Juist, ik denk dat we langzaam over gaan.quote:Op zondag 7 april 2013 13:22 schreef klotezooi het volgende:
Ik ben tot half juli op vakantie vanaf eind juni.
Dit ivm het aanbod je te komen helpen met verhuizen.
Dus dat aanbod staat nog steeds.
quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef lionessa het volgende:
Geweldig nieuws na al die elende UD. Ik moest even teruglezen, want ik had dit topic even niet meer gevolgd, maar dan is het einde zeker erg leuk om te lezen.
Jawohl, mondelinge toezegging hebben we inmiddels en voor vrijdag hebben we een afspraak bij de notaris om het Kaufvertrag te ondertekenen.quote:
Laten we het niet hopen! Ik zeg: nog even die Daumen drücken mensen!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik denk altijd dat er iets naars gebeurd is als jij in een topic post.
Leg me dat aub eens uit?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, ik denk altijd dat er iets naars gebeurd is als jij in een topic post.
Ok dan maar even voorzichtig moed houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Jawohl, mondelinge toezegging hebben we inmiddels en voor vrijdag hebben we een afspraak bij de notaris om het Kaufvertrag te ondertekenen.
Schriftelijke toezegging van de hypotheekverstrekker volgt als het goed is vandaag of morgen, voor die tijd juich ik nog niet te hard. (in het kader van de zelfbescherming)
Alles ziet er dus goed uit, maar ik ben pas écht blij als ik vrijdag zo rond 17:45 bij de notaris zit.
[..]
Laten we het niet hopen! Ik zeg: nog even die Daumen drücken mensen!
Omdat ik dan in MyAT het woord 'klotezooi' zie staanquote:
Ik hoop dat ik niks meer met die klotezooi te maken krijgquote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik dan in MyAT het woord 'klotezooi' zie staanWeet ook wel dat het je username is maar ik denk steeds dat UD weer ongeluk heeft en dus iets klote vindt.
Ik zou dat niet doen, het maakt zo'n rotzooi..quote:Op woensdag 17 april 2013 12:41 schreef ueberduitser het volgende:
Damn ik knal uit elkaar van de zenuwen
Nee, heb voor zaterdag alvast wel een tafeltje gereserveerd bij het steakhouse in Geesteren.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Goede berichten! Is het weekendje weg al geboekt?
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, het maakt zo'n rotzooi..
Ik duim nog maar even door.. Laat die adviseur maar een beetje opschieten.
Haha ok dan. Tja sorry dan voor mijn usernamequote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat ik dan in MyAT het woord 'klotezooi' zie staanWeet ook wel dat het je username is maar ik denk steeds dat UD weer ongeluk heeft en dus iets klote vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht jij nou, ik heb al om extra donorduimen gevraagdquote:Op woensdag 17 april 2013 21:58 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Laat je nog wel wat over voor de verbouwing knoflookje?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat dacht jij nou, ik heb al om extra donorduimen gevraagd
Dat mag jij zeker!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Du faules Arschloch![]()
![]()
(ik mag dat vast wel zeggen tegen en van UD,)
Je bezorgt me een halve hartverlamming, gij klojo![]()
![]()
![]()
Dús, mogen nu de kurken knallen?
Dat was ook de bedoeling.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ben allang blij dat hij een grapje maakte aangezien hij nogal stuk zat dus het is hem vergevenO
Voordeel is dat we nu onze duimen in de soda mogen weken, dat weekt het eelt los![]()
UD:![]()
![]()
en vooral die
, je weet het.
Spannend hoor! Komen de termijnen van de verkoop van jullie oude huis en het beschikbaar komen van het nieuwe huis nu een beetje overeen?quote:Op donderdag 18 april 2013 08:15 schreef ueberduitser het volgende:
Vanmiddag even langs de makelaar om het koopcontract door te nemen en dan morgen naar de notaris.
komen perfect overeen, beide op 01-08. De verkoper wilde veel eerder, maar dan kwamen wij in de problemen. Gezien ons hele verhaal ging de verkoper met ons mee en de overdracht is op 01-08.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Spannend hoor! Komen de termijnen van de verkoop van jullie oude huis en het beschikbaar komen van het nieuwe huis nu een beetje overeen?
De Zoo in Nordhorn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
Schriftelijke zekerstelling van de bank lag gisteren bij de post, dus we kunnen vanavond rustig tekenen bij de notaris.
Al dat duimen dat jullie, de kaarsjes die jullie voor ons aangestoken, het blijkt gewerkt te hebben en het doet me persoonlijk echt veel dat we die morele steun van jullie krijgen!![]()
![]()
![]()
Voor ons breekt vanaf vanavond een hele nieuwe fase aan in ons leven, de start van een nieuwe droom.
Ik ben er van overtuigd dat we veel ellende achter ons laten, wat meer rust krijgen en wat positiever richting de toekomst aan kunnen gaan kijken.
Ga zo sjakie even van school halen en dan meisje straks van de Kindergarten halen, die is nu in de dierentuin met haar klas. Daarna door naar oma, blijven ze logeren en gaan wij na de notaris nog even uit eten. Wilden we eerst zaterdag doen, maar doen we vanavond maar, kunnen we morgen wat anders doen...
Cool! Dan kan er weinig meer tussenkomen. heel erg fijn en dat hebben jullie ook wel eens verdiend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
Schriftelijke zekerstelling van de bank lag gisteren bij de post, dus we kunnen vanavond rustig tekenen bij de notaris.
Wat fijn voor jullie!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
Al dat duimen dat jullie, de kaarsjes die jullie voor ons aangestoken, het blijkt gewerkt te hebben en het doet me persoonlijk echt veel dat we die morele steun van jullie krijgen!![]()
![]()
![]()
Voor ons breekt vanaf vanavond een hele nieuwe fase aan in ons leven, de start van een nieuwe droom.
Ik ben er van overtuigd dat we veel ellende achter ons laten, wat meer rust krijgen en wat positiever richting de toekomst aan kunnen gaan kijken.
Ga zo sjakie even van school halen en dan meisje straks van de Kindergarten halen, die is nu in de dierentuin met haar klas. Daarna door naar oma, blijven ze logeren en gaan wij na de notaris nog even uit eten. Wilden we eerst zaterdag doen, maar doen we vanavond maar, kunnen we morgen wat anders doen...
Helemaal geweldig! Jullie verdienen dat etentje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |