Knap voorspeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
2de set wordt een walk over.![]()
Dat dus.
jammer. Toch niet uiteindelijk.quote:
Nee, maar als het 6-2 wordt is het ook nog wel dik.quote:
dat wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 04:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar als het 6-2 wordt is het ook nog wel dik.
had een dopingschorsing op t forumquote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:31 schreef Norrage het volgende:
fed
En waar komt jojomen Ineens vandaan die hebben we ook een jaar niet meer gezien
Nee, heel slordig.quote:
Het was de moeite niet waard. Dit moet een van de drie slechtste wedstrijden zijn die ze tegen elkaar hebben gespeeld.quote:Ik ben ook erg benieuwd maar 03:00 schiet gewoon niet op, dan is die wedstrijd echt midden in de nacht.
Grapje? Nee hoor, het had natuurlijk beide kanten op kunnen gaan. Hoop alleen dat Federer geen last (meer) heeft van zijn rug, althans dat hij er de komende tijd geen last van zal hebben.quote:Ik denk (en hoop) dat Federer wint.
quote:
Bron.quote:Asked how much of a problem his troublesome back had been against Nadal, Federer replied: "Same as against Stan (Stanislas Wawrinka, his opponent in the previous round).
"I am happy to be out there and able to compete. It's always an issue and doesn't work against a guy like Rafa. But I don't want to undermine his performance here."
Hij heeft die rugblessure al sinds 2004 dus dat kan je wel chronisch noemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wow, echt mooi wat Nadal achteraf zei zeg: "I don't think Roger felt 100 percent tonight. Always it is a very, very special match against Roger, the best player in history."
Wat ik me alleen afvraag, is hoe Federer dit bedoelt:
[..]
Bron.
Bedoelt Federer nou dat die rugblessure chronisch is?
Dit. Het wordt steeds saaier op de Tour imoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:33 schreef Norrage het volgende:
We lachen altijd keihard de WTA uit. Dat als er iemand na maanden blessureleed of zwangerschap terugkomt op de tour en dan ineens uit het niets weer alles wint. Wat zegt dit over de ATP tour op dit moment? Ik vind het eerlijk gezegd echt beschamend dat Rafa, van alle speelstijlen nog de speelstijl waarvan je verwacht dat het het langst duurt, gewoon weer van de besten wint meteen nu hij terug is. Het bevestigt maar hoe waardeloos het huidige niveau op de ATP tour is, zelfs van de top 4 zelf. Ik zie Rafa het toernooi best winnen zelfs want Murray en Djoko spelen echt niet goed voorlopgi, en dat zal helemaal ernstig zijn..
Dat ligt dan aan mij want ik merkte alleen op dat die rug af en toe opspeelde. Maar wat voor blessure is het dan? Heeft het met een wervel te maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij heeft die rugblessure al sinds 2004 dus dat kan je wel chronisch noemen.
Misschien zou je dat verwachten, maar de praktijk is anders want hij zit er gewoon al snel weer helemaal in. Wat mij betreft speelt hij gewoon enorm goed op het mometn en wil dat niet zeggen dat de rest (van de top vier) niet goed presteert.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:33 schreef Norrage het volgende:
We lachen altijd keihard de WTA uit. Dat als er iemand na maanden blessureleed of zwangerschap terugkomt op de tour en dan ineens uit het niets weer alles wint. Wat zegt dit over de ATP tour op dit moment? Ik vind het eerlijk gezegd echt beschamend dat Rafa, van alle speelstijlen nog de speelstijl waarvan je verwacht dat het het langst duurt, gewoon weer van de besten wint meteen nu hij terug is. [...]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wow, echt mooi wat Nadal achteraf zei zeg: "I don't think Roger felt 100 percent tonight. Always it is a very, very special match against Roger, the best player in history."
Ja. En het is ook geen verrassing of zo. In de biografie van René Stauffer staan onder meer te lezen dat hij als tiener voor de Zwitserse militaire dienst werd AFGEKEURD - juist vanwege die rug!quote:Wat ik me alleen afvraag, is hoe Federer dit bedoelt:
[..]
Bron.
Bedoelt Federer nou dat die rugblessure chronisch is?
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien zou je dat verwachten, maar de praktijk is anders want hij zit er gewoon al snel weer helemaal in. Wat mij betreft speelt hij gewoon enorm goed op het mometn en wil dat niet zeggen dat de rest (van de top vier) niet goed presteert.
Dat is in ieder geval een positieve instelling.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Rosario het volgende:
Nadal staat gewoon echt prima te ballen. Federer is helaas.. Tsja. Hij is al vaker afgeschreven maar ik doe het nu nog wel een keer, want dan komt hij altijd ijzersterk terug.
Tsja...Het verklaart denk ik maar des te meer dat Rafa helemaal niet geblesseerd is geweest. De puzzelstukjes vallen steeds meer en meer op hun plaats.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien zou je dat verwachten, maar de praktijk is anders want hij zit er gewoon al snel weer helemaal in. Wat mij betreft speelt hij gewoon enorm goed op het mometn en wil dat niet zeggen dat de rest (van de top vier) niet goed presteert.
Kijk nog een puzzelstukje erbij. Met vissen bedoel je dopingschorsing toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, trieste vertoning vannacht. Tenminste, van de zijde van Fed.
Rafa speelde zeer overtuigend en ik zie 'm het toernooi wel winnen als-ie zo doorgaat. Ik begin steeds meer te twijfelen over de ernst van die 'blessure' die hij zogenaamd gehad heeft - ik krijg zo het vermoeden dat hij er gewoon een tijdje liever uit wilde om te gaan vissen!
Ik kan 'm dat echt niet kwalijk nemen, het lijkt me de duur van zijn carrière alleen maar ten goede te komen.
Tsja... we zullen het fijne er nooit van te weten komen zolang de Spaanse dopingautoriteiten alle bewijs achter slot en grendel blijven stoppen. Waarmee ik overigens dus óók ontlastend bewijs bedoel, dit voor alle duidelijkheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
Kijk nog een puzzelstukje erbij. Met vissen bedoel je dopingschorsing toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |