Ja ik heb hem met een abbo en die was voor mij altijd al hoog en dus krijg ik hem gratisquote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef mapima het volgende:
Ik wil ook de s4 maar die is zo ontzettend duur...
ja maar de s3 gaat binnebkort stoppen met de updatesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef SixsixNine het volgende:
Bam ik heb een S2 en een S3 en S3 vindt ik beter waarom?
- beeldscherm
- Zo'n lampje (vooral leuk voor in de nacht soort disco achtig)
Dat was het, ik ga voor S3 omdat ik hem gewoon mooier vindt
S4 is gewoon niet zo mooi, (niet mijn smaak)
Je moet niet een telefoon om updates kopen, zo kan je je wel telkens een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:59 schreef mapima het volgende:
[..]
ja maar de s3 gaat binnebkort stoppen met de updates![]()
En de witte s4 valt idd wat tegen dat roosterpatroon had niet gehoeven maar die zwarte is ook mwah. Maae misschien komen er nog meer kleurtjes.
En weet je wie dit telefoontje aanprijst? Ze staat levensgroot afgebeeld in het AD van dit weekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef mapima het volgende:
Samsung heeft onlangs de S4 mini aangekondigd. Dit is een kleinere variant van de S4 met ietwat mindere specs. De meeste functies zijn wel gebleven. De adviesprijs zou 499 euro worden.
doutzen kroes?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En weet je wie dit telefoontje aanprijst? Ze staat levensgroot afgebeeld in het AD van dit weekend.
[ afbeelding ]
Ga je toch voor een S3 of voor mij part een Samsung Note?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef mapima het volgende:
Ik wil ook de s4 maar die is zo ontzettend duur...
haha die gaaxy en.de plusversie hoor je veel.negatiefs over gelukkig vanaf de s2 is alles primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb nu een paar weken een S4 mini en moet zeggen dat het een fijne telefoon is met een geweldig mooi beeld en redelijk snel. Nadeel is relatief weinig geheugen maar je kunt het uitbreiden. Heb dan ook een extra SH 16 GB Class 10 micro kaartje bij gekocht.
Moet wel zeggen dat mijn vorige toestel de eerste Galaxy S was en uiteraard bijzonder traag.
Op tweakers.net staat een test over de mini.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef mapima het volgende:
[..]
haha die gaaxy en.de plusversie hoor je veel.negatiefs over gelukkig vanaf de s2 is alles prima
En dat beeld viel me ook al op erg snel. Is het eig al duidelijk of de s4 mini of de s3 sneller is? Dan wete..we ook of quadcore e. dualcore verschil maakt
die gaat echt geen mini kopen.ze zit al maanden te zeggen dat ze een nieuwe phone gaat kopen. over 10 maanden hoor je haar nog steeds. eerst was het een S4 dan een S3 dan toch maar een galaxy ace2 en nu zogezegd een s4 mini.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:25 schreef mir1986 het volgende:
Zonder typefouten typen is wel moeilijk, volgens mij.
Succes met de S4 mini
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |