Heb al wat gevonden, moet alleen de voeding er nog bij zien te vinden. Ik mail ze wel even denk ik. Zal ook eerst toestemming moeten hebben van de bouwcommissie denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Goede firma, heb er meerdere malen naar tevredenheid zaken mee gedaan.
Ik ook!quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe de badkamer er uiteindelijk uit komt te zien
Klopt, de hekjes zaten er net een jaar in. Muurtjes metselen inderdaad deels zelf gedaan en de hekjes zijn door mijn wijlen schoonvader gemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:20 schreef Gwywen het volgende:
Ah, die mooie hekjes, ik vond het al zo zonde, want die zaten er nog helemaal niet lang op hè. Dat had je toch helemaal zelf gedaan toen, met dat muurtje metselen en zo?
Vind je het trouwens niet eng met de katten en die drukke weg bij jullie voor?
We willen geen poezen meer die buiten komen. Nare ervaringen mee gehad in het verleden, dat willen we niet weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:33 schreef Gwywen het volgende:
O, die van mij zijn niet binnen te houden met dit weer, ook onze Brit niet, dus vandaar dat ik dat dacht
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef Gwywen het volgende:
Grappig dat ze in de deuropening blijven zitten!
Nou ja, een kat die niet buiten komt heeft meer voordelen natuurlijk dan alleen de veiligheid; gisteren hadden onze dames samen een muis gevangen en die kreeg daarna een rondleiding door het huis![]()
Alle kamers gingen ze ermee door.
Bloedsporen overal in huis en zo, ik ken het.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:13 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Dat ken ik nog wel van onze vorige poezen. Eentje presteerde het om in een ochtend een konijnenfamilie om zeep te helpen. Gedeeltelijk in de tuin, maar ook in huis liep ze er mee te spelen.
We dachten dat ze alleen een jong had gepakt, maar later bleek in de tuin de rest van de familie ook te liggen. Echt een slagveld, zo sneu...
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Konijnen vind ik dan weer een heel ander verhaal, dat is toch veel te groot!
Doet dat niet. Die douche combinatie is werkelijk verslavend. Meer waterverbruik omdat je er niet onder weg kan komen. Vakanties zitten er niet meer in omdat ze nergens zo'n lekkere douche hebben als thuis. Dus na één nachtje verlang je al weer naar huis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef ueberduitser het volgende:
Ik had eerst een Grohtherm 1000 set gevonden, maar we gaan nu twaarschijnlijk voor de Grohe Euphoria Douchesysteem met waterdimmer.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:18 schreef jpajs het volgende:
[..]
Doet dat niet. Die douche combinatie is werkelijk verslavend. Meer waterverbruik omdat je er niet onder weg kan komen. Vakanties zitten er niet meer in omdat ze nergens zo'n lekkere douche hebben als thuis. Dus na één nachtje verlang je al weer naar huis.
Het is al eerder langs gekomen deze verschrikkelijke douchekop.
je kunt een van beide gebruiken, maar bij deze kun je ook mixen als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Gwywen het volgende:
Kun je die straal van bovenaf ook uitzetten? Of heb je met zo'n douche altijd een stortbui op je kop?
ik vind het ook heerlijk douchen, al sta ik er zogezegd nooit lang onder, heb ik trouwens ook geen tijd voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:37 schreef Gwywen het volgende:
Oké, dan zal ik deze onthouden.
Mijn man wil dat namelijk wel, zo'n stortbui op z'n kop, maar ikzelf houd er niet van
ideaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:29 schreef ueberduitser het volgende:
Vanmiddag komt de installateur om het zaakje te bekijken wat hij moet doen. Alvast even een tekeningetje gemaakt met de elektrapunten, is wat makkelijker rekenen.
Vorig huis was ik trouwens een inbouwradio "vergeten", maar nu komt ie erin:
[ afbeelding ]
Het is de ZERO uitvoering geworden, dus een mooie strakke afdekplaat i.p.v. zo'n geperforeerde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb de douchedrain besteld. Het is een Easydrain Compact 30 wall geworden met een breedte van 1200mm.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
Hoi ueberduitser (überduitser... leuke naam),
ik heb je topics niet eerder gevolgd maar heb ze zojuist allebei doorgelezen, en ik vind het heel knap van jou en je gezin hoe jullie ondanks de tegenslagen die er zijn geweest zo positief gewoon door gaan! Jullie nieuwe huis ziet er nu al heel mooi uit, en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik blijf het in ieder geval volgen.
Wat fijn om te lezen zeg. Succes met de komende klussen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:14 schreef ueberduitser het volgende:
Dank je! Betere tijden zijn hopelijk aangebroken, we zijn in ieder geval nu al positiever en gelukkiger dan we de afgelopen jaren geweest zijn. We zijn er nog niet, maar we gaan de goede kant op!
Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat, maar ik denk dat dat nog enige jaren op zich laat wachten. Het huis is binnen een jaar, misschien 2 van binnen en buiten compleet naar wens, maar dan komt het hele tuingebeuren nog, dat wordt een topicreeks opzich denk ik
Zo, nu maar eens een paar uurtjes slaap pakken, morgen rond 6-en spring ik weer op de fiets...
Danke!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen zeg. Succes met de komende klussen!
Oh, zo schattig. Ga je hem laten opzetten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
Dit is nummer 2, hopelijk heb ik ze nu.
[ afbeelding ]
Moet ik hem eerst weer uit het maisveld vissen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, zo schattig. Ga je hem laten opzetten?
Mwoaaaa valt mee hoor. De installateur wil me een poot uittrekken(offerte van >4K euro voor de ruwbouw van een badkamer), dus dat werk stagneert nu en beetje. Ik heb inmiddels iemand gevonden die het in de avonduren wil doen, daar bespaar ik heul veul geld mee.quote:
tja, pogingen deze levend te vangen waren mislukt en ik werd er zo langzamerhand echt gek van. Dus het was of hij, of de grasmat.quote:
Ik weet het, maar net als muizen en egeltjes vind ik mollen zo schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 08:55 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
tja, pogingen deze levend te vangen waren mislukt en ik werd er zo langzamerhand echt gek van. Dus het was of hij, of de grasmat.
O jij ook al. Bij ons zit er ook eentje, heb 'm nog niet te pakken helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
[ afbeelding ]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 11 september 2013 10:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O jij ook al. Bij ons zit er ook eentje, heb 'm nog niet te pakken helaas.
Of opblazen:quote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet het, maar net als muizen en egeltjes vind ik mollen zo schattig
Ik zet wel muizenklemmen.
Inderdaad gewoon FM, er is ook nog een IP versie, maar die is een stukje duurder.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:47 schreef gateway het volgende:
hoe werkt die radio dan? Gewoon FM? of moet er een internetkabeltje heen?
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
Je hebt duidelijk geen verstand van mollen, maar je zal het ongetwijfeld, gelet op je posthistorie, onwijs grappig bedoelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.
Wie weet wordt het een vaste gast voor bij je huis.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.
Wie weet wordt het een vaste gast voor bij je huis.
de opbouwende fase komt eraanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Afgelopen zaterdag de rest van de badkamer klaar gemaakt qua water en elektra.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook al bezig geweest de sleuven weer dicht te smeren.
[ afbeelding ]
En aangezien ons mannetje zaterdag z'n B-diploma heeft gehaald, zijn we zondag naar de Oval Races op ter Apel geweest om ons favoriete raceteam aan te moedigen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |