Tolisdemolquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke bedoel je hier dan precies?
En welke bedoel je hier dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:36 schreef MolFan het volgende:
Die Tol is de mol heb ik gemist denk ik? Kan iemand hem even omschrijven?
Paulien kreeg cijfers door in de trein. Deze cijfers staan voor letters uit het Zulu alfabet. Als je dit vertaald naar het Nederlands en achterelkaar zet staat er Tol is de Molquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En welke bedoel je hier dan?
Euhm, dat begrijp ik. Maar je zegt eerst +1 voor die hint, en twee tellen later weet je niet over welke hint het gaat....quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Paulien kreeg cijfers door in de trein. Deze cijfers staan voor letters uit het Zulu alfabet. Als je dit vertaald naar het Nederlands en achterelkaar zet staat er Tol is de Mol
Dacht dat het over wat anders ging la maar gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euhm, dat begrijp ik. Maar je zegt eerst +1 voor die hint, en twee tellen later weet je niet over welke hint het gaat....
Hij staat hier beschrevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euhm, dat begrijp ik. Maar je zegt eerst +1 voor die hint, en twee tellen later weet je niet over welke hint het gaat....
Snap de woorden eronder niet want zonder die woorden kom je er ook al achter. De 31ste letter is de T, 2 is O etc dus die woorden die eronder staan maken het alleen maar verwarrender.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij staat hier beschreven![]()
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic #5
De woorden boom, televisie ed (uit de zulu taal opdracht) zijn daar gebruikt.
Ja, ik weet het wel, maar MolFan nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij staat hier beschreven![]()
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic #5
De woorden boom, televisie ed (uit de zulu taal opdracht) zijn daar gebruikt.
Want de 31e letter is altijd de T?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Snap de woorden eronder niet want zonder die woorden kom je er ook al achter. De 31ste letter is de T, 2 is O etc dus die woorden die eronder staan maken het alleen maar verwarrender.
Ik wist het wel alleen ik was even in de war met een of andere hint uit aflevering 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel, maar MolFan niet.
In hun alfabet wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want de 31e letter is altijd de T?
Dacht ik ook aan, wel vreemd dat Carolien en Paulien dan niet meer naar de pot hebben omgekeken. Als ze erachter waren gekomen wisten ze allebei zeker dat Kees de mol was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
Nog 1 laatste geniale zet volgende week;
Paulien gefeliciteerd, hier de pot 13.000 euro, Huh er ontbreekt 5.000?
Linkje? Kan niets vinden daarvan...quote:
Potstand was hoog toch volgens de vorige aflevering?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, wel vreemd dat Carolien en Paulien dan niet meer naar de pot hebben omgekeken. Als ze erachter waren gekomen wisten ze allebei zeker dat Kees de mol was.
Misschien zaten ze ook beiden op Kees btw.
Carolien probeerde m te ruilen voor t molboekje. Maar dat wilde Kees niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, wel vreemd dat Carolien en Paulien dan niet meer naar de pot hebben omgekeken. Als ze erachter waren gekomen wisten ze allebei zeker dat Kees de mol was.
Misschien zaten ze ook beiden op Kees btw.
Ja ze wilde geld UIT de pot he? Dat was wel verdacht van haar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carolien probeerde m te ruilen voor t molboekje. Maar dat wilde Kees niet.
Het is officieel nu. Goed man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
Ja maar dan had hij net zo goed de hele pot weg kunnen gooien, niet echt leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Potstand was hoog toch volgens de vorige aflevering?
Het zou mooi zijn als hij dat 1 uurtje voor de uitzending heeft geflikt ofzo.
Trouwens dat Kees zijn mollenboekje in het zicht heeft gezet is wel slim. Hij wist dat ze zijn boekje wilde zien want ze zaten beide op hem. Zodoende geen geld in de pot of in ieder geval weinig want tijdgebrek.
Volgens mij nog nooit?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij net zo goed de hele pot weg kunnen gooien, niet echt leuk.
Maar goed, wel knap dat de mol gewoon de pot in de finale had, niet heel vaak voorgekomen of wel?
Verdacht, zou Kees toch de mol zijn?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Carolien probeerde m te ruilen voor t molboekje. Maar dat wilde Kees niet.
En dan is het weer slim om NEE te zeggen > minder verdachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef MolFan het volgende:
Carolien wilde zijn molboekje ruilen maar voor geld UIT de pot dus dat is meer verdacht van Carolien dan van Kees lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |