abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2013 @ 14:45:13 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_124206352
Ik snap al die doping-roepers niet. Ik begrijp wel dat je hem van doping zou verdenken omdat hij na een controle op wimbledon plots 6 maanden weg was en dat hij in die periode veel trainde. Ik begrijp niet dat je nu verbaasd bent dat hij een toernooi wint, terwijl hij dat altijd heeft gedaan. Hij speelt alweer twee maanden en van voetballers die er 6 maanden uitliggen wordt in 3 weken fit zijn alweer hetzelfde verwacht als voor de blessure

Tijdens zijn schorsing hoorde je niemand over doping en pas sinds zijn terugkeer is het hype.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_124206435
quote:
99s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef XL het volgende:

Tijdens zijn schorsing hoorde je niemand over doping en pas sinds zijn terugkeer is het hype.
:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124206594
Rafa is gewoon onschuldig en komt er mee weg omdat hij te dom is om te beseffen dat ie doping heeft gebruikt. "I just drink lemonade, no?" En waar dat bij anderen een leugen is, denkt Rafa oprecht dat het gewoon de waarheid is _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 18 maart 2013 @ 14:57:48 #154
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_124206856
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:D
Jaja, de vaste tenniskliek hier maakte de grapjes wel, maar niemand maakte zich echt druk. Nu komen er uit alle gaten nieuwe users die hierover alleen te zeggen hebben dat ze tegen zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_124207285
Rafa moet gewoon niet zo zielig doen. Crybaby
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124209451
quote:
99s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef XL het volgende:

[..]

Jaja, de vaste tenniskliek hier maakte de grapjes wel, maar niemand maakte zich echt druk. Nu komen er uit alle gaten nieuwe users die hierover alleen te zeggen hebben dat ze tegen zijn.
Ik als (ook) wielerliefhebber vind dat wel iets positiefs hebben. In het verleden dacht het plebs altijd dat alleen in wielrennen als de neten gebruikt werd, en in alle andere sporten niet.
pi_124215418
Ik bedoel, het is naïef om te denken dat er in het professionele tennis geen middelen worden gebruikt.

Vooral nu het tennis steeds meer een fysieke sport wordt. Als je ziet hoe Nadal en ook Djokovic soms 5 uur lang elkaar aan het uitputten zijn. Dat roept bij mensen vraagtekens op.
Dit zag je 10 jaar terug echt niet.
Djokovic kon het voorheen fysiek niet bolwerken, maar sinds zijn andere voedingspatroon is hier niets meer van te merken :{
Deze jongens maken vaak fysiek het verschil met andere topspelers.

Maar goed, het is natuurlijk allemaal speculeren. Ik zou het alleen maar een goede zaak vinden als er strenger en ook vaker gecontroleerd zou gaan worden.

Wat bij mij persoonlijk ook wat achterdocht opwekt is het geval van Agassi in 1998.
Zijn verboden middelen gebruik is gewoon in de doofpot gestopt door de ATP. Vreemd :?
pi_124217304
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:22 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik bedoel, het is naïef om te denken dat er in het professionele tennis geen middelen worden gebruikt.

Vooral nu het tennis steeds meer een fysieke sport wordt. Als je ziet hoe Nadal en ook Djokovic soms 5 uur lang elkaar aan het uitputten zijn. Dat roept bij mensen vraagtekens op.
Dit zag je 10 jaar terug echt niet.
Djokovic kon het voorheen fysiek niet bolwerken, maar sinds zijn andere voedingspatroon is hier niets meer van te merken :{
Deze jongens maken vaak fysiek het verschil met andere topspelers.

Maar goed, het is natuurlijk allemaal speculeren. Ik zou het alleen maar een goede zaak vinden als er strenger en ook vaker gecontroleerd zou gaan worden.

Wat bij mij persoonlijk ook wat achterdocht opwekt is het geval van Agassi in 1998.
Zijn verboden middelen gebruik is gewoon in de doofpot gestopt door de ATP. Vreemd :?
Die zaak van Agassi is de voornaamste reden dat ik er geen ene flikker van vertrouw in de huidige tour. Iedereen gebruikt doping, en de Spanjaarden en Argentijnen het meest.
pi_124218560
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Norrage het volgende:

[..]

Die zaak van Agassi is de voornaamste reden dat ik er geen ene flikker van vertrouw in de huidige tour. Iedereen gebruikt doping, en de Spanjaarden en Argentijnen het meest.
Dat iedereen gebruikt wil ik zeker niet zeggen. Ik weet dat Petr Korda ook een keer tegen de lamp is gelopen. Ook in 1998 geloof. Dit werd pas na een jaar bekendgemaakt. Is ook nooit geschorst geweest.

Aan de andere kant, ze kunnen de controles nog zo opvoeren in het tennis. Degenen die gebruiken zullen er toch wel tussendoor kruipen.

Om toch een zijstapje naar het wielrennen te maken... Boogerd, gehele carrière gebruikt en veelvuldig getest. Nooit gepakt.... Armstrong idem dito.

Zou toch wat zijn als we bv Nadal over 10 jaar op de bank bij Ophrah zien huilen... :')
pi_124219008
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:37 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

Zou toch wat zijn als we bv Nadal over 10 jaar op de bank bij Ophrah zien huilen... :')
Die dag zal de mooiste van mijn leven woorden. Nadal :') :r.
pi_124219086
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef luckass het volgende:

[..]

Stiekem vind ik dat inmiddels ook wel :X

Kan hij gezellig samen met Djoko huilen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_124219675
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:44 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja, die van mij ook ;)

Ik kan die kerel op de baan niet uitstaan. Met zijn maniertjes en gekreun :r
Buiten de baan komt ie dan weer wel best sympathiek over.
Djokovic vind ik op en buiten de baan een eikel :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')