Nou ja, hoe je het ook wendt of keert, dat bedoelen ze er wel mee. Of er die diepere boodschap achter zit waar jij op doelt, horen we volgende week pas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef Smeich het volgende:
Niet zo natuurlijk als je wellicht denkt want ik interpreteer het dus anders aangezien je daar niemand in kunt herkennen cq zien.
Omdat jeugd - meer kijkers (denk ik)quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef MolFan het volgende:
Waarom is die kale vent eigenlijk gestopt destijds als presentator? Hij was wel een baws
Haha idd, ik (her)kende er maar 3 ofzo, van de 10quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Tijn het volgende:
Nou, met dit niveau "bekende" Nederlanders is het niet zo anders dan met normale mensen, hoor. Serieus, had je ooit van die Carolien gehoord? Ik niet in elk geval
Hmja die geef ik je.. de poel BN'ers dunt behoorlijk uit, ze trippen idd alleen nog op de betaalde vakantie en ruime faciliteiten/onkostenvergoedingen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Tijn het volgende:
Nou, met dit niveau "bekende" Nederlanders is het niet zo anders dan met normale mensen, hoor. Serieus, had je ooit van die Carolien gehoord? Ik niet in elk geval
Nou ik val nog onder de categorie 'jeugd', maar ik heb 10x liever Pieter-Jan dan Art.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat jeugd - meer kijkers (denk ik)
Hij had het toch over die kale?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nou ik val nog onder de categorie 'jeugd', maar ik heb 10x liever Pieter-Jan dan Art.
Qua leeftijd is "de kale" ouderquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja, maar PJ lijkt mij nog ouder dan die kale?
Ohhja leuk, dat doe ik ook wel eens...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Moira. het volgende:
Ok ok ik ben hier nu weg, zondagavond nadat ik 'm heb gezien weer terug in dit subforum
Tunnel dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef Smeich het volgende:
ja wellicht wel haha, maar die muts is een olifantenmuts
Die oren, die slagtanden. Althans, dat zou je zien als je in mijn tunnel zou zitten.
Maar John Deere produceert onder andere graafmachines......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand al wat die cijfers van Paulien betekenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |