SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
tampon erin en bek houwe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:03 schreef -Engel- het volgende: [..]
Wat een feest oh wat een feest
een ongestelde man
![]()
ik gun het alle mannenquote:
het is een vrouwentopic geworden roycoquote:
juist dan heeft roy er wat te zoekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is een vrouwentopic geworden royco
wij hebben er niets te zoeken![]()
* AldoTheApache pakt knapzak en verhuist naar een andere SC
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is een vrouwentopic geworden royco
wij hebben er niets te zoeken![]()
* AldoTheApache pakt knapzak en verhuist naar een andere SC
Ik ook van jouquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist dan heeft roy er wat te zoeken
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaaa toe nou man... we moeten het nog hebben over schoenen, nagellak, welke bh maat, en welk jurkje ik def niet aan moet als er gedated wordt![]()
ik heb AA65.. En jij? En ik heb maat 40 van schoenen. Ik draag graag hakken, maar loop meestal op gympen. Soms draag ik nagellak. Het liefst knalrode.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaaaa toe nou man... we moeten het nog hebben over schoenen, nagellak, welke bh maat, en welk jurkje ik def niet aan moet als er gedated wordt![]()
ik weet het schat... Wie niet?quote:
Goede vraagquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het schat... Wie niet?
onbeantwoordbaarquote:
gelukkig nietquote:
Ik lig vanuit mijn bed met de laptop op FOK!quote:
laptopquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig niet
[..]
Ik lig vanuit mijn bed met de laptop op FOK!
soberso Applequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laptop![]()
Ik mis de mijne![]()
Een iPad telt niet als vervanging
Is kut hequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laptop![]()
Ik mis de mijne![]()
Een iPad telt niet als vervanging
Geen idee, minder tiet want 15kg kwijtquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb AA65.. En jij? En ik heb maat 40 van schoenen. Ik draag graag hakken, maar loop meestal op gympen. Soms draag ik nagellak. Het liefst knalrode.
Groetjes.
ja, mijn videokaart is naar zijn grootje.. En ik ben arm. Ik heb nog minder geld als een geslacht paardquote:
Jij ligt met je laptop op fok? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig niet
[..]
Ik lig vanuit mijn bed met de laptop op FOK!
yvonnequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij ligt met je laptop op fok? Hoe krijg je dat voor elkaar
nee, mijn bhmaat weet ik wel, maar ik heb geen zin in dm-etjes van geile rukkertjes die er al een eeltlaag op hebben zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee, minder tiet want 15kg kwijtmt37 hakken mja alleen bij uitgaan en speciale gelegenheden anders gympen/allstars ... ik bijna nooit ... heb ook maar 10 flesjes waarvan 2 blanke lakjes
Grgr.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn bhmaat weet ik wel, maar ik heb geen zin in dm-etjes van geile rukkertjes die er al een eeltlaag op hebben zitten.
Mag ik je wel een WA sturen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, mijn bhmaat weet ik wel, maar ik heb geen zin in dm-etjes van geile rukkertjes die er al een eeltlaag op hebben zitten.
ik heb kuiltjesquote:
hehehe lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wel, zal ik je een foto sturen van mijn zwart behaarde poes. Of van een zwart met wit behaarde poes. Net wat jij wiltquote:
tijgernootjes en anders nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker voor de borrelnootjes
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wel, zal ik je een foto sturen van mijn zwart behaarde poes. Of van een zwart met wit behaarde poes. Net wat jij wilt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijgernootjes en anders niet
Ik heb al 2 kattenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wel, zal ik je een foto sturen van mijn zwart behaarde poes. Of van een zwart met wit behaarde poes. Net wat jij wilt
niet dus. Je kan nog beter een kudde olifanten in je huis houden dan 1 Kip. Varken is wel een popje gewordenquote:
die in de groene zakken.quote:
past nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dus. Je kan nog beter een kudde olifanten in je huis houden dan 1 Kip. Varken is wel een popje geworden
ik 2 poezelsquote:
na Kip wel.quote:
jij zal mij niks. Grapjas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de groene zakken
mompelt iets over stukken, waalbrug, bootquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zal mij niks. Grapjas.
Mompelt iets over hoe hoog de St. Stevenstoren ook al weer was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over stukken, waalbrug, boot![]()
Moet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zal mij niks. Grapjas.
mompelt iets over vrachtwagens op de A15quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mompelt iets over hoe hoog de St. Stevenstoren ook al weer was.
mompelt iets over het spoor bij Utrecht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over vrachtwagens op de A15
Daar rijden toch geen treinenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mompelt iets over het spoor bij Utrecht.
ademen. En poepen. Dat zijn dingen die moeten.quote:
Jij ademt poep?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ademen. En poepen. Dat zijn dingen die moeten.
soms. Als het niet sneeuwt. Of als er niemand voor de trein geduwtgevallen isquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar rijden toch geen treinen
nee, ik denk het niet. Misschien als ik dood ga.quote:
dan neem ik een bus poedersuiker mee. Even op het spoor strooien, HOPPA aangepast dienstroosterquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms. Als het niet sneeuwt. Of als er niemand voor de trein geduwtgevallen is
we kunnenook naar Oostenrijk gaan samenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan neem ik een bus poedersuiker mee. Even op het spoor strooien, HOPPA aangepast dienstrooster
lekker neuken in de sneeuw terwijl we schnitzels etenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we kunnenook naar Oostenrijk gaan samen
oh.. ik dacht naar treinen kijken terwijl jij je lam zuipt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lekker neuken in de sneeuw terwijl we schnitzels eten
ik kan wel mijn trein jouw station in laten rijdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. ik dacht naar treinen kijken terwijl jij je lam zuipt.
Je denkt van niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik denk het niet. Misschien als ik dood ga.
nee, lijkt me minder.. Sorry.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan wel mijn trein jouw station in laten rijden
quote:Bakker: Wil je brood?
Pinguin: Graag
Bakker: Bruin of wit?
Waarop de pinguin zegt: Ah joh maakt niet uit ik ben op de brommer.
jat wat betersquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef AldoTheApache het volgende:
schaamteloze jat uit een ander topic
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachenquote:
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.quote:
dat is 'nquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het erge is dus dat ik toen ik het de 1e keer las moest lachen![]()
*like*quote:
Jij moest ook lachen he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is 'nwel waard ja
Maar ik mag niks zeggen
Chemical warfare anno 2013quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms laat H. zo'n scheet dat je hem proeft. Dan denk ik echt dat ik poep (in)adem.
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Chemical warfare anno 2013Ik heb medelijden met je
Wehehehehquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook. De mijne zijn meestal geurloos dus ik win het nooit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....
Hoe noem je een hond zonder poten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar ik weet geen betere....
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaalquote:
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaapquote:
OOOOOOh bedoelde je het zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vragen? Ik vond je opmerking gewoon geniaal
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap
een knakworst.....quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoe noem je een hond zonder poten?
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hij vertelde laatst ook dat ie het soms expres doet en dan wappert om te kijken of ik wel echt slaap
ik zei dat als ik dan al niet sliep, dan wel knock out zou gaanquote:
ja nja, het is beter voor hem als ik slaap hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoor
Whehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei dat als ik dan al niet sliep, dan wel knock out zou gaan
True.... en ik zat al met een hete hond in mijn hoofdquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt want hij komt toch niet als je hem roept
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe je het noemt want hij komt toch niet als je hem roept
Dat doen we allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahahahaha .... stiekem heeft ie wel lef hoor
Dat geluef ik jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nja, het is beter voor hem als ik slaap hoor
Whehehe hete hondquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True.... en ik zat al met een hete hond in mijn hoofd
Je moest wel lachenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe hete hond
[..]
Je moest wel lachen
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een ruft laten met GvE naast je.... nou ik niet....
Als het eruit moet gewoon laten gaan. Niet inhouden voor je weet ben je een tikkende tijdbomquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ach, ik ben er zoeen die lacht en wisselgeld probeer te gevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
slecht een paar fok!kers hebben de twijfelachtige eer gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat ik nog nooit naast GvE heb geslapen.... o ik heb 'r nog niet eens gemeet
Hehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, ik ben er zoeen die lacht en wisselgeld probeer te geven
taalnazi spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts een paar fok!kers hebben de twijfelachtige eer gehad
verklaart misschien wel waarom ik al sinds mijn 17e geen relatie meer heb gehadquote:
typtyfus.quote:
Lucky youquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat ik nog nooit naast GvE heb geslapen.... o ik heb 'r nog niet eens gemeet
Nee.... dat was het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verklaart misschien wel waarom ik al sinds mijn 17e geen relatie meer heb gehad
jij hebt ook niet naast mij geslapen.. Hups heeft die eer wel gehad. Maar niet de eer om op of onder mij te slapen.quote:
oh, dan was het toch mijn bindingsangstquote:
Checkquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan was het toch mijn bindingsangst
of mijn lelijke rotkop. Maar dat denk ik niet.quote:
Je meeten was al genoegquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt ook niet naast mij geslapen.. Hups heeft die eer wel gehad. Maar niet de eer om op of onder mij te slapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of mijn lelijke rotkop. Maar dat denk ik niet.
en me dan toch nog uitnodigen voor een tweede ronde.. Daar ging je de fout in schatquote:
alleen nog een schuur tegenwoordigquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Nee nee nee
Hoogstens omdat je die kelder hebt![]()
Geen lekkere tools daaro?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen nog een schuur tegenwoordig
nee, een brommer van de buuf en een winkelwagentje.quote:
Truequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en me dan toch nog uitnodigen voor een tweede ronde.. Daar ging je de fout in schat
handig zo'n ding.... ook erg geschikt voor in de woonkamerquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, een brommer van de buuf en een winkelwagentje.
quote:
er staan verfemmers in. Ik ben te lui om die eruit te halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
handig zo'n ding.... ook erg geschikt voor in de woonkamer
Laat H. t doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er staan verfemmers in. Ik ben te lui om die eruit te halen
neuh, die moet eerst mn bed fixen..quote:
top prio ja...quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, die moet eerst mn bed fixen..
IEHLquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach paar dagen antibiotica en het stopt met pus druppelen en stinken
ja, kort nachtje...quote:
geniet er nog even van danquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, kort nachtje...
vandaag laatste dagje hier.
dubbel gevoel, en nog geen spoor van m'n favo collega
Pics!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
...die leuke secretaresse
Wij hebben geen secretaresse.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geniet er nog even van danNog de laatste keer met iedereen buurten en net even iets te lang blijven hangen bij die leuke secretaresse
ow, dat is wel jammer danquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben geen secretaresse.
1 leuk meisje bij design... maar daar heb ik sowieso praktisch nooit contact mee
Die (design en management) zitten boven, wij (development en verkoop) beneden.
m'n baas en bazin zijn een setje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, dat is wel jammer danik hoorde dat affaires op de werkvloer regelmatig voorkomen in Nederland?
0quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Goh aldo, hoe staat het met jouw pandapuntjes ?
http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef rival het volgende:
hoe zzat dat ook alweer die pandapunten?
Haha. Hier een grote bek en daar lief doen.quote:
Ik zou het niet weten, ik ga ze niet meer bijhoudenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 dagen geleden waren het er nog 12 ofzo
Stiekem wel, want autistquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ga ze niet meer bijhouden
Hoe zit het met je tijgerpunten?quote:
wie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het met je tijgerpunten?
in de 30quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?quote:
Dan kan ik rustig zeggen dat ik er 40 heb ... dunno if that's a good thingquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?![]()
@aldo, ik in de 40. Ben er nog niet over uit of dat nou goed is of juist niet.
Ik vind de tijgerpunten leukerquote:
het gemiddelde van mijn leeftijd was 18 ofzo, ik zit daar op het dubbele ongeveerquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?![]()
@aldo, ik in de 40. Ben er nog niet over uit of dat nou goed is of juist niet.
Aangezien wij dat hebben is dat goed!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik rustig zeggen dat ik er 40 heb ... dunno if that's a good thing
Ja of niet... geen idee hoe Cryothic nu op zijn werk zit he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien wij dat hebben is dat goed!![]()
We rule!
ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of niet... geen idee hoe Cryothic nu op zijn werk zit he?
Crythic denkt: 40, amateursquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik op zich ook wel nieuwsgierig naar ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You funny!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crythic denkt: 40, amateurs![]()
ik niet, Cryoquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You funny!
Ons amateurs noemen
Ik ben trots op je!quote:
24...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crythic denkt: 40, amateurs![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!! ik moest lachen.... heel hard ook
tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied
ik zag er nog wel een paar die op t verlanglijstje mogen/staan... maar ja.NIEUW: Foto's!
Als ik alles aanklik zijn het er 139quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
maximale score is 124
euhm, 150Maar als ik alles aanklik krijg ik maar 124 :")
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!! ik moest lachen.... heel hard ook
Daar ik juist welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied3 van de 6
en 4/5 superbonussen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
oh?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja...
ik zag er nog wel een paar die op t verlanglijstje mogen/staan... maar ja.
nee hoor, niet hier, en al eens eerder gezegdquote:
hmm dm?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor, niet hier, en al eens eerder gezegd
ik bedenk me net dat ik een fout vinkje heb gezet... wacht ff
dan heb ik er dus meer dan jijquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan mn tijgerpunten niet mobiel berekenen.
ik was eerlijk, en heb nu het gevoel dat ik toch wel een spannend leven heb (gehad)quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gewoon alles aangeklikt he?kind
Nu kun je in alle rust sterven? Wetende dat je 55 tijgerpunten hebt gehad?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik was eerlijk, en heb nu het gevoel dat ik toch wel een spannend leven heb (gehad)
Ja vast!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan heb ik er dus meer dan jij
Geen lid zijn van de Mile High Clubquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast!
Wie wil er een stukje vliegen met mij? Dan kan ik bij die eerste vraag alles aanvinken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik was eerlijk, en heb nu het gevoel dat ik toch wel een spannend leven heb (gehad)
Ja want ik weet het niet (meer)quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, blijft 24.
dm wat? wat mij nog wel leuk lijkt?
Dat ontbreekt er idd nog in mijn leven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Geen lid zijn van de Mile High Club
Let op! Want bij tijgerpunten staat:quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ontbreekt er idd nog in mijn leven.
En vandaar staat bij mij vliegtuig wél in het lijstjequote:Wat is seks?
Voor dit doeleinde is seks gedefinieerd als het krijgen of toepassen van een seksuele handeling door of bij een ander persoon dan jezelf. Honk 3 en/of 4 moet daarbij zijn behaald: masturbatie, oraal, of penetratie.
nee nu ga ik kijken met welke actie ik op 60 komquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu kun je in alle rust sterven? Wetende dat je 55 tijgerpunten hebt gehad?
kon ik afvinkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik zoek ook nog iemand met een intieme piercing!
Je leest het wel goed? Jezelf trekken is dus GEEN seks he!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Let op! Want bij tijgerpunten staat:
[..]
En vandaar staat bij mij vliegtuig wél in het lijstje
oh hand en spandiensten tellen ook.... wacht ffquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Let op! Want bij tijgerpunten staat:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je leest het wel goed? Jezelf trekken is dus GEEN seks he!
Going for 100?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
oh hand en spandiensten tellen ook.... wacht ff
ik zit op 34quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
33. Dat is niet heel veel he?
Awesome. Maar voor mannen en vrouwen verschilde het, begreep ik.quote:
Als ik dit zo lees, is 33 punten nog helemaal niet zo slechtquote:De meters hierboven geven aan hoe jij scoort ten opzichte van andere personen. Bij een percentage van 50 scoor je precies gemiddeld. Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 84% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, vrouw van 22 jaar oud, heeft gemiddeld 20.4 punten. Jij scoort met 33 tijgerpunten hoger dan 86 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 16% scoort hoger dan jij.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
33. Dat is niet heel veel he?
als man van 31 zou je zelfs bovengem. zijn met die score.quote:De meters hierboven geven aan hoe jij scoort ten opzichte van andere personen. Bij een percentage van 50 scoor je precies gemiddeld. Het gemiddeld aantal tijgerpunten is 20. Vergeleken met mannen en vrouwen van alle leeftijden, heeft 99% een lagere score dan jij hebt. Jouw normgroep, man van 31 jaar oud, heeft gemiddeld 22.8 punten. Jij scoort met 55 tijgerpunten hoger dan 99 procent van hen. Hetzelfde geldt voor personen van jouw leeftijd: 1% scoort hoger dan jij
post eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staan wel nog een aantal dingen in die lijstjes die op mn wishlist staan.
kom ik toch ook weer redelijk gemiddeld uit de bus...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als man van 31 zou je zelfs bovengem. zijn met die score.
ik weet niet wat voor verhaaltje er bij de vrouwen bij staat.
Maar als je hulp nodig hebt om hoger te komen
geef jezelf maar ff een schouderklopjequote:Op donderdag 28 februari 2013 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kom ik toch ook weer redelijk gemiddeld uit de bus...
Nee. Isse prive!quote:
Damn, dan kan ik nog wel even droogstaan zonder dat het genant wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als man van 31 zou je zelfs bovengem. zijn met die score.
ik weet niet wat voor verhaaltje er bij de vrouwen bij staat.
Maar als je hulp nodig hebt om hoger te komen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij staat niets meer op de lijst wat ik niet had aangevinkt. Behalve misschien in de verschillende continenten nog seks hebben. Maar verder heb ik alles al gedaan op seksueel gebied wat ik wil
ik kon daar ook niks meer vinden wat ik graag zou willen, maar ik heb zeker nog niet alles gedaan dat ik wilde op dat gebiedquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij staat niets meer op de lijst wat ik niet had aangevinkt. Behalve misschien in de verschillende continenten nog seks hebben. Maar verder heb ik alles al gedaan op seksueel gebied wat ik wil
Ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
al scoor ik 20 pandapunten kan me er niet druk om makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik nog wel even droogstaan zonder dat het genant wordt
dat zijn 20 weken voor mijquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
al scoor ik 20 pandapunten kan me er niet druk om maken
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik kon daar ook niks meer vinden wat ik graag zou willen, maar ik heb zeker nog niet alles gedaan dat ik wilde op dat gebied
Dat kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik vind de lijst ook wel een aantal dingen missen.
Dude! Das bijna 2 jaar geen seks!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
al scoor ik 20 pandapunten kan me er niet druk om maken
Ik heb 3/6 continentenquote:
Je mag het best weten hoor. Ik pleur het gewoon liever niet op het forum.quote:
Wie weet biedt iemand zich wel aan johquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag het best weten hoor. Ik pleur het gewoon liever niet op het forum.
ik stop vlees niet in hokjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
paardenpoep, het is 2013 hoor...
hoe kom jij op 2 jaar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude! Das bijna 2 jaar geen seks!
Dat hou jij heus niet vol!
Daar ben ik juist bang voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet biedt iemand zich wel aan joh![]()
inb4: aldo
oh voor mij dus 20 maanden dan....quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zijn 20 weken voor mij
student zijn is kutquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
oh voor mij dus 20 maanden dan....
oh das wel erg lang
Jij bent geen student dus is 1 punt 1 maand.quote:
Ik maar 1. Ben ook maar binnen 2 continenten geweest so far en toen ik in Amerika zat had ik niet echt de mogelijkheid om seks te hebben met iemand daar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb 3/6 continentendat boost de lijst wel volgens mij
Dat dus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
oh voor mij dus 20 maanden dan....
oh das wel erg lang
Die heb ik ook nog niet op het lijstje staanquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik maar 1. Ben ook maar binnen 2 continenten geweest so far en toen ik in Amerika zat had ik niet echt de mogelijkheid om seks te hebben met iemand daar.
dat scheelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen student dus is 1 punt 1 maand.
Uhuh.quote:
is ie de afgelopen jaren heus weleens geweest hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Toch denk ik niet dat jouw pandascore boven de 6 zal uitkomen.
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat weer eens over pandapunten?
Tijgerpunten??quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja![]()
en tijgerpunten, maar daar scoor ik wel goed
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijgerpunten??
Ik ga die test niet eens doen
Echt? Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
is ie de afgelopen jaren heus weleens geweest hoor
Wie heeft er nu pandapuntenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja![]()
en tijgerpunten, maar daar scoor ik wel goed
pandapuntenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie heeft er nu pandapunten
Ja dat zag ik, hij betekent de score niet
Mensen die 1 punt hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso mensen die er meer dan 1 hebben__!!!
ik ben zovaak seksloos! maar dat boeit me eigenlijk nooit.......quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt? Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
koop een kadquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben zovaak seksloos! maar dat boeit me eigenlijk nooit.......
Liefde, dat is wat ik mis
Oh en tjah.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben zovaak seksloos! maar dat boeit me eigenlijk nooit.......
Liefde, dat is wat ik mis
Ik kan je vertellen dat die ook niet altijd vol liefde zitten.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Veel plezier vandaag troeleke
ja, die had ik zelf ook al zo gehoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
I've become a wet dream tomato
ik had die Batman in het begin altijd wel zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, die had ik zelf ook al zo gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |