SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
Eerder dit seizoen dachten mensen dat het Tim was, want alle hints wezen naar hem. Of Tania, of Zarayda... en we weten dat zij het niet warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef BobW het volgende:
Alle hints in de trein slaan op Kees, hij moet het wel zijn.
Paulien zei op dat moment toch ook iets van "ik zit hier verkeerd"?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Bas
Tweet iets met "Paulien stond bij de grootletterboeken. Als Mol zie je weinig en heb je die dus nodig".
Kan beter in de hints en theorieen topic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat staat nu in elk topic in de WIDM sectie? En bovendien is het een hint en niet iets dat een feit is.
In een topic is anders dan in een TT.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat staat nu in elk topic in de WIDM sectie? En bovendien is het een hint en niet iets dat een feit is.
Hij heeft zijn eigen envelop gepakt en daar de helft uitgedaan, gok ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef NLGooner het volgende:
Voor een mol vind ik trouwens 1500 euro van een berg meenemen wel erg veel. Had ie makkelijk wat af kunnen halen
Ik doelde op de opmerking dat vanaf aflevering 1 Tol is de Mol een aanwijzing was. Daar geloof ik niet in, dat zou veel te suf zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik denk nou net dat dít wel een aanwijzing is. Samen met Case is the mole, (en ik wil eens gaan zoeken of er een screenshot is van het gedicht dat Kees inleverde)
Maar hij is ook penningmeester dus wie weet wat die met t geld doet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef NLGooner het volgende:
Voor een mol vind ik trouwens 1500 euro van een berg meenemen wel erg veel. Had ie makkelijk wat af kunnen halen
We weten volgende week pas of het echt veel geld was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef NLGooner het volgende:
Case of C is the mole was de aanwijzing van aflevering 1. en dat kan nog steeds ook op Paulien slaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op de opmerking dat vanaf aflevering 1 Tol is de Mol een aanwijzing was. Daar geloof ik niet in, dat zou veel te suf zijn.
Wel is het Tol is de Mol zoals het nu gevonden is, een typische WIDM aanwijzing. Daar geloof ik juist wel weer in.
Wat zou hij met het geld moeten doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Maar hij is ook penningmeester dus wie weet wat die met t geld doet.
Ik blijf bij Paulien dat dan weer wel..
Ja klopt. Maar dat is een hele andere aanwijzing, dus niet van toepassing op mijn opmerking.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Case of C is the mole was de aanwijzing van aflevering 1. en dat kan nog steeds ook op Paulien slaan.
In mijn optiek is er niets lastigs meer aan. De mol als enige op de berg... Dat kan niet missen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is een hele andere aanwijzing, dus niet van toepassing op mijn opmerking.
Zelf ben ik er overigens nog steeds niet helemaal over uit. Ik heb steeds Paulien meer verdacht, maar er lijken na vandaag toch wel erg veel hints naar Kees te leiden. Lastig.
Kees is niet recent mollerig gaan doen. Misschien doet hij dat al sinds aflevering 1 maar hadden wij hem niet door dat is gewoon geniaal of hij koos er expres voor om in aflevering 1 niets te doen om zo niet op te vallen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef VeX- het volgende:
Ik wist de hele tijd al dat het in elk geval niet Carolien was. Dat kon je al opmaken uit het feit dat ze erg fanatiek was, bijzonder veel voor de pot opbracht en het feit dat, gezien haar intelligentie, ware zij de mol ze het spel veel slimmer had gespeeld.
Ik twijfelde tussen Paulien (no.1 mol) en Kees. Tot op deze aflevering was ik er redelijk van overtuigd dat het Paulien de mol is. Als je kijkt naar haar aandeel door de serie heen, het feit dat ze erg lastig te lezen is en slimmer is dan ze doet voorkomen en diverse hints dan is zij de gewoon de mol.
Sinds vorige week en door die trein scene vandaag ben ik een beetje gaan twijfelen. De grootste hints in de trein wezen op Kees. Zou wel een beetje jammer zijn, want eigenlijk is Kees pas recent nogal mollerig gaan doen. Aan de andere kant misschien is het een bliksemafleider.
Dat geld wappert vrij gemakkelijk een eind weg, als je het uit je handen laat glippen in de helikopter. Verder is gewonnen geld laten verdwijnen al eens eerder gebeurd bij WIDM, dus hoeft dat zeker niet te ver te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat zou hij met het geld moeten doen?Geld wegstoppen vind ik wel iets te ver gaan
Grotendeels zoals ik het ook zie en heb gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef VeX- het volgende:
Ik wist de hele tijd al dat het in elk geval niet Carolien was. Dat kon je al opmaken uit het feit dat ze erg fanatiek was, bijzonder veel voor de pot opbracht en het feit dat, gezien haar intelligentie, ware zij de mol ze het spel veel slimmer had gespeeld.
Ik twijfelde tussen Paulien (no.1 mol) en Kees. Tot op deze aflevering was ik er redelijk van overtuigd dat het Paulien de mol is. Als je kijkt naar haar aandeel door de serie heen, het feit dat ze erg lastig te lezen is en slimmer is dan ze doet voorkomen en diverse hints dan is zij de gewoon de mol.
Sinds vorige week en door die trein scene vandaag ben ik een beetje gaan twijfelen. De grootste hints in de trein wezen op Kees. Zou wel een beetje jammer zijn, want eigenlijk is Kees pas recent nogal mollerig gaan doen. Aan de andere kant misschien is het een bliksemafleider.
ik verdenk hem al vanaf aflevering 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kees is niet recent mollerig gaan doen. Misschien doet hij dat al sinds aflevering 1 maar hadden wij hem niet door dat is gewoon geniaal of hij koos er expres voor om in aflevering 1 niets te doen om zo niet op te vallen.
Dit liet mij dus ook twijfelen idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik keek gister de kerkaflevering terug en vond Paulien haar reactie zo natuurlijk dat als ze de mol is ze een cariere als actrice moet gaan overwegen. Dat was echt oprecht gemeende zenuwen/ochjee/gedoe
Ik vind het werkelijk geniaal als hij het is. Ik heb alle aanwijzingen en mollenacties wel gezien alleen bij hem had ik altijd zoiets van ja best normaal eigenlijk dat dat zo loopt/mislukt etc. Gek he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik verdenk hem al vanaf aflevering 1hij deed heus wel moldingen, maar ja je moet ze willen zien hè.
Oh, oke! Dan vind ik persoonlijk dat het te ver gaat. Ik vind dat een mol tijdens de opdrachten moet gaan mollen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geld wappert vrij gemakkelijk een eind weg, als je het uit je handen laat glippen in de helikopter. Verder is gewonnen geld laten verdwijnen al eens eerder gebeurd bij WIDM, dus hoeft dat zeker niet te ver te gaan.
Carolien kreeg de Case is the mole aanwijzing. Dus ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef Markeerstift het volgende:
Als tol is de mol klopt, heeft Carolien dan ook wel zo'n goede aanwijzing gehad?
Anders is het wel oneerlijk denk ik..
Mwah, er zijn nog steeds veel hints naar Paulien. Bovendien kan jouw suggestie ook wat anders betekenen. Ik vind ook dat er nu heel veel naar Kees lijkt. Maar zeggen, dat kan niet missen vind ik wat overdreven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In mijn optiek is er niets lastigs meer aan. De mol als enige op de berg... Dat kan niet missen.
In het doosje van Carolien stond 'Paulien'. Benieuwd wat er in het doosje van Paulien stond, ik denk 'Carolien'.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carolien kreeg de Case is the mole aanwijzing. Dus ja.
Vind die aanwijzing met die berg ook veel sterker dan andere aanwijzingen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, er zijn nog steeds veel hints naar Paulien. Bovendien kan jouw suggestie ook wat anders betekenen. Ik vind ook dat er nu heel veel naar Kees lijkt. Maar zeggen, dat kan niet missen vind ik wat overdreven.
Zo kan ik ook gaan roepen: Paulien wijst zichzelf aan als Mol in de trein, dat kan niet missen!
Paulien lachte dus ik denk gewoon Kees aangezien ze die al eerder verdacht. Zo van; Zie je nou wel dat ik gelijk had!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
In het doosje van Carolien stond 'Paulien'. Benieuwd wat er in het doosje van Paulien stond, ik denk Carolien.
Nou weet ik dat ik in een tunnel zit. Maar deze hint is voor mij echt 'bewijs'. Waardoor ik echt denk, dit kan niet missen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, er zijn nog steeds veel hints naar Paulien. Bovendien kan jouw suggestie ook wat anders betekenen. Ik vind ook dat er nu heel veel naar Kees lijkt. Maar zeggen, dat kan niet missen vind ik wat overdreven.
Zo kan ik ook gaan roepen: Paulien wijst zichzelf aan als Mol in de trein, dat kan niet missen!
Maar kreeg ze die ook? Zij was niet lang genoeg in de kerk om alles mee te krijgen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carolien kreeg de Case is the mole aanwijzing. Dus ja.
+1 En ook met dat alfabet is erg sterk moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou weet ik dat ik in een tunnel zit. Maar deze hint is voor mij echt 'bewijs'. Waardoor ik echt denk, dit kan niet missen.
Ja dat is wel even een verschil hè. Tussen ik denk kan niet missen en het kan niet missenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou weet ik dat ik in een tunnel zit. Maar deze hint is voor mij echt 'bewijs'. Waardoor ik echt denk, dit kan niet missen.
ze kreeg hem aan een tafeltje in de trein. Op papier, en ze kon er mee puzzelen. Dus ja, ze heeft misschien nog wel meer tijd gehad dan Paulien die toch wat verder moest denken nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Maartel het volgende:
M
[..]
Maar kreeg ze die ook? Zij was niet lang genoeg in de kerk om alles mee te krijgen.
Prima, het kan niet missenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een verschil hè. Tussen ik denk kan niet missen en het kan niet missen
Meestal valt alles op zijn plek in de finale aflevering daarom moet het Kees wel zijn. Het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat er in de finale aanwijzingen waren alleen maar voor kandidaat A en dat B de mol bleek te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Er wijst nu heel veel op Kees, alles valt op zijn plek, bij Paulien blijft alles wat in het ongure.
Maar inderdaad, de bevestiging heb je volgende week pas.
Ohja, da's waar ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze kreeg hem aan een tafeltje in de trein. Op papier, en ze kon er mee puzzelen. Dus ja, ze heeft misschien nog wel meer tijd gehad dan Paulien die toch wat verder moest denken nog.
Welke bedoel je hier dan precies?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
+1 En ook met dat alfabet is erg sterk moet ik zeggen.
Tolisdemolquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke bedoel je hier dan precies?
En welke bedoel je hier dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef MolFan het volgende:
Die Tol is de mol heb ik gemist denk ik? Kan iemand hem even omschrijven?
Paulien kreeg cijfers door in de trein. Deze cijfers staan voor letters uit het Zulu alfabet. Als je dit vertaald naar het Nederlands en achterelkaar zet staat er Tol is de Molquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En welke bedoel je hier dan?
Euhm, dat begrijp ik. Maar je zegt eerst +1 voor die hint, en twee tellen later weet je niet over welke hint het gaat....quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Paulien kreeg cijfers door in de trein. Deze cijfers staan voor letters uit het Zulu alfabet. Als je dit vertaald naar het Nederlands en achterelkaar zet staat er Tol is de Mol
Dacht dat het over wat anders ging la maar gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euhm, dat begrijp ik. Maar je zegt eerst +1 voor die hint, en twee tellen later weet je niet over welke hint het gaat....
Hij staat hier beschrevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euhm, dat begrijp ik. Maar je zegt eerst +1 voor die hint, en twee tellen later weet je niet over welke hint het gaat....
Snap de woorden eronder niet want zonder die woorden kom je er ook al achter. De 31ste letter is de T, 2 is O etc dus die woorden die eronder staan maken het alleen maar verwarrender.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij staat hier beschreven![]()
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic #5
De woorden boom, televisie ed (uit de zulu taal opdracht) zijn daar gebruikt.
Ja, ik weet het wel, maar MolFan nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij staat hier beschreven![]()
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic #5
De woorden boom, televisie ed (uit de zulu taal opdracht) zijn daar gebruikt.
Want de 31e letter is altijd de T?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap de woorden eronder niet want zonder die woorden kom je er ook al achter. De 31ste letter is de T, 2 is O etc dus die woorden die eronder staan maken het alleen maar verwarrender.
Ik wist het wel alleen ik was even in de war met een of andere hint uit aflevering 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel, maar MolFan niet.
In hun alfabet wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want de 31e letter is altijd de T?
Dacht ik ook aan, wel vreemd dat Carolien en Paulien dan niet meer naar de pot hebben omgekeken. Als ze erachter waren gekomen wisten ze allebei zeker dat Kees de mol was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
Nog 1 laatste geniale zet volgende week;
Paulien gefeliciteerd, hier de pot 13.000 euro, Huh er ontbreekt 5.000?
Linkje? Kan niets vinden daarvan...quote:
Potstand was hoog toch volgens de vorige aflevering?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, wel vreemd dat Carolien en Paulien dan niet meer naar de pot hebben omgekeken. Als ze erachter waren gekomen wisten ze allebei zeker dat Kees de mol was.
Misschien zaten ze ook beiden op Kees btw.
Carolien probeerde m te ruilen voor t molboekje. Maar dat wilde Kees niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, wel vreemd dat Carolien en Paulien dan niet meer naar de pot hebben omgekeken. Als ze erachter waren gekomen wisten ze allebei zeker dat Kees de mol was.
Misschien zaten ze ook beiden op Kees btw.
Ja ze wilde geld UIT de pot he? Dat was wel verdacht van haar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carolien probeerde m te ruilen voor t molboekje. Maar dat wilde Kees niet.
Het is officieel nu. Goed man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
Ja maar dan had hij net zo goed de hele pot weg kunnen gooien, niet echt leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Potstand was hoog toch volgens de vorige aflevering?
Het zou mooi zijn als hij dat 1 uurtje voor de uitzending heeft geflikt ofzo.
Trouwens dat Kees zijn mollenboekje in het zicht heeft gezet is wel slim. Hij wist dat ze zijn boekje wilde zien want ze zaten beide op hem. Zodoende geen geld in de pot of in ieder geval weinig want tijdgebrek.
Volgens mij nog nooit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij net zo goed de hele pot weg kunnen gooien, niet echt leuk.
Maar goed, wel knap dat de mol gewoon de pot in de finale had, niet heel vaak voorgekomen of wel?
Verdacht, zou Kees toch de mol zijn?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carolien probeerde m te ruilen voor t molboekje. Maar dat wilde Kees niet.
En dan is het weer slim om NEE te zeggen > minder verdachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef MolFan het volgende:
Carolien wilde zijn molboekje ruilen maar voor geld UIT de pot dus dat is meer verdacht van Carolien dan van Kees lijkt mij.
Hij's mooi jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is officieel nu. Goed man.
Wel geniaal van hem ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
En dan is het weer slim om NEE te zeggen > minder verdacht
Die Case voor Kees vond ik niet zo sterk want kon ook Carolien of Paulien zijn zelfs dus dat zegt mij vrij weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals ik al eerder zei in het moltalktopic: Deze aflevering heeft (over)duidelijk gemaakt wie de mol is: Kees
Hoe jammer ik dat ook vind (want hij is op allereli fora veel te snel gevonden, en ik vind "Case" voor "Kees"ook niet echt fraai)..
Je kunt er ECHT niet meer omheen..
Ja driekwartier geledenquote:
quote:
Kees heeft zichzelf wel in die positie gebracht. Als het zo is wisten wij hoe hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef MolFan het volgende:
Prachtig als Paulien 0 euro wint HAHAHA dat zou echt heftige shit zijn
Mol als penningmeester tot de laatste aflevering is dat weleens voorgekomen guys?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kees heeft zichzelf wel in die positie gebracht. Als het zo is wisten wij hoe hij het gedaan heeft.
"C is the mole" WEL ja (en daar klampte ik me ook krampachtig aan vast).. Maar een verdere uitwerking was "Case is the mole"en "Case = Kees (fonetisch)"quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die Case voor Kees vond ik niet zo sterk want kon ook Carolien of Paulien zijn zelfs dus dat zegt mij vrij weinig eigenlijk.
Tuurlijk maar hij is niet sterk omdat hij dus op meerdere manieren te interpreteren valt. Die antwoorden in de trein daarentegen... die zijn vele malen sterker omdat die wijzen naar 1 specifiek persoon, Kees dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"C is the mole" WEL ja (en daar klampte ik me ook krampachtig aan vast).. Maar een verdere uitwerking was "Case is the mole"en "Case = Kees (fonetisch)"
Geen idee, kans is 1 op driequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mol als penningmeester tot de laatste aflevering is dat weleens voorgekomen guys?
Toch zou ik die poedel met haar prachtige smile eens nakend willen bewonderen in een FHM ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef eentwee het volgende:
Jammer, de poedel heeft verloren. En de cavia ook want die wordt genaaid door de mol.
Ze was als eerste in de kerkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Maartel het volgende:
M
[..]
Maar kreeg ze die ook? Zij was niet lang genoeg in de kerk om alles mee te krijgen.
0:23 Wilhelm screamquote:
Wel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze was als eerste in de kerk
(ja, ja, ik weet dat dit bijna een uur geleden gepost is, maar ik kon het niet laten)
Ja, door niet mee te stemmen, de gluiperd..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Geen idee, kans is 1 op drie
Behalve toen er 4 in de finale zaten trouwens. Maar het knappe is dat Kees het in eigen hand heeft gewerkt.
Nee dan is juist die charme weg, van de goed verborgen schoonheid. Die onzekerheid in een jurk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toch zou ik die poedel met haar prachtige smile eens nakend willen bewonderen in een FHM ofzo
Dat zou écht een achterlijk streek zijn en NIET leuk..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
Man man ik lach mn ballen uit mn string als die pot 0,0000 is volgende week en dan wil ik dat gezicht van Paulien zien
Toch zou het geniaal zijn hahahquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou écht een achterlijk streek zijn en NIET leuk..
Geen leuke molactie bedoel ik.. De taak van de mol is te voorkomen dat er geld in de pot komt, en NIET om de pot leeg te flikkeren als íe in z'n klauwen heeft..
?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, door niet mee te stemmen, de gluiperd..
Niet echt hoor. Te makkelijk vind ik dat.quote:
Ja, dat was ook de vraag die de acteur stelde: "Was je als eerste in de kerk"?quote:
Oh, op en of andere manier dacht ik toen aan de kerk van de mol ontmoeting.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de vraag die de acteur stelde: "Was je als eerste in de kerk"?
Deed George ook? Hij heeft m vast niet helemaal leeggemaakt. Maar alleen het bedrag dat hij bijdroeg ofzo. Ik vind t wel cool.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou écht een achterlijk streek zijn en NIET leuk..
Geen leuke molactie bedoel ik.. De taak van de mol is te voorkomen dat er geld in de pot komt, en NIET om de pot leeg te flikkeren als íe in z'n klauwen heeft..
Toen er gestemd moest worden wie de pot zou krijgen (Daniël of Kees), toen wees iedereen naar de door hem/haar gewenste penningmeester, behalve Kees.quote:
George lol bij hem zat er ruim 20-30.000 euro in de eindpot of guldens weet nieteens meer, zo goed vond ik hem niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deed George ook? Hij heeft m vast niet helemaal leeggemaakt. Maar alleen het bedrag dat hij bijdroeg ofzo. Ik vind t wel cool.mooi toch, de allemansvriend strategie.
.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Deed George ook? Hij heeft m vast niet helemaal leeggemaakt. Maar alleen het bedrag dat hij bijdroeg ofzo. Ik vind t wel cool.mooi toch, de allemansvriend strategie.
De mol zei bij de parkeeropdracht; Bij het mollenspel was het begin en het einde spannend voor mij althans. Als Kees het is is dit ook simpel te verklaren. Hij wilde eigenlijk nieteens verdachtmakingen doen en meestemmen maar een beetje erdoorheen walsen zodat er gewoon geen geld in de pot kwam en op het einde werd het inderdaad even spannend voor hem toen hij wel moest ingrijpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen er gestemd moest worden wie de pot zou krijgen (Daniël of Kees), toen wees iedereen naar de door hem/haar gewenste penningmeester, behalve Kees.
Ik snap nog steeds niet waarom het begin spannend zou zijn voor hem trouwens..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
De mol zei bij de parkeeropdracht; Bij het mollenspel was het begin en het einde spannend voor mij althans. Als Kees het is is dit ook simpel te verklaren. Hij wilde eigenlijk nieteens verdachtmakingen doen en meestemmen maar een beetje erdoorheen walsen zodat er gewoon geen geld in de pot kwam en op het einde werd het inderdaad even spannend voor hem toen hij wel moest ingrijpen.
Om als eerste af te vallen maybe en dat het totaal mislukt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het begin spannend zou zijn voor hem trouwens..
Daar deed hij zijn best niet voor..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Om als eerste af te vallen maybe en dat het totaal mislukt.
Slim toch? Kans werd alleen maar grote dat hij het werd. Als het echt zo blijkt te zijn dat hij door deze actie de pot heeft binnengekregen is het een van de slimste acties ooit gedaan in widm.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen er gestemd moest worden wie de pot zou krijgen (Daniël of Kees), toen wees iedereen naar de door hem/haar gewenste penningmeester, behalve Kees.
Hij zou de penningmeester zonder zijn eigen acties niet zijn geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Redefine het volgende:
Geld weggooien als Mol vind ik op zich wel kunnen. Maar dan wel als anderen er bij zijn, zoals George bijvoorbeeld deed in de bar tijdens dat seizoen. Met geld gaan gooien, want ze zijn zo lekker aan het feesten, en hop er is geld verdwenen.![]()
Of in een stadium geld stelen, dat de andere kandidaten er nog achter kunnen komen. Overigens vind ik het als penningmeester minder snel kunnen, omdat dat gewoon veel te gemakkelijk is. Of de kandidaten zouden elke dag het geld moeten natellen, anders komen ze er nooit achter dat er geld verdwenen is.
Geld laten verdwijnen als je niet de penningmeester bent, is een heel stuk interessanter dan als penningmeester.
Omdat hij door had dat hij niet weggestemd ging wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar deed hij zijn best niet voor..
True, maar niet meer in dit stadium en niet als penningmeester idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Redefine het volgende:
Geld weggooien als Mol vind ik op zich wel kunnen. Maar dan wel als anderen er bij zijn, zoals George bijvoorbeeld deed in de bar tijdens dat seizoen. Met geld gaan gooien, want ze zijn zo lekker aan het feesten, en hop er is geld verdwenen.![]()
Of in een stadium geld stelen, dat de andere kandidaten er nog achter kunnen komen. Overigens vind ik het als penningmeester minder snel kunnen, omdat dat gewoon veel te gemakkelijk is. Of de kandidaten zouden elke dag het geld moeten natellen, anders komen ze er nooit achter dat er geld verdwenen is.
Geld laten verdwijnen als je niet de penningmeester bent, is een heel stuk interessanter dan als penningmeester.
Zeker wel. Dat is de schuld van de kandidaten he als het geld nu weg zou zijn volgende week. Hun wilden Kees als penningmeester en als je denkt dat hij de mol is is dat niet handig. Volgens mij is het nog nooit gebeurd hoor maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar niet meer in dit stadium en niet als penningmeester idd.
Ik heb het al veel vaker gezegd: Kees heeft de pot niet gevonden. Dat was Daniël. Uiteraard kan hij er wel voor hebben gezorgd dat de pot open en bloot lag (en dus geld gejat hebben), maar hij heeft de pot niet gevonden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Slim toch? Kans werd alleen maar grote dat hij het werd. Als het echt zo blijkt te zijn dat hij door deze actie de pot heeft binnengekregen is het een van de slimste acties ooit gedaan in widm.
Geld stelden, teruggeven en beschuldigen, vertrouwen winnen en dan als mol zelf penningmeester worden.
Arme Tania trouwens, die had geen benul
Dat IS zo, kijk maar terug.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Slim toch? Kans werd alleen maar grote dat hij het werd. Als het echt zo blijkt te zijn dat hij door deze actie de pot heeft binnengekregen is het een van de slimste acties ooit gedaan in widm.
Geld stelden, teruggeven en beschuldigen, vertrouwen winnen en dan als mol zelf penningmeester worden.
Arme Tania trouwens, die had geen benul
Kun je dat ook nog terugkijken? Want ik heb het nu toch al gemist..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kees is gespannen live bij sbs
Kees was wel degene die erover begon en mensen begon te piepelen zeg maar om zo vertrouwen te winnen dat is echt slim gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS zo, kijk maar terug.
En degene die het geld vond is Daniël (kan Kees het eerder wel gejat hebben, maar dat weten we (nog) niet)
Klopt, en als mol is het lastig om vertrouwen te winnen. Kees heeft dat slim opgelost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat is de schuld van de kandidaten he als het geld nu weg zou zijn volgende week. Hun wilden Kees als penningmeester en als je denkt dat hij de mol is is dat niet handig. Volgens mij is het nog nooit gebeurd hoor maar dat terzijde.
Ja dat klopt. Maar als penningmeester geld weggooien (een paar afleveringen voor de finale) vind ik totaal geen prestatie. Makkelijker mollen dan dat is er gewoon niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij zou de penningmeester zonder zijn eigen acties niet zijn geweest.
hij is er nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je dat ook nog terugkijken? Want ik heb het nu toch al gemist..
Vandaar ook mijn lap tekst ernaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar niet meer in dit stadium en niet als penningmeester idd.
Nee, Daniël werd weggestemd, en Carolien werd geëlimineerd door mol Paulien..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat hij door had dat hij niet weggestemd ging wordenCarolien liep Paulien te vervelen, daar werd hij een handje geholpen
Dat het zo IS probeer ik dus ook te zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS zo, kijk maar terug.
En degene die het geld vond is Daniël (kan Kees het eerder wel gejat hebben, maar dat weten we (nog) niet)
Het weggooien is makkelijk ja maar de weg ernaartoe is echt retelastig hoor en zeer zeer knap gespeeld. Tevens eigen schuld dikke bult als er veel geld weg zou zijn volgende week.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar als penningmeester geld weggooien (een paar afleveringen voor de finale) vind ik totaal geen prestatie. Makkelijker mollen dan dat is er gewoon niet.
Paulien en Carolien stemden dan ook op Daniël..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat is de schuld van de kandidaten he als het geld nu weg zou zijn volgende week. Hun wilden Kees als penningmeester en als je denkt dat hij de mol is is dat niet handig. Volgens mij is het nog nooit gebeurd hoor maar dat terzijde.
Ja Daniel sukkel ging die raar kijken etc etc hup verdacht hup exit. Ook daar werd meneer geholpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Daniël werd weggestemd, en Carolien werd geëlimineerd door mol Paulien..
Boeit niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kees was wel degene die erover begon en mensen begon te piepelen zeg maar om zo vertrouwen te winnen dat is echt slim gedaan.
Daarom staan ze ook in de finale wel lullig hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paulien en Carolien stemden dan ook op Daniël..
Tuurlijk wel, als je het zo slim speelt om penningmeester te worden, heb je daar zelf voor gezorgd. Dat is echt niet makkelijk hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar als penningmeester geld weggooien (een paar afleveringen voor de finale) vind ik totaal geen prestatie. Makkelijker mollen dan dat is er gewoon niet.
Geen tv in de buurt van mijn pcquote:
Dat snap ik.. Ik val je dan ook bij en niet afquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn lap tekst erna
Ja op de site van sbs zul je dat wel kunnen terug kijken lijkt mij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen tv in de buurt van mijn pc
Best, maar waarom zou het dan spannend voor Kees zijn geweestquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja Daniel sukkel ging die raar kijken etc etc hup verdacht hup exit. Ook daar werd meneer geholpen.
Spannend om toch uitgeschakeld te worden, dat is toch easy te verklaren zoiets? Ik zou ook mn broek vol hebben, toch de angst dalijk stemmen ze mij weg ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best, maar waarom zou het dan spannend voor Kees zijn geweest
(en ja; ik geloof nu écht wel dat Kees de mol is, maar deze hint slaat veel meer op Paulien)
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te kort door de bocht. En zo lastig was het ook weer niet om het te worden. Knap vind ik het zeker (als hij de Mol is), maar ook weer niet verschrikkelijk moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het weggooien is makkelijk ja maar de weg ernaartoe is echt retelastig hoor en zeer zeer knap gespeeld. Tevens eigen schuld dikke bult als er veel geld weg zou zijn volgende week.
Naar TV gegaan maar zie nu Barbie en co.. Dus maar weer uitgezetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kees reageert op theorieen die op internet rond gaan
Het lijkt makkelijker als dat het is maar vergis je niet als je daar midden in een gesprek staat met kandidaten moet je retesnel kunnen schakelen en je pokerface opzetten etcquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te kort door de bocht. En zo lastig was het ook weer niet om het te worden. Knap vind ik het zeker (als hij de Mol is), maar ook weer niet verschrikkelijk moeilijk.
Doe het dan eerder, en niet pas in/vlak voor de finale.. Probeer nog een BEETJE sportief te zijn dan..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je het zo slim speelt om penningmeester te worden, heb je daar zelf voor gezorgd. Dat is echt niet makkelijk hoor.
Hij was al een aantal afleveringen penningmeester toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het dan eerder, en niet pas in/vlak voor de finale.. Probeer nog een BEETJE sportief te zijn dan..
Was je net te laat, maar in ieder geval over o.a. die theorie van onruststokerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar TV gegaan maar zie nu Barbie en co.. Dus maar weer uitgezet
Daniël was meteen verdacht dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Spannend om toch uitgeschakeld te worden, dat is toch easy te verklaren zoiets? Ik zou ook mn broek vol hebben, toch de angst dalijk stemmen ze mij weg ofzo
Eens, maar het idee erachter is wel sterk. Dat zou ook de enige reden zijn waarom de pot leeg zou kunnen zijn. Tevens heiligt Het doel de middelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te kort door de bocht. En zo lastig was het ook weer niet om het te worden. Knap vind ik het zeker (als hij de Mol is), maar ook weer niet verschrikkelijk moeilijk.
Makkelijk niet nee, maar echt moeilijk ook weer niet als je halverwege bent. Bovendien kwam er ook een stuk geluk bij kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je het zo slim speelt om penningmeester te worden, heb je daar zelf voor gezorgd. Dat is echt niet makkelijk hoor.
Dat is mijn punt juist.. Laat dan eerder geld verdwijnen en doe verbaasd + verontwaardigd.. Of schaamtevol omdat hem dan is overkomen wat Tania ook is overkomen en waar hijzelf zo afkeurend over deed..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij was al een aantal afleveringen penningmeester toch?
Je snapt niet wat ik bedoel. De mol was voor het spel al bang zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daniël was meteen verdacht dus dat gaat niet op
Ben ik Zeker met je eens, ik vind wel dat de overige finalisten een kans gehad moeten hebben om erachter te komen. Zoals ik eerder zei, anders was het te makkelijk geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het dan eerder, en niet pas in/vlak voor de finale.. Probeer nog een BEETJE sportief te zijn dan..
Je zegt eerder.... Denk dat hij vanaf aflevering 1 wel penningmeester wilde zijn maar maybe dat expres niet deed want verdacht etc. Op zich best slim.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist.. Laat dan eerder geld verdwijnen en doe verbaasd + verontwaardigd.. Of schaamtevol omdat hem dan is overkomen wat Tania ook is overkomen en waar hijzelf zo afkeurend over deed..
Niet DE theorieën?? Maar mini-theorieën??quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Was je net te laat, maar in ieder geval over o.a. die theorie van onruststoker
Nee, nogmaals: het doel van de mol is te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eens, maar het idee erachter is wel sterk. Dat zou ook de enige reden zijn waarom de pot leeg zou kunnen zijn. Tevens heiligt Het doel de middelen.
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Ik wil het ook niet onderschatten, maar jij overschat het een beetje. Hij werd door Daniël ingeseind, waarna ze samen de confrontatie met Tania zijn aangegaan. Dan is het vrij logisch dat ze gaan kiezen tussen die twee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het lijkt makkelijker als dat het is maar vergis je niet als je daar midden in een gesprek staat met kandidaten moet je retesnel kunnen schakelen en je pokerface opzetten etc
Zo min mogelijk is 0quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nogmaals: het doel van de mol is te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..
En wat dan nog? Hij was kandidaat in dat spel.. Dan vliegt hij er uit.. Waren wel meer kandidaten hoor..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. De mol was voor het spel al bang zeg maarJe weet vantevoren toch niet wie als eerste gaat afvallen cq verdacht is? Dat weet je pas als het spel begint zeg maar.
Hij moest erin blijven Whiskers zodat er geen geld in de pot kwam. Hij kon iemand verdacht maken etc etc. Spel in handen hebben, hij wist hoe het spel ging etc etcquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat dan nog? Hij was kandidaat in dat spel.. Dan vliegt hij er uit.. Waren wel meer kandidaten hoor..
Zijn we het toch nog eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ben ik Zeker met je eens, ik vind wel dat de overige finalisten een kans gehad moeten hebben om erachter te komen. Zoals ik eerder zei, anders was het te makkelijk geweest.
Klopt alleen Kees voerde de boventoon in dat gesprek zeg maar, soort vertrouwen winnen ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Ik wil het ook niet onderschatten, maar jij overschat het een beetje. Hij werd door Daniël ingeseind, waarna ze samen de confrontatie met Tania zijn aangegaan. Dan is het vrij logisch dat ze gaan kiezen tussen die twee.
Dat heb IK nooit gezegd.. Dus quote maar waar ik dat zei..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je zegt eerder.... Denk dat hij vanaf aflevering 1 wel penningmeester wilde zijn maar maybe dat expres niet deed want verdacht etc. Op zich best slim.
Het is zo vaak voorgekomen dat de mol geld eruit heeft gehaald, Hoeveel heeft George er niet uitgehaald?Waarom zou het nu niet geoorloofd zijn? Ik denk dat de mol op het einde zo min mogelijk geld in de pot wil hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nogmaals: het doel van de mol is te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..
Alleen 1 ding snap ik nog steeds niet;quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog eens![]()
En Paulien en Carolien hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze een pressiemiddel hadden
IN DE POT KOMT.. Is iets anders dan de hele pot leegflikkerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zo min mogelijk is 0Dat is het minste namelijk of zeg ik nu iets geks?
George lol nounou, er zat nog ruim 20.000 in ofzo kut molquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is zo vaak voorgekomen dat de mol geld eruit heeft gehaald, Hoeveel heeft George er niet uitgehaald?Waarom zou het nu niet geoorloofd zijn? Ik denk dat de mol op het einde zo min mogelijk geld in de pot wil hebben.
Volgens mij staat dat nergens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IN DE POT KOMT.. Is iets anders dan de hele pot leegflikkeren
Huh?? Daniël vond de pot en we weten niet of Kees die pot op de grond heeft gegooid of dat Tania die echt verloren is.. Wat we wél weten is dat Daniël zo stom was Kees in vertrouwen te nemen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar volgende week weten we pas zeker wat Kees met het geld heeft gedaan. Het bedrog van Tania en de andere kandidaten om de pot te bemachtigen is in ieder geval reuze sterk gedaan.
Dat Kees de penningmeester was. Het is ook niet zeer zeker, maar de kans is er en daardoor ontstond het idee. Als de pot op het einde ooit nog eens op 0 moet zijn zou het nu kunnen zijn. Maar niks in de pot is niet zo, dat zou niet leuk meer zijn, te makkelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
Waaruit blijkt overigens dat er (veel) geld uit de pot verdwenen is? Ik heb blijkbaar iets gemist
Of gewoon 15 euro in de pot houden. Aankoopprijs van het boek van Paulienquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat Kees de penningmeester was. Het is ook niet zeer zeker, maar de kans is er en daardoor ontstond het idee. Als de pot op het einde ooit nog eens op 0 moet zijn zou het nu kunnen zijn. Maar niks in de pot is niet zo, dat zou niet leuk meer zijn, te makkelijk.
De andere kandidaten wilden dat geld ook in de pot (en dus de mollen ontmaskeren), dus dat is een onzinargument..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij moest erin blijven Whiskers zodat er geen geld in de pot kwam. Hij kon iemand verdacht maken etc etc. Spel in handen hebben, hij wist hoe het spel ging etc etc
Daniël vond dat prima, dus kan ook afgesproken zijn..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt alleen Kees voerde de boventoon in dat gesprek zeg maar, soort vertrouwen winnen ofzo.
Kortom deze hele discussie is gebaseerd op een hersenspinsel? Lekker nutteloos dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat Kees de penningmeester was. Het is ook niet zeer zeker, maar de kans is er en daardoor ontstond het idee. Als de pot op het einde ooit nog eens op 0 moet zijn zou het nu kunnen zijn. Maar niks in de pot is niet zo, dat zou niet leuk meer zijn, te makkelijk.
Nergens uit.. Sommige mensen (rara) zouden dat een geniale actie vinden.. Ik (en anderen) niet, dus hence de discussiequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
Waaruit blijkt overigens dat er (veel) geld uit de pot verdwenen is? Ik heb blijkbaar iets gemist
Daar draait dit hele programma toch om?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kortom deze hele discussie is gebaseerd op een hersenspinsel? Lekker nutteloos dus
Dat daniel dat deed is toch wat Kees wilde? Dat was zijn kans om de pot in handen te krijgen. Kees heeft Daniël dus zeker bedrogen, wat blijkt omdat we nu voor 99% weten dat Kees de mol is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?? Daniël vond de pot en we weten niet of Kees die pot op de grond heeft gegooid of dat Tania die echt verloren is.. Wat we wél weten is dat Daniël zo stom was Kees in vertrouwen te nemen..
Ik vind het nog steeds geweldig dat vorig jaar die ene euro die Tim had verdiend (als levend standbeeld) ook echt in de pot is gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of gewoon 15 euro in de pot houden. Aankoopprijs van het boek van Paulien
Omdat het onsportief is om dat op het laatste moment te doen, en nog wel door de penningmeester..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is zo vaak voorgekomen dat de mol geld eruit heeft gehaald, Hoeveel heeft George er niet uitgehaald?Waarom zou het nu niet geoorloofd zijn? Ik denk dat de mol op het einde zo min mogelijk geld in de pot wil hebben.
Echt... We praten over onsportiviteit. De taak van de mol is saboteren en daar hoort bedrog bij en liegen etc etc dus dat is juist onsportief zoals het hoort. De mol moet de teringzak van het hele stel zijn zeg maar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het onsportief is om dat op het laatste moment te doen, en nog wel door de penningmeester..
Ze verloor door een uitspraak die ze (volgens jou, ik heb het niet gehoord) zelf deed??quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alleen 1 ding snap ik nog steeds niet;
Carolien zegt hier heb je je mollenboekje in ruil voor geld UIT de pot? Dat is toch raar? Dat vind ik slim van Kees dat hij zegt; Nee geld IN de pot dat is niet verdacht maybe dat Carolien daarop verloren heeft, toch ging twijfelen.
Nee dat is onzin. Alle discussies over WIDM gaan toch echt over wat iemand gezien en/of gehoord heeft als hint. Of op een andere manier uit het programma/de site/twitter heeft gehaald. Daar zitten soms hele bizarre dingen bij, maar die komen dan wel uit het programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daar draait dit hele programma toch om?
Nee wat ik bedoel te zeggen is dat ze door Kees zijn antwoord misschien op het verkeerde been is gezet. Haar gedachtengang; Als Kees de mol is zegt hij JA haal maar geld uit de pot, maar dit wees hij af, is het dan toch Paulien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze verloor door een uitspraak die ze (volgens jou, ik heb het niet gehoord) zelf deed??![]()
![]()
![]()
Jouw analytisch vermogen is en beetje zoek nu denk ik..
Eens dat het onsportief is om het op het laatste moment te doen, maar misschien heeft hij dat eerder al gedaan? ( Niets is wat het lijkt ). Maar dat het door de penningmeester is gedaan maakt verder echt weinig uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het onsportief is om dat op het laatste moment te doen, en nog wel door de penningmeester..
Dus zijn het nog wel hersenspinsels?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Alle discussies over WIDM gaan toch echt over wat iemand gezien en/of gehoord heeft als hint. Of op een andere manier uit het programma/de site/twitter heeft gehaald. Daar zitten soms hele bizarre dingen bij, maar die komen dan wel uit het programma.
Deze discussie is nergens op gebaseerd. Dus dan slaat het ook nergens op.
Tuurlijk.. Kees jat de pot, flikkert die op de grond in de bus en weet zeker dat Daniël de pot vindt, hem in vertrouwen neemt etc??quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat daniel dat deed is toch wat Kees wilde? Dat was zijn kans om de pot in handen te krijgen. Kees heeft Daniël dus zeker bedrogen, wat blijkt omdat we nu voor 99% weten dat Kees de mol is.
Ik vond die actie sterk spel, is over nagedacht.
Dat was WEL leuk jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig dat vorig jaar die ene euro die Tim had verdiend (als levend standbeeld) ook echt in de pot is gestopt![]()
Ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Echt... We praten over onsportiviteit. De taak van de mol is saboteren en daar hoort bedrog bij en liegen etc etc dus dat is juist onsportief zoals het hoort. De mol moet de teringzak van het hele stel zijn zeg maar.
Kees heeft hem gewoon goed bespeelt psychologisch sowieso. En maybe heeft hij wat jij zegt wel gedaan ja zou wel like a baws zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Kees jat de pot, flikkert die op de grond in de bus en weet zeker dat Daniël de pot vindt, hem in vertrouwen neemt etc??
Dit verzin ik ook niet zomaar een, komt door de situatie die nu op dit moment in het programma heerst en door ervaring uit oudere series.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Alle discussies over WIDM gaan toch echt over wat iemand gezien en/of gehoord heeft als hint. Of op een andere manier uit het programma/de site/twitter heeft gehaald. Daar zitten soms hele bizarre dingen bij, maar die komen dan wel uit het programma.
Deze discussie is nergens op gebaseerd. Dus dan slaat het ook nergens op.
Nee maar in widm is niets zeker. Als molquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Kees jat de pot, flikkert die op de grond in de bus en weet zeker dat Daniël de pot vindt, hem in vertrouwen neemt etc??
Volgens mij wilden Paulien en zij de pot in ruil voor zijn molboekje (terug). Niet iets UIT de pot, maar gewoon de pot..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel te zeggen is dat ze door Kees zijn antwoord misschien op het verkeerde been is gezet. Haar gedachtengang; Als Kees de mol is zegt hij JA haal maar geld uit de pot, maar dit wees hij af, is het dan toch Paulien?
Komt vaker voor hoor dat finalisten op het laatst switchen en alsnog verliezen.
Ze zei geld UIT de pot, luister maar terug. Ze zei niet hoeveel; Denk het net verdiende geld ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij wilden Paulien en zij de pot in ruil voor zijn molboekje (terug). Niet iets UIT de pot, maar gewoon de pot..
Ook dat maakt niet uit.. Het doen zonder dat de kandidaten er achter kunnen komen is gewoon onsportief..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eens dat het onsportief is om het op het laatste moment te doen, maar misschien heeft hij dat eerder al gedaan? ( Niets is wat het lijkt ). Maar dat het door de penningmeester is gedaan maakt verder echt weinig uit.
De kans dat er geld gestolen is bestaat zeker, maar hopelijk heeft Kees dat op een "normale" manier gedaan, dus niet net voor de test of zo inderdaad.
Er is een groot verschil tussen opdrachten saboteren (wat de Mol hoort te doen), geld laten verdwijnen door stupiditeit van kandidaten (wat de Mol KAN doen) en als penningmeester een hele pot weggooien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Echt... We praten over onsportiviteit. De taak van de mol is saboteren en daar hoort bedrog bij en liegen etc etc dus dat is juist onsportief zoals het hoort. De mol moet de teringzak van het hele stel zijn zeg maar.
Ja maar om er te komen is niet easy. Tevens is het de domheid van de kandidaten door de mol (en hij werd door sommige al lichtjes verdacht) de pot te geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen opdrachten saboteren (wat de Mol hoort te doen), geld laten verdwijnen door stupiditeit van kandidaten (wat de Mol KAN doen) en als penningmeester een hele pot weggooien.
Vooral omdat de andere kandidaten nauwelijks kans hebben om dat te controleren.
En zoals ik maar blijf herhalen. Het is veel te makkelijk.
Ja gefeliciteerd je hebt gelijk dat het hersenspinsels zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dus zijn het nog wel hersenspinsels?
Is het ook maarja wat moeten we dan zo laat op de avond. Bedoel PassieTV worden we ook niet vrolijk van, elke x hetzelfde geneukquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gefeliciteerd je hebt gelijk dat het hersenspinsels zijnDat de discussie verder lachwekkend is, doet daar natuurlijk niets aan af
Hij kan niet regelen dat Daniël het vindt en niet dat Daniël hem in vertrouwen neemt.. Hij kan ook de stemming niet echt beïnvloeden.. Maar hij weet wellicht wél dat Paulien en Carolien hem verdenken en Daniël, Tania en Zarayda niet, en daarom de gok nemen niet mee te stemmen (en dus weten dat het dan wrs 3-2 voor hem zal zijn)quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kees heeft hem gewoon goed bespeelt psychologisch sowieso. En maybe heeft hij wat jij zegt wel gedaan ja zou wel like a baws zijn in ieder geval.
Je weet helemaal niet of dat wel zo is...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat maakt niet uit.. Het doen zonder dat de kandidaten er achter kunnen komen is gewoon onsportief..
Tuurlijk kan hij wel regelen dat iemand hem in vertrouwen neemt, zoiets heet beinvloeden en inpraten op iemand. Elk jaar heeft de mol 1 a 2 vriendjes als verbond, ook nu dus weer zo blijkt. Kandidaten zoeken elkaar toch op, bang af te vallen etc.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan niet regelen dat Daniël het vindt en niet dat Daniël hem in vertrouwen neemt.. Hij kan ook de stemming niet echt beïnvloeden.. Maar hij weet wellicht wél dat Paulien en Carolien hem verdenken en Daniël, Tania en Zarayda niet, en daarom de gok nemen niet mee te stemmen (en dus weten dat het dan wrs 3-2 voor hem zal zijn)
Welke ervaring? Het is één keer voorgekomen, en dat was door George. Die dat overigens op een andere manier gedaan heeft, dan nu het geval zou zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dit verzin ik ook niet zomaar een, komt door de situatie die nu op dit moment in het programma heerst en door ervaring uit oudere series.
Niet lichtjes verdacht.. Zowel Paulien als Carolien zaten al op hemquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen opdrachten saboteren (wat de Mol hoort te doen), geld laten verdwijnen door stupiditeit van kandidaten (wat de Mol KAN doen) en als penningmeester een hele pot weggooien.
Vooral omdat de andere kandidaten nauwelijks kans hebben om dat te controleren.
En zoals ik maar blijf herhalen. Het is veel te makkelijk.
Mag ook, maar niet in dit stadium of zonder dat de naderen er achter kunnen komen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat de mol ineens sportief moet zijn slaat ook nergens op. Wat is dan het hele doel van mol zijn? Lekker een familie zijn en dan maar geen geld uit de pot stelen omdat je het een ander gunt? Geld uit de pot stelen is gewoon een actie van de mol, of je het er nou mee eens bent of niet.
Dat klopt niet, het is vel vaker voorgekomen.. 1 voorbeeldje: Dennis Weeningquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke ervaring? Het is één keer voorgekomen, en dat was door George. Die dat overigens op een andere manier gedaan heeft, dan nu het geval zou zijn.
Sowieso ging het toen om een deel van het geld en niet de hele pot of een heel groot percentage van de pot zoals nu gesuggereerd wordt.
Hoezo is het dom om hem de pot te geven? Wat nou als je Daniël niet vertrouwd, dan ga je daar toch niet op stemmen? Of als je op een hele andere Mol zit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja maar om er te komen is niet easy. Tevens is het de domheid van de kandidaten door de mol (en hij werd door sommige al lichtjes verdacht) de pot te geven.
Nee de finalisten zaten op Kees maar hebben denk ik gespreid. Dus oliedom om dan je hoofdverdachte de pot te geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo is het dom om hem de pot te geven? Wat nou als je Daniël niet vertrouwd, dan ga je daar toch niet op stemmen? Of als je op een hele andere Mol zit?
Daarbuiten hebben de finalisten juist op Daniël gestemd.
Er is wel vaker geld uit de pot gehaald, en de kans is er dat dat nu ook is gedaan. Het was een gouden kans voor Kees, waarom zou hij het dan niet hebben gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke ervaring? Het is één keer voorgekomen, en dat was door George. Die dat overigens op een andere manier gedaan heeft, dan nu het geval zou zijn.
Sowieso ging het toen om een deel van het geld en niet de hele pot of een heel groot percentage van de pot zoals nu gesuggereerd wordt.
Dennis maakte geld kwijt wat bij het spel te vinden was, da's toch iets anders dan de pot overboord te gooien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, het is vel vaker voorgekomen.. 1 voorbeeldje: Dennis Weening
Leuk of niet leuk. De mol moet het leuk vinden de kandidaten geen geld te gunnen op welke manier dan ook. Kandidaat en mol hebben 2 hele andere functies binnen de game.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er is wel vaker geld uit de pot gehaald, en de kans is er dat dat nu ook is gedaan. Het was een gouden kans voor Kees, waarom zou hij het dan niet hebben gedaan.
Zoals jij zegt zou het niet leuk zijn als de pot totaal leeg zou zijn, maar dat zal ook niet zo zijn denk ik, dat zou het gewoon ongeloofwaardig maken.
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpelquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
En dat de mol ineens sportief moet zijn slaat ook nergens op. Wat is dan het hele doel van mol zijn? Lekker een familie zijn en dan maar geen geld uit de pot stelen omdat je het een ander gunt? Geld uit de pot stelen is gewoon een actie van de mol, of je het er nou mee eens bent of niet.
Dat deden ze niet, ze stemden op Daniël.. Heb ik al 2x gezegdquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee de finalisten zaten op Kees maar hebben denk ik gespreid. Dus oliedom om dan je hoofdverdachte de pot te geven.
Vind ik ook, maar misschien heeft Kees het in een eerder stadium gedaan maar zijn de kandidaten er niet achter gekomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ook, maar niet in dit stadium of zonder dat de naderen er achter kunnen komen..
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deden ze niet, ze stemden op Daniël.. Heb ik al 2x gezegd
Ik herinner me ook iets van in tentjes slapen en er de volgende morgen achter komen dat (een deel van??) de pot weg was.. Ben het seizoen ff kwijt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dennis maakte geld kwijt wat bij het spel te vinden was, da's toch iets anders dan de pot overboord te gooien.
Ik bedoel alle kandidaten die er nog in zaten en niet alleen C of Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.
Je hebt helemaal gelijk, stom dat ik Dennis helemaal vergeten wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, het is vel vaker voorgekomen.. 1 voorbeeldje: Dennis Weening
Ik heb ook aangegeven dat ik dat ook oneerlijk zou vinden. De kandidaten moeten wel een kans hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpel![]()
De Mol MOET onsportief zijn, want saboteren. Maar waar het hier om gaat is van een hele andere orde. Dat lijkt mij toch vrij logisch.
Wat lul je nou WEER dom?? Ze stemden op Daniël en hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze de kans kregen (een pressiemiddel hadden)quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.
Jij hebt blijkbaar dat seizoen niet helemaal goed gekeken. Sowieso is het qua geld geen goede vergelijking met nu, omdat er toen veel meer geld werd binnengehaald. In de begin jaren werd er veel meer geld uit de pot gehaald door de Mollen dan tegenwoordig. Terwijl er toen altijd meer geld opgehaald werd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef MolFan het volgende:
Goede mol die George >>>> ¤ 42.300,-
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef MolFan het volgende:
Is eGo de molWat een held die Dennis
Ah je bedoelt op zo'n manier stemmen. Ik heb het over de hele groep en jij over 2 personen.... Ik zeg als groep hebben ze dom gehandeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lul je nou WEER dom?? Ze stemden op Daniël en hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze de kans kregen (een pressiemiddel hadden)
Nee AM was een beetje sufjes. John beste mol voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar dat seizoen niet helemaal goed gekeken. Sowieso is het qua geld geen goede vergelijking met nu, omdat er toen veel meer geld werd binnengehaald. In de begin jaren werd er veel meer geld uit de pot gehaald door de Mollen dan tegenwoordig. Terwijl er toen altijd meer geld opgehaald werd.
Volgens jouw redenatie is Anne-Marie een goede Mol omdat het eindbedrag laag is
Oh, dus ze hadden ook niet kunnen stemmen, waardoor het 3-0 voor Kees werd. Echt waar, hoe krom kun je redeneren zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat seizoen blijf het beste voor mij.
Fijne Kandidaten, mooie locatie, en schitterende opdrachten.
Met een hele sterke mol achteraf.
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of coursequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus ze hadden ook niet kunnen stemmen, waardoor het 3-0 voor Kees werd. Echt waar, hoe krom kun je redeneren zeg
Ah okquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of course
Nee, ik bedoel stemmen als "in het moment dat de penningmeester gekozen werd". . De finalisten kozen heel duidelijk Kees NIET en waren dus ook NIET dom..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ah je bedoelt op zo'n manier stemmen. Ik heb het over de hele groep en jij over 2 personen.... Ik zeg als groep hebben ze dom gehandeld.
John wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee AM was een beetje sufjes. John beste mol voor mij
Vind ik ook. De pot wegflikkeren maakt dat iedereen voor niks het hele programma heeft zitten kijken. Dat is teveel alles-of-niks, niet subtiel. Een soort Russische roulette. Het spel is bezig en spannend zolang het goed gaat maar afgelopen als je de kogel treft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpel![]()
De Mol MOET onsportief zijn, want saboteren. Maar waar het hier om gaat is van een hele andere orde. Dat lijkt mij toch vrij logisch.
Hoe kun je DAT nou denken als ik het al 3x heb uitgelegd?? Echt hoor..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of course
Zo denk ik er ook over. Ik heb de hele tijd Paulien meer verdacht. Maar zou haar geen leuke Mol vinden. Weer zo iemand die door passief te zijn kan mollen. Kees is in die zin veel interessanter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..
Ik vind Kees, als hij het echt is, gewoon een goede mol omdat de afgelopen 2 seizoenen zo matig waren vond ik. Als je het met alle seizoenen vergelijkt misschien niet de beste mol ooit, maar zeker niet de slechtste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..
John de Molquote:
Ik heb ook een tijd lang Paulien verdacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik heb de hele tijd Paulien meer verdacht. Maar zou haar geen leuke Mol vinden. Weer zo iemand die door passief te zijn kan mollen. Kees is in die zin veel interessanter.
Dat maakt het ook lastig. Ik hoop aan de ene kant Paulien, omdat ik dan goed zit en aan de andere kant Kees, omdat het dan een leukere mol is
Jon van Eerd..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
John van Eerd/T geen idee hoe je het juist schrijft.
NEE.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Tijd voor weer onbekende Nederlanders zonder ambities in widm.
Zou het programma veel leuker kunnen maken. Nu is het allemaal iets te gezellig de laatste seizoenen.
Daarom was Jon voor mij de beste mol ooit. Erg sympathieke man ook (ga weleens naar een voorstellingkje) en totaal onverwacht (tot aan de finale toen zag je het wel aankomen maarja dat is meestal).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jon van Eerd..
Vond ik ook niet geweldig vrees ik.. Was wél heel blij met te winnaar![]()
Kim Pieters vind ik de vreselijkste mol ooit, Patrick volgt daar kort op.. En Milouska ook.. Terwijl die laatste twee het feitelijk (gezien verdenkingen door kandidaten, en zeker Milouska!!) het nou ook weer niet heel slecht deden.. Sterker nog: Milouska deed het wat dat betreft super!
Maar mijn type mol was het niet..
Maar ik ben dan ook niet erg eerlijk en wil dat de voor mij sympathiekste kandidaat de mol is.. En ik heb een pesthekel aan snel onmaskerde molleb
Nee, geloof ik niet. Trouwens, ze gaan het niet doen (gisteren een chat met Art meegekeken)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Zou het programma veel leuker kunnen maken. Nu is het allemaal iets te gezellig de laatste seizoenen.
Seizoen 14 gewoon met alle ex mollen en dan 1tje die opnieuw de mol isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geloof ik niet. Trouwens, ze gaan het niet doen (gisteren een chat met Art meegekeken)
Dan seizoen 15 graag (jubileum) en dat zou ik WEL heel leuk vinden..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Seizoen 14 gewoon met alle ex mollen en dan 1tje die opnieuw de mol is
Dat vond ik ook. Tot ik in december seizoen 2 heb teruggekeken op DVD. Met bekende Nederlanders is echt leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee en zal ook niet gebeuren meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geloof ik niet. Trouwens, ze gaan het niet doen (gisteren een chat met Art meegekeken)
Ik zou Ludo Sanders weleens mee willen zien doen die bawsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan seizoen 15 graag (jubileum) en dat zou ik WEL heel leuk vinden..
Denk dat het met deze kijkcijfers nog wel 10 jaar op tv blijft. 2 miljoen elke keer en soms iets daaronder. Dat halen maar heel weinig programma's hier in Nederland.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee en zal ook niet gebeuren meer.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang widm nog door zal gaan en succes zal hebben. Blijft een mooi programma, maar de Belgen bijvoorbeeld hebben het maar 2 seizoen gehad. Misschien als widm detelevizierring winnen besluiten ze ermee te stoppen, maar hoeft persoonlijk niet voor mij als het programma goed blijft.
Nee, het was duidelijk dat ze de hints die ze eerder hadden gekregen in de treinopdracht hadden moeten gebruiken.. Het antwoord had dus "actions" moeten zijn.. Vreemd dat ze daar niet op kwam, want volgens de montage was het haar laatste hint meen ik..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef Maartel het volgende:
En voor wie nog twijfelde: Caroline antwoordde op 'what speaks the loudest?' 'Tania'.
Ik denk dat dit meer zal slaan op 'een foto zegt meer dan 1000 woorden'. Hoe dan ook lijkt het me uiterst onwaarschijnlijk dat Tania het goed antwoord was, aangezien dat hele ding sloeg op een aanwijzing.
Dus Caroline had haar antwoorden niet allemaal goed, dus de naam in haar doosje (Paulien) is niet de mol.
Zit grote geluksfactor bij jazeker. Kijk Edo Brunner, die zat op compleet iemand anders en wintquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar is in de finale komen niet meer geluk dan wijsheid, je wordt in dit programma constant van alle kanten gefucked, hoe ga je dan ooit 20 vragen goed beantwoorden. Daarom gaan diegenen die jokers inzetten vaak door.
10 jaar is echt heel veel hè.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat het met deze kijkcijfers nog wel 10 jaar op tv blijft. 2 miljoen elke keer en soms iets daaronder. Dat halen maar heel weinig programma's hier in Nederland.
Valt wel mee. Alleen The Voice scoort meer kijkers volgens mij, rest nieteens en dan tel ik het Journaal niet mee obv.quote:
Australië ook, maar die beginnen dit jaar met een nieuwe seriequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee en zal ook niet gebeuren meer.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang widm nog door zal gaan en succes zal hebben. Blijft een mooi programma, maar de Belgen bijvoorbeeld hebben het maar 2 seizoen gehad. Misschien als widm detelevizierring winnen besluiten ze ermee te stoppen, maar hoeft persoonlijk niet voor mij als het programma goed blijft.
Die zat bij elke test op Dennis, als hij was juist de enigste winnaar die elke test op de mol zat, volgens mij ben je in de war.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zit grote geluksfactor bij jazeker. Kijk Edo Brunner, die zat op compleet iemand anders en wint
Worden steeds hoger zelfsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Australië ook, maar die beginnen dit jaar met een nieuwe serie![]()
En de kijkcijfers zijn en blijven heel erg hoog (in NL), dus waarom stoppen??
Die acteur heeft anders, en heeft een ander karakterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou Ludo Sanders weleens mee willen zien doen die baws
26! Ja Erik Vogel ofzo toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die acteur heeft anders, en heeft een ander karakter![]()
Hoe jong ben jij eigenlijk?
Actions was haar eigen conclusie. A picture speaks louder than words is ook een uitdrukking en gezien de foto opdracht, waarbij Kees zichzelf in een tv fotografeerde, een waarschijnlijkere hint.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was duidelijk dat ze de hints die ze eerder hadden gekregen in de treinopdracht hadden moeten gebruiken.. Het antwoord had dus "actions" moeten zijn.. Vreemd dat ze daar niet op kwam, want volgens de montage was het haar laatste hint meen ik..
Edo zat WEL op Dennis in de finale.. Sterker nog: het was de enige keer in dat seizoen dat bij de vraag in de test:"Wie is de mol" Dennis is ingevuld..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zit grote geluksfactor bij jazeker. Kijk Edo Brunner, die zat op compleet iemand anders en wint
Nee hij zat op die vrouw op het einde althans. Dat gaf hij zelf aan bij moltalk tijdje terug.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die zat bij elke test op Dennis, als hij was juist de enigste winnaar die elke test op de mol zat, volgens mij ben je in de war.
Oja klopt dan zat hij daarvoor niet op Dennis zoiets was het in ieder geval wel ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Edo zat WEL op Dennis in de finale.. Sterker nog: het was de enige keer in dat seizoen dat bij de vraag in de test:"Wie is de mol" Dennis is ingevuld..
Nee, die zat ALLEEN in de finaletest op Dennis, en was daarmee ook de enige in het hele seizoen die Dennis aanwees als mol..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die zat bij elke test op Dennis, als hij was juist de enigste winnaar die elke test op de mol zat, volgens mij ben je in de war.
Ja haha zoiets was het. Was ook echt een gok van hem volgens mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zat ALLEEN in de finaletest op Dennis, en was daarmee ook de enige in het hele seizoen die Dennis aanwees als mol..
Omdat je op een gegeven moment kans het dat je over het hoogtepunt heen gaat met een televisieprogramma, dat het wat wordt uitgemolken. Maar dat is nu nog niet het geval. Wel zit widm nu op een hoogtepunt (meeste kijkcijfers) , en dan moet je je afvragen of je daarop stopt zodat je er niet overheen gaat. Niet dit jaar hoor, maar ik denk zelf niet dat widm nog 10 jaar met groot succes door kan gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Australië ook, maar die beginnen dit jaar met een nieuwe serie![]()
En de kijkcijfers zijn en blijven heel erg hoog (in NL), dus waarom stoppen??
Lieverd, het spreekwoord is écht "actions speak louder than words".. Zoek maar opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Actions was haar eigen conclusie. A picture speaks louder than words is ook een uitdrukking en gezien de foto opdracht, waarbij Kees zichzelf in een tv fotografeerde, een waarschijnlijkere hint.
Maar hoe dan ook was haar antwoord fout.
(werd dit keer overigens gezegd dat een fout antwoord een foute naam op zou leveren of was het weer zo'n mindfuck als in die kerk?)
Ze zij zelfs eerder bij die andere acteur ook 'actions'. Vind het vreemd dat ze dat niet bij de bar zei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was duidelijk dat ze de hints die ze eerder hadden gekregen in de treinopdracht hadden moeten gebruiken.. Het antwoord had dus "actions" moeten zijn.. Vreemd dat ze daar niet op kwam, want volgens de montage was het haar laatste hint meen ik..
Ja maar zijn punt is dat het antwoord fout was toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, het spreekwoord is écht "actions speak louder than words".. Zoek maar op
Kijk de finaleaflevering van dat seizoen eens terug en hoor weat PJ zegt..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee hij zat op die vrouw op het einde althans. Dat gaf hij zelf aan bij moltalk tijdje terug.
Ja zie hierboven bedoelde afleveringen voor de finalequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk de finaleaflevering van dat seizoen eens terug en hoor weat PJ zegt..
Ik heb dat seizoen korte tijd nog terug gekeken en volgens mij zat Edo toch alle afleveringen op Dennis, dat zei PJ tenminste dacht ik. Er was geen kandidaat die dat ooit had gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zat ALLEEN in de finaletest op Dennis, en was daarmee ook de enige in het hele seizoen die Dennis aanwees als mol..
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zij zelfs eerder bij die andere acteur ook 'actions'. Vind het vreemd dat ze dat niet bij de bar zei.
Overigens moet ik steeds denken aan Kees bij die vraag. Het what klopt dan natuurlijk niet. Maar bij de opdracht met de woorden was hij wel het hardst aan het schreeuwen om boven de waterval uit te komen
Bied zich aan als troostmateriaal voor de zus van Gordonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Maar goed, ze is de verliezer
Denk het niet, zeker niet in de finale gok ik zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Maartel het volgende:
Iedereen kreeg trouwens van elke acteur een hint. Is er een kans dat ze bij een fout antwoord een foutieve hint ontvingen?
HAAR antwoord was fout.. "Actions" was goed en dat concludeerde ze zelf ook bij de betreffende hint..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja maar zijn punt is dat het antwoord fout was toch?
Geef iemand eens gewoon gelijk als hij/zij dat heeft..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zie hierboven bedoelde afleveringen voor de finale
Kijk de finale nog eens terug.. Zullen we wedden anders??quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen korte tijd nog terug gekeken en volgens mij zat Edo toch alle afleveringen op Dennis, dat zei PJ tenminste dacht ik. Er was geen kandidaat die dat ooit had gedaan.
Ik editte toch direct?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef iemand eens gewoon gelijk als hij/zij dat heeft..
En toen kreeg ze Paulien te zien in haar bakje..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HAAR antwoord was fout.. "Actions" was goed en dat concludeerde ze zelf ook bij de betreffende hint..
Voor eeuwige roem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk de finale nog eens terug.. Zullen we wedden anders??
Herinner me ook dat Edo alleen in de finale op Dennis zat iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk de finale nog eens terug.. Zullen we wedden anders??
Nee, de hints klopten..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Maartel het volgende:
Iedereen kreeg trouwens van elke acteur een hint. Is er een kans dat ze bij een fout antwoord een foutieve hint ontvingen?
Toch logisch het is de finale guysquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
En toen kreeg ze Paulien te zien in haar bakje..
Is het altijd al zo obvious voor de bekendmaking wie het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |