Ja de standaard weerwidget van accuweather op de lockscreen klopt van geen kant. Heb hem maar weer uitgezet. Weet iemand of er een bewegende wallpaper voor de lockscreen is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruik
En de weerwidget op mijn lockscreen blijft maar zeggen dat het -2C is, ik lig er niet wakker van maar wel raar
En als je m refreshed?quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja de standaard weerwidget van accuweather op de lockscreen klopt van geen kant. Heb hem maar weer uitgezet. Weet iemand of er een bewegende wallpaper voor de lockscreen is?
Tsja zo kan ik t ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal de zes dagen waarschijnlijk wel omdat ik nu een iPhone van mijn werk heb en de S3 nauwelijks gebruik
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ik doe n maand met mn S1, omdat ik m alleen als wekker gebruik
Lijkt me ook sterk..mijn S1 gaat 2 weken mee @ airplane. (maar dan had ik wifi wel aan geloof ik)quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.
Als je met USB oplaadt telt hij dat bv niet mee, dus dat is dan easy te manipuleren
Je moet je voor 1 juni registreren.quote:Op woensdag 17 april 2013 02:19 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand tot hoe lang die actie met de gratis 64GB geheugenkaart loopt? Zit nog tot juni in Australië maar ga bij terugkomst in Nederland direct voor de S4
Je mag er best n maandje naast komen staan om te kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets heb je volgens mij wel eens eerder gepost, maar daar geloof ik weinig van.
Als je met USB oplaadt telt hij dat bv niet mee, dus dat is dan easy te manipuleren
Heb me geregistreerd en code gekregen maar dan maakt het niet uit wanneer je de S4 precies koopt?quote:
Jawel, in de link hieronder staat alles.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:50 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heb me geregistreerd en code gekregen maar dan maakt het niet uit wanneer je de S4 precies koopt?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:36 schreef theKiD het volgende:
Ik heb een game-mapje gemaakt, en elke keer als ik die open wordt er gezegd: "game-map is open"
Iemand hier enig idee waar ik dat dan per ongeluk heb aangezet? Vind dat een beetje irritant worden, maar zou niet weten waar ik het uit kan zetten..
Beetje meer info is wel gewenstquote:Op woensdag 17 april 2013 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hoor dat een vriend een update had gekregen die zijn problemen met rebooten en niet uit standby komen zou verhelpen, plus dat de accu langer mee zou gaan. Hier nog geen updatemelding gekregen en KIES geeft aan dat updaten via KIES niet meer kan. Hier nog meer mensen die een update hebben gekregen?
Wellicht gemist..........gevallen, bricked , deaud ?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Parafernalia het volgende:
Dit topic maar verwijderen uit mn AT. Te pijnlijk, die confrontatie elke keer.
Vaarwel, S3.
Het ga jullie goed, vrienden![]()
kwijtquote:Op woensdag 17 april 2013 18:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wellicht gemist..........gevallen, bricked , deaud ?
Fixed !quote:Op woensdag 17 april 2013 15:58 schreef Osiris024 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de HDMI adapter voor de S3 ?
Ik heb perfect beeld, alleen 1 seconde geluid via HMDI en daarna niks meer.
Philips full HD
T-Mobile, Unbranded dacht ik, ja, stockROM, anders krijg je natuurlijk geen firmware updates van Samsungquote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Beetje meer info is wel gewenst
Provider, Unbranded ,StockROM etc.
jawel, maar dat werkte niet om een of andere redenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:04 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zwaar balen dus.
Vast geen "lost my phone" aangezet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |