De scheurtjes is een bekend probleem, zie:quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De kwaliteit van Samsung begint mij tegen te vallen. Mijn S3 heeft nu ineens spontaan scheuren in de zijkant van de behuizing en het begint aan de onderkant te verkleuren terwijl het al die tijd in de officiële case van Samsung heeft gezeten.
Geen data verbinding of hij staat uit, blijven tracken dus...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jawel, maar dat werkte niet om een of andere reden
Het zilver is op sommige plekken gewoon zwart geworden. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De scheurtjes is een bekend probleem, zie:
http://tweakers.net/nieuw(...)-onder-garantie.html
En onderkant verkleurd, hoe?
Ik heb de zwarte S3, maar zou het verkleuring van zilver niet kunnen komen doordat het geen zilver is maar iets anders dat reageert op de pH van je huid?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het zilver is op sommige plekken gewoon zwart geworden. Heel erg vreemd.
Met zilver duid ik de kleur aanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb de zwarte S3, maar zou het verkleuring van zilver niet kunnen komen doordat het geen zilver is maar iets anders dat reageert op de pH van je huid?
Shit...3g stond waarschijnlijk uit ja........damnquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Geen data verbinding of hij staat uit, blijven tracken dus...
Ja, geen idee hoe dat bij die van jou zit aan kleurtjes. Bij mij is dat randje gewoon wat grijzigquote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zilver duid ik de kleur aanhet is namelijk geen zilver maar plastic ofcourse. Het lijkt erop dat het slijtage is, maar goed morgen even naar de winkel bellen.
Koop een 3V-voucher of -kaart.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef editoor het volgende:
Ik had een vraag over de Playstore: Kun je er ook met ideal of PayPal betalen? Als dat niet kan wat kan ik dan het beste doen zonder "creditcard"?
Deze dame ook niet.. Mag pas weer een nieuw telefoontje in de zomer van 2014 (november 2014 loopt mijn contract af).quote:
Ja inboedel en ook aansprakelijkheidsverzekering. Zou het op de kinderen kunnen gooienquote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef JohnB52 het volgende:
Heb je n inboedel verzekering?
Nieuw glas kost 300
Doe je scherm het nog wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Djeez het volgende:
Godverdomme!
Zit ik net lekker buiten, flikkert mijn S3 zo uit mijn broekzak op de tegels. Hele glas gebarsten!
Nu heb ik geen verzekering afgesloten, iemand idee wat vervanging kost?
Lees ergens dat je het glas kunt vervangen voor 50 euro, is dat een beetje te doen?
Ja, hij reageert gelukkig nog goed. Glas vervangen lijkt mee een zware klus, ben niet zo handig helaasquote:Op woensdag 24 april 2013 16:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Doe je scherm het nog wel?
Zo ja, dan is het alleen de faceplate. Die kun je zelf nog wel vervangen:
Kijk welke de minste eigen risico heeft en daar op claimen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja inboedel en ook aansprakelijkheidsverzekering. Zou het op de kinderen kunnen gooien
Bij mij zit er ook n breuk in het zilver, en is de toplaag van de backcover aan het afbladderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met zilver duid ik de kleur aanhet is namelijk geen zilver maar plastic ofcourse. Het lijkt erop dat het slijtage is, maar goed morgen even naar de winkel bellen.
Ik had hetzelfde, heeft me ¤200 gekost bij samsung service point in de buurt. Je hebt kans dat je inboedelverzekering het dekt.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:32 schreef Djeez het volgende:
Godverdomme!
Zit ik net lekker buiten, flikkert mijn S3 zo uit mijn broekzak op de tegels. Hele glas gebarsten!
Nu heb ik geen verzekering afgesloten, iemand idee wat vervanging kost?
Lees ergens dat je het glas kunt vervangen voor 50 euro, is dat een beetje te doen?
Is dat een harde eis? Tuin is ook bij het huis namelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 18:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk welke de minste eigen risico heeft en daar op claimen.
Mijn vrouw had dr iphone 4 laten vallen, die was ook stuk, en alles vergoed via inboedel.
Zeg er wel bij dat het BINNEN is gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |