Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.quote:
Sinds wanneer fietsen ze op het strand?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Sinds wanneer fietsen ze op het strand?
Nadal is altijd een slow starter. 2de set walst die over hem heen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Rosario het volgende:
Het gaat nog behoorlijk gelijkop. Ik had eigenlijk verwacht dat Nadal Berdych zou tikken. Misschien nu dan.
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Berdych zou er tegen Nadal op hardcourt wel in moeten geoven? Of is deze baan niet snel genoeg voor Berdych?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Anders had Berdych op een ander belangrijk moment wel gefaald.
Het is wel moeilijker op deze semi gravelbaan, maar Berdych faalt op de een of andere manier toch wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, het begint al. *4-3 Nadal na een absurde forehand van Berdych op BP tegen.
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Maar Berdych zou er tegen Nadal op hardcourt wel in moeten geoven? Of is deze baan niet snel genoeg voor Berdych?
Ik had nog de illusie dat Nadal wel van Djokovic zou kunnen winnen, omdat Nadal wat meer vrijuit kan spelen. Maar goed, Nadal maakt nog wel veel fouten, vooral die forehands die hij elke keer een meter uit slaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens is Nadal al weer op een prima niveau hoor. Vrij snel na zijn afwezigheid. Al denk ik dat Djokovic ruim een maatje te groot zal zijn. Die staat evht solide te spelen en is duidelijk de beste speler ter wereld op dit moment.
Ja, ik vind het altijd wel een beetje kansloze speler. Ik bedoel, hij kan geweldig tennissen maar hij laat het eigenlijk altijd afweten als het erop aankomt tegen een echter topper.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is wel moeilijker op deze semi gravelbaan, maar Berdych faalt op de een of andere manier toch wel.
Nadal is op dit moment imo wel 100%quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:14 schreef Gorzalka het volgende:
Knap hoor, hoe Berdych zichzelf brak met vier onnodige fouten.
Best triest dat Djokovic en Nadal momenteel de enigen zijn die een hoog niveau kunnen ophoesten, en dan is Nadal nog niet eens 100%.
Ja, hoop ook dat ze doorpakken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Time warning Nadal, mooi dat ze er scherp op zijn.
Hoop het ook, maar denk het niet, tot de Australian Open (waar de 'nieuwe' regel niet gold) leek het de goede kant op te gaan, nu zijn de umpires weer laf en geven ze hooguit een waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoop ook dat ze doorpakken.
Ja.quote:
Ze kunnen mij ook opvegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
*6-5 Nadal. Wat een smash, volledig stuk hier.
Moet dat nou.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:51 schreef jojomen4 het volgende:
Bijna net zo lachwekkend als die mishit van Fed op matchpoint paar jaar geleden.
Een mensbeest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef jojomen4 het volgende:
De vraag die we ons vanavond moeten stellen is: Is Rafa een mens of een beest?RAFA
Wil je er een avatar van maken?quote:
morgen nederlandse tijd dacht ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Is de herenfinale morgen of maandag en hoe laat (NL tijd)?
Is dat een grap?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
morgen nederlandse tijd dacht ik
excusesquote:
Rafa is een weerwolfquote:
Pijnlijk! Je zal maar een kaartje gekocht hebben dat net duur is als voor herentennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt WTF. Lijkt wel op dat sur plage bij dat indoor fietsen.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
excuses
ik denk rond 8 uur in de avond
Voorlopig nog even niet.quote:
Nou, de conclusies ie ik nu maak...is op basis van dat ik verwacht dat als Delpo van Djoko kan winnen dat ligt aan het feit dat Djoko zo slecht is, en dat Delpo totaal geen kans maakt tegen Rafa. maar ik hoop dat het ligt aan dat Delpo waanzinnig speelt en straks als het kan ook Rafa van de baan veegt.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geen mogelijkheid voor een competitieve wedstrijd?
Nadal was beter dan tegen Harrison bijvoorbeeld, en Federer had meer last van zijn rug dan Nadal van zijn knieën. Berdych-Nadal heb ik niet gezien.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
Maar hoe was Berdych Rafa? Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat met het niveau dat ik Rafa heb zien hebben dit toernooi dat hij al van Fed en Berdych kan winnenIs het niveau van de rest echt zooo waardeloos?
Dit ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal beweegt mijn inziens prima hoor. Hij haalt nu ook gewoon vrijwel alle ballen. In zijn beweging zie ik in ieder geval niks. Het enige wat ik zie is dat de forehand op momenten wat tegenvalt en hij er wat meer UE mee maakt.
Maar dit is echt geen Nadal op 50% hoor.
Del Potro speelt nu trouwens gewoon een geweldige pot. Dit heeft niet zoveel te maken met slecht spelen van Djoko. Delpo beweegt echt geweldig en maakt weinig fouten en staat hard te rammen.
Maar djoko heeft vaker moeite met deze steady tegenstanders. Hij kan niet goed door iemand heen slaan. In de basis is het gewoon een counterpuncher die hoeken moet krijgen. Maar tegen tegenstanders die gewoon weinig fouten maken maar wel een permanente druk uitoefenen vind ik djoko altijd ondermaats.quote:Op zondag 17 maart 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Erg goede Delpo idd, Maar Djoko was wel echt heeeel matig die laatste 2 sets. Achterlijke fouten op de belangrijke punten en gewoon totaal niet in staat om een rally over te nemen. Delpo mag hier zeker de credits voor krijgen, maar we moeten niet overdrijven.
Dat moet echt heel lang geleden zijn ja. Delpo zelf wss bij de uso 2009, dat 2 van de top 4 op rij verslagen worden. Op naar de 3e!!!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi dat het iig kan, twee van de top 4 achter elkaar verslaan. Nu die derde nog.
Ik schat Delpo wel een stuk hoger in als die heren die jij noemt hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laten we ook weer niet té hard victorie kraaien om DelPo.
Als je terugkijkt hebben we wel meer 'verrassingen' in de finale gehad in Indian Wells afgelopen jaren (Ljubicic, Roddick, Isner, Fish). Beetje het AO van de Masters toernooien imo
Ik bedoel meer dat DelPo sinds zijn polsblessure zo wisselvallig als de pest is, en dat je op moet passen met net doen alsof hij door dit toernooi en deze overwinning op Djoko weer permanent terug bij de wereldtop is.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik schat Delpo wel een stuk hoger in als die heren die jij noemt hoor.
Delpo is alles behalve wisselvallig eigenlijk. Hij haalt constant van alle toernooien minstens de kwart of halve finale, zover ik weet. Alleen dit jaar ging het mis op de AO. Het lijkt alsof vooral zijn piek minder is geworden...tot deze week. HEerlijk dat hij gewoon eindelijk de toppers back 2 back verslagen heeft. En in principe zijn Murray en Djoko hele slechte matchups voor hem, en Nadal een goede. Dus ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat lopen. Maar ik verwacht dat hij een beetje op is nu...quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat DelPo sinds zijn polsblessure zo wisselvallig als de pest is, en dat je op moet passen met net doen alsof hij door dit toernooi en deze overwinning op Djoko weer permanent terug bij de wereldtop is.
En dan als complete sidenote, je kan Delpo wellicht hoger inschatten, maar vooral in het geval Roddick vind ik dat persoonlijk niet helemaal terecht
het 2 makkelijke sets wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 11:05 schreef Federer-fan het volgende:
Wat verwachten jullie van vanavond? Ik denk dat Nadal gewoon wint.
Ik denk dat het meer een kwestie wordt van hoeveel punten ze überhaupt gaat winnen.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wozniacki mag geloof ik blij zijn als ze drie games wint in de partij.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:14 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie wordt van hoeveel punten ze überhaupt gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |