- Art heeft nauwelijks geld in de pot gebracht.quote:
Nee, ik ben het wel met je eens hoor, maar ik wilde gewon jouw argumenten graag horen.. Heb al TE vaak gedacht dat ik wist wat iemand bedoelde en dat bleek dan ineens niet zoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
- Art heeft nauwelijks geld in de pot gebracht.
- Hij was veel meer bezig met het verkloten van opdrachten.
- Hij was veel meer geïnteresseerd in het zichzelf verdacht maken, dan bijdragen aan het slagen van opdrachten.
- Hij zorgde ervoor dat de Mol zelf minder verdacht was, en minder hoefde te mollen.
- Hij kreeg jokers van de Mol. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn. Maar Patrick deed het, door bovengenoemde gedrag van Art.
- Hij is mede door de Mol in het spel gehouden (vergelijkbaar met bovenstaande punt, maar wat explicieter).
- Hij heeft voordeel gehaald uit de toenadering van de Mol.
- Door waren enigzins oneerlijk tegenover de andere kandidaten, die wel alles zelf moesten doen en niet door de Mol in vertrouwen zijn genomen.
Natuurlijk kun je discussiëren over bovenstaande punten. Maar ik denk dat de meesten het er wel over eens zullen zijn dat Art een van de grootste Mollen is geweest onder de reguliere kandidaten/niet-Mollen.
Ja dat is waar. Dan denk je op een lijn te zitten en dan bedoeld iemand heel iets anders. Nou ben ik zelf altijd van de uitgebreide (vaak zelfs tequote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het wel met je eens hoor, maar ik wilde gewon jouw argumenten graag horen.. Heb al TE vaak gedacht dat ik wist wat iemand bedoelde en dat bleek dan ineens niet zo
Doet iedereenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dan denk je op een lijn te zitten en dan bedoeld iemand heel iets anders. Nou ben ik zelf altijd van de uitgebreide (vaak zelfs te) uitgebreide argumentatie. Dus is wat ik zeg niet zo snel kort door de bocht. Maar af en toe natuurlijk wel, omdat soms zo makkelijk is
Ik snap het volkomenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet iedereenMaar daarom dus het "doorvragen"
Dat dacht ik al.. Maar: MOOI!quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Pino112 het volgende:
1
WIE IS DE MOL
2.265.000
Best bekeken aflevering ooit.
Was ook wel een toffe aflevering, maar ze zitten dit jaar toch sowieso rond de 2mil aan kijkers?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:06 schreef Pino112 het volgende:
1
WIE IS DE MOL
2.265.000
Best bekeken aflevering ooit.
Klopt. Hints zijn er om gevonden te worden. Dat gebeurt niet erg vaak, maar als het dan gebeurt moet je wel geloven dat die ook gewoon klopt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou Keesje als mol dan maar?
Dat met die cijfers en antwoorden aan de bar zijn toch wel heel toevallig anders?
Misschien had hij zelf een koker met 1000 euro en heeft hij de koker op deze manier verwisseld met een koker van mindere waardequote:
En hoe zou hij dan weten wat voor bedrag erin de koker zit? De kokers leken niet gemerkt. En open = verpestquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Misschien had hij zelf een koker met 1000 euro en heeft hij de koker op deze manier verwisseld met een koker van mindere waarde
omdat ie de mol is? De ene is 1,99 de ander bijvoorbeeld 2,50 makkelijk uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
En hoe zou hij dan weten wat voor bedrag erin de koker zit? De kokers leken niet gemerkt. En open = verpest
oh zo, in de winkel. Ja, dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat ie de mol is? De ene is 1,99 de ander bijvoorbeeld 2,50 makkelijk uit elkaar te houden.
Dat weet ze op dat moment nog niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:37 schreef TLC het volgende:
Hahaha ook geweldig dat eind als je dat gezicht van Paulien ziet als ze met Kees voor Art staat, je ziet gewoon dat ze zich probeert in te houden omdat ze weet dat ze gewonnen heeft![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |