quote:
Poeh, zeker lang niets gepost hier inderdaad....
Af? Nee er is altijd nog wat te doen.
Als het weer weer wat beter wordt ga ik weer verder met het witten van de gevels, ik moet er nog 2 namelijk.
Maar op dit moment ben ik bezig met de haard in de eetkamer. Deze was van 1968 en vanaf nu niet meer goedgekeurd. We gaan dus dezelfde haard plaatsen als die in de woonkamer, een La Nordica Isetta Evo4.
Ik zal morgen even wat foto's online gooien

Ik doe het echter wel wat rustiger aan, ik heb het erg druk op m'n werk wat veel energie vreet. Een aantal weken geleden kon ik na het plintjes schilderen thuis bijna niet meer opstaan, dus de huisarts opgezocht. Onder de MRI geweest en ik heb een dubbele hernia

Inmiddels ben ik redelijk pijnvrij, maar het belemmerd me enorm in m'n doen in en rondom huis, dat ben ik niet gewend.
We bezoeken Lenthe ook veel, die is redelijk stabiel nu nadat ze de hele maand oktober van vorig jaar in het ziekenhuis heeft gelegen met de bekende darmproblemen.
Nu ze aardig stabiel is hebben we besloten het er eens op te gokken en hebben een reisje naar Egypte geboekt. Onze zoon is vorige maand geslaagd voor z'n opleiding en is nu volleerd KfZ Mechatroniker, met een vaste baan bij de Mercedes dealer hier in het dorp. Dat moet gevierd worden, dus hij gaat lekker mee naar Egypte. Onze laatste echte vakantie was in 2017, dus dat werd echt hoog tijd.