quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef delano.888 het volgende:
Er zijn nog geen filmpjes op youtube van iemand die dat doet, dus als je NU veel youtube views wil, zou ik het zeker filmpen en uploaden![]()
Het is ook alleen een 4.1.2 probleem / glitchquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Werkt hier niet, maar ik gebruik dan ook een Touchwizbased custom ROM.
Ja niet dus, er is nu een andere hack, die mij is gelukt, waardoor je het hele toestel gewoon kan bedienen, dus niet 5 seconden, nee gewoon onbeperkt!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En verder kan je er weinig mee eigenlijk.
Running the apps is also of limited use - they go into the background immediately. If the app performs an action on launch (like recording from the microphone, switching on the flash, playing music, interacting with a server) that action will occur
Ok , heb je wat meer info of een linkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef delano.888 het volgende:
Exact hetzelfde doen als in het filmpje, maar tijdens dat je het homescreen ziet 3x op de lock knop drukken, het lukte mij na een aantal keer proberen. Het lockscreen schakelt uit, en je kan het gehele toestel bedienen.
Ik vond ze heel schel, en moest de treble keihard terugdraaien, en de bass aanzienlijk omhoog zetten in Poweramp, plus wat individuele balkjes op aanwijzing van een of andere DJ die me uitlegde waar ze voor dienebquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef Mip1988 het volgende:
Mijn oordopjes zijn gestorven![]()
Heeft iemand nog een ongebruikt paartje over die er niks mee doet?
Ik vind ze zo fijn!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:10 schreef Crisisstudent het volgende:
Iemand die nog getwijfeld heeft tussen de S3 en de Nexus4? Waarom toch de S3 en niet de N4?
Dit, zeker met de S4 die er binnenkort aankomt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef Catch22- het volgende:
Als je nu een s3 neemt boven een Nexus ben je niet wijs
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ok , heb je wat meer info of een link
Hij heeft wel een fakking snel toestelquote:
terugbrengen naar de winkel lijkt me een beter idee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:55 schreef Dimitri_ het volgende:
Mijn telefoon blijft maar crashen, en ik kan gewoonweg geen patroon erin vinden. Veel apps verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, etc.
Besloten om hem maar eens te gaan flashen. Wat is een goede ROM om erop te kletsen?
Tja, daar heb ik dus geen zin in. Ben ik hem weer 3 á 4 weken kwijt, en heb geen backup smartphone. Plus dat ik al een tijdje wil flashen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
terugbrengen naar de winkel lijkt me een beter idee.
40x? Jeetje ik had hoogstens 5x nodigquote:
ja kak he. Had ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
Mijn telefoon crasht wel eens als ik een link kopieer. Echt sad dat die bug er nog in zit.
Lekker douchen en zwemmen met je telefoon.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja kak he. Had ik ook.
Blij dat ik nu een Xperia z heb
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker douchen en zwemmen met je telefoon.
toch wel ideaal hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lekker douchen en zwemmen met je telefoon.
Slimbeanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:26 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Tja, daar heb ik dus geen zin in. Ben ik hem weer 3 á 4 weken kwijt, en heb geen backup smartphone. Plus dat ik al een tijdje wil flashen.
Toestel nu net geroot, nu een backup aan het maken.
Het was niet negatief bedoeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
toch wel ideaal hooral weet ik zo niet of er ook negatieve kanten zitten aan het waterdicht zijn
Copy paste crash?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:55 schreef Dimitri_ het volgende:
Mijn telefoon blijft maar crashen, en ik kan gewoonweg geen patroon erin vinden. Veel apps verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, etc.
Besloten om hem maar eens te gaan flashen. Wat is een goede ROM om erop te kletsen?
Hij blijft gewoon hangen.. Doet helemaal niets meer. Batterij erin en eruit en ik kan weer even vooruit.. Soms een uur, soms 2 minuten. Ik krijg geen foutmelding.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:32 schreef De_Guidance het volgende:
toestel moet in downloadmode staan om firmware te flashen. Als je custom roms wilt flashen kun je dat gewoon via cwm doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Hoe flashen jullie? Alle files die ik download worden niet herkend door Odin, en als ik ze op recovery mode laat inlezen via de SD-kaart krijg ik na een tijdje een error.
Maandag krijg ik de zwarte. Net even een tijdje met de s3 van iemand anders mogen spelen, instant verliefdheid. Wat een fijn toestelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef Vicky het volgende:
Jippieeee... Vanaf vandaag ook een S3...
Pebble Blue it is![]()
Bekend probleemquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef Cici het volgende:
Kies maar weer eens geïnstalleerd...
Kan er alleen nog niks mee, een of ander hardware ID wat ontbreekt...
Ben dat klote programma zat...
Thanks.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:26 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Bekend probleem
Kies verwijderen
USB drivers verwijderen
Kies downloaden
USB drivers 1.4.6 downloaden
pc herstarten ZONDER netwerk verbinding !!!
KIES installeren
USB 1.4.6 drivers installeren.
Rebooten MET netwerkverbinding.
et voilla
de 1.4.6. usb drivers zal ik zo posten voor jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef Cici het volgende:
[..]
Thanks.
Ik denk er nog even over na.
Wat een gedoe voor zo'n kutprogramma zeg...
Lief, dank jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:32 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
de 1.4.6. usb drivers zal ik zo posten voor je
Nee, maar ik heb wel last van een verminderde batterijduur. En ik verdenk lightflow manager hiervan de oorzaak te zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:28 schreef Osiris024 het volgende:
Hebben meer mensen problemen met reboots in sleepmodus ?
Ik verdenk mijn LightFlow manager![]()
Die manier volg ik ook, maar bij stap 11 krijg ik een foutmelding.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:39 schreef Klonk het volgende:
http://droidviews.com/201(...)n-samsung-galaxy-s3/
Dit is de manier die ik gebruik en op een heel enkele keer nooit voor problemen zorgt.
Neh, ik gebruik ze ook dagelijks, met name voor de pasvorm, een van de weinige types oordopjes die in mijn enorme oren past.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Mip1988 het volgende:
Niemand die van zn meegeleverde oordopjes af wil..?
Dank!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:39 schreef Catch22- het volgende:
Power en homeknop tegelijk indrukken
Of met de zijkant van je hand horizontaal over t scherm heen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |