Het is niet echt duidelijk wat je nou precies bedoelt met "een handige film-app".quote:Op zondag 24 maart 2013 07:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Echt niemand die een app kent die dat kan?
Voor hoeveel?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef Dimitri_ het volgende:
Wie zocht er nog een setje originele s3 oordopjes? Heb ze gevonden.
Bij deze: Ik heb ze gevonden.. Nog nodig?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:07 schreef Mip1988 het volgende:
Niemand die van zn meegeleverde oordopjes af wil..?
Laat maar weten als hij hem niet meer wil, neem 't dan graag van je over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja er was laatst een user in het vorige topic.. Even zoeken
Top, doe ik!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laat maar weten als hij hem niet meer wil, neem 't dan graag van je over.
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Sinds vannacht weet ik ook dat Samsung Dive goed werkt
Ik was mijn telefoon kwijt. Via findmymobile.samsung.com kun je d.m.v. GPS zien waar je telefoon ligt, om hem vervolgens via de pc te laten overgaan. Blijkbaar heb ik hem thuis ergens in een kas laten liggen
Geniaal... echtquote:
Altijd handig zo'n programma, moet ik ook maar eens erop zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geniaal... echtIk heb gelijk even voor gezorgd dat ik gewoon op find my mobile in kan loggen aangezien ik mn telefoon wel regelmatig kwijt ben
Hoef je er niet op te zetten, alleen je account daar registeren. Heb net dat findmymobile met gps gedaan en hij mikt gelijk de gps op je telefoon aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n programma, moet ik ook maar eens erop zetten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoef je er niet op te zetten, alleen je account daar registeren. Heb net dat findmymobile met gps gedaan en hij mikt gelijk de gps op je telefoon aan.
Je kan ook op afstand je telefoon locken. Of bellen met een bericht dat je telefoon vermist/gejat/wat dan ook is. Mhehehe.quote:
de mijne ook, had ik haar eindelijk naar iets nieuws wint ze de Xperia Z.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn S3 aan mijn vriendin gegeven. Wou hem verkopen, maar zij is te gierig voor een andere telefoon en haar LG Speed is een kakding.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb ik weer..heb bij het instellen van de foon een verkeerde naam ingevoerd...hoe kan je dat nog veranderen?
Factory Resetquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb ik weer..heb bij het instellen van de foon een verkeerde naam ingevoerd...hoe kan je dat nog veranderen?
Ben je schizofreen ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ik even ergens anders zat met mijn hoofd...me achternaam is iemands anders naam waar ik net aan zat te denkenquote:
ik heb zo wel eens mn telefoon opgenomenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ergens anders zat met mijn hoofd...me achternaam is iemands anders naam waar ik net aan zat te denken
Klassieker dus...enfin het zij zoquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik heb zo wel eens mn telefoon opgenomen
Enfin, veel plezier met je nieuwe aanwinst, de S3 lijkt me wel een leuke telefoonquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Klassieker dus...enfin het zij zo
hij ligt alleen niet goed in de handquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Enfin, veel plezier met je nieuwe aanwinst, de S3 lijkt me wel een leuke telefoon
Daarom Nexus 4quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij ligt alleen niet goed in de hand
Volgende keer maar eens naar een Nexus kijken, of wellicht HTC...Het is een geweldige foon die s3, maar ik wil m normaal met één hand kunnen besturen besturen.quote:
Heb even gekeken en zie ze tussen de 300 en 400 euro staan. Wat ik zie is dat er eigenlijk niet veel mensen weten over rooten en customs roms, dus ik zou ze er wel afhalen ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgende keer maar eens naar een Nexus kijken, of wellicht HTC...Het is een geweldige foon die s3, maar ik wil m normaal met één hand kunnen besturen besturen.
Vraagje voor eventuele verkoop; wat kost ie los? En wat kan ik ervoor vragen als ie een maand of wat oud is? En kan ik 'm dan beter unrooten icm stock rom of niet?
jeetje zo goedkoopquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb even gekeken en zie ze tussen de 300 en 400 euro staan. Wat ik zie is dat er eigenlijk niet veel mensen weten over rooten en customs roms, dus ik zou ze er wel afhalen ja.
Mn Nexus 4 is 0.1 inch kleiner en kan em perfect met 1 hand bedienen hoor?
Ja verliest wel snel in waarde. Had mn Galaxy Ace gekocht in juli voor 200 euro en vorige maand verkocht voor 100 euro...quote:
Nou ja ik zet gewoon hoog in en anders nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja verliest wel snel in waarde. Had mn Galaxy Ace gekocht in juli voor 200 euro en vorige maand verkocht voor 100 euro...
Naja nu de Nexus 4 een jaartje of 2 gebruiken denk ik, ben er heel blij mee
ik eis een editquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
Dan kan je lang wachten!
http://tweakers.net/price(...)-iii-16gb-blauw.html
macro/autofocus geselecteerd?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arghh die camera irriteert me best wel.. dan wil ik focussen op het item dat ik wil fotograferen, maar dan blijft hij wazig en de achtergrond scherpWat doe ik fout?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef JohnB52 het volgende:
Dan kan je lang wachten!
http://tweakers.net/price(...)-iii-16gb-blauw.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |