Ow.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het was maar een analogie van de instelling en het gedrag van Nadal op de tennisbaan.
Dat geldt wat mij betreft voor de meeste sporters (wat betreft hun eigen sport uiteraard).quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
Ik waardeer zijn tennisvermogen zeer en ben ook heel erg blij dat ie terug is. De tour was echt minder leuk zonder Rafa. Maar die gast moet gewoon tennissen en niet praten
Dat dus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
Ik waardeer zijn tennisvermogen zeer en ben ook heel erg blij dat ie terug is. De tour was echt minder leuk zonder Rafa. Maar die gast moet gewoon tennissen en niet praten
Ik neem aan dat je bedoelt 'haten op'?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat dus.
Terechte kritiek op een speler hebben is wat anders dan 'haten'.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt 'haten op'?
Grappige, ik heb hem eigenlijk totaal niet gemist. Wel leuk dat hij weer terug is, want z'n tennis is inderdaad erg leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
Grapje?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
Ik wordt 's nachts altijd wel een paar keer wakker en dan ga ik wel even kijken. Hoop dat ik het volhoud, want 03.00 uur 's nachts vind ik wel de meest onmogelijke tijd voor het kijken van een wedstrijd.
Maar de leidraad van Berdych zijn hele carriere is wel weer duidelijk: Hij komt altijd ver en is een waanzinnig goede speler, maar wint uiteindelijk niks.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Berdych goed bezig de laatste tijd, finale Frans 250-je, finale Dubai, nu hard op weg naar de semis van IW, met goede kansen op een finale tegen een matige Nadal of Federer (of Federer uberhaupt).
Een MS en een DC, een paar andere titeltjes, niks mis mee. In het tijdperk van de grote 4 hebben niet velen, op de grote 4 zelf na, veel meer van betekenis gewonnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de leidraad van Berdych zijn hele carriere is wel weer duidelijk: Hij komt altijd ver en is een waanzinnig goede speler, maar wint uiteindelijk niks.
Die MS is al van 10 jaar terug ofzo en vind ik niet in lijn met de resultaten van de laatste 5 jaar (hij had in 2010 geen enkele titel!) waar ik mijn mening voornamelijk op baseer. En DC is leuk en alles, maar vind ik niet helemaal in de vergelijking passen, zeker omdat hij toen het er op aan kwam volledig door Ferrer geveegd werd . Een speler van zijn kaliber met maar 8 titels vind ik maar matig. En daar zit inderdaad een MS bij, maar verder zijn het allemaal kleine toernooitjes (geen 500 toernooien zover ik weet behalve Tokio wat een waardeloos deelnemersveld had en gewoon een Micky Mouse toernooi was) en heel veel finales die hij verliest. Tsonga, en vooral Ferrer en Delpo hebben veel betere resultaten om over naar huis te schrijven en bijna dubbel zoveel titels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een MS en een DC, een paar andere titeltjes, niks mis mee. In het tijdperk van de grote 4 hebben niet velen, op de grote 4 zelf na, veel meer van betekenis gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |