Dank! M'n zoontje verhuist ook mee hoor, dat had ik nog niet vermeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:30 schreef Beelzebufo het volgende:
Vorige deel niet gelezen, maar ik gun je dat je een huis kan vinden waarin zowel vrouw als dochter goed kunnen wonen!
Thanx!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef goed_volk het volgende:
Mmm, dat is toch niet zo'n toffe reden om nieuwe bouwplannen te maken... Sterkte iig thuis en ik volg je topic.
Inderdaad, rij er bijna dagelijks door/langs. Gaan ook regelmatig wandelen op de Itterbecke Heide, dus we kennen het gebied aardig goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef machtpen het volgende:
Itterbeck lekker dichtbij nederland en een mooie omgeving.
Ons huis is in 7 maanden verkocht, zonder makelaar. Voor de rest zie ik wel vrij veel woningen lang te koop staan. De rente ligt hier wel lekker laag, dus dat is wel interessant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:07 schreef DroogDok het volgende:
Hoe is de huizenmarkt in Duitsland eigenlijk? Is er nog een beetje van bestaande bouw af te komen of bouwt men liever zelf?
Heb Vonk al even een dm gestuurd met het verzoek hem te reeksen.quote:
Mooi okay, maar je zit nogal oostelijk van wat in NL al een uithoek is. Je zal in Twente of Drente willen werken als je daar zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef machtpen het volgende:
Itterbeck lekker dichtbij nederland en een mooie omgeving.
Wat lul je nou weer dom zoals altijd. Wat is er mis met het oosten ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi okay, maar je zit nogal oostelijk van wat in NL al een uithoek is. Je zal in Twente of Drente willen werken als je daar zit.
ik vindt het heerlijk hier!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi okay, maar je zit nogal oostelijk van wat in NL al een uithoek is. Je zal in Twente of Drente willen werken als je daar zit.
Super!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:23 schreef Vonkenboer het volgende:
ik heb de topic even gereekst
Topicreeks: Ons droomhuis in Duitsland, waar we een nieuwe droom achterna gaan
Niets, ik kom zelf uit het oosten en weet daarom dat als je daar niet werkt het erg ver is van het westen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:56 schreef machtpen het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer dom zoals altijd. Wat is er mis met het oosten ?
Heerlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ik vindt het heerlijk hier!
En ik kan op m'n fiets naar het werk, dwars door de natuur. Wat wil je nog meer?
Technisch gezien zitten wij ook in het westenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets, ik kom zelf uit het oosten en weet daarom dat als je daar niet werkt het erg ver is van het westen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Technisch gezien zitten wij ook in het westen
Dank, dank!!! Ik heb ook steeds meer vertrouwen erin dat het goed gaat komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, het gaat je lukken je tweede maar dan echt voor jullie omstandigheden perfecte droomhuis te vinden dan wel te bouwen![]()
Ik gun jullie zó erg een zorgeloos huis! En dat dat goed gaat komen is een hele grote![]()
Ik vond het eerst ook wel bijzonder, maar als je bedenkt dat die van Wielen bijvoorbeeld gewoon varkensboer is...quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef Coelho het volgende:
Bijzonder dat je met de burgemeesters op pad gaat. Dat zie ik hier nog niet gebeuren.
Danke! Houden we in gedachten, extra hulpkrachten zijn altijd welkomquote:Op maandag 18 maart 2013 17:03 schreef klotezooi het volgende:
Mocht het in toekomst nodig zijn dat je verhuiskrachten zoekt laat maar weten.
Ik blijf je topic iig volgen.
Biss spater
bezichtiging is prima verlopen, alleen het huis is veel te hokkerig. Op zich zit er wel ruimte in, maar de gangen zijn te smal, enorm veel deuren en kamertjes. Dat in combinatie met de prijs valt hij af.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
En ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoe het vanmiddag gegaan is hoor, heulemaal niet![]()
* duimen draait*
Tegen het bos aan wonen is altijd fijn natuurlijk, maar is het niet snel te donker?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:50 schreef ueberduitser het volgende:
Kijken of we een hoek-grondstuk kunnen scoren tegen het bos aan.
's winters heb ik daar geen probleem mee, alleen in de zomer zie ik graag wel wat zon.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Tegen het bos aan wonen is altijd fijn natuurlijk, maar is het niet snel te donker?
Hier in de buurt staan ook huizen aan de bosrand, maar daar ligt het bos ten zuiden van de huizen, wat vooral 's winters tot veel schaduw leidt.
Heb je dat gemist dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe is het met het verkopen van je huidige huis?
gaaf, ik ga weer non-stop-duimen..quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef ueberduitser het volgende:
Wonder boven wonder is het droomhuis, deze:
[ afbeelding ]
nog steeds in de race. Dit was de woning waarbij we zo enorm onder druk stonden vanwege andere kopers.![]()
Yay! Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef ueberduitser het volgende:
Wonder boven wonder is het droomhuis, deze:
[ afbeelding ]
nog steeds in de race. Dit was de woning waarbij we zo enorm onder druk stonden vanwege andere kopers.![]()
Die kopers zijn afgevallen, de verkoper heeft zijn betalingstermijn verruimd en nu ben ik dus druk bezig de financiering/overbrugging van deze woning te regelen.
Ik hoop zo dat we bovenstaande woning kunnen kopen, die woning is super geschikt voor ons.
Parallel daaraan ben ik bezig met nieuwbouw, mocht bovenstaande onverhoopt tóch niet doorgaan.
Thanx!!!!quote:
Net bij Maria in de Kapel vier kaarsjes aangestoken. Een voor je dochter, je zoon en jullie twee natuurlijk. Gaat goed komen dit.......... Er is namelijk meer tussen hemel en aarde.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:31 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Thanx!!!!
Ik had hem al afgeschreven en we moesten afgelopen woensdag voor 18:00 uur een eindbod inleveren(wat ik dus niet van plan was gezien het hele verhaal), maar de makelaar belde 's middags dat de tegenpartij zich terug had getrokken en er voor ons dus weer volop kansen zijn.
Zaterdag dus even met hem en financieel adviseur om tafel gezeten en alles wordt nu in het werk gesteld om de woning te krijgen!
Gaaf man! Zoals ik al eerder meldde: dat huis heeft uitstraling: rode dakpannen, ruimte er omheen en sfeer! Mijn vrouw heeft ook een waxinelichtje voor Maria neergepoot.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:35 schreef ueberduitser het volgende:
danke danke!![]()
echt, ik heb wel het gevoel dat dit goed gaat komen. We zetten echt alles op alles om dit te laten slagen.
Ook de makelaar gaat zijn uiterste best doen, ik heb zojuist de financieel adviseur overspoeld met onze gegevens. Als alles compleet was kon het binnen een paar dagen bekend zijn. Hopen dat we dus voor Karfreitag bericht hebben, gaan we een leuke Ostern tegemoet!
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef blomke het volgende:
[..]
Gaaf man! Zoals ik al eerder meldde: dat huis heeft uitstraling: rode dakpannen, ruimte er omheen en sfeer! Mijn vrouw heeft ook een waxinelichtje voor Maria neergepoot.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:40 schreef klotezooi het volgende:
Ook aan deze kanten wordt er geduimd voor jullie.
Dank!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:43 schreef jdel het volgende:
Binnenkant vindt ik niet alles, maar dat is toch aan te passen, en wil je zelf toch al op de schop gooien. Ik neem aan meteen wat muurtjes verzetten e.d
Buitenkant vindt ik echt een prachtige uitstraling hebben!
En de mooie ruimte en bomen eromheen maken het echt af.
Succes!
In plaats van muren verplaatsen mag een grotere doorgang maken tussen keuken/kamer natuurlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef jdel het volgende:
[..]
In plaats van muren verplaatsen mag een grotere doorgang maken tussen keuken/kamer natuurlijk ookMijn bedoeling daarmee was ook voornamelijk om te zorgen dat je een mooie open ruimte krijgt en betere indeling van de ruimtes.
Als ik je verhaal zo lees moet dat goedkomen als alles door kan gaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik steek gewoon thuis een kaarsje voor je aan UD.
Nou inderdaad, hebben we wel nodig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het wordt gewoon ook eens tijd dat jullie (relatieve) rust krijgen en qua wonen met het oog op de huidige situatie en de toekomst iig géén zorgen meer hebben.
(zit ook met ontvelde duimen)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zullen we de handcrčme dan maar doorgeven?
Nope, de bank heeft tijd nodig en het is nu Karfreitag, dus echt alles is dicht hier.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, nog geen uitsluitsel?
Heb mijn duimen zelf weer hard nodig om die eieren overmorgen te pellen![]()
Mooi, dinsdag zijn de duimen vast geheeldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nope, de bank heeft tijd nodig en het is nu Karfreitag, dus echt alles is dicht hier.
Duimen kun je even mee stoppen, na Ostern weer met frisse hoop verder!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:11 schreef Rewimo het volgende:
O getver, dat is toch te zot voor woorden dat je je dochter nu mee moet nemen naar de bank zodat zij inzien wat je nodig hebt?
Ik duim mee, wat een idiote situatie zeg.
Dank!quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:56 schreef Inbox4me het volgende:
Sterkte man, hopelijk komt het allemaal goed!
Praat me er niet van...quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Logisch, zoiets legt een enorme druk op jullie en het heeft al zo enorm tegengezeten de laatste tijd
Geen afspraak vanmiddag, alles ligt nu bij de R+V voor goedkeuring. Bezoekje met vrouw en kind haalt dan ook niets uit en ik heb mijn(ons) standpunt en hele situatie nu heel goed duidelijk gemaakt over de telefoon. Ze doen hun best maar eens voor ons in plaats van ons te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:04 schreef Gwywen het volgende:
Echt belachelijk dat de bank zo moeilijk doet als jullie nota bene goedkoper willen gaan wonen! Goed van je dat je vrouw + dochtertje mee gaat nemen, misschien zien ze er dan inderdaad de ernst wat meer van in.
Ik duim voor je!
Hier in DE is Vorfälligheitsentschädigung inderdaad standaard. Verkoop van je woning betekend niet dat je af mag lossen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef _VoiD_ het volgende:
dat soort hypotheekconstructies hebben ze bij ons ook, boete bij verkoop. Dat voor een korting op de hypotheekrente. Heb je toevallig ook zo'n constructie? Het lijkt me stug dat dat standaard praktijk is namelijk.
Wel klote, ik hoop dat je een oplossing vind.
[edit]aaah, wat nagelezen. Heeft ook te maken met de huidige rente ten opzichte van de rente bij aangaan van de hypotheek. Als die lager is verliest de bank dus geld omdat jij dat aflost en ze het dan tegen een lagere rente in de markt moeten zetten (en dus geld mislopen). Dat hebben ze bij ons ook, alleen geldt dat niet bij verkoop, enkel bij extra aflossen boven je toelaatbare percentage per jaar.
Fijn dat er weer eens wat positiefs te melden is, UD! Ik blijf duimen, al begin ik wel RSI-verschijnselen in mijn duim te krijgen.quote:
Groot gelijk, dat brengt weer een beetje rust in het gezin. Wij willen eind mei ook een paar dagen er tussenuit.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
Als dit allemaal goed afloopt, gaan we fijn er even tussenuit hebben we net besloten.
Uiteraard, met die duimende Rotterdamers weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeh, lange vingers![]()
Dank Dr. H. maar is er een bepaalde reden dat je mij dit plaatje toebedeeld waarvan uitgerekend een stuk vd middelvinger ontbreekt?![]()
ja hoor, dat wordt hier zelfs extra gewaardeerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoop het echt voor jullie, die hele zenuwboel kunnen jullie niet gebruiken maar het moet en gaat goed komen, rust in je bol is dringend gewenst.
(geldt duimen met de duimen in het verband ook?![]()
)
Juist, ik denk dat we langzaam over gaan.quote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef klotezooi het volgende:
Ik ben tot half juli op vakantie vanaf eind juni.
Dit ivm het aanbod je te komen helpen met verhuizen.
Dus dat aanbod staat nog steeds.
quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef lionessa het volgende:
Geweldig nieuws na al die elende UD. Ik moest even teruglezen, want ik had dit topic even niet meer gevolgd, maar dan is het einde zeker erg leuk om te lezen.
Jawohl, mondelinge toezegging hebben we inmiddels en voor vrijdag hebben we een afspraak bij de notaris om het Kaufvertrag te ondertekenen.quote:
Laten we het niet hopen! Ik zeg: nog even die Daumen drücken mensen!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik denk altijd dat er iets naars gebeurd is als jij in een topic post.
Leg me dat aub eens uit?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik denk altijd dat er iets naars gebeurd is als jij in een topic post.
Ok dan maar even voorzichtig moed houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Jawohl, mondelinge toezegging hebben we inmiddels en voor vrijdag hebben we een afspraak bij de notaris om het Kaufvertrag te ondertekenen.
Schriftelijke toezegging van de hypotheekverstrekker volgt als het goed is vandaag of morgen, voor die tijd juich ik nog niet te hard. (in het kader van de zelfbescherming)
Alles ziet er dus goed uit, maar ik ben pas écht blij als ik vrijdag zo rond 17:45 bij de notaris zit.
[..]
Laten we het niet hopen! Ik zeg: nog even die Daumen drücken mensen!
Omdat ik dan in MyAT het woord 'klotezooi' zie staanquote:
Ik hoop dat ik niks meer met die klotezooi te maken krijgquote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik dan in MyAT het woord 'klotezooi' zie staanWeet ook wel dat het je username is maar ik denk steeds dat UD weer ongeluk heeft en dus iets klote vindt.
Ik zou dat niet doen, het maakt zo'n rotzooi..quote:Op woensdag 17 april 2013 12:41 schreef ueberduitser het volgende:
Damn ik knal uit elkaar van de zenuwen
Nee, heb voor zaterdag alvast wel een tafeltje gereserveerd bij het steakhouse in Geesteren.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Goede berichten! Is het weekendje weg al geboekt?
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, het maakt zo'n rotzooi..
Ik duim nog maar even door.. Laat die adviseur maar een beetje opschieten.
Haha ok dan. Tja sorry dan voor mijn usernamequote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik dan in MyAT het woord 'klotezooi' zie staanWeet ook wel dat het je username is maar ik denk steeds dat UD weer ongeluk heeft en dus iets klote vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht jij nou, ik heb al om extra donorduimen gevraagdquote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Laat je nog wel wat over voor de verbouwing knoflookje?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat dacht jij nou, ik heb al om extra donorduimen gevraagd
Dat mag jij zeker!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Du faules Arschloch![]()
![]()
(ik mag dat vast wel zeggen tegen en van UD,)
Je bezorgt me een halve hartverlamming, gij klojo![]()
![]()
![]()
Dśs, mogen nu de kurken knallen?
Dat was ook de bedoeling.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben allang blij dat hij een grapje maakte aangezien hij nogal stuk zat dus het is hem vergevenO
Voordeel is dat we nu onze duimen in de soda mogen weken, dat weekt het eelt los![]()
UD:![]()
![]()
en vooral die
, je weet het.
Spannend hoor! Komen de termijnen van de verkoop van jullie oude huis en het beschikbaar komen van het nieuwe huis nu een beetje overeen?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:15 schreef ueberduitser het volgende:
Vanmiddag even langs de makelaar om het koopcontract door te nemen en dan morgen naar de notaris.
komen perfect overeen, beide op 01-08. De verkoper wilde veel eerder, maar dan kwamen wij in de problemen. Gezien ons hele verhaal ging de verkoper met ons mee en de overdracht is op 01-08.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Spannend hoor! Komen de termijnen van de verkoop van jullie oude huis en het beschikbaar komen van het nieuwe huis nu een beetje overeen?
De Zoo in Nordhorn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
Schriftelijke zekerstelling van de bank lag gisteren bij de post, dus we kunnen vanavond rustig tekenen bij de notaris.
Al dat duimen dat jullie, de kaarsjes die jullie voor ons aangestoken, het blijkt gewerkt te hebben en het doet me persoonlijk echt veel dat we die morele steun van jullie krijgen!![]()
![]()
![]()
Voor ons breekt vanaf vanavond een hele nieuwe fase aan in ons leven, de start van een nieuwe droom.
Ik ben er van overtuigd dat we veel ellende achter ons laten, wat meer rust krijgen en wat positiever richting de toekomst aan kunnen gaan kijken.
Ga zo sjakie even van school halen en dan meisje straks van de Kindergarten halen, die is nu in de dierentuin met haar klas. Daarna door naar oma, blijven ze logeren en gaan wij na de notaris nog even uit eten. Wilden we eerst zaterdag doen, maar doen we vanavond maar, kunnen we morgen wat anders doen...
Cool! Dan kan er weinig meer tussenkomen. heel erg fijn en dat hebben jullie ook wel eens verdiend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
Schriftelijke zekerstelling van de bank lag gisteren bij de post, dus we kunnen vanavond rustig tekenen bij de notaris.
Wat fijn voor jullie!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
Al dat duimen dat jullie, de kaarsjes die jullie voor ons aangestoken, het blijkt gewerkt te hebben en het doet me persoonlijk echt veel dat we die morele steun van jullie krijgen!![]()
![]()
![]()
Voor ons breekt vanaf vanavond een hele nieuwe fase aan in ons leven, de start van een nieuwe droom.
Ik ben er van overtuigd dat we veel ellende achter ons laten, wat meer rust krijgen en wat positiever richting de toekomst aan kunnen gaan kijken.
Ga zo sjakie even van school halen en dan meisje straks van de Kindergarten halen, die is nu in de dierentuin met haar klas. Daarna door naar oma, blijven ze logeren en gaan wij na de notaris nog even uit eten. Wilden we eerst zaterdag doen, maar doen we vanavond maar, kunnen we morgen wat anders doen...
Helemaal geweldig! Jullie verdienen dat etentje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Zoo in Nordhorn?
Heel fijn dat het allemaal goed gaat komen met jullie huis
Ben een lurker in dit topic, leef erg met jullie mee
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Cool! Dan kan er weinig meer tussenkomen. heel erg fijn en dat hebben jullie ook wel eens verdiend.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
Dat etentje even lekker met z'n tweetjes hebben jullie zeker verdiend!
Van harte jongen en dat wordt iig vannacht een heel stuk rustiger slapen! Blij ei
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef Rowlf het volgende:
Geweldig! Geniet er van, en veel plezier met jullie etentje!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Helemaal geweldig! Jullie verdienen dat etentje!
Dank!!!! Er is ook een last van me afgevallen nu, ik voel me veeeeeel relaxterquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:24 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Super! Fijn dat het nu toch allemaal lukt. En veel plezier vanavond!
Als het goed is ben jij nu echt blij!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef ueberduitser het volgende:
ik ben pas écht blij als ik vrijdag zo rond 17:45 bij de notaris zit.
Mooi hoor, ik ben blij dat het nu allemaal zo goed verlopen is. We krijgen toch hopelijk wel hele verslagen met ritsen foto's van (de verbouwingen aan) jullie nieuwe huis, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef ueberduitser het volgende:
Geweldige dag gehad vandaag, was lang geleden dat we zo'n positieve dag gehad.
Daar mag je wel van uit gaan ja....quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik ben blij dat het nu allemaal zo goed verlopen is. We krijgen toch hopelijk wel hele verslagen met ritsen foto's van (de verbouwingen aan) jullie nieuwe huis, mag ik hopen?
quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, ik zeg slechts één twee ding(en):
en
en eigenlijk nog een derde maar hé, die ken je al van mij , sterker nog, je kent mij zo wel een beetje maar toch:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste foto's zullen niet veel langer daarna komen, maar dan gaan we ons richten op ons bezoek aan Oldenburg begin mei.quote:Op zondag 21 april 2013 17:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Knoflookje, hoor je dat? Pffff moeten we nog een week wachten op die sleutel...
Wat heb je dat weer heerlijk verwoord schat!quote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja? En? Dūh, een sleu-telDan wachten we maar weer maar deze keer zonder duimen en hoop wįnt: zekerheid, enkel branden we nog kaarsjes voor Meisje en Moeders, dat het hen voorspoedig mag gaan.
Dat daar dan UD en zoon () meer dan in meebedacht worden lijkt mij meer dan logisch
![]()
De bal is rond dśs verkneukelen wij ons voor UD en zijn twee meidjes en zoon.
En zó is dat dus Dr. H., de duimen zijn even niet meer nodig dus houdt ze in reserve, kunnen we er tzt altijd aanspraak op maken.
ik hou ook van jou hoor schat...quote:Op maandag 22 april 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat leuk om getuige te zijn van jullie ontluikende bro-mance KL en UD
Ja, wij hebben een hele diepe hartstochtelijke relatiequote:Op maandag 22 april 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat leuk om getuige te zijn van jullie ontluikende bro-mance KL en UD
Komt wel goed schatje...quote:
Tja, de verwachting was dat we nu de sleutel wel zouden hebben.Volgens de verkoper zou ze er 1 mei uit moeten zijn, maar ik denk niet dat hij gisteren daar op de stoep stond te controleren of ze wel weg was hoor. Zogezegd, ik rij even langs en als het er leeg uit ziet bel ik de verkoper met de vraag of we even kunnen kijken dit weekend. Zou voor moeders wel prettig zijn, heeft ze wat om naar uit te kijken en over na te denken als ze in Oldenburg zit.quote:Pünktlich is dus ook daar betrekkelijk
Nog geen sleutels..............quote:
Ja ja, man werkt voor Duitsers en geloof me, die zijn net zo pünktlich als het henzelf zo heel gezellig convienient uitkomtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Blijft wel een spannende droom zo.
Pünktlich is dus ook daar betrekkelijk
Overkill aan badkamers lijkt me?quote:
Whehehe, inderdaad maar dat veranderd op den duur nog hoor. De badkamer links wordt een grote gasten-wc, de douche gaat eruit. We kijken of we die ruimte dan nog kleiner kunnen maken zodat we een kast voor meisje's rolstoel en sta-apparaat kunnen maken.quote:
Prima plan lijkt me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou de gasten wc er uit slopen en samen met een stuk hal bij de keuken trekken
Als die betreffende muur er nou uit kon, was dat de oplossing. Echter op die plaats zit een oude kopse buitenmuur en daaronder de keldermuur. Ik zal echt flinke toeren uit moeten halen om dat te kunnen realiseren. Dat wordt te gek, is ook geen budget voor trouwens.quote:
Toegang vanuit de keuken is geen optie. Het wordt waarschijnlijk een open berging, een soort nis. Met de breedte van kozijnen houdt ik wel rekening, maar ik ga niet complete kozijnen verplaatsen of vergroten. Ik zit gewoon met o.a. bestaande elektra en radiatoren waar ik niet teveel aan wil doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:41 schreef jpajs het volgende:
Goed idee een berging voor rolstoel en tilhulp. Zou dat gelijk in orde maken met gastentoilet. Geef ook even aandacht aan de breedte van de kozijnen Vooral tussen de keuken en de entree. Je moet daar met de hulpmiddelen indraaien in de berging.
Misschien een idee om de hulpmiddelen bergruimte toegang te maken vanuit de keuken.
Deuren tegenover elkaar is een goed idee, ik ga de woning nog helemaal inmeten vrijdag en dan kan ik ook zien of dat allemaal kan. Ben er wel al achter dat het niet allemaal zo is, zoals het op papier staat.quote:Zou denk zelf gaan voor een gescheiden WC en douche. Waar ruimte zat is voor een tillift en of rolstoel. Misschien de douche wel een wc extra plaatsen voor noodgevallen. In normaal gebruik neem je de aparte toilet.
Zou de ingang van de douche recht tegen over de slaapkamer maken van meisje. Dan hoef je niet te chycanen met alle hulp middelen. Als je alles omdraait lukt het volgens mij net.
Nee, dat lijkt ons niets. Ik snap je bedoeling hoor en ik zie het ook wel voor me, maar dat is voor ons overbodig.quote:Gaat misschien te ver maar wil het wel gezegd hebben. Is een extra deur om snel toegang te hebben tussen beide slaapkamers een idee ??
Je kan ook jullie bed een meter van de muur zetten met een valse wand. Dan heb je links en rechts toegang tot wat berg ruimte / kledingkasten. Eventueel een wasbakje met stukje blad.
Daar kan ik eens naar kijken. We willen wel overal gelijkende deuren en dan moet die schuifdeur niet uit de toon vallen, dat is allesbepalend.quote:Schuifdeuren zijn handiger met rolstoelen. Je maakt toch een nieuwe muur in de badkamer.
Im Keller!!!quote:Mis de meterkast op de plattegrond, of komt stroom niet centraal binnen ???
Tja, veel aanpassingen kosten veel geld en daar moeten we juist een beetje op letten, dus we gaan echt niet teveel veranderen. Jullie ideeėn zijn echt wel goed en hebben we ook zeker over nagedacht, maar zoals gezegd moet alles wel betaald worden.quote:Misschien wel heel veel veranderingen maar hoe ouder meisje wordt hoe veel meer gemak je er van hebt. Uiteindelijk wordt ze zo groot dat ze ook wat meer privacy wenst te hebben.
In het huis gaat het snel ja, we hebben ook nog maar 7-8 weken tot 1 augustus...quote:Op maandag 3 juni 2013 15:05 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Super dat je nu echt bezig bent met je nieuwe huis! Na alle hypotheekdingen en geregel gaat het nu ineens snel.
Hopelijk komt daar snel duidelijkheid over en kunnen jullie straks een mooie keuken uitzoeken! Ik ga duimen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
In het huis gaat het snel ja, we hebben ook nog maar 7-8 weken tot 1 augustus...
Ik heb echter nog steeds niet zwart op wit wat de hoogte van de hypotheekboete nu is. Ik zit er bijna dagelijks achteraan te vangen, maar ze hebben gewoon schijt aan me volgens mij. Lastige is dan wel dat we niet precies weten hoeveel budget we hebben. Ik weet het wel ongeveer, maar kan ook zo een paar duizend euro meer of minder zijn. Vervelend en het wordt echt hoog tijd dat dat eens boven water komt. Ik wil weten of er nog een nieuwe keuken vanaf kan of niet....
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef ueberduitser het volgende:
Eindelijk bericht van de hypotheekverstrekker![]()
Het boetebedrag voor het gedeelte hypotheek dat we inlossen is geen 12K, maar zo'n 6,5K![]()
Ik denk dat een nieuwe keuken dan ook binnen handbereik is, net als een zitmaaier (ben eergisteren 's avonds 2 uur aan het maaien geweest met een motormaaier, dat is echt te lang)
quote:
Nou inderdaad...Wat hier vaak goed werkt is gewoon persoonlijk contact. Wil je echt iets, moet je er persoonlijk heen en niet alles via de telefoon/mail willen regelen. Ik merk dat ook met de Krankenkasse en andere instanties. Is soms even wat werk, maar die moeite is het zeker waard.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:23 schreef nikky het volgende:
Grappig is dat hé, soms zijn ze zo makkelijk in Duitsland...... Maar soms doen ze ook weer moeilijk om de kleinste dingen.
Ja heerlijk maar wel zwaar. Elke avond nu tot een uurtje of 9-10 klussen eist z'n tol wel hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:54 schreef Gwywen het volgende:
Haha, daar helpt een mondkapje ook niet meer tegen zeker.
Lekker dat je al zo bezig bent in je nieuwe huis joh.
Zitten er bij jullie ook overal van die "Duitse" plafonds, van dat soort gelamineerde houtwerk dat niet te schilderen valt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ja heerlijk maar wel zwaar. Elke avond nu tot een uurtje of 9-10 klussen eist z'n tol wel hoor.
We proberen met de bouwvak zover te zijn dat we verhuizen kunnen, dus we moeten wel goed doorwerken!
Komend weekend plafonds in de slaapkamers afwerken en boven laminaat leggen in 2 kamers.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zitten er bij jullie ook overal van die "Duitse" plafonds, van dat soort gelamineerde houtwerk dat niet te schilderen valt?
Onze overburen hebben ons al eens serieus gevraagd of er geen brand was; het "rookte" bij ons zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:50 schreef ueberduitser het volgende:
Gisteren een klusje gedaan waar ik al een tijdje tegenop zag, maar nu niet meer onderuit kon.
Op aanraden van mij klushulp moest ik de zwevende dekvloer ter plaatse van de nieuwe badkamermuren en ter plaatse van de douche verwijderen. Dus inzagen en wegkappen.
Aangezien we zaterdag willen gaan texen en laminaat leggen, moest ik nu toch eens dat stofklusje doen. Grote flex van m'n klushulp geleend, alles op de vloer afgetekend, Mickey Mouse op, mondkapje voor en zagen maar!
Spannend, ik wist immers niet hoe dik de dekvloer was en of er misschien nog wel wat aan leidingwerk o.i.d in verstopt zat.
Ik dacht dus dat ik hier zo even 2 avonden mee bezig te zijn, maar de zaag vloog door de dekvloer alsof het boter was...eitje!
Stof???
![]()
Maar het lijkt er al op:
[ afbeelding ]
Er lag een halve centimeter dikke laag stof en ik zag er niet uit!
Als onze buren dat bij ons zouden doen is er echt wel wat aan de hand, die zitten namelijk een behoorlijk stuk verderop.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Onze overburen hebben ons al eens serieus gevraagd of er geen brand was; het "rookte" bij ons zo![]()
![]()
Wat moet er voor de bouwvak eigenlijk allemaal nog gebeuren ?
Nou, buiten grasmaaien is not teveel, maar licht werk binnenshuis is geen probleem.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
Maar mag je waar je nu woont op zondag wel een hamer hanteren, of heerst daar ook nog echt de zondagsrust?
Dank U!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef qltel het volgende:
Je gaat lekker vlot!! Het ziet er prima uit.
Ik ben de enige die de machine gebruikt heeft, moeders sporadischquote:Op maandag 15 juli 2013 10:37 schreef RanTheMan het volgende:
ruim 4 bakjes per dag, met zn 2-en, dat valt dan toch best mee
wat zal jij dan stuiterenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:00 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik ben de enige die de machine gebruikt heeft, moeders sporadisch
quote:
Wat leuk allemaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:33 schreef ueberduitser het volgende:
Inmiddels zijn we verhuisd, begin bouwvak al. Flink wat werk aan gehad, viel me flink tegen.
Het huis en de plek zijn geweldig. De weg voor het huis langs is wel druk, drukker dan ik verwacht had. Gelukkig leven we aan de achterzijde van de woning en zitten aan de voorzijde alleen de utilitaire ruimten. We hebben helemaal niet hoeven wennen aan de woning en het voelt echt als "thuis".
We hebben nog genoeg te doen. Badkamermeubels etc. hebben we gekocht en we zijn flink aan het inrichten geweest. Ik heb inmiddels ook tegen de 100m1. plint thuis liggen, daar begin ik vanavond aan.
Grote project nu is de badkamer. Meubilair hebben we al, we hebben tegels uitgezocht en ik krijg een prijs van de installateur. Wachten op m'n klushulp(die is nog met een projectje bezig) en dan kan het bij ons "losgehen".
Wordt wel tijd, want ons meisje op een douchestoel douchen in een te kleine douche is niet te doen. Voor nu wel even, maar het kost me wel een zere rug elke keer.
Wat random foto's...
onze slaapkamer:
[ afbeelding ]
's avonds lekker genieten in de hangmat:
[ afbeelding ]
de bijen van de vorige eigenaar...
[ afbeelding ]
poes heeft het ook al naar d'r zin:
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik Imker wordt. De vorige eigenaar komt regelmatig langs om bij z'n bijtjes te kijken (meneer heeft 14 volkeren) en aangezien ik het reuze interessant vindt, heb ik besloten volgend seizoen te gaan beginnen met bijen houden.
Ik krijg van hem begeleiding en ik krijg van hem dan ook 2 volkeren om te starten. Leuk, heb er erg veel zin in en ben me al flink aan het inlezen.
nog een geweldige foto van Sjakie op z'n nieuwe trampo...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat "Immen" lijkt me echt leuk. De vorige eigenaar is voorzitter van de vereniging alhier, dus de begeleiding zit goed bij mij. Ik krijg kisten van hem, volkeren en mag zijn apparatuur gebruiken. Ik ga helpen met koninginnen uitzoeken/trekken. We hebben ook al een potje van z'n honing gehad: "Nedergroapschupper Honig", heerlijk!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Leuk dat je bijen gaat houden, ik wil er volgend jaar ook mee beginnen. Eerst nog het een en ander wegslopen in de tuin zodat ik plek heb voor de bijenkasten.
Ik wist niet dat jij ook zo'n grijs monster had, is dat ook een Brits Korthaar?
Leuke foto van Sjakie!
(En je hebt ook nog eens precies dezelfde hangmat als wij, na-apert)
Klinkt een beetje als een gevalletje in de brand --> uit de brandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:14 schreef ueberduitser het volgende:
Raar momentje afgelopen week.
Een boerderij in Ringe die ooit vlak voor onze neus weggekaapt is(prijs destijds in 1022 was 145.000 met 6000m2. grond), is grotendeels afgefikt.![]()
Dit was de boerderij(eigen foto's uit 2011):
[ afbeelding ]
met deze schuur:
[ afbeelding ]
zag er vorige week zo uit:
http://www.grenzlandnews.(...)855.jpg?t=1376564640
en blijkt aangestoken te zijn.
http://www.gn-online.de/d(...)lich+angez%C3%BCndet
We hielden dat boerderijtje altijd al in de gaten, waren benieuwd wat er van gemaakt zou worden.
Kwam een nieuw dak op en er werd wat gebroken en gehakt, meer niet eigenlijk.
Laatste tijd gebeurde er helemaal weinig, we hadden het idee dat het geld op was. Volgens mij hebben we daar gelijk in gekregen.
http://www.led1.dequote:
Goede firma, heb er meerdere malen naar tevredenheid zaken mee gedaan.quote:
Heb al wat gevonden, moet alleen de voeding er nog bij zien te vinden. Ik mail ze wel even denk ik. Zal ook eerst toestemming moeten hebben van de bouwcommissie denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Goede firma, heb er meerdere malen naar tevredenheid zaken mee gedaan.
Ik ook!quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe de badkamer er uiteindelijk uit komt te zien
Klopt, de hekjes zaten er net een jaar in. Muurtjes metselen inderdaad deels zelf gedaan en de hekjes zijn door mijn wijlen schoonvader gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:20 schreef Gwywen het volgende:
Ah, die mooie hekjes, ik vond het al zo zonde, want die zaten er nog helemaal niet lang op hč. Dat had je toch helemaal zelf gedaan toen, met dat muurtje metselen en zo?
Vind je het trouwens niet eng met de katten en die drukke weg bij jullie voor?
We willen geen poezen meer die buiten komen. Nare ervaringen mee gehad in het verleden, dat willen we niet weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:33 schreef Gwywen het volgende:
O, die van mij zijn niet binnen te houden met dit weer, ook onze Brit niet, dus vandaar dat ik dat dacht
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef Gwywen het volgende:
Grappig dat ze in de deuropening blijven zitten!
Nou ja, een kat die niet buiten komt heeft meer voordelen natuurlijk dan alleen de veiligheid; gisteren hadden onze dames samen een muis gevangen en die kreeg daarna een rondleiding door het huis![]()
Alle kamers gingen ze ermee door.
Bloedsporen overal in huis en zo, ik ken het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:13 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Dat ken ik nog wel van onze vorige poezen. Eentje presteerde het om in een ochtend een konijnenfamilie om zeep te helpen. Gedeeltelijk in de tuin, maar ook in huis liep ze er mee te spelen.
We dachten dat ze alleen een jong had gepakt, maar later bleek in de tuin de rest van de familie ook te liggen. Echt een slagveld, zo sneu...
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Konijnen vind ik dan weer een heel ander verhaal, dat is toch veel te groot!
Doet dat niet. Die douche combinatie is werkelijk verslavend. Meer waterverbruik omdat je er niet onder weg kan komen. Vakanties zitten er niet meer in omdat ze nergens zo'n lekkere douche hebben als thuis. Dus na één nachtje verlang je al weer naar huis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef ueberduitser het volgende:
Ik had eerst een Grohtherm 1000 set gevonden, maar we gaan nu twaarschijnlijk voor de Grohe Euphoria Douchesysteem met waterdimmer.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:18 schreef jpajs het volgende:
[..]
Doet dat niet. Die douche combinatie is werkelijk verslavend. Meer waterverbruik omdat je er niet onder weg kan komen. Vakanties zitten er niet meer in omdat ze nergens zo'n lekkere douche hebben als thuis. Dus na één nachtje verlang je al weer naar huis.
Het is al eerder langs gekomen deze verschrikkelijke douchekop.
je kunt een van beide gebruiken, maar bij deze kun je ook mixen als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Gwywen het volgende:
Kun je die straal van bovenaf ook uitzetten? Of heb je met zo'n douche altijd een stortbui op je kop?
ik vind het ook heerlijk douchen, al sta ik er zogezegd nooit lang onder, heb ik trouwens ook geen tijd voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:37 schreef Gwywen het volgende:
Oké, dan zal ik deze onthouden.
Mijn man wil dat namelijk wel, zo'n stortbui op z'n kop, maar ikzelf houd er niet van
ideaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:29 schreef ueberduitser het volgende:
Vanmiddag komt de installateur om het zaakje te bekijken wat hij moet doen. Alvast even een tekeningetje gemaakt met de elektrapunten, is wat makkelijker rekenen.
Vorig huis was ik trouwens een inbouwradio "vergeten", maar nu komt ie erin:
[ afbeelding ]
Het is de ZERO uitvoering geworden, dus een mooie strakke afdekplaat i.p.v. zo'n geperforeerde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb de douchedrain besteld. Het is een Easydrain Compact 30 wall geworden met een breedte van 1200mm.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
Hoi ueberduitser (überduitser... leuke naam),
ik heb je topics niet eerder gevolgd maar heb ze zojuist allebei doorgelezen, en ik vind het heel knap van jou en je gezin hoe jullie ondanks de tegenslagen die er zijn geweest zo positief gewoon door gaan! Jullie nieuwe huis ziet er nu al heel mooi uit, en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik blijf het in ieder geval volgen.
Wat fijn om te lezen zeg. Succes met de komende klussen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:14 schreef ueberduitser het volgende:
Dank je! Betere tijden zijn hopelijk aangebroken, we zijn in ieder geval nu al positiever en gelukkiger dan we de afgelopen jaren geweest zijn. We zijn er nog niet, maar we gaan de goede kant op!
Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat, maar ik denk dat dat nog enige jaren op zich laat wachten. Het huis is binnen een jaar, misschien 2 van binnen en buiten compleet naar wens, maar dan komt het hele tuingebeuren nog, dat wordt een topicreeks opzich denk ik
Zo, nu maar eens een paar uurtjes slaap pakken, morgen rond 6-en spring ik weer op de fiets...
Danke!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen zeg. Succes met de komende klussen!
Oh, zo schattig. Ga je hem laten opzetten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
Dit is nummer 2, hopelijk heb ik ze nu.
[ afbeelding ]
Moet ik hem eerst weer uit het maisveld vissen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, zo schattig. Ga je hem laten opzetten?
Mwoaaaa valt mee hoor. De installateur wil me een poot uittrekken(offerte van >4K euro voor de ruwbouw van een badkamer), dus dat werk stagneert nu en beetje. Ik heb inmiddels iemand gevonden die het in de avonduren wil doen, daar bespaar ik heul veul geld mee.quote:
tja, pogingen deze levend te vangen waren mislukt en ik werd er zo langzamerhand echt gek van. Dus het was of hij, of de grasmat.quote:
Ik weet het, maar net als muizen en egeltjes vind ik mollen zo schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 08:55 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
tja, pogingen deze levend te vangen waren mislukt en ik werd er zo langzamerhand echt gek van. Dus het was of hij, of de grasmat.
O jij ook al. Bij ons zit er ook eentje, heb 'm nog niet te pakken helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
[ afbeelding ]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 11 september 2013 10:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O jij ook al. Bij ons zit er ook eentje, heb 'm nog niet te pakken helaas.
Of opblazen:quote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet het, maar net als muizen en egeltjes vind ik mollen zo schattig
Ik zet wel muizenklemmen.
Inderdaad gewoon FM, er is ook nog een IP versie, maar die is een stukje duurder.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:47 schreef gateway het volgende:
hoe werkt die radio dan? Gewoon FM? of moet er een internetkabeltje heen?
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
Je hebt duidelijk geen verstand van mollen, maar je zal het ongetwijfeld, gelet op je posthistorie, onwijs grappig bedoelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.
Wie weet wordt het een vaste gast voor bij je huis.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.
Wie weet wordt het een vaste gast voor bij je huis.
de opbouwende fase komt eraanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Afgelopen zaterdag de rest van de badkamer klaar gemaakt qua water en elektra.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook al bezig geweest de sleuven weer dicht te smeren.
[ afbeelding ]
En aangezien ons mannetje zaterdag z'n B-diploma heeft gehaald, zijn we zondag naar de Oval Races op ter Apel geweest om ons favoriete raceteam aan te moedigen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |