Ja echt he, een wereld van verschil. Ik heb voorstrijk van de Gamma gebruikt en daarna 2x Histor Monodek Exterior.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:35 schreef Seven. het volgende:
Wat is die witte gevel een verbetering! Waar heb je het mee geverfd?
Precies wat ik ook dacht netquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:58 schreef AnneX het volgende:
Haha @ topic titel. “Definitief” …
Succes!
Dat laatste valt dan onder hobby en niet onder werken neem ik aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef ueberduitser het volgende:
...en minder werken.
Dit huisje past precies in dat plaatje. Moet wel wat aan gebeuren...
Mooi huisje! Spannende plannen! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht netEn dank je!
Het moet ook echt 100% passen zoals wij willen, anders gaat het feest niet door. We zijn er nu keihard in en hebben voor onszelf dus duidelijk grenzen getrokken. Moeten uiteraard weer snel schakelen en het is toekomstbepalend, dus m'n bovenkamer draait overuren op dit moment.
Of Grafschaftsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:43 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Dat laatste valt dan onder hobby en niet onder werken neem ik aan.Is dat ook weer Duitsland? Het lijkt wat Twentsch of Achterhoeks.
Ik ben het klussen eigenlijk wel een beetje zat, m'n lichaam heeft er meer moeite mee en ik ben gewoon moe en heb meer rust nodig. Als dit door gaat, laten we ook zoveel mogelijk doen. Cosmetische zaken zoals schilderen of een laminaatvloer leggen blijf ik uiteraard doen. Maar groot, veel of structureel werk wat ik eerder zelf deed, nee...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:43 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Dat laatste valt dan onder hobby en niet onder werken neem ik aan.Is dat ook weer Duitsland? Het lijkt wat Twentsch of Achterhoeks.
Overigens is je huidige woning mooi opgefrist met het witte kleurtje en de boeidelen, het ziet er nu wat moderner uit en minder oubollig en nep landelijk.
Herkenbaar, gewoon naar je lichaam luisteren; je hebt er maar één van dus wees er zunig op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:36 schreef ueberduitser het volgende:
Ik ben het klussen eigenlijk wel een beetje zat, m'n lichaam heeft er meer moeite mee en ik ben gewoon moe en heb meer rust nodig. Als dit door gaat, laten we ook zoveel mogelijk doen. Cosmetische zaken zoals schilderen of een laminaatvloer leggen blijf ik uiteraard doen. Maar groot, veel of structureel werk wat ik eerder zelf deed, nee...
Hij staat inderdaad bij de VoBa, onze huisbank. Qua prijs is hij echt leuk, maar ik ben bang dat je er zo op leeg gaat lopen als je de boel los trekt. Tijdens de bezichtiging gaat bij mij de rekenmachine dan ook zeker mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik zie de woning ook voorbij komen als Immotip van de VoBa. Prijs is niet verkeerd inderdaad
Het zag er best goed uit, scheuren in het metselwerk waren echt oude scheuren en niet zo spannend meer. Voor de rest zien we het wel zitten, er moet genoeg geld zijn om het ons naar zin te maken. Hebben dan ook een bod ter hoogte van de vraagprijs afgegeven met de mededeling dat dat het is en er geen euro meer bij komt. Ik acht de kans natuurlijk klein dat we het voor die prijs krijgen, gezien de lage prijs en de animo, maar je weet nooit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Hoe zag het er uit, blijft definitieve plek definitieve plek?
Uiteraard! Wat er ook gebeurt, dat hek gaat meequote:Op maandag 31 augustus 2026 18:59 schreef AnneX het volgende:
Ga je dan ook weer het hek van je schoonvader verhuizen?
👍🏼quote:Op dinsdag 1 september 2026 08:36 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Uiteraard! Wat er ook gebeurt, dat hek gaat mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |