Nou ja, hoe je het ook wendt of keert, dat bedoelen ze er wel mee. Of er die diepere boodschap achter zit waar jij op doelt, horen we volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Smeich het volgende:
Niet zo natuurlijk als je wellicht denkt want ik interpreteer het dus anders aangezien je daar niemand in kunt herkennen cq zien.
Omdat jeugd - meer kijkers (denk ik)quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef MolFan het volgende:
Waarom is die kale vent eigenlijk gestopt destijds als presentator? Hij was wel een baws
Haha idd, ik (her)kende er maar 3 ofzo, van de 10quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Tijn het volgende:
Nou, met dit niveau "bekende" Nederlanders is het niet zo anders dan met normale mensen, hoor. Serieus, had je ooit van die Carolien gehoord? Ik niet in elk geval
Hmja die geef ik je.. de poel BN'ers dunt behoorlijk uit, ze trippen idd alleen nog op de betaalde vakantie en ruime faciliteiten/onkostenvergoedingen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Tijn het volgende:
Nou, met dit niveau "bekende" Nederlanders is het niet zo anders dan met normale mensen, hoor. Serieus, had je ooit van die Carolien gehoord? Ik niet in elk geval
Nou ik val nog onder de categorie 'jeugd', maar ik heb 10x liever Pieter-Jan dan Art.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat jeugd - meer kijkers (denk ik)
Hij had het toch over die kale?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nou ik val nog onder de categorie 'jeugd', maar ik heb 10x liever Pieter-Jan dan Art.
Qua leeftijd is "de kale" ouderquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja, maar PJ lijkt mij nog ouder dan die kale?
Ohhja leuk, dat doe ik ook wel eens...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
Ok ok ik ben hier nu weg, zondagavond nadat ik 'm heb gezien weer terug in dit subforum
Tunnel dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef Smeich het volgende:
ja wellicht wel haha, maar die muts is een olifantenmuts
Die oren, die slagtanden. Althans, dat zou je zien als je in mijn tunnel zou zitten.
Maar John Deere produceert onder andere graafmachines......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand al wat die cijfers van Paulien betekenden?
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand al wat die cijfers van Paulien betekenden?
dat de mol zegt dat ie Zulu spreekt sluit Paulien al uit want ; too obviousquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Vanaf het moment dat Joep uit het spel is (dit was mijn eerste mol) zit ik op Kees. Maar na die aanwijzing van vorige week dat de mol Zulu spreekt en Zarayda eruit is moet het haast Paulien zijn....
Maar ik blijf bij Kees
Je hebt een week om je voor te bereiden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger te geloven dat Paulien niet de mol is, maar als die priester in aflevering 1 het antwoord al heeft gegeven en de montage heeft de juiste uitspraak bij de juiste persoon laten zien, dan noemde hij het woord 'onruststoker' bij Kees.
Welnee, het is gewoon Paulienquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef BobW het volgende:
[..]
Je hebt een week om je voor te bereiden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
......
We zijn eruit!!
Ja of dat heeft er helemaal niks mee te makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kees (winnaar) - Carolien (verliezer) - Paulien (mol, apart van de kandidaten)
In mijn tunnel welquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja of dat heeft er helemaal niks mee te maken
En het reservegetal is 13. en de kleur groen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
=
t o l i s d e m o l
......
We zijn eruit!!
Ja sorry ik was iets te snel, maar zoek maar eens de 31e letter op uit die rij ZULU woorden van vorige week, en dan de 2e, enzovoort..quote:
En "boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer" betekent dan "Tol is de mol"?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja sorry ik was iets te snel, maar zoek maar eens de 31e letter op uit die rij ZULU woorden van vorige week, en dan de 2e, enzovoort..
Ik snap er geen zak vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja sorry ik was iets te snel, maar zoek maar eens de 31e letter op uit die rij ZULU woorden van vorige week, en dan de 2e, enzovoort..
Ja, het is heel logisch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En "boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer" betekent dan "Tol is de mol"?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
Hij heeft de getallen van Paulien gepakt en in het rijtje woorden dat hij heeft gepost, heeft hij de letter uit die rij gepakt die correspondeert met het getal.quote:
als je de woorden in de volgorde van zeggen zet en je gaat dan de cijfers uittellen die die man zei staat er: tol is de molquote:
Owh zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
=
t o l i s d e m o l
31 = 31e letter uit het rijtje woorden
2 = 2e letter uit het rijtje woorden
etc.
In de vorige aflevering werden 10 afbeeldingen getoond. Deze waren in volgordequote:
Slordig was datquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Hey verrek das best goed gevonden dan.
Maar hoe zit het dan met die spel/taalfouten die bijna compleet Paulien Cornelisse vormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |