Hij's mooi jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is officieel nu. Goed man.
Wel geniaal van hem ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
En dan is het weer slim om NEE te zeggen > minder verdacht
Die Case voor Kees vond ik niet zo sterk want kon ook Carolien of Paulien zijn zelfs dus dat zegt mij vrij weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals ik al eerder zei in het moltalktopic: Deze aflevering heeft (over)duidelijk gemaakt wie de mol is: Kees
Hoe jammer ik dat ook vind (want hij is op allereli fora veel te snel gevonden, en ik vind "Case" voor "Kees"ook niet echt fraai)..
Je kunt er ECHT niet meer omheen..
Ja driekwartier geledenquote:
quote:
Kees heeft zichzelf wel in die positie gebracht. Als het zo is wisten wij hoe hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef MolFan het volgende:
Prachtig als Paulien 0 euro wint HAHAHA dat zou echt heftige shit zijn
Mol als penningmeester tot de laatste aflevering is dat weleens voorgekomen guys?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kees heeft zichzelf wel in die positie gebracht. Als het zo is wisten wij hoe hij het gedaan heeft.
"C is the mole" WEL ja (en daar klampte ik me ook krampachtig aan vast).. Maar een verdere uitwerking was "Case is the mole"en "Case = Kees (fonetisch)"quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die Case voor Kees vond ik niet zo sterk want kon ook Carolien of Paulien zijn zelfs dus dat zegt mij vrij weinig eigenlijk.
Tuurlijk maar hij is niet sterk omdat hij dus op meerdere manieren te interpreteren valt. Die antwoorden in de trein daarentegen... die zijn vele malen sterker omdat die wijzen naar 1 specifiek persoon, Kees dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"C is the mole" WEL ja (en daar klampte ik me ook krampachtig aan vast).. Maar een verdere uitwerking was "Case is the mole"en "Case = Kees (fonetisch)"
Geen idee, kans is 1 op driequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mol als penningmeester tot de laatste aflevering is dat weleens voorgekomen guys?
Toch zou ik die poedel met haar prachtige smile eens nakend willen bewonderen in een FHM ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef eentwee het volgende:
Jammer, de poedel heeft verloren. En de cavia ook want die wordt genaaid door de mol.
Ze was als eerste in de kerkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef Maartel het volgende:
M
[..]
Maar kreeg ze die ook? Zij was niet lang genoeg in de kerk om alles mee te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |