Oke, ik begrijp hier niks van, wat is een CWM wipe en wat is een duff kernel with LPM??quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er is een soort van fix in de laatste kernel update.
Install Chainfire's GotBrickBug? application to see if your chip is susceptible to the bug or not. (this checks the chip itself, and has nothing to do with whatever your current kernel happens to be)
If it says your ok, then you can do whatever you want.
If it says you are at risk, it doesnt mean you will brick your device on next CWM restore/wipe, but there is certainly a good chance. As long as you have a duff kernel installed with LPM, the more CWM wipes/restores you perform with it on, the bigger the chance of bricking. It could happen on the very first wipe, or it may brick a few wipes down the line.
Bottom line is, unless GotBrickBug says your clear, DO NOT RISK IT!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp hier niks van, wat is een CWM wipe en wat is een duff kernel with LPM??
CWM = 'Clockworkmod' kort voor Clockworkmod Recovery. Een manier om via de recovery snel een nieuwe image op je telefoon te zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp hier niks van, wat is een CWM wipe en wat is een duff kernel with LPM??
Als je een slechte chip hebt loop je altijd extra risico.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:38 schreef LordLynx het volgende:
Maar als ik het toestel nou gewoon 'stock' gebruik, dus alleen updates van Samsung en geen 'recovery' app, loop ik dan verder geen risico met de chip die erin zit?
Ik gebruik zelf weinig data maar dit lijkt me best normaal toch ?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat over batterijduur: het lijkt bij mij het geval dat de batterij sneller leeg gaat als ik hem op dataverbinding heb staan steeds ipv wifi.
Heb op me werk en thuis wifi en laat hem schakelen naar wifi en dataverbinding. Heb vandaag voor het eerst hem de hele dag al op dataverbindin maar de batterij lijkt nu sneller leeg te gaan.
Dat de batterij sneller gaat met data ipv wifi?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:45 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf weinig data maar dit lijkt me best normaal toch ?
Dat is vrij normaal ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat de batterij sneller gaat met data ipv wifi?
Maar *afkloppen* sinds ik eergisteren eens wat apps heb opgeruimd, heb ik het probleem eigenlijk niet meer gehad. Misschien dat er toch een app dingen aan het doen was die de telefoon niet zo leuk vond...quote:U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U kunt gaan naar:
1- Instellingen
2- Back-up maken en terugzetten
3- Back-up mijn gegevens groen vinken
4- Automatisch herstellen ook groen vinken
5- Stadaardgegevens herstellen
6- Optie resetten kiezen
Heeft het bij mij niet opgelost helaas. Vodafone kijkt er bij mij op dit moment naar. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Metalfreak het volgende:
Dit geeft Samsung als mogelijke oplossing voor mijn probleem met reboots en niet meer uit standby willen:
[..]
Maar *afkloppen* sinds ik eergisteren eens wat apps heb opgeruimd, heb ik het probleem eigenlijk niet meer gehad. Misschien dat er toch een app dingen aan het doen was die de telefoon niet zo leuk vond...
Ben erg tevreden met Poweramp.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste muziek speler op android?
PowerAmpquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Spotify!quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
plan b?quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
Telefoon kwijt tijdens het trippen. Dus ik denk; Avast Anti Theft!
Maar uiteraard werkt die net nu niet![]()
Dag dag S3
Probeer deze eens: http://findmymobile.samsung.com/quote:Op zondag 7 april 2013 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
Telefoon kwijt tijdens het trippen. Dus ik denk; Avast Anti Theft!
Maar uiteraard werkt die net nu niet![]()
Dag dag S3
Moet je een samsung account voor hebben, ik gok dat paartje die niet heeftquote:Op maandag 8 april 2013 08:39 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://findmymobile.samsung.com/
Die kan hij toch alsnog maken?quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Moet je een samsung account voor hebben, ik gok dat paartje die niet heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |