Voorlopig nog even niet.quote:
Nou, de conclusies ie ik nu maak...is op basis van dat ik verwacht dat als Delpo van Djoko kan winnen dat ligt aan het feit dat Djoko zo slecht is, en dat Delpo totaal geen kans maakt tegen Rafa. maar ik hoop dat het ligt aan dat Delpo waanzinnig speelt en straks als het kan ook Rafa van de baan veegt.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen mogelijkheid voor een competitieve wedstrijd?
Nadal was beter dan tegen Harrison bijvoorbeeld, en Federer had meer last van zijn rug dan Nadal van zijn knieën. Berdych-Nadal heb ik niet gezien.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
Maar hoe was Berdych Rafa? Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat met het niveau dat ik Rafa heb zien hebben dit toernooi dat hij al van Fed en Berdych kan winnenIs het niveau van de rest echt zooo waardeloos?
Dit ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal beweegt mijn inziens prima hoor. Hij haalt nu ook gewoon vrijwel alle ballen. In zijn beweging zie ik in ieder geval niks. Het enige wat ik zie is dat de forehand op momenten wat tegenvalt en hij er wat meer UE mee maakt.
Maar dit is echt geen Nadal op 50% hoor.
Del Potro speelt nu trouwens gewoon een geweldige pot. Dit heeft niet zoveel te maken met slecht spelen van Djoko. Delpo beweegt echt geweldig en maakt weinig fouten en staat hard te rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |