SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
Eerder dit seizoen dachten mensen dat het Tim was, want alle hints wezen naar hem. Of Tania, of Zarayda... en we weten dat zij het niet warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef BobW het volgende:
Alle hints in de trein slaan op Kees, hij moet het wel zijn.
Paulien zei op dat moment toch ook iets van "ik zit hier verkeerd"?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Bas
Tweet iets met "Paulien stond bij de grootletterboeken. Als Mol zie je weinig en heb je die dus nodig".
Kan beter in de hints en theorieen topic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat staat nu in elk topic in de WIDM sectie? En bovendien is het een hint en niet iets dat een feit is.
In een topic is anders dan in een TT.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat staat nu in elk topic in de WIDM sectie? En bovendien is het een hint en niet iets dat een feit is.
Hij heeft zijn eigen envelop gepakt en daar de helft uitgedaan, gok ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef NLGooner het volgende:
Voor een mol vind ik trouwens 1500 euro van een berg meenemen wel erg veel. Had ie makkelijk wat af kunnen halen
Ik doelde op de opmerking dat vanaf aflevering 1 Tol is de Mol een aanwijzing was. Daar geloof ik niet in, dat zou veel te suf zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik denk nou net dat dít wel een aanwijzing is. Samen met Case is the mole, (en ik wil eens gaan zoeken of er een screenshot is van het gedicht dat Kees inleverde)
Maar hij is ook penningmeester dus wie weet wat die met t geld doet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef NLGooner het volgende:
Voor een mol vind ik trouwens 1500 euro van een berg meenemen wel erg veel. Had ie makkelijk wat af kunnen halen
We weten volgende week pas of het echt veel geld was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef NLGooner het volgende:
Case of C is the mole was de aanwijzing van aflevering 1. en dat kan nog steeds ook op Paulien slaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op de opmerking dat vanaf aflevering 1 Tol is de Mol een aanwijzing was. Daar geloof ik niet in, dat zou veel te suf zijn.
Wel is het Tol is de Mol zoals het nu gevonden is, een typische WIDM aanwijzing. Daar geloof ik juist wel weer in.
Wat zou hij met het geld moeten doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Maar hij is ook penningmeester dus wie weet wat die met t geld doet.
Ik blijf bij Paulien dat dan weer wel..
Ja klopt. Maar dat is een hele andere aanwijzing, dus niet van toepassing op mijn opmerking.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Case of C is the mole was de aanwijzing van aflevering 1. en dat kan nog steeds ook op Paulien slaan.
In mijn optiek is er niets lastigs meer aan. De mol als enige op de berg... Dat kan niet missen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat is een hele andere aanwijzing, dus niet van toepassing op mijn opmerking.
Zelf ben ik er overigens nog steeds niet helemaal over uit. Ik heb steeds Paulien meer verdacht, maar er lijken na vandaag toch wel erg veel hints naar Kees te leiden. Lastig.
Kees is niet recent mollerig gaan doen. Misschien doet hij dat al sinds aflevering 1 maar hadden wij hem niet door dat is gewoon geniaal of hij koos er expres voor om in aflevering 1 niets te doen om zo niet op te vallen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef VeX- het volgende:
Ik wist de hele tijd al dat het in elk geval niet Carolien was. Dat kon je al opmaken uit het feit dat ze erg fanatiek was, bijzonder veel voor de pot opbracht en het feit dat, gezien haar intelligentie, ware zij de mol ze het spel veel slimmer had gespeeld.
Ik twijfelde tussen Paulien (no.1 mol) en Kees. Tot op deze aflevering was ik er redelijk van overtuigd dat het Paulien de mol is. Als je kijkt naar haar aandeel door de serie heen, het feit dat ze erg lastig te lezen is en slimmer is dan ze doet voorkomen en diverse hints dan is zij de gewoon de mol.
Sinds vorige week en door die trein scene vandaag ben ik een beetje gaan twijfelen. De grootste hints in de trein wezen op Kees. Zou wel een beetje jammer zijn, want eigenlijk is Kees pas recent nogal mollerig gaan doen. Aan de andere kant misschien is het een bliksemafleider.
Dat geld wappert vrij gemakkelijk een eind weg, als je het uit je handen laat glippen in de helikopter. Verder is gewonnen geld laten verdwijnen al eens eerder gebeurd bij WIDM, dus hoeft dat zeker niet te ver te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wat zou hij met het geld moeten doen?Geld wegstoppen vind ik wel iets te ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |