Ja de standaard weerwidget van accuweather op de lockscreen klopt van geen kant. Heb hem maar weer uitgezet. Weet iemand of er een bewegende wallpaper voor de lockscreen is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruik
En de weerwidget op mijn lockscreen blijft maar zeggen dat het -2C is, ik lig er niet wakker van maar wel raar
En als je m refreshed?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja de standaard weerwidget van accuweather op de lockscreen klopt van geen kant. Heb hem maar weer uitgezet. Weet iemand of er een bewegende wallpaper voor de lockscreen is?
Tsja zo kan ik t ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruik
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ik doe n maand met mn S1, omdat ik m alleen als wekker gebruik
Lijkt me ook sterk..mijn S1 gaat 2 weken mee @ airplane. (maar dan had ik wifi wel aan geloof ik)quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.
Als je met USB oplaadt telt hij dat bv niet mee, dus dat is dan easy te manipuleren
Je moet je voor 1 juni registreren.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:19 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand tot hoe lang die actie met de gratis 64GB geheugenkaart loopt? Zit nog tot juni in Australië maar ga bij terugkomst in Nederland direct voor de S4
Je mag er best n maandje naast komen staan om te kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.
Als je met USB oplaadt telt hij dat bv niet mee, dus dat is dan easy te manipuleren
Heb me geregistreerd en code gekregen maar dan maakt het niet uit wanneer je de S4 precies koopt?quote:
Jawel, in de link hieronder staat alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heb me geregistreerd en code gekregen maar dan maakt het niet uit wanneer je de S4 precies koopt?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:36 schreef theKiD het volgende:
Ik heb een game-mapje gemaakt, en elke keer als ik die open wordt er gezegd: "game-map is open"
Iemand hier enig idee waar ik dat dan per ongeluk heb aangezet? Vind dat een beetje irritant worden, maar zou niet weten waar ik het uit kan zetten..
Beetje meer info is wel gewenstquote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hoor dat een vriend een update had gekregen die zijn problemen met rebooten en niet uit standby komen zou verhelpen, plus dat de accu langer mee zou gaan. Hier nog geen updatemelding gekregen en KIES geeft aan dat updaten via KIES niet meer kan. Hier nog meer mensen die een update hebben gekregen?
Wellicht gemist..........gevallen, bricked , deaud ?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Parafernalia het volgende:
Dit topic maar verwijderen uit mn AT. Te pijnlijk, die confrontatie elke keer.
Vaarwel, S3.
Het ga jullie goed, vrienden![]()
kwijtquote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wellicht gemist..........gevallen, bricked , deaud ?
Fixed !quote:Op woensdag 17 april 2013 15:58 schreef Osiris024 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de HDMI adapter voor de S3 ?
Ik heb perfect beeld, alleen 1 seconde geluid via HMDI en daarna niks meer.
Philips full HD
T-Mobile, Unbranded dacht ik, ja, stockROM, anders krijg je natuurlijk geen firmware updates van Samsungquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Beetje meer info is wel gewenst
Provider, Unbranded ,StockROM etc.
jawel, maar dat werkte niet om een of andere redenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zwaar balen dus.
Vast geen "lost my phone" aangezet ?
De scheurtjes is een bekend probleem, zie:quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De kwaliteit van Samsung begint mij tegen te vallen. Mijn S3 heeft nu ineens spontaan scheuren in de zijkant van de behuizing en het begint aan de onderkant te verkleuren terwijl het al die tijd in de officiële case van Samsung heeft gezeten.
Geen data verbinding of hij staat uit, blijven tracken dus...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jawel, maar dat werkte niet om een of andere reden
Het zilver is op sommige plekken gewoon zwart geworden. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De scheurtjes is een bekend probleem, zie:
http://tweakers.net/nieuw(...)-onder-garantie.html
En onderkant verkleurd, hoe?
Ik heb de zwarte S3, maar zou het verkleuring van zilver niet kunnen komen doordat het geen zilver is maar iets anders dat reageert op de pH van je huid?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het zilver is op sommige plekken gewoon zwart geworden. Heel erg vreemd.
Met zilver duid ik de kleur aanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte S3, maar zou het verkleuring van zilver niet kunnen komen doordat het geen zilver is maar iets anders dat reageert op de pH van je huid?
Shit...3g stond waarschijnlijk uit ja........damnquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Geen data verbinding of hij staat uit, blijven tracken dus...
Ja, geen idee hoe dat bij die van jou zit aan kleurtjes. Bij mij is dat randje gewoon wat grijzigquote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zilver duid ik de kleur aanhet is namelijk geen zilver maar plastic ofcourse. Het lijkt erop dat het slijtage is, maar goed morgen even naar de winkel bellen.
Koop een 3V-voucher of -kaart.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef editoor het volgende:
Ik had een vraag over de Playstore: Kun je er ook met ideal of PayPal betalen? Als dat niet kan wat kan ik dan het beste doen zonder "creditcard"?
Deze dame ook niet.. Mag pas weer een nieuw telefoontje in de zomer van 2014 (november 2014 loopt mijn contract af).quote:
Ja inboedel en ook aansprakelijkheidsverzekering. Zou het op de kinderen kunnen gooienquote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef JohnB52 het volgende:
Heb je n inboedel verzekering?
Nieuw glas kost 300
Doe je scherm het nog wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Djeez het volgende:
Godverdomme!
Zit ik net lekker buiten, flikkert mijn S3 zo uit mijn broekzak op de tegels. Hele glas gebarsten!
Nu heb ik geen verzekering afgesloten, iemand idee wat vervanging kost?
Lees ergens dat je het glas kunt vervangen voor 50 euro, is dat een beetje te doen?
Ja, hij reageert gelukkig nog goed. Glas vervangen lijkt mee een zware klus, ben niet zo handig helaasquote:Op woensdag 24 april 2013 16:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Doe je scherm het nog wel?
Zo ja, dan is het alleen de faceplate. Die kun je zelf nog wel vervangen:
Kijk welke de minste eigen risico heeft en daar op claimen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja inboedel en ook aansprakelijkheidsverzekering. Zou het op de kinderen kunnen gooien
Bij mij zit er ook n breuk in het zilver, en is de toplaag van de backcover aan het afbladderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zilver duid ik de kleur aanhet is namelijk geen zilver maar plastic ofcourse. Het lijkt erop dat het slijtage is, maar goed morgen even naar de winkel bellen.
Ik had hetzelfde, heeft me ¤200 gekost bij samsung service point in de buurt. Je hebt kans dat je inboedelverzekering het dekt.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Djeez het volgende:
Godverdomme!
Zit ik net lekker buiten, flikkert mijn S3 zo uit mijn broekzak op de tegels. Hele glas gebarsten!
Nu heb ik geen verzekering afgesloten, iemand idee wat vervanging kost?
Lees ergens dat je het glas kunt vervangen voor 50 euro, is dat een beetje te doen?
Is dat een harde eis? Tuin is ook bij het huis namelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk welke de minste eigen risico heeft en daar op claimen.
Mijn vrouw had dr iphone 4 laten vallen, die was ook stuk, en alles vergoed via inboedel.
Zeg er wel bij dat het BINNEN is gebeurd
Het schijnt dat veel freezing- en opstartproblemen verholpen zijn. Daarnaast is Play Music toegevoegd. Aldus een aantal fora. Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef Fendy het volgende:
Nieuwe firmwareupdate, iemand enig idee wat er inzit?
Stomme update...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef Fendy het volgende:
Nieuwe firmwareupdate, iemand enig idee wat er inzit?
Kan net zo hard aan spotify liggen, bij mij werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Stomme update...
Voorheen kon ik via mijn lockscreen Spotify bedienen, dat kan nu niet meer
Hmm, heb er nog nooit last van gehad eigenlijk...quote:Op donderdag 25 april 2013 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan net zo hard aan spotify liggen, bij mij werkt dat de ene keer wel en de andere keer niet.
Na de voorgaande update wel minder, maar nog steeds komt het voor. Ook dat als ik een playlist start bij een nummer dat ik eerst 1 nummer af moet luistern voordat ik album-art te zien krijg met de optie om te gaan skippen... blijft een bagger-app dat spotify.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Cici het volgende:
[..]
Hmm, heb er nog nooit last van gehad eigenlijk...
Viel mij net pas op.
Vind dit waardeloos...
Was tijdens het fietsen wel handig, nu eerst unlocken en dan pas kun je nrs skippen...
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel dat ik een afspeellijst weer moet downloaden...quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Na de voorgaande update wel minder, maar nog steeds komt het voor. Ook dat als ik een playlist start bij een nummer dat ik eerst 1 nummer af moet luistern voordat ik album-art te zien krijg met de optie om te gaan skippen... blijft een bagger-app dat spotify.
Ok. En nu?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Misschien staat er voor de posters in dit topic hier een relativerende post...
het is maar een telefoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Misschien staat er voor de posters in dit topic hier een relativerende post...
En Apple en Samsung zijn niet meer dan bedrijvenquote:
Jup. Ik heb een s3 genomen omdat ik graag een functionerend toestel wil, niet hetzelfde drama als ik met mn nokia had. Nou ja, het werkt. Ik kan nu wel gewoon smsen/bellen en andere onzin doen als ik het nodig vindquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Apple en Samsung zijn niet meer dan bedrijven. Mensen hechten imo veel te veel waarde aan dit soort onzin. Zowel de fAndroids als de iSheep
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jup. Ik heb een s3 genomen omdat ik graag een functionerend toestel wil, niet hetzelfde drama als ik met mn nokia had. Nou ja, het werkt. Ik kan nu wel gewoon smsen/bellen en andere onzin doen als ik het nodig vindMaar het ook net zo goed een nokia 3310 kunnen zijn, die had de basiseis (bellen+smsen) ook.
Ik wel, ik koop de S4 helaas te laat voor de actie. PM maar evenquote:Op woensdag 1 mei 2013 02:09 schreef zoz het volgende:
Heeft iemand zich geregistreerd bij www.onzetroonopvolger.nl voor een 64gb kaartje en wil uiteindelijk toch geen s4 kopen? Ik heb interesse in jouw code!!
pm verstuurdquote:Op woensdag 1 mei 2013 03:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik wel, ik koop de S4 helaas te laat voor de actie. PM maar even
Je imei staat op de doos, onder een barcode. De sticker met de kleur, samsunglogo etc.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef numero_uno het volgende:
Mijn S3 is net gestolen en ik moet het serienummer opgeven bij de politie.
Waar kan ik het serienummer vinden behalve op de telefoon zelf?
Heb het doosje en de bon etc. maar ik weet niet waar het serienummer uit bestaat..
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:54 schreef numero_uno het volgende:
Mijn S3 is net gestolen en ik moet het serienummer opgeven bij de politie.
Waar kan ik het serienummer vinden behalve op de telefoon zelf?
Heb het doosje en de bon etc. maar ik weet niet waar het serienummer uit bestaat..
En je GPS aan hebben staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.
Imei heb ik maar ik heb een serienummer nodig. waar bestaat het uit? Heb nog 4 cijfer combinaties staanquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je imei staat op de doos, onder een barcode. De sticker met de kleur, samsunglogo etc.
Heb ik al geprobeerd maar mn GPS stond uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Kun je hem via findmymobile (van Samsung) niet traceren? Je hoeft daarvoor namelijk niets geïnstalleerd te hebben. Alleen even een accountje aanmaken via de website.
Huh, ik heb nog nóóit lockscreen controls gehad voor spotifyquote:Op donderdag 25 april 2013 15:52 schreef Cici het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel dat ik een afspeellijst weer moet downloaden...
Pfff, ik wil die optie terug om Spotify te bedienen via de lockscreen.
Vreemd...quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Huh, ik heb nog nóóit lockscreen controls gehad voor spotify
Ik kan het serienummer iig niet terugvinden in mijn contract of op de doos, alleen imei. En als je gps uitstaat kan je alsnog je telefoon traceren, als hij nog aanstaat en de sim er nog inzit geloof ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Imei heb ik maar ik heb een serienummer nodig. waar bestaat het uit? Heb nog 4 cijfer combinaties staan
[..]
Heb ik al geprobeerd maar mn GPS stond uit.
Misschien dat hij in spaarstand staat? Kun je in je instellingen/notificatiebalk aan en uitzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn S3 wil ineens niet meer trillen bij het aanraken van de toetsen back en menu, altijd gedaan en de instellingen bij geluid staan allemaal goed ingesteld. Heb ze ook al een keer uitgezet en weer aangezet. Ook een herstart van de telefoon heeft niet geholpen. Iemand een idee?
Dat was het inderdaad! Thanks, geen flauw idee waarom die in spaarstand stond, want daar heb ik 'm niet in gezet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:44 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Misschien dat hij in spaarstand staat? Kun je in je instellingen/notificatiebalk aan en uitzetten.
nee dan moet je full wipedoenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik dacht gister ik zet mijn foon effe lekker terug naar fabrieksinstellingen en back up alles om daarna terug te zetten. Heb ik weer een lekkere schone telefoon zonder verlies van apps etc.
Nu keek ik na de herinstall in de verkenner en ik zag nog allemaal mapjes van oude apps staan. Terugzetten naar fabrieksinstellingen wist dus niet alles?
Nou de optie geheugenkaart wissen heb ik niet hoor. na standaardgegevens herstellen krijg ik "op nul zetten? waarbij ik Alles verwijderen kan aanklikken,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef Fendy het volgende:
Instellingen - backup maken en terugzetten - standaardgegevens herstellen van daaruit ok, next, bla, geheugenkaart wissen ja etc.
Oh, dan heb je er blijkbaar geen losse geheugenkaart in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou de optie geheugenkaart wissen heb ik niet hoor. na standaardgegevens herstellen krijg ik "op nul zetten? waarbij ik Alles verwijderen kan aanklikken,
Dat heb ik de vorige keer dus ook gedaan maar dan blijft er dus spul achter.
Kun je ook gewoon handmatig weggooien, althans, zo heb ik het gedaan. Echt een format doet ie natuurlijk niet omdat ie dan ook het OS weg zou gooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Klopt. maar toch bleven er na de reset mapjes op de telefoon staan van oude apps
mijn zus heeft de S3 en ze zijn zo goed als even grootquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |