Volgens mij staat dat nergens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IN DE POT KOMT.. Is iets anders dan de hele pot leegflikkeren
Huh?? Daniël vond de pot en we weten niet of Kees die pot op de grond heeft gegooid of dat Tania die echt verloren is.. Wat we wél weten is dat Daniël zo stom was Kees in vertrouwen te nemen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar volgende week weten we pas zeker wat Kees met het geld heeft gedaan. Het bedrog van Tania en de andere kandidaten om de pot te bemachtigen is in ieder geval reuze sterk gedaan.
Dat Kees de penningmeester was. Het is ook niet zeer zeker, maar de kans is er en daardoor ontstond het idee. Als de pot op het einde ooit nog eens op 0 moet zijn zou het nu kunnen zijn. Maar niks in de pot is niet zo, dat zou niet leuk meer zijn, te makkelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
Waaruit blijkt overigens dat er (veel) geld uit de pot verdwenen is? Ik heb blijkbaar iets gemist
Of gewoon 15 euro in de pot houden. Aankoopprijs van het boek van Paulienquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat Kees de penningmeester was. Het is ook niet zeer zeker, maar de kans is er en daardoor ontstond het idee. Als de pot op het einde ooit nog eens op 0 moet zijn zou het nu kunnen zijn. Maar niks in de pot is niet zo, dat zou niet leuk meer zijn, te makkelijk.
De andere kandidaten wilden dat geld ook in de pot (en dus de mollen ontmaskeren), dus dat is een onzinargument..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij moest erin blijven Whiskers zodat er geen geld in de pot kwam. Hij kon iemand verdacht maken etc etc. Spel in handen hebben, hij wist hoe het spel ging etc etc
Daniël vond dat prima, dus kan ook afgesproken zijn..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt alleen Kees voerde de boventoon in dat gesprek zeg maar, soort vertrouwen winnen ofzo.
Kortom deze hele discussie is gebaseerd op een hersenspinsel? Lekker nutteloos dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat Kees de penningmeester was. Het is ook niet zeer zeker, maar de kans is er en daardoor ontstond het idee. Als de pot op het einde ooit nog eens op 0 moet zijn zou het nu kunnen zijn. Maar niks in de pot is niet zo, dat zou niet leuk meer zijn, te makkelijk.
Nergens uit.. Sommige mensen (rara) zouden dat een geniale actie vinden.. Ik (en anderen) niet, dus hence de discussiequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Redefine het volgende:
Waaruit blijkt overigens dat er (veel) geld uit de pot verdwenen is? Ik heb blijkbaar iets gemist
Daar draait dit hele programma toch om?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kortom deze hele discussie is gebaseerd op een hersenspinsel? Lekker nutteloos dus
Dat daniel dat deed is toch wat Kees wilde? Dat was zijn kans om de pot in handen te krijgen. Kees heeft Daniël dus zeker bedrogen, wat blijkt omdat we nu voor 99% weten dat Kees de mol is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?? Daniël vond de pot en we weten niet of Kees die pot op de grond heeft gegooid of dat Tania die echt verloren is.. Wat we wél weten is dat Daniël zo stom was Kees in vertrouwen te nemen..
Ik vind het nog steeds geweldig dat vorig jaar die ene euro die Tim had verdiend (als levend standbeeld) ook echt in de pot is gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of gewoon 15 euro in de pot houden. Aankoopprijs van het boek van Paulien
Omdat het onsportief is om dat op het laatste moment te doen, en nog wel door de penningmeester..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is zo vaak voorgekomen dat de mol geld eruit heeft gehaald, Hoeveel heeft George er niet uitgehaald?Waarom zou het nu niet geoorloofd zijn? Ik denk dat de mol op het einde zo min mogelijk geld in de pot wil hebben.
Echt... We praten over onsportiviteit. De taak van de mol is saboteren en daar hoort bedrog bij en liegen etc etc dus dat is juist onsportief zoals het hoort. De mol moet de teringzak van het hele stel zijn zeg maar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het onsportief is om dat op het laatste moment te doen, en nog wel door de penningmeester..
Ze verloor door een uitspraak die ze (volgens jou, ik heb het niet gehoord) zelf deed??quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alleen 1 ding snap ik nog steeds niet;
Carolien zegt hier heb je je mollenboekje in ruil voor geld UIT de pot? Dat is toch raar? Dat vind ik slim van Kees dat hij zegt; Nee geld IN de pot dat is niet verdacht maybe dat Carolien daarop verloren heeft, toch ging twijfelen.
Nee dat is onzin. Alle discussies over WIDM gaan toch echt over wat iemand gezien en/of gehoord heeft als hint. Of op een andere manier uit het programma/de site/twitter heeft gehaald. Daar zitten soms hele bizarre dingen bij, maar die komen dan wel uit het programma.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daar draait dit hele programma toch om?
Nee wat ik bedoel te zeggen is dat ze door Kees zijn antwoord misschien op het verkeerde been is gezet. Haar gedachtengang; Als Kees de mol is zegt hij JA haal maar geld uit de pot, maar dit wees hij af, is het dan toch Paulien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze verloor door een uitspraak die ze (volgens jou, ik heb het niet gehoord) zelf deed??![]()
![]()
![]()
Jouw analytisch vermogen is en beetje zoek nu denk ik..
Eens dat het onsportief is om het op het laatste moment te doen, maar misschien heeft hij dat eerder al gedaan? ( Niets is wat het lijkt ). Maar dat het door de penningmeester is gedaan maakt verder echt weinig uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het onsportief is om dat op het laatste moment te doen, en nog wel door de penningmeester..
Dus zijn het nog wel hersenspinsels?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Alle discussies over WIDM gaan toch echt over wat iemand gezien en/of gehoord heeft als hint. Of op een andere manier uit het programma/de site/twitter heeft gehaald. Daar zitten soms hele bizarre dingen bij, maar die komen dan wel uit het programma.
Deze discussie is nergens op gebaseerd. Dus dan slaat het ook nergens op.
Tuurlijk.. Kees jat de pot, flikkert die op de grond in de bus en weet zeker dat Daniël de pot vindt, hem in vertrouwen neemt etc??quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat daniel dat deed is toch wat Kees wilde? Dat was zijn kans om de pot in handen te krijgen. Kees heeft Daniël dus zeker bedrogen, wat blijkt omdat we nu voor 99% weten dat Kees de mol is.
Ik vond die actie sterk spel, is over nagedacht.
Dat was WEL leuk jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig dat vorig jaar die ene euro die Tim had verdiend (als levend standbeeld) ook echt in de pot is gestopt![]()
Ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Echt... We praten over onsportiviteit. De taak van de mol is saboteren en daar hoort bedrog bij en liegen etc etc dus dat is juist onsportief zoals het hoort. De mol moet de teringzak van het hele stel zijn zeg maar.
Kees heeft hem gewoon goed bespeelt psychologisch sowieso. En maybe heeft hij wat jij zegt wel gedaan ja zou wel like a baws zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Kees jat de pot, flikkert die op de grond in de bus en weet zeker dat Daniël de pot vindt, hem in vertrouwen neemt etc??
Dit verzin ik ook niet zomaar een, komt door de situatie die nu op dit moment in het programma heerst en door ervaring uit oudere series.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is onzin. Alle discussies over WIDM gaan toch echt over wat iemand gezien en/of gehoord heeft als hint. Of op een andere manier uit het programma/de site/twitter heeft gehaald. Daar zitten soms hele bizarre dingen bij, maar die komen dan wel uit het programma.
Deze discussie is nergens op gebaseerd. Dus dan slaat het ook nergens op.
Nee maar in widm is niets zeker. Als molquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Kees jat de pot, flikkert die op de grond in de bus en weet zeker dat Daniël de pot vindt, hem in vertrouwen neemt etc??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |