Dank! M'n zoontje verhuist ook mee hoor, dat had ik nog niet vermeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:30 schreef Beelzebufo het volgende:
Vorige deel niet gelezen, maar ik gun je dat je een huis kan vinden waarin zowel vrouw als dochter goed kunnen wonen!
Thanx!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef goed_volk het volgende:
Mmm, dat is toch niet zo'n toffe reden om nieuwe bouwplannen te maken... Sterkte iig thuis en ik volg je topic.
Inderdaad, rij er bijna dagelijks door/langs. Gaan ook regelmatig wandelen op de Itterbecke Heide, dus we kennen het gebied aardig goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef machtpen het volgende:
Itterbeck lekker dichtbij nederland en een mooie omgeving.
Ons huis is in 7 maanden verkocht, zonder makelaar. Voor de rest zie ik wel vrij veel woningen lang te koop staan. De rente ligt hier wel lekker laag, dus dat is wel interessant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:07 schreef DroogDok het volgende:
Hoe is de huizenmarkt in Duitsland eigenlijk? Is er nog een beetje van bestaande bouw af te komen of bouwt men liever zelf?
Heb Vonk al even een dm gestuurd met het verzoek hem te reeksen.quote:
Mooi okay, maar je zit nogal oostelijk van wat in NL al een uithoek is. Je zal in Twente of Drente willen werken als je daar zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef machtpen het volgende:
Itterbeck lekker dichtbij nederland en een mooie omgeving.
Wat lul je nou weer dom zoals altijd. Wat is er mis met het oosten ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi okay, maar je zit nogal oostelijk van wat in NL al een uithoek is. Je zal in Twente of Drente willen werken als je daar zit.
ik vindt het heerlijk hier!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi okay, maar je zit nogal oostelijk van wat in NL al een uithoek is. Je zal in Twente of Drente willen werken als je daar zit.
Super!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:23 schreef Vonkenboer het volgende:
ik heb de topic even gereekst
Topicreeks: Ons droomhuis in Duitsland, waar we een nieuwe droom achterna gaan
Niets, ik kom zelf uit het oosten en weet daarom dat als je daar niet werkt het erg ver is van het westen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:56 schreef machtpen het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer dom zoals altijd. Wat is er mis met het oosten ?
Heerlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ik vindt het heerlijk hier!
En ik kan op m'n fiets naar het werk, dwars door de natuur. Wat wil je nog meer?
Technisch gezien zitten wij ook in het westenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niets, ik kom zelf uit het oosten en weet daarom dat als je daar niet werkt het erg ver is van het westen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Technisch gezien zitten wij ook in het westen
Dank, dank!!! Ik heb ook steeds meer vertrouwen erin dat het goed gaat komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, het gaat je lukken je tweede maar dan echt voor jullie omstandigheden perfecte droomhuis te vinden dan wel te bouwen![]()
Ik gun jullie zó erg een zorgeloos huis! En dat dat goed gaat komen is een hele grote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |