Wordt geclassificeerd als "stability update"quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:15 schreef Cici het volgende:
Net een update binnen gekregen van 103,51 MB.
Ben benieuwd wat het allemaal is.
Ah ok, dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wordt geclassificeerd als "stability update"
Wauw die is gaafquote:Op zondag 1 juni 2014 09:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[ afbeelding ]
Waar komt die datum widget vandaan. Iemand een idee?
Wat betekend dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wordt geclassificeerd als "stability update"
Dat vond ik nou ook, vandaar de vraag. Heb hem ondertussen gevondenquote:
Klinkt als een update die fouten repareert. Voor mensen die nergens last van hebben zal dat ook geen verschil uit maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat betekend dat?Vroeg me ook al wat de update nou inhield want ik merk geen verschil
Bedankt!quote:Op zondag 1 juni 2014 19:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook, vandaar de vraag. Heb hem ondertussen gevondenZooper Widget (Free/Pro)
De icons komen overigens uit KitKat HD Launcher Theme icons
[..]
Klinkt als een update die fouten repareert. Voor mensen die nergens last van hebben zal dat ook geen verschil uit maken.
Na een aantal pogingen om hem na te bouwen in Zooper bleek het zelfs gewoon een standaard template te zijn wat er al in zitquote:
Geen idee hoe je unbrand, maar hier in ieder geval het S4 mini topic, is al een tijd niet in gepost...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kon zo gauw geen Samsung S4 topic vinden, dus daarom maar in deze.
Ik heb zojuist een S4 Mini gehaald bij T-Mobile omdat ik een nieuwe telefoon mocht uitzoeken.
Dat is dus de S4 Mini geworden.
Die is uiteraard T-Mobile branded.
Hoe unbrand ik mijn toestel?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef porsche1 het volgende:
Heeft iemand enig idee of een samsung S4 accu in een Samsung S3 past?
Andersom gaat het wel lees ik op internet, maar kan niets over s4 naar s3 vinden helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |