quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Zoo in Nordhorn?
Heel fijn dat het allemaal goed gaat komen met jullie huis
Ben een lurker in dit topic, leef erg met jullie mee
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Cool! Dan kan er weinig meer tussenkomen. heel erg fijn en dat hebben jullie ook wel eens verdiend.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
![]()
Dat etentje even lekker met z'n tweetjes hebben jullie zeker verdiend!
Van harte jongen en dat wordt iig vannacht een heel stuk rustiger slapen! Blij ei
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef Rowlf het volgende:
Geweldig! Geniet er van, en veel plezier met jullie etentje!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Helemaal geweldig! Jullie verdienen dat etentje!
Dank!!!! Er is ook een last van me afgevallen nu, ik voel me veeeeeel relaxterquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:24 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Super! Fijn dat het nu toch allemaal lukt. En veel plezier vanavond!
Als het goed is ben jij nu echt blij!quote:Op woensdag 17 april 2013 10:04 schreef ueberduitser het volgende:
ik ben pas écht blij als ik vrijdag zo rond 17:45 bij de notaris zit.
Mooi hoor, ik ben blij dat het nu allemaal zo goed verlopen is. We krijgen toch hopelijk wel hele verslagen met ritsen foto's van (de verbouwingen aan) jullie nieuwe huis, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef ueberduitser het volgende:
Geweldige dag gehad vandaag, was lang geleden dat we zo'n positieve dag gehad.
Daar mag je wel van uit gaan ja....quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:46 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik ben blij dat het nu allemaal zo goed verlopen is. We krijgen toch hopelijk wel hele verslagen met ritsen foto's van (de verbouwingen aan) jullie nieuwe huis, mag ik hopen?
quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, ik zeg slechts één twee ding(en):
en
en eigenlijk nog een derde maar hé, die ken je al van mij , sterker nog, je kent mij zo wel een beetje maar toch:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste foto's zullen niet veel langer daarna komen, maar dan gaan we ons richten op ons bezoek aan Oldenburg begin mei.quote:Op zondag 21 april 2013 17:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Knoflookje, hoor je dat? Pffff moeten we nog een week wachten op die sleutel...
Wat heb je dat weer heerlijk verwoord schat!quote:Op zondag 21 april 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ja? En? Dűh, een sleu-telDan wachten we maar weer maar deze keer zonder duimen en hoop wánt: zekerheid, enkel branden we nog kaarsjes voor Meisje en Moeders, dat het hen voorspoedig mag gaan.
Dat daar dan UD en zoon () meer dan in meebedacht worden lijkt mij meer dan logisch
![]()
De bal is rond dús verkneukelen wij ons voor UD en zijn twee meidjes en zoon.
En zó is dat dus Dr. H., de duimen zijn even niet meer nodig dus houdt ze in reserve, kunnen we er tzt altijd aanspraak op maken.
ik hou ook van jou hoor schat...quote:Op maandag 22 april 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat leuk om getuige te zijn van jullie ontluikende bro-mance KL en UD
Ja, wij hebben een hele diepe hartstochtelijke relatiequote:Op maandag 22 april 2013 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat leuk om getuige te zijn van jullie ontluikende bro-mance KL en UD
Komt wel goed schatje...quote:
Tja, de verwachting was dat we nu de sleutel wel zouden hebben.Volgens de verkoper zou ze er 1 mei uit moeten zijn, maar ik denk niet dat hij gisteren daar op de stoep stond te controleren of ze wel weg was hoor. Zogezegd, ik rij even langs en als het er leeg uit ziet bel ik de verkoper met de vraag of we even kunnen kijken dit weekend. Zou voor moeders wel prettig zijn, heeft ze wat om naar uit te kijken en over na te denken als ze in Oldenburg zit.quote:Pünktlich is dus ook daar betrekkelijk
Nog geen sleutels..............quote:
Ja ja, man werkt voor Duitsers en geloof me, die zijn net zo pünktlich als het henzelf zo heel gezellig convienient uitkomtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Blijft wel een spannende droom zo.
Pünktlich is dus ook daar betrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |