so. Gefixtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
Dat jullie zo'n last hebben van dat laserbeam
Rechts onderin op verversen drukken? Die van mij staat netjes op 12:37quote:Op zondag 31 maart 2013 12:07 schreef Borizzz het volgende:
Oke, hebben jullie die mooie widget van accuweather?
Die van mij loopt sinds vandaag een uur achter op de toesteltijd (ivm zomertijd).![]()
Weet iemand hoe je dit kunt aanpassen? Ik heb me helemaal scheel gezocht & ws kijk ik ergens overheen.
Had ik ook, effe opnieuw opstarten deed het.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:07 schreef Borizzz het volgende:
Oke, hebben jullie die mooie widget van accuweather?
Die van mij loopt sinds vandaag een uur achter op de toesteltijd (ivm zomertijd).![]()
Weet iemand hoe je dit kunt aanpassen? Ik heb me helemaal scheel gezocht & ws kijk ik ergens overheen.
Power + home, of met je handpalm van links naar rechts over het scherm vegen als dat aan staat.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld van een mooie weer widget? Ik ben even vergeten hoe ik een printscreen maak van mijn scherm om te laten zien
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef BrainTeaser het volgende:
Gaat wel over een S3 mini, maar dat mag hier wel ff bij toch?
Software is exact hetzelfde. Als het nu over de hardware ging, maar nee... zo'n probleem is 't niet.quote:
Helveticaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef corehype het volgende:
Welke fonts gebruiken jullie voor de S3? Er zijn best wel leuke te vinden maar er zijn zoveel
Meteen geprobeerd maar zonder het gewenste effect. Verdomde klok blijft een uur achterlopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
Had ik ook, effe opnieuw opstarten deed het.
Century Gothic uiteraard!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef corehype het volgende:
Welke fonts gebruiken jullie voor de S3? Er zijn best wel leuke te vinden maar er zijn zoveel
Sowieso nooit aan een abo beginnen met toestellease... Idiootste wat er bestaat imo.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn hier mensen met hi toestellease wiens abonnement al is afgelopen, en al weten hoeveel ze moeten betalen om m over te kopen?
Bij mij pas over 4mnd, maar mag nu verlengen. Ga ik niet doen, te duur.
Offtopic: is er geen aankooptopic over providers/telefoons? T is schrikbarend duur geworden allemaal!
Op welke firmware zit je telefoon?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn toestel heeft sinds kort echt heel veel last van niet meer uit standby komen of spontane reboots. Ben bang dat het een gevalletje garantie claimen gaat worden... Vandaag startte 'ie bij zo'n spontane reboot zelfs niet eens door, dat deed die pas na het eruit halen van batterij. Telefoon lag gewoon voor me op tafel.
Android-versiequote:
power + home werkt nietquote:Op zondag 31 maart 2013 13:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Power + home, of met je handpalm van links naar rechts over het scherm vegen als dat aan staat.
Huuuuuu dat klinkt als de kuren van mn oude nokiaquote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn toestel heeft sinds kort echt heel veel last van niet meer uit standby komen of spontane reboots. Ben bang dat het een gevalletje garantie claimen gaat worden... Vandaag startte 'ie bij zo'n spontane reboot zelfs niet eens door, dat deed die pas na het eruit halen van batterij. Telefoon lag gewoon voor me op tafel.
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Android-versie
4.1.2
Kernelversie
3.0.31-742798
Buildnummer
JZO54K.I9300XXELLA
Uren provider hierover aan de telefoon gehad met dezelfde problemen, ze moesten het toestel ab-so-luut opsturen want hij was kapot wist meneer absoluut zeker aan de hand van de klachten.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb er ook last van, duurt minimaal 3 weken want het moet worden opgestuurd
Vaag, het moet ook echt snel he. Dus echt power ingedrukt houdenen 2 milliseconden erna home indrukken.quote:
Op mijn Gnote lukt het ook als ik ze allebei tegelijk induw en dan een poosje (± 4 seconden) ingedrukt houd. Ook Touchwiz op 4.1.2 dus neem aan dat het gewoon hetzelfde isquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vaag, het moet ook echt snel he. Dus echt power ingedrukt houdenen 2 milliseconden erna home indrukken.
Ik heb een insane chip, wat nu? Heb verder geen problemen...quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.
Check wel even of je eventueel een slechte eMMC chip hebt (sudden death) : https://play.google.com/s(...)oid.emmc_check&hl=en
Zo niet is het gewoon een software probleem
Hier ook nog steeds. Zelfs na factory reset en cache wipe. Heb hem nu weggebracht naar Vodafone, maar die zullen wel niks vinden zoals bij zovelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
"Yes. Insane chip."quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.
Check wel even of je eventueel een slechte eMMC chip hebt (sudden death) : https://play.google.com/s(...)oid.emmc_check&hl=en
Zo niet is het gewoon een software probleem
Dan is de kans in ieder geval aanwezig, dat je ze nog gaat krijgenquote:Op maandag 1 april 2013 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een insane chip, wat nu? Heb verder geen problemen...
En ook ik, niet echt een verrassing, die van mij is van juni 2012, een van de eerdere batches geloof ik.quote:
Jij hoort je wekker niet als je je telefoon op zijn rug hebt liggen? Sorry maar wat voor wekker heb je dan? En op wat voor volume?quote:Op maandag 1 april 2013 13:03 schreef Catch22- het volgende:
Over die notificatieled, ik leg mijn telefoon altijd met t scherm naar beneden (omdat bij de s3 de speaker aan de achterkant zit en die hoor je anders niet als je wekker gaat). Maar mijn vriendin doet dat niet. Toeb ik gister naar bed gING had ze een notificatie en elke keer was de hele kamer verlicht. Beeeetje too much
hoe kan je zien wat de productiedatum van je s3 is?quote:Op maandag 1 april 2013 13:01 schreef Fendy het volgende:
[..]
En ook ik, niet echt een verrassing, die van mij is van juni 2012, een van de eerdere batches geloof ik.
Oh geen idee, ik kreeg hem toen geleverd, da's wat ik eigenlijk bedoeldequote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hoe kan je zien wat de productiedatum van je s3 is?
dus hij kan best al 3 maanden op de planken hebben gelegenquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kreeg hem toen geleverd, da's wat ik eigenlijk bedoelde
Yepquote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
dus hij kan best al 3 maanden op de planken hebben gelegen
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef LordLynx het volgende:
Doet Samsung ook preventief iets aan die insane chips of moet je wachten tot je telefoon het begeeft?
Link naar de app?quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.
Install Chainfire's GotBrickBug? application to see if your chip is susceptible to the bug or not. (this checks the chip itself, and has nothing to do with whatever your current kernel happens to be)
If it says your ok, then you can do whatever you want.
If it says you are at risk, it doesnt mean you will brick your device on next CWM restore/wipe, but there is certainly a good chance. As long as you have a duff kernel installed with LPM, the more CWM wipes/restores you perform with it on, the bigger the chance of bricking. It could happen on the very first wipe, or it may brick a few wipes down the line.
Bottom line is, unless GotBrickBug says your clear, DO NOT RISK IT!
hij lag altijd naast mijn kussen op bed. Als hij dan op zijn achterkant (dus speaker) lag, hoorde ik hem minder goedquote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hoort je wekker niet als je je telefoon op zijn rug hebt liggen? Sorry maar wat voor wekker heb je dan? En op wat voor volume?
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Joepie, ik heb een Insane chip. Maar ik heb al echt tig keer mijn telefoon geroot zonder er bij stil te staan, nu moet ik mij zorgen gaan maken als ik een nieuwe ROM wil flashenquote:
Of juist blijven flashen, trigger the bug en je krijgt een nieuw "sane" mainboardquote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Joepie, ik heb een Insane chip. Maar ik heb al echt tig keer mijn telefoon geroot zonder er bij stil te staan, nu moet ik mij zorgen gaan maken als ik een nieuwe ROM wil flashen
Wat heeft mijn provider met mijn telefoon te makenquote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef Osiris024 het volgende:
Ik schrik eigenlijk wel hoeveel mensen er zijn met een Insane chip![]()
Ik zou in dat geval mijn provider bellen en de situatie uitleggen, toestel opsturen en ruilen voor een goed exemplaar. ( Ze weten van deze problemen.)
Vroeg of laat krijg je toch problemen ermee.
Tip voor de nieuwe kopers : Koop de grijze, minste kans op Brickbug.
Of Samsung zelf als je geen branded telefoon hebt, maar dat snapte je vast zelf al.quote:Op maandag 1 april 2013 20:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heeft mijn provider met mijn telefoon te maken
Ik las op een forum als je XXELLA (die heb ik) versie hebt dat je dan wel veilig zit...quote:
Het gaat vooral om de "patch" van Samsung van 8.5 MB.quote:Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik las op een forum als je XXELLA (die heb ik) versie hebt dat je dan wel veilig zit...
Wat het allemaal inhoud, geen idee.
Ik zie het allemaal vanzelf wel...
Edit: dat heb ik hier vandaan: http://www.androidworld.n(...)aatste-update-3.html
Geen idee of ik die al heb gehad, of dat die nog komt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de "patch" van Samsung van 8.5 MB.
Meer kan je niet doen.
Ik ken eigenlijk helemaal niemand met een branded S3 en ken toch wel wat mensen met een S3. En mensen die hun telefoon rechtstreeks via hun provider bestellen zijn hartstikke gek, dan laat je echt honderden euro's liggen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:37 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Of Samsung zelf als je geen branded telefoon hebt, maar dat snapte je vast zelf al.
Daar staat dat je met de XXELLA veilig bent, die staat er bij mij dus op en ik ervaar veel problemen de laatste tijd. Heb al een ticket aangemaakt bij Samsung...quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de "patch" van Samsung van 8.5 MB.
Meer kan je niet doen.
Mag jij me uitleggen waarom.quote:Op maandag 1 april 2013 23:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk helemaal niemand met een branded S3 en ken toch wel wat mensen met een S3. En mensen die hun telefoon rechtstreeks via hun provider bestellen zijn hartstikke gek, dan laat je echt honderden euro's liggen.
Ik heb het over verlenging afsluiten via provider zelf of via een willekeurige webshop, niet over sim only abonnementen. Via T-mobile moest ik destijds nog 150 euro bijbetalen voor het toestel voor hetzelfde abo, bij Belsimpel kreeg ik bij de verlenging van hetzelfde abo het toestel gratis. Tja, 150 euro vind ik toch meer dan de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mag jij me uitleggen waarom.
Ik heb net mijn abo verlengd met Vodafone. Met mijn huidige abo was sim only 40 euro en met gratis S3 50 euro. Dus 10 euro duurder. 10x24=240. Voor 240 euro heb ik geen nieuwe S3.
Dan scheelt het niet zo heel veel. bij mij was het sim-only van 13.95 vs abo-met-toestel-1 jaar van 50+ euro...quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik heb net mijn abo verlengd met Vodafone. Met mijn huidige abo was sim only 40 euro en met gratis S3 50 euro. Dus 10 euro duurder. 10x24=240. Voor 240 euro heb ik geen nieuwe S3.
En ik heb voor 50 euro onbeperkt smsen, bellen en 1gb data en gratis S3. Voor een contract van 2 jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan scheelt het niet zo heel veel. bij mij was het sim-only van 13.95 vs abo-met-toestel-1 jaar van 50+ euro...
Ik bel krap 10 minuten per maand en sms nooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En ik heb voor 50 euro onbeperkt smsen, bellen en 1gb data en gratis S3. Voor een contract van 2 jaar.
dan zit daar het verschil inquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik bel krap 10 minuten per maand en sms nooitheb nu 90 min bellen / sms en 1000Mb databundel voor 13.95 sim-only. Alle andere abbo's zijn veels te veel voor me.
Een sim only van 40 euro? Dat is nogal veel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja de middelste zeg maar. Is dat Red?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een sim only van 40 euro? Dat is nogal veel!
Heb je nu Vodafone Red?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |