Ik heb het al veel vaker gezegd: Kees heeft de pot niet gevonden. Dat was Daniël. Uiteraard kan hij er wel voor hebben gezorgd dat de pot open en bloot lag (en dus geld gejat hebben), maar hij heeft de pot niet gevonden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Slim toch? Kans werd alleen maar grote dat hij het werd. Als het echt zo blijkt te zijn dat hij door deze actie de pot heeft binnengekregen is het een van de slimste acties ooit gedaan in widm.
Geld stelden, teruggeven en beschuldigen, vertrouwen winnen en dan als mol zelf penningmeester worden.
Arme Tania trouwens, die had geen benul
Dat IS zo, kijk maar terug.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Slim toch? Kans werd alleen maar grote dat hij het werd. Als het echt zo blijkt te zijn dat hij door deze actie de pot heeft binnengekregen is het een van de slimste acties ooit gedaan in widm.
Geld stelden, teruggeven en beschuldigen, vertrouwen winnen en dan als mol zelf penningmeester worden.
Arme Tania trouwens, die had geen benul
Kun je dat ook nog terugkijken? Want ik heb het nu toch al gemist..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kees is gespannen live bij sbs
Kees was wel degene die erover begon en mensen begon te piepelen zeg maar om zo vertrouwen te winnen dat is echt slim gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS zo, kijk maar terug.
En degene die het geld vond is Daniël (kan Kees het eerder wel gejat hebben, maar dat weten we (nog) niet)
Klopt, en als mol is het lastig om vertrouwen te winnen. Kees heeft dat slim opgelost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat is de schuld van de kandidaten he als het geld nu weg zou zijn volgende week. Hun wilden Kees als penningmeester en als je denkt dat hij de mol is is dat niet handig. Volgens mij is het nog nooit gebeurd hoor maar dat terzijde.
Ja dat klopt. Maar als penningmeester geld weggooien (een paar afleveringen voor de finale) vind ik totaal geen prestatie. Makkelijker mollen dan dat is er gewoon niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij zou de penningmeester zonder zijn eigen acties niet zijn geweest.
hij is er nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je dat ook nog terugkijken? Want ik heb het nu toch al gemist..
Vandaar ook mijn lap tekst ernaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar niet meer in dit stadium en niet als penningmeester idd.
Nee, Daniël werd weggestemd, en Carolien werd geëlimineerd door mol Paulien..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat hij door had dat hij niet weggestemd ging wordenCarolien liep Paulien te vervelen, daar werd hij een handje geholpen
Dat het zo IS probeer ik dus ook te zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat IS zo, kijk maar terug.
En degene die het geld vond is Daniël (kan Kees het eerder wel gejat hebben, maar dat weten we (nog) niet)
Het weggooien is makkelijk ja maar de weg ernaartoe is echt retelastig hoor en zeer zeer knap gespeeld. Tevens eigen schuld dikke bult als er veel geld weg zou zijn volgende week.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar als penningmeester geld weggooien (een paar afleveringen voor de finale) vind ik totaal geen prestatie. Makkelijker mollen dan dat is er gewoon niet.
Paulien en Carolien stemden dan ook op Daniël..quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat is de schuld van de kandidaten he als het geld nu weg zou zijn volgende week. Hun wilden Kees als penningmeester en als je denkt dat hij de mol is is dat niet handig. Volgens mij is het nog nooit gebeurd hoor maar dat terzijde.
Ja Daniel sukkel ging die raar kijken etc etc hup verdacht hup exit. Ook daar werd meneer geholpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Daniël werd weggestemd, en Carolien werd geëlimineerd door mol Paulien..
Boeit niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kees was wel degene die erover begon en mensen begon te piepelen zeg maar om zo vertrouwen te winnen dat is echt slim gedaan.
Daarom staan ze ook in de finale wel lullig hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paulien en Carolien stemden dan ook op Daniël..
Tuurlijk wel, als je het zo slim speelt om penningmeester te worden, heb je daar zelf voor gezorgd. Dat is echt niet makkelijk hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar als penningmeester geld weggooien (een paar afleveringen voor de finale) vind ik totaal geen prestatie. Makkelijker mollen dan dat is er gewoon niet.
Geen tv in de buurt van mijn pcquote:
Dat snap ik.. Ik val je dan ook bij en niet afquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn lap tekst erna
Ja op de site van sbs zul je dat wel kunnen terug kijken lijkt mij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen tv in de buurt van mijn pc
Best, maar waarom zou het dan spannend voor Kees zijn geweestquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja Daniel sukkel ging die raar kijken etc etc hup verdacht hup exit. Ook daar werd meneer geholpen.
Spannend om toch uitgeschakeld te worden, dat is toch easy te verklaren zoiets? Ik zou ook mn broek vol hebben, toch de angst dalijk stemmen ze mij weg ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best, maar waarom zou het dan spannend voor Kees zijn geweest
(en ja; ik geloof nu écht wel dat Kees de mol is, maar deze hint slaat veel meer op Paulien)
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te kort door de bocht. En zo lastig was het ook weer niet om het te worden. Knap vind ik het zeker (als hij de Mol is), maar ook weer niet verschrikkelijk moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het weggooien is makkelijk ja maar de weg ernaartoe is echt retelastig hoor en zeer zeer knap gespeeld. Tevens eigen schuld dikke bult als er veel geld weg zou zijn volgende week.
Naar TV gegaan maar zie nu Barbie en co.. Dus maar weer uitgezetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kees reageert op theorieen die op internet rond gaan
Het lijkt makkelijker als dat het is maar vergis je niet als je daar midden in een gesprek staat met kandidaten moet je retesnel kunnen schakelen en je pokerface opzetten etcquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te kort door de bocht. En zo lastig was het ook weer niet om het te worden. Knap vind ik het zeker (als hij de Mol is), maar ook weer niet verschrikkelijk moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |