Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Android-versie
4.1.2
Kernelversie
3.0.31-742798
Buildnummer
JZO54K.I9300XXELLA
Uren provider hierover aan de telefoon gehad met dezelfde problemen, ze moesten het toestel ab-so-luut opsturen want hij was kapot wist meneer absoluut zeker aan de hand van de klachten.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik heb er ook last van, duurt minimaal 3 weken want het moet worden opgestuurd
Vaag, het moet ook echt snel he. Dus echt power ingedrukt houdenen 2 milliseconden erna home indrukken.quote:
Op mijn Gnote lukt het ook als ik ze allebei tegelijk induw en dan een poosje (± 4 seconden) ingedrukt houd. Ook Touchwiz op 4.1.2 dus neem aan dat het gewoon hetzelfde isquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vaag, het moet ook echt snel he. Dus echt power ingedrukt houdenen 2 milliseconden erna home indrukken.
Ik heb een insane chip, wat nu? Heb verder geen problemen...quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.
Check wel even of je eventueel een slechte eMMC chip hebt (sudden death) : https://play.google.com/s(...)oid.emmc_check&hl=en
Zo niet is het gewoon een software probleem
Hier ook nog steeds. Zelfs na factory reset en cache wipe. Heb hem nu weggebracht naar Vodafone, maar die zullen wel niks vinden zoals bij zovelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn toestel heeft sinds kort echt heel veel last van niet meer uit standby komen of spontane reboots. Ben bang dat het een gevalletje garantie claimen gaat worden... Vandaag startte 'ie bij zo'n spontane reboot zelfs niet eens door, dat deed die pas na het eruit halen van batterij. Telefoon lag gewoon voor me op tafel.
"Yes. Insane chip."quote:Op zondag 31 maart 2013 21:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Mijn reden voor een custom ROM , nooit meer last van gehad.
Check wel even of je eventueel een slechte eMMC chip hebt (sudden death) : https://play.google.com/s(...)oid.emmc_check&hl=en
Zo niet is het gewoon een software probleem
Dan is de kans in ieder geval aanwezig, dat je ze nog gaat krijgenquote:Op maandag 1 april 2013 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een insane chip, wat nu? Heb verder geen problemen...
En ook ik, niet echt een verrassing, die van mij is van juni 2012, een van de eerdere batches geloof ik.quote:
Jij hoort je wekker niet als je je telefoon op zijn rug hebt liggen? Sorry maar wat voor wekker heb je dan? En op wat voor volume?quote:Op maandag 1 april 2013 13:03 schreef Catch22- het volgende:
Over die notificatieled, ik leg mijn telefoon altijd met t scherm naar beneden (omdat bij de s3 de speaker aan de achterkant zit en die hoor je anders niet als je wekker gaat). Maar mijn vriendin doet dat niet. Toeb ik gister naar bed gING had ze een notificatie en elke keer was de hele kamer verlicht. Beeeetje too much
hoe kan je zien wat de productiedatum van je s3 is?quote:Op maandag 1 april 2013 13:01 schreef Fendy het volgende:
[..]
En ook ik, niet echt een verrassing, die van mij is van juni 2012, een van de eerdere batches geloof ik.
Oh geen idee, ik kreeg hem toen geleverd, da's wat ik eigenlijk bedoeldequote:Op maandag 1 april 2013 13:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hoe kan je zien wat de productiedatum van je s3 is?
dus hij kan best al 3 maanden op de planken hebben gelegenquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik kreeg hem toen geleverd, da's wat ik eigenlijk bedoelde
Yepquote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
dus hij kan best al 3 maanden op de planken hebben gelegen
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.quote:Op maandag 1 april 2013 15:03 schreef LordLynx het volgende:
Doet Samsung ook preventief iets aan die insane chips of moet je wachten tot je telefoon het begeeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |