Huh, ik heb nog nóóit lockscreen controls gehad voor spotifyquote:Op donderdag 25 april 2013 15:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel dat ik een afspeellijst weer moet downloaden...
Pfff, ik wil die optie terug om Spotify te bedienen via de lockscreen.
Vreemd...quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Huh, ik heb nog nóóit lockscreen controls gehad voor spotify
Ik kan het serienummer iig niet terugvinden in mijn contract of op de doos, alleen imei. En als je gps uitstaat kan je alsnog je telefoon traceren, als hij nog aanstaat en de sim er nog inzit geloof ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Imei heb ik maar ik heb een serienummer nodig. waar bestaat het uit? Heb nog 4 cijfer combinaties staan
[..]
Heb ik al geprobeerd maar mn GPS stond uit.
Misschien dat hij in spaarstand staat? Kun je in je instellingen/notificatiebalk aan en uitzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn S3 wil ineens niet meer trillen bij het aanraken van de toetsen back en menu, altijd gedaan en de instellingen bij geluid staan allemaal goed ingesteld. Heb ze ook al een keer uitgezet en weer aangezet. Ook een herstart van de telefoon heeft niet geholpen. Iemand een idee?
Dat was het inderdaad! Thanks, geen flauw idee waarom die in spaarstand stond, want daar heb ik 'm niet in gezet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Misschien dat hij in spaarstand staat? Kun je in je instellingen/notificatiebalk aan en uitzetten.
nee dan moet je full wipedoenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik dacht gister ik zet mijn foon effe lekker terug naar fabrieksinstellingen en back up alles om daarna terug te zetten. Heb ik weer een lekkere schone telefoon zonder verlies van apps etc.
Nu keek ik na de herinstall in de verkenner en ik zag nog allemaal mapjes van oude apps staan. Terugzetten naar fabrieksinstellingen wist dus niet alles?
Nou de optie geheugenkaart wissen heb ik niet hoor. na standaardgegevens herstellen krijg ik "op nul zetten? waarbij ik Alles verwijderen kan aanklikken,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Fendy het volgende:
Instellingen - backup maken en terugzetten - standaardgegevens herstellen van daaruit ok, next, bla, geheugenkaart wissen ja etc.
Oh, dan heb je er blijkbaar geen losse geheugenkaart in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de optie geheugenkaart wissen heb ik niet hoor. na standaardgegevens herstellen krijg ik "op nul zetten? waarbij ik Alles verwijderen kan aanklikken,
Dat heb ik de vorige keer dus ook gedaan maar dan blijft er dus spul achter.
Kun je ook gewoon handmatig weggooien, althans, zo heb ik het gedaan. Echt een format doet ie natuurlijk niet omdat ie dan ook het OS weg zou gooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Klopt. maar toch bleven er na de reset mapjes op de telefoon staan van oude apps
mijn zus heeft de S3 en ze zijn zo goed als even grootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |