Echt hè.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
Kvitova
Ze is echt 500x beter dan Kirilenko, die echt adem tekort komt om uberhaupt die bal terug in het veld te krijgen, en toch krijgt ze het voor elkaar om de set te verliezen. Wat is ze toch ongelooflijk knullig
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kijk voor het slapen gaan even op het scoreboard, besluit een streampje aan te zetten omdat Wawa serveert voor de beslissende tiebreak, wordt hij uiteraard meteen gebroken.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 02:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kijk voor het slapen gaan even op het scoreboard, besluit een streampje aan te zetten omdat Gulbis serveert voor de beslissende tiebreak, wordt hij uiteraard meteen gebroken.
Datquote:Op donderdag 14 maart 2013 06:31 schreef Szura het volgende:
Hopelijk laat Fed die smoesjesfabriek alle hoeken van de baan zien
Misschien heeft Federer wel gewoon een slechte dag. Hij heeft nog altijd 34 achtereenvolgende GS-QF's gehaald and counting, dus zo veel reden is er niet om met pensioen te gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:17 schreef Norrage het volgende:
Als Rafa nu al van Fed kan winnen, dan mag Fed echt met pensioen hoor.
[...]
Nu staat het na 6-0 toch ook alweer 5-6 in de 2e set...het zal toch nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef Norrage het volgende:
Vorige keer verloor Djoko na de eerste set 6-0 gewonnen te hebben
Zelfs al dit toernooi kreeg Djoko het voor elkaar na een 6-0 de 2e set te verliezen
Rafaquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal al gelijk weer een waarschuwing voor het krijgen van coaching...
Eerst vroeg hij toen of die lijnrechter wel spaans kon. Ja aldus de umpire. Dat had Rafa even niet verwacht. Maar er was natuurlijk niets gebeurd aldus Rafa.
Daarna zei hij ineens tegen de umpire dat hij Catalaans aan het spreken was met zijn team en vroeg zich af of die lijnrechter dan wel Catalaans kon verstaan...
Je moet gewoon helemaal niet lullen met je team Rafa..
Ik vraag me het iedere keer weer af, denkt Rafa nou dat hij boven de regels van het spel staat, of is-ie gewoon zo dom als het achtereind van een varken en snapt-ie die regels gewoon niet???quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
Eerst vroeg hij toen of die lijnrechter wel spaans kon. Ja aldus de umpire. Dat had Rafa even niet verwacht. Maar er was natuurlijk niets gebeurd aldus Rafa.
Daarna zei hij ineens tegen de umpire dat hij Catalaans aan het spreken was met zijn team en vroeg zich af of die lijnrechter dan wel Catalaans kon verstaan...
Je moet gewoon helemaal niet lullen met je team Rafa..
Hij zei zeker: "They were coaching me in Catalan but you don't speak Catalan, no?"quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Ik denk dat hij al die regels eromheen gewoon onzin vindt, dat het puur en alleen gaat om wie de rally's wint, en daar is alles bij geoorloofd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vraag me het iedere keer weer af, denkt Rafa nou dat hij boven de regels van het spel staat, of is-ie gewoon zo dom als het achtereind van een varken en snapt-ie die regels gewoon niet???
Hopelijk slaat Fed 'm eruit vanacht, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo zeker van...
Dat vind ik een behoorlijk onsportieve instelling, om het maar eens zacht uit te drukken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al die regels eromheen gewoon onzin vindt, dat het puur en alleen gaat om wie de rally's wint, en daar is alles bij geoorloofd.
Ik bedoel als je geen doping gebruiken onzin vindt is het niet verrassend dat zoiets kleins als niet mogen coachen ook onzin vindt.
Aan een week per zet mogen nadenken heb je weingi als je tegen Kasparov schaakt. Ik heb ook geschaakt, maar Kasparov ziet meer in een stelling in drie seconden dan ik in een week.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik een behoorlijk onsportieve instelling, om het maar eens zacht uit te drukken.
Ja hoor, ik kan ook van Kasparov winnen met schaken - als ik per zet een week mag nadenken en tijdens de wedstrijd met Giri mag whatsappen...
Het was maar een analogie van de instelling en het gedrag van Nadal op de tennisbaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Aan een week per zet mogen nadenken heb je weingi als je tegen Kasparov schaakt. Ik heb ook geschaakt, maar Kasparov ziet meer in een stelling in drie seconden dan ik in een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |