Ik heb ook aangegeven dat ik dat ook oneerlijk zou vinden. De kandidaten moeten wel een kans hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpel![]()
De Mol MOET onsportief zijn, want saboteren. Maar waar het hier om gaat is van een hele andere orde. Dat lijkt mij toch vrij logisch.
Wat lul je nou WEER dom?? Ze stemden op Daniël en hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze de kans kregen (een pressiemiddel hadden)quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.
Jij hebt blijkbaar dat seizoen niet helemaal goed gekeken. Sowieso is het qua geld geen goede vergelijking met nu, omdat er toen veel meer geld werd binnengehaald. In de begin jaren werd er veel meer geld uit de pot gehaald door de Mollen dan tegenwoordig. Terwijl er toen altijd meer geld opgehaald werd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef MolFan het volgende:
Goede mol die George >>>> ¤ 42.300,-
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef MolFan het volgende:
Is eGo de molWat een held die Dennis
Ah je bedoelt op zo'n manier stemmen. Ik heb het over de hele groep en jij over 2 personen.... Ik zeg als groep hebben ze dom gehandeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lul je nou WEER dom?? Ze stemden op Daniël en hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze de kans kregen (een pressiemiddel hadden)
Nee AM was een beetje sufjes. John beste mol voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar dat seizoen niet helemaal goed gekeken. Sowieso is het qua geld geen goede vergelijking met nu, omdat er toen veel meer geld werd binnengehaald. In de begin jaren werd er veel meer geld uit de pot gehaald door de Mollen dan tegenwoordig. Terwijl er toen altijd meer geld opgehaald werd.
Volgens jouw redenatie is Anne-Marie een goede Mol omdat het eindbedrag laag is
Oh, dus ze hadden ook niet kunnen stemmen, waardoor het 3-0 voor Kees werd. Echt waar, hoe krom kun je redeneren zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat seizoen blijf het beste voor mij.
Fijne Kandidaten, mooie locatie, en schitterende opdrachten.
Met een hele sterke mol achteraf.
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of coursequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus ze hadden ook niet kunnen stemmen, waardoor het 3-0 voor Kees werd. Echt waar, hoe krom kun je redeneren zeg
Ah okquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of course
Nee, ik bedoel stemmen als "in het moment dat de penningmeester gekozen werd". . De finalisten kozen heel duidelijk Kees NIET en waren dus ook NIET dom..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ah je bedoelt op zo'n manier stemmen. Ik heb het over de hele groep en jij over 2 personen.... Ik zeg als groep hebben ze dom gehandeld.
John wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee AM was een beetje sufjes. John beste mol voor mij
Vind ik ook. De pot wegflikkeren maakt dat iedereen voor niks het hele programma heeft zitten kijken. Dat is teveel alles-of-niks, niet subtiel. Een soort Russische roulette. Het spel is bezig en spannend zolang het goed gaat maar afgelopen als je de kogel treft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpel![]()
De Mol MOET onsportief zijn, want saboteren. Maar waar het hier om gaat is van een hele andere orde. Dat lijkt mij toch vrij logisch.
Hoe kun je DAT nou denken als ik het al 3x heb uitgelegd?? Echt hoor..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of course
Zo denk ik er ook over. Ik heb de hele tijd Paulien meer verdacht. Maar zou haar geen leuke Mol vinden. Weer zo iemand die door passief te zijn kan mollen. Kees is in die zin veel interessanter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..
Ik vind Kees, als hij het echt is, gewoon een goede mol omdat de afgelopen 2 seizoenen zo matig waren vond ik. Als je het met alle seizoenen vergelijkt misschien niet de beste mol ooit, maar zeker niet de slechtste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..
John de Molquote:
Ik heb ook een tijd lang Paulien verdacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik heb de hele tijd Paulien meer verdacht. Maar zou haar geen leuke Mol vinden. Weer zo iemand die door passief te zijn kan mollen. Kees is in die zin veel interessanter.
Dat maakt het ook lastig. Ik hoop aan de ene kant Paulien, omdat ik dan goed zit en aan de andere kant Kees, omdat het dan een leukere mol is
Jon van Eerd..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
John van Eerd/T geen idee hoe je het juist schrijft.
NEE.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Tijd voor weer onbekende Nederlanders zonder ambities in widm.
Zou het programma veel leuker kunnen maken. Nu is het allemaal iets te gezellig de laatste seizoenen.
Daarom was Jon voor mij de beste mol ooit. Erg sympathieke man ook (ga weleens naar een voorstellingkje) en totaal onverwacht (tot aan de finale toen zag je het wel aankomen maarja dat is meestal).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jon van Eerd..
Vond ik ook niet geweldig vrees ik.. Was wél heel blij met te winnaar![]()
Kim Pieters vind ik de vreselijkste mol ooit, Patrick volgt daar kort op.. En Milouska ook.. Terwijl die laatste twee het feitelijk (gezien verdenkingen door kandidaten, en zeker Milouska!!) het nou ook weer niet heel slecht deden.. Sterker nog: Milouska deed het wat dat betreft super!
Maar mijn type mol was het niet..
Maar ik ben dan ook niet erg eerlijk en wil dat de voor mij sympathiekste kandidaat de mol is.. En ik heb een pesthekel aan snel onmaskerde molleb
Nee, geloof ik niet. Trouwens, ze gaan het niet doen (gisteren een chat met Art meegekeken)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Zou het programma veel leuker kunnen maken. Nu is het allemaal iets te gezellig de laatste seizoenen.
Seizoen 14 gewoon met alle ex mollen en dan 1tje die opnieuw de mol isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geloof ik niet. Trouwens, ze gaan het niet doen (gisteren een chat met Art meegekeken)
Dan seizoen 15 graag (jubileum) en dat zou ik WEL heel leuk vinden..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Seizoen 14 gewoon met alle ex mollen en dan 1tje die opnieuw de mol is
Dat vond ik ook. Tot ik in december seizoen 2 heb teruggekeken op DVD. Met bekende Nederlanders is echt leukerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee en zal ook niet gebeuren meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, geloof ik niet. Trouwens, ze gaan het niet doen (gisteren een chat met Art meegekeken)
Ik zou Ludo Sanders weleens mee willen zien doen die bawsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan seizoen 15 graag (jubileum) en dat zou ik WEL heel leuk vinden..
Denk dat het met deze kijkcijfers nog wel 10 jaar op tv blijft. 2 miljoen elke keer en soms iets daaronder. Dat halen maar heel weinig programma's hier in Nederland.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee en zal ook niet gebeuren meer.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang widm nog door zal gaan en succes zal hebben. Blijft een mooi programma, maar de Belgen bijvoorbeeld hebben het maar 2 seizoen gehad. Misschien als widm detelevizierring winnen besluiten ze ermee te stoppen, maar hoeft persoonlijk niet voor mij als het programma goed blijft.
Nee, het was duidelijk dat ze de hints die ze eerder hadden gekregen in de treinopdracht hadden moeten gebruiken.. Het antwoord had dus "actions" moeten zijn.. Vreemd dat ze daar niet op kwam, want volgens de montage was het haar laatste hint meen ik..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef Maartel het volgende:
En voor wie nog twijfelde: Caroline antwoordde op 'what speaks the loudest?' 'Tania'.
Ik denk dat dit meer zal slaan op 'een foto zegt meer dan 1000 woorden'. Hoe dan ook lijkt het me uiterst onwaarschijnlijk dat Tania het goed antwoord was, aangezien dat hele ding sloeg op een aanwijzing.
Dus Caroline had haar antwoorden niet allemaal goed, dus de naam in haar doosje (Paulien) is niet de mol.
Zit grote geluksfactor bij jazeker. Kijk Edo Brunner, die zat op compleet iemand anders en wintquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar is in de finale komen niet meer geluk dan wijsheid, je wordt in dit programma constant van alle kanten gefucked, hoe ga je dan ooit 20 vragen goed beantwoorden. Daarom gaan diegenen die jokers inzetten vaak door.
10 jaar is echt heel veel hè.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk dat het met deze kijkcijfers nog wel 10 jaar op tv blijft. 2 miljoen elke keer en soms iets daaronder. Dat halen maar heel weinig programma's hier in Nederland.
Valt wel mee. Alleen The Voice scoort meer kijkers volgens mij, rest nieteens en dan tel ik het Journaal niet mee obv.quote:
Australië ook, maar die beginnen dit jaar met een nieuwe seriequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee en zal ook niet gebeuren meer.
Ik ben alleen benieuwd hoe lang widm nog door zal gaan en succes zal hebben. Blijft een mooi programma, maar de Belgen bijvoorbeeld hebben het maar 2 seizoen gehad. Misschien als widm detelevizierring winnen besluiten ze ermee te stoppen, maar hoeft persoonlijk niet voor mij als het programma goed blijft.
Die zat bij elke test op Dennis, als hij was juist de enigste winnaar die elke test op de mol zat, volgens mij ben je in de war.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zit grote geluksfactor bij jazeker. Kijk Edo Brunner, die zat op compleet iemand anders en wint
Worden steeds hoger zelfsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Australië ook, maar die beginnen dit jaar met een nieuwe serie![]()
En de kijkcijfers zijn en blijven heel erg hoog (in NL), dus waarom stoppen??
Die acteur heeft anders, en heeft een ander karakterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zou Ludo Sanders weleens mee willen zien doen die baws
26! Ja Erik Vogel ofzo toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die acteur heeft anders, en heeft een ander karakter![]()
Hoe jong ben jij eigenlijk?
Actions was haar eigen conclusie. A picture speaks louder than words is ook een uitdrukking en gezien de foto opdracht, waarbij Kees zichzelf in een tv fotografeerde, een waarschijnlijkere hint.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was duidelijk dat ze de hints die ze eerder hadden gekregen in de treinopdracht hadden moeten gebruiken.. Het antwoord had dus "actions" moeten zijn.. Vreemd dat ze daar niet op kwam, want volgens de montage was het haar laatste hint meen ik..
Edo zat WEL op Dennis in de finale.. Sterker nog: het was de enige keer in dat seizoen dat bij de vraag in de test:"Wie is de mol" Dennis is ingevuld..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zit grote geluksfactor bij jazeker. Kijk Edo Brunner, die zat op compleet iemand anders en wint
Nee hij zat op die vrouw op het einde althans. Dat gaf hij zelf aan bij moltalk tijdje terug.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die zat bij elke test op Dennis, als hij was juist de enigste winnaar die elke test op de mol zat, volgens mij ben je in de war.
Oja klopt dan zat hij daarvoor niet op Dennis zoiets was het in ieder geval wel ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Edo zat WEL op Dennis in de finale.. Sterker nog: het was de enige keer in dat seizoen dat bij de vraag in de test:"Wie is de mol" Dennis is ingevuld..
Nee, die zat ALLEEN in de finaletest op Dennis, en was daarmee ook de enige in het hele seizoen die Dennis aanwees als mol..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Die zat bij elke test op Dennis, als hij was juist de enigste winnaar die elke test op de mol zat, volgens mij ben je in de war.
Ja haha zoiets was het. Was ook echt een gok van hem volgens mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zat ALLEEN in de finaletest op Dennis, en was daarmee ook de enige in het hele seizoen die Dennis aanwees als mol..
Omdat je op een gegeven moment kans het dat je over het hoogtepunt heen gaat met een televisieprogramma, dat het wat wordt uitgemolken. Maar dat is nu nog niet het geval. Wel zit widm nu op een hoogtepunt (meeste kijkcijfers) , en dan moet je je afvragen of je daarop stopt zodat je er niet overheen gaat. Niet dit jaar hoor, maar ik denk zelf niet dat widm nog 10 jaar met groot succes door kan gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Australië ook, maar die beginnen dit jaar met een nieuwe serie![]()
En de kijkcijfers zijn en blijven heel erg hoog (in NL), dus waarom stoppen??
Lieverd, het spreekwoord is écht "actions speak louder than words".. Zoek maar opquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Actions was haar eigen conclusie. A picture speaks louder than words is ook een uitdrukking en gezien de foto opdracht, waarbij Kees zichzelf in een tv fotografeerde, een waarschijnlijkere hint.
Maar hoe dan ook was haar antwoord fout.
(werd dit keer overigens gezegd dat een fout antwoord een foute naam op zou leveren of was het weer zo'n mindfuck als in die kerk?)
Ze zij zelfs eerder bij die andere acteur ook 'actions'. Vind het vreemd dat ze dat niet bij de bar zei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het was duidelijk dat ze de hints die ze eerder hadden gekregen in de treinopdracht hadden moeten gebruiken.. Het antwoord had dus "actions" moeten zijn.. Vreemd dat ze daar niet op kwam, want volgens de montage was het haar laatste hint meen ik..
Ja maar zijn punt is dat het antwoord fout was toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, het spreekwoord is écht "actions speak louder than words".. Zoek maar op
Kijk de finaleaflevering van dat seizoen eens terug en hoor weat PJ zegt..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee hij zat op die vrouw op het einde althans. Dat gaf hij zelf aan bij moltalk tijdje terug.
Ja zie hierboven bedoelde afleveringen voor de finalequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk de finaleaflevering van dat seizoen eens terug en hoor weat PJ zegt..
Ik heb dat seizoen korte tijd nog terug gekeken en volgens mij zat Edo toch alle afleveringen op Dennis, dat zei PJ tenminste dacht ik. Er was geen kandidaat die dat ooit had gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zat ALLEEN in de finaletest op Dennis, en was daarmee ook de enige in het hele seizoen die Dennis aanwees als mol..
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zij zelfs eerder bij die andere acteur ook 'actions'. Vind het vreemd dat ze dat niet bij de bar zei.
Overigens moet ik steeds denken aan Kees bij die vraag. Het what klopt dan natuurlijk niet. Maar bij de opdracht met de woorden was hij wel het hardst aan het schreeuwen om boven de waterval uit te komen
Bied zich aan als troostmateriaal voor de zus van Gordonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Maar goed, ze is de verliezer
Denk het niet, zeker niet in de finale gok ik zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Maartel het volgende:
Iedereen kreeg trouwens van elke acteur een hint. Is er een kans dat ze bij een fout antwoord een foutieve hint ontvingen?
HAAR antwoord was fout.. "Actions" was goed en dat concludeerde ze zelf ook bij de betreffende hint..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja maar zijn punt is dat het antwoord fout was toch?
Geef iemand eens gewoon gelijk als hij/zij dat heeft..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja zie hierboven bedoelde afleveringen voor de finale
Kijk de finale nog eens terug.. Zullen we wedden anders??quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb dat seizoen korte tijd nog terug gekeken en volgens mij zat Edo toch alle afleveringen op Dennis, dat zei PJ tenminste dacht ik. Er was geen kandidaat die dat ooit had gedaan.
Ik editte toch direct?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef iemand eens gewoon gelijk als hij/zij dat heeft..
En toen kreeg ze Paulien te zien in haar bakje..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HAAR antwoord was fout.. "Actions" was goed en dat concludeerde ze zelf ook bij de betreffende hint..
Voor eeuwige roem.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk de finale nog eens terug.. Zullen we wedden anders??
Herinner me ook dat Edo alleen in de finale op Dennis zat iddquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk de finale nog eens terug.. Zullen we wedden anders??
Nee, de hints klopten..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Maartel het volgende:
Iedereen kreeg trouwens van elke acteur een hint. Is er een kans dat ze bij een fout antwoord een foutieve hint ontvingen?
Toch logisch het is de finale guysquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
En toen kreeg ze Paulien te zien in haar bakje..
Is het altijd al zo obvious voor de bekendmaking wie het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |