten, flikkert mijn S3 zo uit mijn broekzak op de tegels. Hele glas gebarsten!
Nu heb ik geen verzekering afgesloten, iemand idee wat vervanging kost?
Lees ergens dat je het glas kunt vervangen voor 50 euro, is dat een beetje te doen?
Is dat een harde eis? Tuin is ook bij het huis namelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk welke de minste eigen risico heeft en daar op claimen.
Mijn vrouw had dr iphone 4 laten vallen, die was ook stuk, en alles vergoed via inboedel.
Zeg er wel bij dat het BINNEN is gebeurd
Het schijnt dat veel freezing- en opstartproblemen verholpen zijn. Daarnaast is Play Music toegevoegd. Aldus een aantal fora. Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef Fendy het volgende:
Nieuwe firmwareupdate, iemand enig idee wat er inzit?
Stomme update...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef Fendy het volgende:
Nieuwe firmwareupdate, iemand enig idee wat er inzit?
Kan net zo hard aan spotify liggen, bij mij werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Stomme update...
Voorheen kon ik via mijn lockscreen Spotify bedienen, dat kan nu niet meer
Hmm, heb er nog nooit last van gehad eigenlijk...quote:Op donderdag 25 april 2013 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan net zo hard aan spotify liggen, bij mij werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet.
Na de voorgaande update wel minder, maar nog steeds komt het voor. Ook dat als ik een playlist start bij een nummer dat ik eerst 1 nummer af moet luistern voordat ik album-art te zien krijg met de optie om te gaan skippen... blijft een bagger-app dat spotify.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Cici het volgende:
[..]
Hmm, heb er nog nooit last van gehad eigenlijk...
Viel mij net pas op.
Vind dit waardeloos...
Was tijdens het fietsen wel handig, nu eerst unlocken en dan pas kun je nrs skippen...
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel dat ik een afspeellijst weer moet downloaden...quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Na de voorgaande update wel minder, maar nog steeds komt het voor. Ook dat als ik een playlist start bij een nummer dat ik eerst 1 nummer af moet luistern voordat ik album-art te zien krijg met de optie om te gaan skippen... blijft een bagger-app dat spotify.
Ok. En nu?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Misschien staat er voor de posters in dit topic hier een relativerende post...
het is maar een telefoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Misschien staat er voor de posters in dit topic hier een relativerende post...
En Apple en Samsung zijn niet meer dan bedrijvenquote:
Jup. Ik heb een s3 genomen omdat ik graag een functionerend toestel wil, niet hetzelfde drama als ik met mn nokia had. Nou ja, het werkt. Ik kan nu wel gewoon smsen/bellen en andere onzin doen als ik het nodig vindquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Apple en Samsung zijn niet meer dan bedrijven. Mensen hechten imo veel te veel waarde aan dit soort onzin. Zowel de fAndroids als de iSheep
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jup. Ik heb een s3 genomen omdat ik graag een functionerend toestel wil, niet hetzelfde drama als ik met mn nokia had. Nou ja, het werkt. Ik kan nu wel gewoon smsen/bellen en andere onzin doen als ik het nodig vindMaar het ook net zo goed een nokia 3310 kunnen zijn, die had de basiseis (bellen+smsen) ook.
Ik wel, ik koop de S4 helaas te laat voor de actie. PM maar evenquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef zoz het volgende:
Heeft iemand zich geregistreerd bij www.onzetroonopvolger.nl voor een 64gb kaartje en wil uiteindelijk toch geen s4 kopen? Ik heb interesse in jouw code!!
pm verstuurdquote:Op woensdag 1 mei 2013 03:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik wel, ik koop de S4 helaas te laat voor de actie. PM maar even
Je imei staat op de doos, onder een barcode. De sticker met de kleur, samsunglogo etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef numero_uno het volgende:
Mijn S3 is net gestolen en ik moet het serienummer opgeven bij de politie.
Waar kan ik het serienummer vinden behalve op de telefoon zelf?
Heb het doosje en de bon etc. maar ik weet niet waar het serienummer uit bestaat..
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef numero_uno het volgende:
Mijn S3 is net gestolen en ik moet het serienummer opgeven bij de politie.
Waar kan ik het serienummer vinden behalve op de telefoon zelf?
Heb het doosje en de bon etc. maar ik weet niet waar het serienummer uit bestaat..
En je GPS aan hebben staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.
Imei heb ik maar ik heb een serienummer nodig. waar bestaat het uit? Heb nog 4 cijfer combinaties staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je imei staat op de doos, onder een barcode. De sticker met de kleur, samsunglogo etc.
Heb ik al geprobeerd maar mn GPS stond uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.
Huh, ik heb nog nóóit lockscreen controls gehad voor spotifyquote:Op donderdag 25 april 2013 15:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel dat ik een afspeellijst weer moet downloaden...
Pfff, ik wil die optie terug om Spotify te bedienen via de lockscreen.
Vreemd...quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Huh, ik heb nog nóóit lockscreen controls gehad voor spotify
Ik kan het serienummer iig niet terugvinden in mijn contract of op de doos, alleen imei. En als je gps uitstaat kan je alsnog je telefoon traceren, als hij nog aanstaat en de sim er nog inzit geloof ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Imei heb ik maar ik heb een serienummer nodig. waar bestaat het uit? Heb nog 4 cijfer combinaties staan
[..]
Heb ik al geprobeerd maar mn GPS stond uit.
Misschien dat hij in spaarstand staat? Kun je in je instellingen/notificatiebalk aan en uitzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn S3 wil ineens niet meer trillen bij het aanraken van de toetsen back en menu, altijd gedaan en de instellingen bij geluid staan allemaal goed ingesteld. Heb ze ook al een keer uitgezet en weer aangezet. Ook een herstart van de telefoon heeft niet geholpen. Iemand een idee?
Dat was het inderdaad! Thanks, geen flauw idee waarom die in spaarstand stond, want daar heb ik 'm niet in gezet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Misschien dat hij in spaarstand staat? Kun je in je instellingen/notificatiebalk aan en uitzetten.
nee dan moet je full wipedoenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik dacht gister ik zet mijn foon effe lekker terug naar fabrieksinstellingen en back up alles om daarna terug te zetten. Heb ik weer een lekkere schone telefoon zonder verlies van apps etc.
Nu keek ik na de herinstall in de verkenner en ik zag nog allemaal mapjes van oude apps staan. Terugzetten naar fabrieksinstellingen wist dus niet alles?
Nou de optie geheugenkaart wissen heb ik niet hoor. na standaardgegevens herstellen krijg ik "op nul zetten? waarbij ik Alles verwijderen kan aanklikken,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Fendy het volgende:
Instellingen - backup maken en terugzetten - standaardgegevens herstellen van daaruit ok, next, bla, geheugenkaart wissen ja etc.
Oh, dan heb je er blijkbaar geen losse geheugenkaart in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de optie geheugenkaart wissen heb ik niet hoor. na standaardgegevens herstellen krijg ik "op nul zetten? waarbij ik Alles verwijderen kan aanklikken,
Dat heb ik de vorige keer dus ook gedaan maar dan blijft er dus spul achter.
Kun je ook gewoon handmatig weggooien, althans, zo heb ik het gedaan. Echt een format doet ie natuurlijk niet omdat ie dan ook het OS weg zou gooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Klopt. maar toch bleven er na de reset mapjes op de telefoon staan van oude apps
mijn zus heeft de S3 en ze zijn zo goed als even grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |