Kan je die even verder uitleggen? Hoezo is 45 dan huis etc?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
boom televisie kast schoen deur fiets bed huis oma emmer
=
t o l i s d e m o l
Hoe kom je nu van die cijfers naar die woorden? En van die woorden naar t o l i s d e m o l?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
=
t o l i s d e m o l
Aha op die fiets nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Smeich het volgende:
Het zijn de letters van die woorden. 31 = de t, 2 is de 0, en verder
De 31e letter uit die rij woorden is de letter t, het volgende cijfer is 2, dit is de letter -o- uit dat rijtje woorden. Enzovoort enzovoortquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Hoe kom je nu van die cijfers naar die woorden? En van die woorden naar t o l i s d e m o l?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Aha op die fiets nice
Wel leuk dat Kees het dan zou zijn overigens.
Ik had het net niet gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
De 31e letter uit die rij woorden is de letter t, het volgende cijfer is 2, dit is de letter -o- uit dat rijtje woorden. Enzovoort enzovoort
Als Kees het is zo het aan 1 kant mooi zijn, want anders was het makkelijk qwa uitzendingsaanwijzingen. Maar dan hadden ook die mensen die op afl 1 roepen kees tol is de mol. Hebben dan ook gelijk gehad. En dan voel ik me wel domquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Aha op die fiets nice
Wel leuk dat Kees het dan zou zijn overigens.
Nice, goed gevonden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
De 31e letter uit die rij woorden is de letter t, het volgende cijfer is 2, dit is de letter -o- uit dat rijtje woorden. Enzovoort enzovoort
Ik zat ook aan zoiets te denken tijdens de uitzending maar door het spannende einde niet verder op doorgegaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
Als Kees de mol is, dan vind ik het best een makkelijke mol. Ik ging voor Paulien omdat zij onopvallend en stil is. Kees is te actief en aanwezig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
Ik vind Kees een leuke mol
Te actief? Het is ook nooit goed he. Kees verdacht men in het begin niet veel want iedereen zei; Ja fanatieke kandidaat! Dan heeft hij het dus fantastisch gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef iFok. het volgende:
[..]
Als Kees de mol is, dan vind ik het best een makkelijke mol. Ik ging voor Paulien omdat zij onopvallend en stil is. Kees is te actief en aanwezig.
Ben benieuwd!
Wow!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
=
t o l i s d e m o l
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Te actief? Het is ook nooit goed he. Kees verdacht men in het begin niet veel want iedereen zei; Ja fanatieke kandidaat! Dan heeft hij het dus fantastisch gedaan.
Dan heeft Kees als hij de mol is er ook 1 laten liggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Redefine het volgende:
Na vandaag zijn er toch wat meer hints naar Kees. Ook wel wat naar Paulien, maar minder dan naar Kees.
Overigens vind ik het vinden van een koker, maar tegelijkertijd het kwijtraken ervan/of van andere kokers. Wel eindelijk een fatsoenlijke oplossing, waarom Kees (als Mol dan) de koker vindt. Dus niet het gelul van de opdracht moest slagen of ander gedoe wat vanuit de regie zou doorgegeven zijn. Maar meer kwijtraken dan je vindt.
Ja dat is nu makkelijk lullen, misschien waren er wel enveloppen met 500? Horen we volgende week.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
En 1500 pakken bij die opdracht van enveloppen is verdacht. De mol weet waar weinig geld in zit. Kees pakte dus natuurlijk geen 3000, een kandidaat had dat wel gedaan. Kees de mol
Nou ja. Zelfs als Kees de Mol is. Dan is Tol is de Mol heus geen aanwijzing. De afgelopen jaren zijn er altijd wel aanwijzingen gevonden die leiden tot de juiste Mol, die uiteindelijk helemaal geen aanwijzing waren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Als Kees het is zo het aan 1 kant mooi zijn, want anders was het makkelijk qwa uitzendingsaanwijzingen. Maar dan hadden ook die mensen die op afl 1 roepen kees tol is de mol. Hebben dan ook gelijk gehad. En dan voel ik me wel dom
hij heeft er twee gevonden: want waar iets gevonden kan worden kan ook iets zoek raken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan heeft Kees als hij de mol is er ook 1 laten liggenWant er moesten er 2 liggen in die winkel zoals ik vernam
Modderfuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Smeich het volgende:
31 2 7 29 18 35 6 45 3 7
=
t o l i s d e m o l
De anderen hadden ook niet geweten hoeveel geld er in de enveloppen zat hoor. En ze mochten er maar eentje openmaken, dus die theorie gaat niet opquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
En 1500 pakken bij die opdracht van enveloppen is verdacht. De mol weet waar weinig geld in zit. Kees pakte dus natuurlijk geen 3000, een kandidaat had dat wel gedaan. Kees de mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |