SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zit nu echt de draak onder m'n gordel te steken. Escaleert echt uit de klauwen met jouw gedrag.
En dan gaat die lat omhoog bij alles met een adem wat langs komt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen, als je langer droog staat gaat de lat omlaag.
Nouja, wel van een bepaalt geslachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan gaat die lat omhoog bij alles met een adem wat langs komt.
Ja, kan ze ook niks aan doen. Moeten we haar een beetje bij helpen af en toe.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Tammi is gewoon niet zo goed in Nederlands.
Gelukkig ben ik bijlesleraarquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kan ze ook niks aan doen. Moeten we haar een beetje bij helpen af en toe.
Zolang het maar geen geslacht paardenvlees is. Maar goed, dat heeft doorgaans ook geen adem meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, wel van een bepaalt geslacht.
Dan nog zou jij niet alles gevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, wel van een bepaalt geslacht.
Betaling in natura.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik bijlesleraar
Mooi, kun je mij ook onderwijzenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Betaling in natura?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het maar geen geslacht paardenvlees is. Maar goed, dat heeft doorgaans ook geen adem meer.
Wat weet jij van mij?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog zou jij niet alles geven
quote:
Dat is ook een optie inderdaad, maar alleen bij mijn vrouwelijke leerlingen.quote:
100 euro per uurquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi, kun je mij ook onderwijzen. Zodat ik geen flames creeer in de topics hier.
Nah, je bent het niet waardquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is goed, hak m der maar af
Het is meer de uitdrukking waar het om draait. Waarom zou je mijn bal willen hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom bied je het dan aan?
WAT. WEL.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Tammi is gewoon niet zo goed in Nederlands.
Ik zal jou verhelpen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kan ze ook niks aan doen. Moeten we haar een beetje bij helpen af en toe.
Haha. Bijlesleraar. Joh, je kan een kip nog niet leren lopen in een scharrelomgeving.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles behalve je pincodequote:
Niet, maar ik zou hem jou wel eraf willen laten hakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer de uitdrukking waar het om draait. Waarom zou je mijn bal willen hebben?
picsquote:
Ja, over uur en kwartier.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha. Bijlesleraar. Joh, je kan een kip nog niet leren lopen in een scharrelomgeving.
[..]
Haha. Bijlesleraar. Joh, je kan een kip nog niet leren lopen in een scharrelomgeving.
[..]
Nee nooit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij moet altijd lachen om mijn grapjes
Hey kuttekop doe eens niet zo hatelijk tegen die jongen.quote:
JA sorry.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey kuttekop doe eens niet zo hatelijk tegen die jongen.
Oke wel.quote:
Het is weer die tijd van de maand waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey kuttekop doe eens niet zo hatelijk tegen die jongen.
"Ja dan moet u hihihihihihihih even het modem hahahahhihihi uit het stopcontact WHAHAAHAAHA halen"quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Door jullie ben ik nu heel melig, en da kan nie he als ik met een kl praat.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja dan moet u hihihihihihihih even het modem hahahahhihihi uit het stopcontact WHAHAAHAAHA halen"
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Tammii aan de telefoon (goat edition )
Nee hoor, pas eerste week nieuwe strip.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van de maand waarschijnlijk
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ja dan moet u hihihihihihihih even het modem hahahahhihihi uit het stopcontact WHAHAAHAAHA halen"
TMIquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, pas eerste week nieuwe strip.
Zal jou eens strippen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, pas eerste week nieuwe strip.
Ik blijf er van in een deuk liggenquote:
Wat dan?quote:
Dus jij kunt gewoon seks hebben zonder condoom?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat dan?Dat ik aan de pil ben? WAOW>
Dat kan sowieso wel, maar heeft nare gevolgen voor je portomonnee en vrije tijd 9 maanden later.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus jij kunt gewoon seks hebben zonder condoom?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus jij kunt gewoon seks hebben zonder condoom?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]ben jij zo'n soa scoorder dan dat je dat doet?
Maar jouw eerste keer dat je het zei was onbewustquote:
nee echt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jouw eerste keer dat je het zei was onbewust
Zou ik ook zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet, maar ik zou hem jou wel eraf willen laten hakken
FEEEL THE PAIN!!!![]()
![]()
Dit is de Tamashii-pest-club.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef Ishimaru het volgende:
Damn jongens jullie zijn op dreef vandaag zonder mij
stiekem aanbidden we je van achter onze beeldschermenquote:
krijg nou tieten.... wat is ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Passoa jus!
Ik voel me gewoon bijna vrouwelijk!
Nog meer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
krijg nou tieten.... wat is dit
Jouw nederlands is dus nog slechter dan ik dacht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
Nee, geen bewuste TT faal.
Godskolere.
Schenk er nou gewoon ook een in en doe meequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom doe je zo haten ineens, alsof mijn Nederlands een maand daarvoor wel goed was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw nederlands is dus nog slechter dan ik dacht.![]()
Ik ga weer verder met borrelen, tv kijken en vervelen.![]()
Eng vooral!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alcoholquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schenk er nou gewoon ook een in en doe mee
quote:
Ik vind haten leuk! En wist ik toch niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom doe je zo haten ineens, alsof mijn Nederlands een maand daarvoor wel goed was.
En sarcasme schat, het is een quote van het vorige deel.
Ik doe echt mijn best hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind haten leuk! En wist ik toch niet.![]()
Nu echt weg.
soajus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Passoa jus!
Ik voel me gewoon bijna vrouwelijk!
Zeker.. laten we beginnen met chlamydiaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
topic gaat ineens over soa's?
Is dat die vieze?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. laten we beginnen met chlamydia
Ach paar dagen antibiotica en het stopt met pus druppelen en stinkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. laten we beginnen met chlamydia
Da's lastiger, daar blijf je toch drager van?quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat een variatie op de GHB met cassis?
Als dit al pesten isquote:
Nee...quote:
Hij was toch al op bed gelegd door z'n moeder?quote:
Jazekerquote:
Mooie tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jazeker, ik wil alleen zo naar bed want de wekker gaat om 6 uur alweer
.
Met jou ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |