Danke!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:51 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen zeg. Succes met de komende klussen!
Oh, zo schattig. Ga je hem laten opzetten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
Dit is nummer 2, hopelijk heb ik ze nu.
[ afbeelding ]
Moet ik hem eerst weer uit het maisveld vissen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, zo schattig. Ga je hem laten opzetten?
Mwoaaaa valt mee hoor. De installateur wil me een poot uittrekken(offerte van >4K euro voor de ruwbouw van een badkamer), dus dat werk stagneert nu en beetje. Ik heb inmiddels iemand gevonden die het in de avonduren wil doen, daar bespaar ik heul veul geld mee.quote:
tja, pogingen deze levend te vangen waren mislukt en ik werd er zo langzamerhand echt gek van. Dus het was of hij, of de grasmat.quote:
Ik weet het, maar net als muizen en egeltjes vind ik mollen zo schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 08:55 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
tja, pogingen deze levend te vangen waren mislukt en ik werd er zo langzamerhand echt gek van. Dus het was of hij, of de grasmat.
O jij ook al. Bij ons zit er ook eentje, heb 'm nog niet te pakken helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
[ afbeelding ]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 11 september 2013 10:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O jij ook al. Bij ons zit er ook eentje, heb 'm nog niet te pakken helaas.
Of opblazen:quote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik weet het, maar net als muizen en egeltjes vind ik mollen zo schattig
Ik zet wel muizenklemmen.
Inderdaad gewoon FM, er is ook nog een IP versie, maar die is een stukje duurder.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:47 schreef gateway het volgende:
hoe werkt die radio dan? Gewoon FM? of moet er een internetkabeltje heen?
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
Waar is de mol?
Je hebt duidelijk geen verstand van mollen, maar je zal het ongetwijfeld, gelet op je posthistorie, onwijs grappig bedoelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.
Wie weet wordt het een vaste gast voor bij je huis.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat leuk! Als je weet waar hij van houdt (eten) zorgen dat er wat ligt zodat hij vaker langskomt.
Wie weet wordt het een vaste gast voor bij je huis.
de opbouwende fase komt eraanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]![]()
Afgelopen zaterdag de rest van de badkamer klaar gemaakt qua water en elektra.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook al bezig geweest de sleuven weer dicht te smeren.
[ afbeelding ]
En aangezien ons mannetje zaterdag z'n B-diploma heeft gehaald, zijn we zondag naar de Oval Races op ter Apel geweest om ons favoriete raceteam aan te moedigen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |