Dank!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:43 schreef jdel het volgende:
Binnenkant vindt ik niet alles, maar dat is toch aan te passen, en wil je zelf toch al op de schop gooien. Ik neem aan meteen wat muurtjes verzetten e.d
Buitenkant vindt ik echt een prachtige uitstraling hebben!
En de mooie ruimte en bomen eromheen maken het echt af.
Succes!
In plaats van muren verplaatsen mag een grotere doorgang maken tussen keuken/kamer natuurlijk ookquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef jdel het volgende:
[..]
In plaats van muren verplaatsen mag een grotere doorgang maken tussen keuken/kamer natuurlijk ookMijn bedoeling daarmee was ook voornamelijk om te zorgen dat je een mooie open ruimte krijgt en betere indeling van de ruimtes.
Als ik je verhaal zo lees moet dat goedkomen als alles door kan gaan
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik steek gewoon thuis een kaarsje voor je aan UD.
Nou inderdaad, hebben we wel nodig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het wordt gewoon ook eens tijd dat jullie (relatieve) rust krijgen en qua wonen met het oog op de huidige situatie en de toekomst iig géén zorgen meer hebben.
(zit ook met ontvelde duimen)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Zullen we de handcrème dan maar doorgeven?
Nope, de bank heeft tijd nodig en het is nu Karfreitag, dus echt alles is dicht hier.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
UD, nog geen uitsluitsel?
Heb mijn duimen zelf weer hard nodig om die eieren overmorgen te pellen![]()
Mooi, dinsdag zijn de duimen vast geheeldquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nope, de bank heeft tijd nodig en het is nu Karfreitag, dus echt alles is dicht hier.
Duimen kun je even mee stoppen, na Ostern weer met frisse hoop verder!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:11 schreef Rewimo het volgende:
O getver, dat is toch te zot voor woorden dat je je dochter nu mee moet nemen naar de bank zodat zij inzien wat je nodig hebt?
Ik duim mee, wat een idiote situatie zeg.
Dank!quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:56 schreef Inbox4me het volgende:
Sterkte man, hopelijk komt het allemaal goed!
Praat me er niet van...quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Logisch, zoiets legt een enorme druk op jullie en het heeft al zo enorm tegengezeten de laatste tijd
Geen afspraak vanmiddag, alles ligt nu bij de R+V voor goedkeuring. Bezoekje met vrouw en kind haalt dan ook niets uit en ik heb mijn(ons) standpunt en hele situatie nu heel goed duidelijk gemaakt over de telefoon. Ze doen hun best maar eens voor ons in plaats van ons te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:04 schreef Gwywen het volgende:
Echt belachelijk dat de bank zo moeilijk doet als jullie nota bene goedkoper willen gaan wonen! Goed van je dat je vrouw + dochtertje mee gaat nemen, misschien zien ze er dan inderdaad de ernst wat meer van in.
Ik duim voor je!
Hier in DE is Vorfälligheitsentschädigung inderdaad standaard. Verkoop van je woning betekend niet dat je af mag lossen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef _VoiD_ het volgende:
dat soort hypotheekconstructies hebben ze bij ons ook, boete bij verkoop. Dat voor een korting op de hypotheekrente. Heb je toevallig ook zo'n constructie? Het lijkt me stug dat dat standaard praktijk is namelijk.
Wel klote, ik hoop dat je een oplossing vind.
[edit]aaah, wat nagelezen. Heeft ook te maken met de huidige rente ten opzichte van de rente bij aangaan van de hypotheek. Als die lager is verliest de bank dus geld omdat jij dat aflost en ze het dan tegen een lagere rente in de markt moeten zetten (en dus geld mislopen). Dat hebben ze bij ons ook, alleen geldt dat niet bij verkoop, enkel bij extra aflossen boven je toelaatbare percentage per jaar.
Fijn dat er weer eens wat positiefs te melden is, UD! Ik blijf duimen, al begin ik wel RSI-verschijnselen in mijn duim te krijgen.quote:
Groot gelijk, dat brengt weer een beetje rust in het gezin. Wij willen eind mei ook een paar dagen er tussenuit.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:39 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
Als dit allemaal goed afloopt, gaan we fijn er even tussenuit hebben we net besloten.
Uiteraard, met die duimende Rotterdamers weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeh, lange vingers![]()
Dank Dr. H. maar is er een bepaalde reden dat je mij dit plaatje toebedeeld waarvan uitgerekend een stuk vd middelvinger ontbreekt?![]()
ja hoor, dat wordt hier zelfs extra gewaardeerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik hoop het echt voor jullie, die hele zenuwboel kunnen jullie niet gebruiken maar het moet en gaat goed komen, rust in je bol is dringend gewenst.
(geldt duimen met de duimen in het verband ook?![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |