Kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
2 dubbele fouten al deze game..schiet niet op zo
En hij moet dat belachelijke douchebag sikje echt lozen![]()
Nog een dubbele fout, derde deze game
Ja inderdaad sportief.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
Netjes van Djoko, geeft gewoon het punt weg. Hij weet natuurlijk ook wel het moment waar hij het op doet, maar toch netjes.
wie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
MTO-boy zal wel weer geblesseerd zijn op de een of andere manier.
Federer zal rond een uurtje of 11 beginnen, dat gaat nog wel. Aansluitend Nadal wordt wel laat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:40 schreef Federer-fan het volgende:
Gan jullie vannacht naar Wawrinka-Federer en naar Gulbis-Nadal kijken? Ik wil ze allebei zien maar het wordt dan wel erg laat.![]()
Ja, inderdaad. Denk dat ik die laatste partij niet meer red.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer zal rond een uurtje of 11 beginnen, dat gaat nog wel. Aansluitend Nadal wordt wel laat.
Wanneer had hij dan last van zijn rug, in zijn laatste partij of al langer?quote:Hopelijk is Federer fit en heeft hij geen last meer van zijn rug.
Hij heeft daar iets over gezegd in zijn laatste presser. Hij zei ook dat het niks serieus was en dat hij verwachtte dat het allemaal wel weer over zou zijn bij zijn volgende wedstrijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer had hij dan last van zijn rug, in zijn laatste partij of al langer?
Oké, bedankt. Toch wel een beetje zorgelijk, want hij heeft het natuurlijk wel vaker.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hij heeft daar iets over gezegd in zijn laatste presser. Hij zei ook dat het niks serieus was en dat hij verwachtte dat het allemaal wel weer over zou zijn bij zijn volgende wedstrijd.
Tsja... en nu hij een ouwe man aan het worden is zal het wel wat vaker opspelen ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Toch wel een beetje zorgelijk, want hij heeft het natuurlijk wel vaker.
Bedankt, goed interview.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef TheGeneral het volgende:
Hier zie je het gebeuren en heeft hij het er over:
[...]
Tweede set op 5-4 ook al een roowbin met 0-40.quote:
Nee, Raonic vroeg een challenge aan, maar dat beeldsysteem was kapot. Ze moesten dus wachten op bevestiging van de umpire of hij uit was.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:39 schreef detennismaster het volgende:
Bizar, ze wisten beide niet de scoren.![]()
Oh, de commentatoren vertelden anders.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Raonic vroeg een challenge aan, maar dat beeldsysteem was kapot. Ze moesten dus wachten op bevestiging van de umpire of hij uit was.
Dan was het NL commentaar eindelijk eens beterquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, de commentatoren vertelden anders.
Dat is dan voor het eerst en voor het laatst. Wat een niveau altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was het NL commentaar eindelijk eens beter
Gasquet speelt ook wel vrij matig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
Berdych is dit jaar wel weer echt on fire. Pakt de eerste set tegen Gasquet met 6-1
Echt hè.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
Kvitova
Ze is echt 500x beter dan Kirilenko, die echt adem tekort komt om uberhaupt die bal terug in het veld te krijgen, en toch krijgt ze het voor elkaar om de set te verliezen. Wat is ze toch ongelooflijk knullig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kijk voor het slapen gaan even op het scoreboard, besluit een streampje aan te zetten omdat Wawa serveert voor de beslissende tiebreak, wordt hij uiteraard meteen gebroken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kijk voor het slapen gaan even op het scoreboard, besluit een streampje aan te zetten omdat Gulbis serveert voor de beslissende tiebreak, wordt hij uiteraard meteen gebroken.
Datquote:Op donderdag 14 maart 2013 06:31 schreef Szura het volgende:
Hopelijk laat Fed die smoesjesfabriek alle hoeken van de baan zien
Misschien heeft Federer wel gewoon een slechte dag. Hij heeft nog altijd 34 achtereenvolgende GS-QF's gehaald and counting, dus zo veel reden is er niet om met pensioen te gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:17 schreef Norrage het volgende:
Als Rafa nu al van Fed kan winnen, dan mag Fed echt met pensioen hoor.
[...]
Nu staat het na 6-0 toch ook alweer 5-6 in de 2e set...het zal toch nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef Norrage het volgende:
Vorige keer verloor Djoko na de eerste set 6-0 gewonnen te hebben
Zelfs al dit toernooi kreeg Djoko het voor elkaar na een 6-0 de 2e set te verliezen
Rafaquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal al gelijk weer een waarschuwing voor het krijgen van coaching...
Eerst vroeg hij toen of die lijnrechter wel spaans kon. Ja aldus de umpire. Dat had Rafa even niet verwacht. Maar er was natuurlijk niets gebeurd aldus Rafa.
Daarna zei hij ineens tegen de umpire dat hij Catalaans aan het spreken was met zijn team en vroeg zich af of die lijnrechter dan wel Catalaans kon verstaan...
Je moet gewoon helemaal niet lullen met je team Rafa..
Ik vraag me het iedere keer weer af, denkt Rafa nou dat hij boven de regels van het spel staat, of is-ie gewoon zo dom als het achtereind van een varken en snapt-ie die regels gewoon niet???quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Eerst vroeg hij toen of die lijnrechter wel spaans kon. Ja aldus de umpire. Dat had Rafa even niet verwacht. Maar er was natuurlijk niets gebeurd aldus Rafa.
Daarna zei hij ineens tegen de umpire dat hij Catalaans aan het spreken was met zijn team en vroeg zich af of die lijnrechter dan wel Catalaans kon verstaan...
Je moet gewoon helemaal niet lullen met je team Rafa..
Hij zei zeker: "They were coaching me in Catalan but you don't speak Catalan, no?"quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Ik denk dat hij al die regels eromheen gewoon onzin vindt, dat het puur en alleen gaat om wie de rally's wint, en daar is alles bij geoorloofd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vraag me het iedere keer weer af, denkt Rafa nou dat hij boven de regels van het spel staat, of is-ie gewoon zo dom als het achtereind van een varken en snapt-ie die regels gewoon niet???
Hopelijk slaat Fed 'm eruit vanacht, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van...
Dat vind ik een behoorlijk onsportieve instelling, om het maar eens zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al die regels eromheen gewoon onzin vindt, dat het puur en alleen gaat om wie de rally's wint, en daar is alles bij geoorloofd.
Ik bedoel als je geen doping gebruiken onzin vindt is het niet verrassend dat zoiets kleins als niet mogen coachen ook onzin vindt.
Aan een week per zet mogen nadenken heb je weingi als je tegen Kasparov schaakt. Ik heb ook geschaakt, maar Kasparov ziet meer in een stelling in drie seconden dan ik in een week.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik een behoorlijk onsportieve instelling, om het maar eens zacht uit te drukken.
Ja hoor, ik kan ook van Kasparov winnen met schaken - als ik per zet een week mag nadenken en tijdens de wedstrijd met Giri mag whatsappen...
Het was maar een analogie van de instelling en het gedrag van Nadal op de tennisbaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Aan een week per zet mogen nadenken heb je weingi als je tegen Kasparov schaakt. Ik heb ook geschaakt, maar Kasparov ziet meer in een stelling in drie seconden dan ik in een week.
Ow.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het was maar een analogie van de instelling en het gedrag van Nadal op de tennisbaan.
Dat geldt wat mij betreft voor de meeste sporters (wat betreft hun eigen sport uiteraard).quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
Ik waardeer zijn tennisvermogen zeer en ben ook heel erg blij dat ie terug is. De tour was echt minder leuk zonder Rafa. Maar die gast moet gewoon tennissen en niet praten
Dat dus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
Ik waardeer zijn tennisvermogen zeer en ben ook heel erg blij dat ie terug is. De tour was echt minder leuk zonder Rafa. Maar die gast moet gewoon tennissen en niet praten
Ik neem aan dat je bedoelt 'haten op'?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat dus.
Terechte kritiek op een speler hebben is wat anders dan 'haten'.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt 'haten op'?
Grappige, ik heb hem eigenlijk totaal niet gemist. Wel leuk dat hij weer terug is, want z'n tennis is inderdaad erg leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
Grapje?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wordt 's nachts altijd wel een paar keer wakker en dan ga ik wel even kijken. Hoop dat ik het volhoud, want 03.00 uur 's nachts vind ik wel de meest onmogelijke tijd voor het kijken van een wedstrijd.
Maar de leidraad van Berdych zijn hele carriere is wel weer duidelijk: Hij komt altijd ver en is een waanzinnig goede speler, maar wint uiteindelijk niks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych goed bezig de laatste tijd, finale Frans 250-je, finale Dubai, nu hard op weg naar de semis van IW, met goede kansen op een finale tegen een matige Nadal of Federer (of Federer uberhaupt).
Een MS en een DC, een paar andere titeltjes, niks mis mee. In het tijdperk van de grote 4 hebben niet velen, op de grote 4 zelf na, veel meer van betekenis gewonnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de leidraad van Berdych zijn hele carriere is wel weer duidelijk: Hij komt altijd ver en is een waanzinnig goede speler, maar wint uiteindelijk niks.
Die MS is al van 10 jaar terug ofzo en vind ik niet in lijn met de resultaten van de laatste 5 jaar (hij had in 2010 geen enkele titel!) waar ik mijn mening voornamelijk op baseer. En DC is leuk en alles, maar vind ik niet helemaal in de vergelijking passen, zeker omdat hij toen het er op aan kwam volledig door Ferrer geveegd werd . Een speler van zijn kaliber met maar 8 titels vind ik maar matig. En daar zit inderdaad een MS bij, maar verder zijn het allemaal kleine toernooitjes (geen 500 toernooien zover ik weet behalve Tokio wat een waardeloos deelnemersveld had en gewoon een Micky Mouse toernooi was) en heel veel finales die hij verliest. Tsonga, en vooral Ferrer en Delpo hebben veel betere resultaten om over naar huis te schrijven en bijna dubbel zoveel titels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een MS en een DC, een paar andere titeltjes, niks mis mee. In het tijdperk van de grote 4 hebben niet velen, op de grote 4 zelf na, veel meer van betekenis gewonnen.
Wat wil je met die laatste zin zeggen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:06 schreef Rosario het volgende:
Ja, bij *4-5 in de eerste sloeg hij ook twee dubbele fouten en ik zag 'm nu ook al weer instorten.
Overigens, Berdychs MS dateert nog uit de tijd dat de Masterfinales best of five waren. Da's wel lang geleden. Die van Tsonga was tegen Nalbandian. Dus ja.
Ja je hebt gelijk hoor. ik zeg ook niet direct dat Berdych slecht presteert ofzo. Maar er had bij hij hem veel meer ingezeten dan dat er bijvoorbeeld bij andere vergelijkbare spelers meer in had gezeten. Berdych wint regelmatig van toppers, maar nooit 2x op rij. Berdych haalt vaak finales, maar wint ze de helft van de keren niet. En dat komt vaker door eigen falen dan door goed spel van zijn tegenstander. Jammer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro en Ferrer hebben inderdaad betere resultaten, Del Potro omdat hij een slam heeft (MM-finale conversie ratio's hebben nou niet zoveel invloed op mijn mening van een speler), Ferrer omdat hij daadwerkelijk veel titels heeft en een sloot QF en SF op GS's, plus goede resultaten tegen iedereen niet grote 4.
Tsonga vind ik daarentegen duidelijk minder, nauwelijks meer titels en de helft thuis indoors. In 2012 won hij van één top 10 speler, of iets in die richting.
Daarnaast vind ik DC, waarbij een speler bijna elke keer 2 live single en een dubbel speelt een veel grotere beloning dan 2x Metz of Estoril.
Nalbandian in een Masters-finale? Da's wel lang geleden toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat wil je met die laatste zin zeggen?Tsonga en Berdych vind ik wel erg vergelijkbaar trouwens, qua carriere en prestaties. Al lijkt Tsonga wel wat vaker onder druk wedstrijden te winnen dan Berdych. Mooi voorbeeld is die onderlinge confrontatie paar weken terug...
Dat is dus mijn hele punt. Berdych is vaak veel beter, maar verliest dan toch. Nu misschien door omstandigheden maar ook heel vaak niet...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nalbandian in een Masters-finale? Da's wel lang geleden toch.
Vind Tsonga en Berdych ook wel vergelijkbaar, behalve dan dat ik Tsonga tof vind en Berdych zowel als speler als als 'mens' (voor zover je dat kan beoordelen door persconferenties en gedrag on-court) helemaal niks. Het duurde deze partij bijvoorbeeld tien games voordat hij z'n eerste winner sloeg.
Die confrontatie een paar weken terug was fantastisch, maar Berdych speelde echt veel en veel beter. Het was inderdaad goed om te zien dat Tsonga dan heel clutch is, maar dat had hij voor een groot deel aan het publiek te danken denk ik.. Duizend Fransen die lopen te joelen als jij een punt maakt geeft vast een kick. Zes van Tsonga's tien titels zijn dan ook in Frankrijk gehaald, zag ik net.
Ja, ziet er goed uit. Vooral zijn backhand is ook agressief.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:18 schreef jojomen4 het volgende:
Zo aggresief heb ik Rafa volgens mij nog nooit in m'n leven gezien.
Dit gaat een hele mooie pot worden denk ik.
Zelfs midden in de nacht vind ik je posts nog wel te pruimen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:22 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa gaat winnen!
Fed had net volgens mij al z'n eerste services in en won de game met moeite.
Rafa z'n eerste 2 services uit en wint de eerste 2 punten met gemak.
Het kan voor Rafa dus alleen nog maar beter zo.Gaaf hoor. Wat een beest blijf het. De Fed fanboys noemde gisteren alweer allerlei rand verschijnselen omdat ze wisten dat Fed er vandaag af ging. Kwa tennis is Rafa gewoon zoveel beter. Eigenlijk al sinds z'n 21ste.
Als je dat altijd denkt heb je waarschijnlijk je Federer bril op, want dat denk ik echt niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Gebeurt ook altijd, zie je de score 3-3 40-15, denk je, "Federer zit er goed in", speelt Federer een stuk of 5 idiote punten en wordt hij gebroken...
Kwestie van de overwinningen tellen vanaf 2008.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:07 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe vaak heeft Federer van Rafa gewonnen nadat Rafa 21 is geworden?
Daarvoor was het nog een puber. Dat Fed hem versloeg toen hij 16 was is natuurlijk niet zo speciaal. Dus tellen vanaf het moment dat Rafa zich een beetje heeft ontwikkeld. Hoeveel zijn dat er?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kwestie van de overwinningen tellen vanaf 2008.
Maar wat is er met 21?
Geen idee, de helft (5)?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Daarvoor was het nog een puber. Dat Fed hem versloeg toen hij 16 was is natuurlijk niet zo speciaal. Dus tellen vanaf het moment dat Rafa zich een beetje heeft ontwikkeld. Hoeveel zijn dat er?
2de set wordt een walk over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:46 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa breakt na 40.15 voorsprong Fed.
Fed ziet inderdaad oud uit. Jammer.
2de set wordt een walk over.
Misschien moet jij een gewone bril opzetten, want er wordt in mijn post sterk gehint dat ik daarvoor dus de wedstrijd niet gezien heb...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 03:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je dat altijd denkt heb je waarschijnlijk je Federer bril op, want dat denk ik echt niet.
Rafa is sinds het begin van de pot sterker.
Knap voorspeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
2de set wordt een walk over.![]()
Dat dus.
jammer. Toch niet uiteindelijk.quote:
Nee, maar als het 6-2 wordt is het ook nog wel dik.quote:
dat wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar als het 6-2 wordt is het ook nog wel dik.
had een dopingschorsing op t forumquote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:31 schreef Norrage het volgende:
fed
En waar komt jojomen Ineens vandaan die hebben we ook een jaar niet meer gezien
Nee, heel slordig.quote:
Het was de moeite niet waard. Dit moet een van de drie slechtste wedstrijden zijn die ze tegen elkaar hebben gespeeld.quote:Ik ben ook erg benieuwd maar 03:00 schiet gewoon niet op, dan is die wedstrijd echt midden in de nacht.
Grapje? Nee hoor, het had natuurlijk beide kanten op kunnen gaan. Hoop alleen dat Federer geen last (meer) heeft van zijn rug, althans dat hij er de komende tijd geen last van zal hebben.quote:Ik denk (en hoop) dat Federer wint.
quote:
Bron.quote:Asked how much of a problem his troublesome back had been against Nadal, Federer replied: "Same as against Stan (Stanislas Wawrinka, his opponent in the previous round).
"I am happy to be out there and able to compete. It's always an issue and doesn't work against a guy like Rafa. But I don't want to undermine his performance here."
Hij heeft die rugblessure al sinds 2004 dus dat kan je wel chronisch noemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wow, echt mooi wat Nadal achteraf zei zeg: "I don't think Roger felt 100 percent tonight. Always it is a very, very special match against Roger, the best player in history."
Wat ik me alleen afvraag, is hoe Federer dit bedoelt:
[..]
Bron.
Bedoelt Federer nou dat die rugblessure chronisch is?
Dit. Het wordt steeds saaier op de Tour imoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:33 schreef Norrage het volgende:
We lachen altijd keihard de WTA uit. Dat als er iemand na maanden blessureleed of zwangerschap terugkomt op de tour en dan ineens uit het niets weer alles wint. Wat zegt dit over de ATP tour op dit moment? Ik vind het eerlijk gezegd echt beschamend dat Rafa, van alle speelstijlen nog de speelstijl waarvan je verwacht dat het het langst duurt, gewoon weer van de besten wint meteen nu hij terug is. Het bevestigt maar hoe waardeloos het huidige niveau op de ATP tour is, zelfs van de top 4 zelf. Ik zie Rafa het toernooi best winnen zelfs want Murray en Djoko spelen echt niet goed voorlopgi, en dat zal helemaal ernstig zijn..
Dat ligt dan aan mij want ik merkte alleen op dat die rug af en toe opspeelde. Maar wat voor blessure is het dan? Heeft het met een wervel te maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft die rugblessure al sinds 2004 dus dat kan je wel chronisch noemen.
Misschien zou je dat verwachten, maar de praktijk is anders want hij zit er gewoon al snel weer helemaal in. Wat mij betreft speelt hij gewoon enorm goed op het mometn en wil dat niet zeggen dat de rest (van de top vier) niet goed presteert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:33 schreef Norrage het volgende:
We lachen altijd keihard de WTA uit. Dat als er iemand na maanden blessureleed of zwangerschap terugkomt op de tour en dan ineens uit het niets weer alles wint. Wat zegt dit over de ATP tour op dit moment? Ik vind het eerlijk gezegd echt beschamend dat Rafa, van alle speelstijlen nog de speelstijl waarvan je verwacht dat het het langst duurt, gewoon weer van de besten wint meteen nu hij terug is. [...]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wow, echt mooi wat Nadal achteraf zei zeg: "I don't think Roger felt 100 percent tonight. Always it is a very, very special match against Roger, the best player in history."
Ja. En het is ook geen verrassing of zo. In de biografie van René Stauffer staan onder meer te lezen dat hij als tiener voor de Zwitserse militaire dienst werd AFGEKEURD - juist vanwege die rug!quote:Wat ik me alleen afvraag, is hoe Federer dit bedoelt:
[..]
Bron.
Bedoelt Federer nou dat die rugblessure chronisch is?
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien zou je dat verwachten, maar de praktijk is anders want hij zit er gewoon al snel weer helemaal in. Wat mij betreft speelt hij gewoon enorm goed op het mometn en wil dat niet zeggen dat de rest (van de top vier) niet goed presteert.
Dat is in ieder geval een positieve instelling.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Rosario het volgende:
Nadal staat gewoon echt prima te ballen. Federer is helaas.. Tsja. Hij is al vaker afgeschreven maar ik doe het nu nog wel een keer, want dan komt hij altijd ijzersterk terug.
Tsja...Het verklaart denk ik maar des te meer dat Rafa helemaal niet geblesseerd is geweest. De puzzelstukjes vallen steeds meer en meer op hun plaats.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien zou je dat verwachten, maar de praktijk is anders want hij zit er gewoon al snel weer helemaal in. Wat mij betreft speelt hij gewoon enorm goed op het mometn en wil dat niet zeggen dat de rest (van de top vier) niet goed presteert.
Kijk nog een puzzelstukje erbij. Met vissen bedoel je dopingschorsing toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, trieste vertoning vannacht. Tenminste, van de zijde van Fed.
Rafa speelde zeer overtuigend en ik zie 'm het toernooi wel winnen als-ie zo doorgaat. Ik begin steeds meer te twijfelen over de ernst van die 'blessure' die hij zogenaamd gehad heeft - ik krijg zo het vermoeden dat hij er gewoon een tijdje liever uit wilde om te gaan vissen!
Ik kan 'm dat echt niet kwalijk nemen, het lijkt me de duur van zijn carrière alleen maar ten goede te komen.
Tsja... we zullen het fijne er nooit van te weten komen zolang de Spaanse dopingautoriteiten alle bewijs achter slot en grendel blijven stoppen. Waarmee ik overigens dus óók ontlastend bewijs bedoel, dit voor alle duidelijkheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
Kijk nog een puzzelstukje erbij. Met vissen bedoel je dopingschorsing toch?
hoiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Norrage het volgende:
Ga dit zien iedereen! Waar zijn jullie? Sociale dingen aan het doen op vrijdagavond ofzo???
Goede wedstrijd, de eerste leuke wedstrijd van het toernooi zo ongeveerLekker rallyen
Verloren in de kou?quote:
Dat dacht ik de vorige game al. Maar Delpo houdt zich goed voorlopig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik kom er nu in bij 6-5*. In dit toernooi betekent dat meestal dat dit het moment dat Del Potro de set weggooit met een verschrikkelijke game.
Oh ik dacht jij komt vast van de CK af.quote:
Inderdaad. Je verwoordt het mooi. Het valt me vaak op hoe vaak hij zijn forehand verschillend slaat. Hij wil er teveel mee. Dan weer megaveel spin, dan weer save, dan weer vlak...Zijn backhand is eigenlijk wat eentoniger maar wel veel steadier...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray heeft ook een rare forehand. Zijn backhand is zo'n solide, constant en eigenlijk perfect schot, maar bij zijn forehand heb ik het gevoel alsof hij op gevoel in plaats van techniek moet spelen en alsof zijn aggressieve forehand een compleet ander schot is dan zijn normale, grijperige forehand.
Matige tiebreak met een paar goede punten tot nu toe.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ben onder de indruk van hoe je slapend post.
Het is ook wel lastig voor die gasten. Win je van Murray in een lange driesetter, staat een superfitte Djokovic klaar. Win je die pot, staat een superfitte Nadal klaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Delpo wint hem gewoon. Tsja, zat er een beetje in. Murray was niet heel sterk en forceerde teveel. Maar leuk voor het tennis dat dan eindelijk weer eens iemand van een top 4-er wint...Nu is het echt ontzettend hopen dat Delpo en Berdych beiden eens, voor de afwisseling, winnen van Djoko / RafaMAar dat zal wel niet, zeker Delpo zal nu wel weer moe zijn
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:55 schreef Morthill het volgende:
Dafuq, wozniacki in de finalewas de rest ziek of zo
Wtfquote:
quote:
Ik weet niet wat ik erger vind..het feit dat ze het doen of het feit dat ze bal in veel gevallen alsnog amper voorbij het servicevak krijgenquote:
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.quote:
Sinds wanneer fietsen ze op het strand?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Sinds wanneer fietsen ze op het strand?
Nadal is altijd een slow starter. 2de set walst die over hem heen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Rosario het volgende:
Het gaat nog behoorlijk gelijkop. Ik had eigenlijk verwacht dat Nadal Berdych zou tikken. Misschien nu dan.
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Berdych zou er tegen Nadal op hardcourt wel in moeten geoven? Of is deze baan niet snel genoeg voor Berdych?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Anders had Berdych op een ander belangrijk moment wel gefaald.
Het is wel moeilijker op deze semi gravelbaan, maar Berdych faalt op de een of andere manier toch wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, het begint al. *4-3 Nadal na een absurde forehand van Berdych op BP tegen.
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Berdych zou er tegen Nadal op hardcourt wel in moeten geoven? Of is deze baan niet snel genoeg voor Berdych?
Ik had nog de illusie dat Nadal wel van Djokovic zou kunnen winnen, omdat Nadal wat meer vrijuit kan spelen. Maar goed, Nadal maakt nog wel veel fouten, vooral die forehands die hij elke keer een meter uit slaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens is Nadal al weer op een prima niveau hoor. Vrij snel na zijn afwezigheid. Al denk ik dat Djokovic ruim een maatje te groot zal zijn. Die staat evht solide te spelen en is duidelijk de beste speler ter wereld op dit moment.
Ja, ik vind het altijd wel een beetje kansloze speler. Ik bedoel, hij kan geweldig tennissen maar hij laat het eigenlijk altijd afweten als het erop aankomt tegen een echter topper.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is wel moeilijker op deze semi gravelbaan, maar Berdych faalt op de een of andere manier toch wel.
Nadal is op dit moment imo wel 100%quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Knap hoor, hoe Berdych zichzelf brak met vier onnodige fouten.
Best triest dat Djokovic en Nadal momenteel de enigen zijn die een hoog niveau kunnen ophoesten, en dan is Nadal nog niet eens 100%.
Ja, hoop ook dat ze doorpakken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Time warning Nadal, mooi dat ze er scherp op zijn.
Hoop het ook, maar denk het niet, tot de Australian Open (waar de 'nieuwe' regel niet gold) leek het de goede kant op te gaan, nu zijn de umpires weer laf en geven ze hooguit een waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoop ook dat ze doorpakken.
Ja.quote:
Ze kunnen mij ook opvegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
*6-5 Nadal. Wat een smash, volledig stuk hier.
Moet dat nou.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef jojomen4 het volgende:
Bijna net zo lachwekkend als die mishit van Fed op matchpoint paar jaar geleden.
Een mensbeest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef jojomen4 het volgende:
De vraag die we ons vanavond moeten stellen is: Is Rafa een mens of een beest?RAFA
Wil je er een avatar van maken?quote:
morgen nederlandse tijd dacht ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Is de herenfinale morgen of maandag en hoe laat (NL tijd)?
Is dat een grap?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen nederlandse tijd dacht ik
excusesquote:
Rafa is een weerwolfquote:
Pijnlijk! Je zal maar een kaartje gekocht hebben dat net duur is als voor herentennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
excuses
ik denk rond 8 uur in de avond
Voorlopig nog even niet.quote:
Nou, de conclusies ie ik nu maak...is op basis van dat ik verwacht dat als Delpo van Djoko kan winnen dat ligt aan het feit dat Djoko zo slecht is, en dat Delpo totaal geen kans maakt tegen Rafa. maar ik hoop dat het ligt aan dat Delpo waanzinnig speelt en straks als het kan ook Rafa van de baan veegt.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen mogelijkheid voor een competitieve wedstrijd?
Nadal was beter dan tegen Harrison bijvoorbeeld, en Federer had meer last van zijn rug dan Nadal van zijn knieën. Berdych-Nadal heb ik niet gezien.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
Maar hoe was Berdych Rafa? Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat met het niveau dat ik Rafa heb zien hebben dit toernooi dat hij al van Fed en Berdych kan winnenIs het niveau van de rest echt zooo waardeloos?
Dit ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal beweegt mijn inziens prima hoor. Hij haalt nu ook gewoon vrijwel alle ballen. In zijn beweging zie ik in ieder geval niks. Het enige wat ik zie is dat de forehand op momenten wat tegenvalt en hij er wat meer UE mee maakt.
Maar dit is echt geen Nadal op 50% hoor.
Del Potro speelt nu trouwens gewoon een geweldige pot. Dit heeft niet zoveel te maken met slecht spelen van Djoko. Delpo beweegt echt geweldig en maakt weinig fouten en staat hard te rammen.
Maar djoko heeft vaker moeite met deze steady tegenstanders. Hij kan niet goed door iemand heen slaan. In de basis is het gewoon een counterpuncher die hoeken moet krijgen. Maar tegen tegenstanders die gewoon weinig fouten maken maar wel een permanente druk uitoefenen vind ik djoko altijd ondermaats.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Erg goede Delpo idd, Maar Djoko was wel echt heeeel matig die laatste 2 sets. Achterlijke fouten op de belangrijke punten en gewoon totaal niet in staat om een rally over te nemen. Delpo mag hier zeker de credits voor krijgen, maar we moeten niet overdrijven.
Dat moet echt heel lang geleden zijn ja. Delpo zelf wss bij de uso 2009, dat 2 van de top 4 op rij verslagen worden. Op naar de 3e!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat het iig kan, twee van de top 4 achter elkaar verslaan. Nu die derde nog.
Ik schat Delpo wel een stuk hoger in als die heren die jij noemt hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laten we ook weer niet té hard victorie kraaien om DelPo.
Als je terugkijkt hebben we wel meer 'verrassingen' in de finale gehad in Indian Wells afgelopen jaren (Ljubicic, Roddick, Isner, Fish). Beetje het AO van de Masters toernooien imo
Ik bedoel meer dat DelPo sinds zijn polsblessure zo wisselvallig als de pest is, en dat je op moet passen met net doen alsof hij door dit toernooi en deze overwinning op Djoko weer permanent terug bij de wereldtop is.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik schat Delpo wel een stuk hoger in als die heren die jij noemt hoor.
Delpo is alles behalve wisselvallig eigenlijk. Hij haalt constant van alle toernooien minstens de kwart of halve finale, zover ik weet. Alleen dit jaar ging het mis op de AO. Het lijkt alsof vooral zijn piek minder is geworden...tot deze week. HEerlijk dat hij gewoon eindelijk de toppers back 2 back verslagen heeft. En in principe zijn Murray en Djoko hele slechte matchups voor hem, en Nadal een goede. Dus ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat lopen. Maar ik verwacht dat hij een beetje op is nu...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat DelPo sinds zijn polsblessure zo wisselvallig als de pest is, en dat je op moet passen met net doen alsof hij door dit toernooi en deze overwinning op Djoko weer permanent terug bij de wereldtop is.
En dan als complete sidenote, je kan Delpo wellicht hoger inschatten, maar vooral in het geval Roddick vind ik dat persoonlijk niet helemaal terecht
het 2 makkelijke sets wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van vanavond? Ik denk dat Nadal gewoon wint.
Ik denk dat het meer een kwestie wordt van hoeveel punten ze überhaupt gaat winnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wozniacki mag geloof ik blij zijn als ze drie games wint in de partij.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie wordt van hoeveel punten ze überhaupt gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |