Dus jij kunt gewoon seks hebben zonder condoom?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan?Dat ik aan de pil ben? WAOW>
Dat kan sowieso wel, maar heeft nare gevolgen voor je portomonnee en vrije tijd 9 maanden later.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus jij kunt gewoon seks hebben zonder condoom?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus jij kunt gewoon seks hebben zonder condoom?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]ben jij zo'n soa scoorder dan dat je dat doet?
Maar jouw eerste keer dat je het zei was onbewustquote:
nee echt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jouw eerste keer dat je het zei was onbewust
Zou ik ook zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet, maar ik zou hem jou wel eraf willen laten hakken
FEEEL THE PAIN!!!![]()
![]()
Dit is de Tamashii-pest-club.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef Ishimaru het volgende:
Damn jongens jullie zijn op dreef vandaag zonder mij
stiekem aanbidden we je van achter onze beeldschermenquote:
krijg nou tieten.... wat is ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Passoa jus!
Ik voel me gewoon bijna vrouwelijk!
Nog meer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krijg nou tieten.... wat is dit
Jouw nederlands is dus nog slechter dan ik dacht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
Nee, geen bewuste TT faal.
Godskolere.
Schenk er nou gewoon ook een in en doe meequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je zo haten ineens, alsof mijn Nederlands een maand daarvoor wel goed was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw nederlands is dus nog slechter dan ik dacht.![]()
Ik ga weer verder met borrelen, tv kijken en vervelen.![]()
Eng vooral!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alcoholquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schenk er nou gewoon ook een in en doe mee
quote:
Ik vind haten leuk! En wist ik toch niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom doe je zo haten ineens, alsof mijn Nederlands een maand daarvoor wel goed was.
En sarcasme schat, het is een quote van het vorige deel.
Ik doe echt mijn best hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind haten leuk! En wist ik toch niet.![]()
Nu echt weg.
soajus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Passoa jus!
Ik voel me gewoon bijna vrouwelijk!
Zeker.. laten we beginnen met chlamydiaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
topic gaat ineens over soa's?
Is dat die vieze?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. laten we beginnen met chlamydia
Ach paar dagen antibiotica en het stopt met pus druppelen en stinkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. laten we beginnen met chlamydia
Da's lastiger, daar blijf je toch drager van?quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat een variatie op de GHB met cassis?
Als dit al pesten isquote:
Nee...quote:
Hij was toch al op bed gelegd door z'n moeder?quote:
Jazekerquote:
Mooie tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jazeker, ik wil alleen zo naar bed want de wekker gaat om 6 uur alweer
.
Met jou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |