Het schijnt dat veel freezing- en opstartproblemen verholpen zijn. Daarnaast is Play Music toegevoegd. Aldus een aantal fora. Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef Fendy het volgende:
Nieuwe firmwareupdate, iemand enig idee wat er inzit?
Stomme update...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef Fendy het volgende:
Nieuwe firmwareupdate, iemand enig idee wat er inzit?
Kan net zo hard aan spotify liggen, bij mij werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Stomme update...
Voorheen kon ik via mijn lockscreen Spotify bedienen, dat kan nu niet meer
Hmm, heb er nog nooit last van gehad eigenlijk...quote:Op donderdag 25 april 2013 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan net zo hard aan spotify liggen, bij mij werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet.
Na de voorgaande update wel minder, maar nog steeds komt het voor. Ook dat als ik een playlist start bij een nummer dat ik eerst 1 nummer af moet luistern voordat ik album-art te zien krijg met de optie om te gaan skippen... blijft een bagger-app dat spotify.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Cici het volgende:
[..]
Hmm, heb er nog nooit last van gehad eigenlijk...
Viel mij net pas op.
Vind dit waardeloos...
Was tijdens het fietsen wel handig, nu eerst unlocken en dan pas kun je nrs skippen...
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel dat ik een afspeellijst weer moet downloaden...quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Na de voorgaande update wel minder, maar nog steeds komt het voor. Ook dat als ik een playlist start bij een nummer dat ik eerst 1 nummer af moet luistern voordat ik album-art te zien krijg met de optie om te gaan skippen... blijft een bagger-app dat spotify.
Ok. En nu?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Misschien staat er voor de posters in dit topic hier een relativerende post...
het is maar een telefoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Misschien staat er voor de posters in dit topic hier een relativerende post...
En Apple en Samsung zijn niet meer dan bedrijvenquote:
Jup. Ik heb een s3 genomen omdat ik graag een functionerend toestel wil, niet hetzelfde drama als ik met mn nokia had. Nou ja, het werkt. Ik kan nu wel gewoon smsen/bellen en andere onzin doen als ik het nodig vindquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Apple en Samsung zijn niet meer dan bedrijven. Mensen hechten imo veel te veel waarde aan dit soort onzin. Zowel de fAndroids als de iSheep
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jup. Ik heb een s3 genomen omdat ik graag een functionerend toestel wil, niet hetzelfde drama als ik met mn nokia had. Nou ja, het werkt. Ik kan nu wel gewoon smsen/bellen en andere onzin doen als ik het nodig vindMaar het ook net zo goed een nokia 3310 kunnen zijn, die had de basiseis (bellen+smsen) ook.
Ik wel, ik koop de S4 helaas te laat voor de actie. PM maar evenquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef zoz het volgende:
Heeft iemand zich geregistreerd bij www.onzetroonopvolger.nl voor een 64gb kaartje en wil uiteindelijk toch geen s4 kopen? Ik heb interesse in jouw code!!
pm verstuurdquote:Op woensdag 1 mei 2013 03:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik wel, ik koop de S4 helaas te laat voor de actie. PM maar even
Je imei staat op de doos, onder een barcode. De sticker met de kleur, samsunglogo etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef numero_uno het volgende:
Mijn S3 is net gestolen en ik moet het serienummer opgeven bij de politie.
Waar kan ik het serienummer vinden behalve op de telefoon zelf?
Heb het doosje en de bon etc. maar ik weet niet waar het serienummer uit bestaat..
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef numero_uno het volgende:
Mijn S3 is net gestolen en ik moet het serienummer opgeven bij de politie.
Waar kan ik het serienummer vinden behalve op de telefoon zelf?
Heb het doosje en de bon etc. maar ik weet niet waar het serienummer uit bestaat..
En je GPS aan hebben staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.
Imei heb ik maar ik heb een serienummer nodig. waar bestaat het uit? Heb nog 4 cijfer combinaties staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je imei staat op de doos, onder een barcode. De sticker met de kleur, samsunglogo etc.
Heb ik al geprobeerd maar mn GPS stond uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |