Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.quote:
Sinds wanneer fietsen ze op het strand?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Sinds wanneer fietsen ze op het strand?
Nadal is altijd een slow starter. 2de set walst die over hem heen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Rosario het volgende:
Het gaat nog behoorlijk gelijkop. Ik had eigenlijk verwacht dat Nadal Berdych zou tikken. Misschien nu dan.
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Berdych zou er tegen Nadal op hardcourt wel in moeten geoven? Of is deze baan niet snel genoeg voor Berdych?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Anders had Berdych op een ander belangrijk moment wel gefaald.
Het is wel moeilijker op deze semi gravelbaan, maar Berdych faalt op de een of andere manier toch wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, het begint al. *4-3 Nadal na een absurde forehand van Berdych op BP tegen.
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Berdych zou er tegen Nadal op hardcourt wel in moeten geoven? Of is deze baan niet snel genoeg voor Berdych?
Ik had nog de illusie dat Nadal wel van Djokovic zou kunnen winnen, omdat Nadal wat meer vrijuit kan spelen. Maar goed, Nadal maakt nog wel veel fouten, vooral die forehands die hij elke keer een meter uit slaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens is Nadal al weer op een prima niveau hoor. Vrij snel na zijn afwezigheid. Al denk ik dat Djokovic ruim een maatje te groot zal zijn. Die staat evht solide te spelen en is duidelijk de beste speler ter wereld op dit moment.
Ja, ik vind het altijd wel een beetje kansloze speler. Ik bedoel, hij kan geweldig tennissen maar hij laat het eigenlijk altijd afweten als het erop aankomt tegen een echter topper.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is wel moeilijker op deze semi gravelbaan, maar Berdych faalt op de een of andere manier toch wel.
Nadal is op dit moment imo wel 100%quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Knap hoor, hoe Berdych zichzelf brak met vier onnodige fouten.
Best triest dat Djokovic en Nadal momenteel de enigen zijn die een hoog niveau kunnen ophoesten, en dan is Nadal nog niet eens 100%.
Ja, hoop ook dat ze doorpakken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Time warning Nadal, mooi dat ze er scherp op zijn.
Hoop het ook, maar denk het niet, tot de Australian Open (waar de 'nieuwe' regel niet gold) leek het de goede kant op te gaan, nu zijn de umpires weer laf en geven ze hooguit een waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoop ook dat ze doorpakken.
Ja.quote:
Ze kunnen mij ook opvegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
*6-5 Nadal. Wat een smash, volledig stuk hier.
Moet dat nou.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef jojomen4 het volgende:
Bijna net zo lachwekkend als die mishit van Fed op matchpoint paar jaar geleden.
Een mensbeest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef jojomen4 het volgende:
De vraag die we ons vanavond moeten stellen is: Is Rafa een mens of een beest?RAFA
Wil je er een avatar van maken?quote:
morgen nederlandse tijd dacht ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Is de herenfinale morgen of maandag en hoe laat (NL tijd)?
Is dat een grap?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen nederlandse tijd dacht ik
excusesquote:
Rafa is een weerwolfquote:
Pijnlijk! Je zal maar een kaartje gekocht hebben dat net duur is als voor herentennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
excuses
ik denk rond 8 uur in de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |