Doe het dan eerder, en niet pas in/vlak voor de finale.. Probeer nog een BEETJE sportief te zijn dan..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je het zo slim speelt om penningmeester te worden, heb je daar zelf voor gezorgd. Dat is echt niet makkelijk hoor.
Hij was al een aantal afleveringen penningmeester toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het dan eerder, en niet pas in/vlak voor de finale.. Probeer nog een BEETJE sportief te zijn dan..
Was je net te laat, maar in ieder geval over o.a. die theorie van onruststokerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar TV gegaan maar zie nu Barbie en co.. Dus maar weer uitgezet
Daniël was meteen verdacht dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Spannend om toch uitgeschakeld te worden, dat is toch easy te verklaren zoiets? Ik zou ook mn broek vol hebben, toch de angst dalijk stemmen ze mij weg ofzo
Eens, maar het idee erachter is wel sterk. Dat zou ook de enige reden zijn waarom de pot leeg zou kunnen zijn. Tevens heiligt Het doel de middelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te kort door de bocht. En zo lastig was het ook weer niet om het te worden. Knap vind ik het zeker (als hij de Mol is), maar ook weer niet verschrikkelijk moeilijk.
Makkelijk niet nee, maar echt moeilijk ook weer niet als je halverwege bent. Bovendien kwam er ook een stuk geluk bij kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je het zo slim speelt om penningmeester te worden, heb je daar zelf voor gezorgd. Dat is echt niet makkelijk hoor.
Dat is mijn punt juist.. Laat dan eerder geld verdwijnen en doe verbaasd + verontwaardigd.. Of schaamtevol omdat hem dan is overkomen wat Tania ook is overkomen en waar hijzelf zo afkeurend over deed..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij was al een aantal afleveringen penningmeester toch?
Je snapt niet wat ik bedoel. De mol was voor het spel al bang zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daniël was meteen verdacht dus dat gaat niet op
Ben ik Zeker met je eens, ik vind wel dat de overige finalisten een kans gehad moeten hebben om erachter te komen. Zoals ik eerder zei, anders was het te makkelijk geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het dan eerder, en niet pas in/vlak voor de finale.. Probeer nog een BEETJE sportief te zijn dan..
Je zegt eerder.... Denk dat hij vanaf aflevering 1 wel penningmeester wilde zijn maar maybe dat expres niet deed want verdacht etc. Op zich best slim.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt juist.. Laat dan eerder geld verdwijnen en doe verbaasd + verontwaardigd.. Of schaamtevol omdat hem dan is overkomen wat Tania ook is overkomen en waar hijzelf zo afkeurend over deed..
Niet DE theorieën?? Maar mini-theorieën??quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Was je net te laat, maar in ieder geval over o.a. die theorie van onruststoker
Nee, nogmaals: het doel van de mol is te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eens, maar het idee erachter is wel sterk. Dat zou ook de enige reden zijn waarom de pot leeg zou kunnen zijn. Tevens heiligt Het doel de middelen.
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Ik wil het ook niet onderschatten, maar jij overschat het een beetje. Hij werd door Daniël ingeseind, waarna ze samen de confrontatie met Tania zijn aangegaan. Dan is het vrij logisch dat ze gaan kiezen tussen die twee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het lijkt makkelijker als dat het is maar vergis je niet als je daar midden in een gesprek staat met kandidaten moet je retesnel kunnen schakelen en je pokerface opzetten etc
Zo min mogelijk is 0quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nogmaals: het doel van de mol is te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..
En wat dan nog? Hij was kandidaat in dat spel.. Dan vliegt hij er uit.. Waren wel meer kandidaten hoor..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel. De mol was voor het spel al bang zeg maarJe weet vantevoren toch niet wie als eerste gaat afvallen cq verdacht is? Dat weet je pas als het spel begint zeg maar.
Hij moest erin blijven Whiskers zodat er geen geld in de pot kwam. Hij kon iemand verdacht maken etc etc. Spel in handen hebben, hij wist hoe het spel ging etc etcquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat dan nog? Hij was kandidaat in dat spel.. Dan vliegt hij er uit.. Waren wel meer kandidaten hoor..
Zijn we het toch nog eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ben ik Zeker met je eens, ik vind wel dat de overige finalisten een kans gehad moeten hebben om erachter te komen. Zoals ik eerder zei, anders was het te makkelijk geweest.
Klopt alleen Kees voerde de boventoon in dat gesprek zeg maar, soort vertrouwen winnen ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Ik wil het ook niet onderschatten, maar jij overschat het een beetje. Hij werd door Daniël ingeseind, waarna ze samen de confrontatie met Tania zijn aangegaan. Dan is het vrij logisch dat ze gaan kiezen tussen die twee.
Dat heb IK nooit gezegd.. Dus quote maar waar ik dat zei..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je zegt eerder.... Denk dat hij vanaf aflevering 1 wel penningmeester wilde zijn maar maybe dat expres niet deed want verdacht etc. Op zich best slim.
Het is zo vaak voorgekomen dat de mol geld eruit heeft gehaald, Hoeveel heeft George er niet uitgehaald?Waarom zou het nu niet geoorloofd zijn? Ik denk dat de mol op het einde zo min mogelijk geld in de pot wil hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nogmaals: het doel van de mol is te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..
Alleen 1 ding snap ik nog steeds niet;quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog eens![]()
En Paulien en Carolien hebben geprobeerd de pot in handen te krijgen zodra ze een pressiemiddel hadden
IN DE POT KOMT.. Is iets anders dan de hele pot leegflikkerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zo min mogelijk is 0Dat is het minste namelijk of zeg ik nu iets geks?
George lol nounou, er zat nog ruim 20.000 in ofzo kut molquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is zo vaak voorgekomen dat de mol geld eruit heeft gehaald, Hoeveel heeft George er niet uitgehaald?Waarom zou het nu niet geoorloofd zijn? Ik denk dat de mol op het einde zo min mogelijk geld in de pot wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |