hoiquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Norrage het volgende:
Ga dit zien iedereen! Waar zijn jullie? Sociale dingen aan het doen op vrijdagavond ofzo???
Goede wedstrijd, de eerste leuke wedstrijd van het toernooi zo ongeveerLekker rallyen

Verloren in de kou?quote:

Dat dacht ik de vorige game al. Maar Delpo houdt zich goed voorlopig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik kom er nu in bij 6-5*. In dit toernooi betekent dat meestal dat dit het moment dat Del Potro de set weggooit met een verschrikkelijke game.
Oh ik dacht jij komt vast van de CK af.quote:

Inderdaad. Je verwoordt het mooi. Het valt me vaak op hoe vaak hij zijn forehand verschillend slaat. Hij wil er teveel mee. Dan weer megaveel spin, dan weer save, dan weer vlak...Zijn backhand is eigenlijk wat eentoniger maar wel veel steadier...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Murray heeft ook een rare forehand. Zijn backhand is zo'n solide, constant en eigenlijk perfect schot, maar bij zijn forehand heb ik het gevoel alsof hij op gevoel in plaats van techniek moet spelen en alsof zijn aggressieve forehand een compleet ander schot is dan zijn normale, grijperige forehand.
Matige tiebreak met een paar goede punten tot nu toe.

quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ben onder de indruk van hoe je slapend post.

Het is ook wel lastig voor die gasten. Win je van Murray in een lange driesetter, staat een superfitte Djokovic klaar. Win je die pot, staat een superfitte Nadal klaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Delpo wint hem gewoon. Tsja, zat er een beetje in. Murray was niet heel sterk en forceerde teveel. Maar leuk voor het tennis dat dan eindelijk weer eens iemand van een top 4-er wint...Nu is het echt ontzettend hopen dat Delpo en Berdych beiden eens, voor de afwisseling, winnen van Djoko / RafaMAar dat zal wel niet, zeker Delpo zal nu wel weer moe zijn

Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:55 schreef Morthill het volgende:
Dafuq, wozniacki in de finalewas de rest ziek of zo

Wtfquote:

quote:

Ik weet niet wat ik erger vind..het feit dat ze het doen of het feit dat ze bal in veel gevallen alsnog amper voorbij het servicevak krijgenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |