Ja maar waar is die koker gebleven dan? Heb er maar 1 gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij heeft er twee gevonden: want waar iets gevonden kan worden kan ook iets zoek raken.
Ik snap deze nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
Ik denk dat die die koker al had en er toen een prijs op heeft geplakt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja maar waar is die koker gebleven dan? Heb er maar 1 gezien
Daarom vind ik Kees als hij het is fantastisch. Dit is strategisch zo geniaal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar waarom stal Kees de pot en ga hij het geld terug aan de groep? Als dat was om vertrouwen te winnen is het wel geniaal gedaan. Hij kreeg de pot zelf achteraf. Dan was dat gewoon een complot van de mol om de pot in eigen handen te krijgen, wat een mol dan![]()
De mol wist in welke het meeste geld zat en welke het minste, een kandidaat niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
De anderen hadden ook niet geweten hoeveel geld er in de enveloppen zat hoor. En ze mochten er maar eentje openmaken, dus die theorie gaat niet op.
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7quote:
Nou, ik denk nou net dat dít wel een aanwijzing is. Samen met Case is the mole, (en ik wil eens gaan zoeken of er een screenshot is van het gedicht dat Kees inleverde)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs als Kees de Mol is. Dan is Tol is de Mol heus geen aanwijzing. De afgelopen jaren zijn er altijd wel aanwijzingen gevonden die leiden tot de juiste Mol, die uiteindelijk helemaal geen aanwijzing waren.
Klopt. Maar een kandidaat (wat Kees voor mij nog steeds is) had ook deze envelop kunnen pakken, of een envelop met minder geldquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De mol wist in welke het meeste geld zat en welke het minste, een kandidaat niet.
Ik heb Paulien altijd meer verdacht (wel een tijd lang met Kees als reserve). En voor mijn prono en verdenkingen zou het mooi zijn als zij het ook is. Maar als zij het is, is er juist veel eerder sprake van een suffe Mol dan bij Kees.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als Kees de mol is, dan vind ik het best een makkelijke mol. Ik ging voor Paulien omdat zij onopvallend en stil is. Kees is te actief en aanwezig.
Ben benieuwd!
Het kan bijna niet anders meer zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daarom vind ik Kees als hij het is fantastisch. Dit is strategisch zo geniaal.
Ze wisten toch niet waar veel geld in zat en waar niet? Alleen de mol weet dat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar een kandidaat (wat Kees voor mij nog steeds is) had ook deze envelop kunnen pakken, of een envelop met minder geld.
Lijkt me duidelijk.quote:Die hint van 'the only one' leek mij te slaan op het groene scherm. De kaart die hij te zien krijg met de uitleg: This is 'the only one', had niet betrekking op de kaart, maar op de kleur groen (op die kaart). Alledrie de kaarten waren groen, de kans dat hij die kleur te zien zou krijgen was dus 100%. (Groen was dus 'the only one' color) En zo ook voor al zijn executieschermen. Dat is namelijk de enige kleur die de mol op zijn executiescherm te zien kan krijgen.
Nou ja, het is in ieder geval duidelijk dat Carolien de mol niet is. Dat er dus méér geld in een andere envelop zat. Kees heeft die aflevering én de pot in beheer gekregen en mogen beslissen welke envelop hij pakte. Dat was een strategisch geniale aflevering dan. (mocht hij het zijn)quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar een kandidaat (wat Kees voor mij nog steeds is) had ook deze envelop kunnen pakken, of een envelop met minder geld.
Zoals het in de aflevering werd besproken, zijn er ook kokers verdwenen o.i.d.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan heeft Kees als hij de mol is er ook 1 laten liggenWant er moesten er 2 liggen in die winkel zoals ik vernam
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Renesite het volgende:
Kees antwoorde aan de bar.
Antwoord 1: de mol
Antwoord 2: als enige
Antwoord 3: aan de bar op de berg
Ja, dat zeg ik. Dus een kandidaat kan nooit weten of hij meer geld had kunnen pakken bij die opdrachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet waar veel geld in zat en waar niet? Alleen de mol weet dat.
Typische widm hintquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef Renesite het volgende:
Kees antwoorde aan de bar.
Antwoord 1: de mol
Antwoord 2: als enige
Antwoord 3: aan de bar
Nog beter zelfsquote:
Kees heeft de pot helemaal niet gevonden, dat was Daniël. Die zei toen wel gelijk tegen Kees, psst kijk is wat ik hier vind.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar waarom stal Kees de pot en ga hij het geld terug aan de groep? Als dat was om vertrouwen te winnen is het wel geniaal gedaan. Hij kreeg de pot zelf achteraf. Dan was dat gewoon een complot van de mol om de pot in eigen handen te krijgen, wat een mol dan![]()
Motherfucker die aflevering met die pot etc echt GENIAAL gedaan Keesquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef BobW het volgende:
Alle hints in de trein slaan op Kees, hij moet het wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |