Ik herinner me ook iets van in tentjes slapen en er de volgende morgen achter komen dat (een deel van??) de pot weg was.. Ben het seizoen ff kwijt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dennis maakte geld kwijt wat bij het spel te vinden was, da's toch iets anders dan de pot overboord te gooien.
Ik bedoel alle kandidaten die er nog in zaten en niet alleen C of Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.
Je hebt helemaal gelijk, stom dat ik Dennis helemaal vergeten wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt niet, het is vel vaker voorgekomen.. 1 voorbeeldje: Dennis Weening
Ik heb ook aangegeven dat ik dat ook oneerlijk zou vinden. De kandidaten moeten wel een kans hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpel![]()
De Mol MOET onsportief zijn, want saboteren. Maar waar het hier om gaat is van een hele andere orde. Dat lijkt mij toch vrij logisch.
Wat lul je nou WEER dom?? Ze stemden op Daniël en hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze de kans kregen (een pressiemiddel hadden)quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen he dat weet je? Ze hielden Kees al veel langer in de gaten, laten we zeggen vlak achter Daniel dan is het alsnog dom.
Jij hebt blijkbaar dat seizoen niet helemaal goed gekeken. Sowieso is het qua geld geen goede vergelijking met nu, omdat er toen veel meer geld werd binnengehaald. In de begin jaren werd er veel meer geld uit de pot gehaald door de Mollen dan tegenwoordig. Terwijl er toen altijd meer geld opgehaald werd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:52 schreef MolFan het volgende:
Goede mol die George >>>> ¤ 42.300,-
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef MolFan het volgende:
Is eGo de molWat een held die Dennis
Ah je bedoelt op zo'n manier stemmen. Ik heb het over de hele groep en jij over 2 personen.... Ik zeg als groep hebben ze dom gehandeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat lul je nou WEER dom?? Ze stemden op Daniël en hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze de kans kregen (een pressiemiddel hadden)
Nee AM was een beetje sufjes. John beste mol voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar dat seizoen niet helemaal goed gekeken. Sowieso is het qua geld geen goede vergelijking met nu, omdat er toen veel meer geld werd binnengehaald. In de begin jaren werd er veel meer geld uit de pot gehaald door de Mollen dan tegenwoordig. Terwijl er toen altijd meer geld opgehaald werd.
Volgens jouw redenatie is Anne-Marie een goede Mol omdat het eindbedrag laag is
Oh, dus ze hadden ook niet kunnen stemmen, waardoor het 3-0 voor Kees werd. Echt waar, hoe krom kun je redeneren zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat seizoen blijf het beste voor mij.
Fijne Kandidaten, mooie locatie, en schitterende opdrachten.
Met een hele sterke mol achteraf.
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of coursequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus ze hadden ook niet kunnen stemmen, waardoor het 3-0 voor Kees werd. Echt waar, hoe krom kun je redeneren zeg
Ah okquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of course
Nee, ik bedoel stemmen als "in het moment dat de penningmeester gekozen werd". . De finalisten kozen heel duidelijk Kees NIET en waren dus ook NIET dom..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ah je bedoelt op zo'n manier stemmen. Ik heb het over de hele groep en jij over 2 personen.... Ik zeg als groep hebben ze dom gehandeld.
John wie eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee AM was een beetje sufjes. John beste mol voor mij
Vind ik ook. De pot wegflikkeren maakt dat iedereen voor niks het hele programma heeft zitten kijken. Dat is teveel alles-of-niks, niet subtiel. Een soort Russische roulette. Het spel is bezig en spannend zolang het goed gaat maar afgelopen als je de kogel treft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je nou nog steeds niet snapt dat er een verschil is in de mate van onsportiviteit, dan vind ik je een beetje simpel![]()
De Mol MOET onsportief zijn, want saboteren. Maar waar het hier om gaat is van een hele andere orde. Dat lijkt mij toch vrij logisch.
Hoe kun je DAT nou denken als ik het al 3x heb uitgelegd?? Echt hoor..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dacht dat ze bedoelde stemmen als in stemmen executie maar dat kan niet of course
Zo denk ik er ook over. Ik heb de hele tijd Paulien meer verdacht. Maar zou haar geen leuke Mol vinden. Weer zo iemand die door passief te zijn kan mollen. Kees is in die zin veel interessanter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..
Ik vind Kees, als hij het echt is, gewoon een goede mol omdat de afgelopen 2 seizoenen zo matig waren vond ik. Als je het met alle seizoenen vergelijkt misschien niet de beste mol ooit, maar zeker niet de slechtste.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is idd een geweldig seizoen.. En ik persoonlijk hou meer van een actieve mol dan van een passieve.. Dus (ondanks mijn eerdere aversie omdat men zo snel op Kees zat door gevonden hints): liever Kees dan Paulien als mol..
John de Molquote:
Ik heb ook een tijd lang Paulien verdacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik heb de hele tijd Paulien meer verdacht. Maar zou haar geen leuke Mol vinden. Weer zo iemand die door passief te zijn kan mollen. Kees is in die zin veel interessanter.
Dat maakt het ook lastig. Ik hoop aan de ene kant Paulien, omdat ik dan goed zit en aan de andere kant Kees, omdat het dan een leukere mol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |