Wat wilde je zeggen dan?quote:
Dan kan ik rustig zeggen dat ik er 40 heb ... dunno if that's a good thingquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?![]()
@aldo, ik in de 40. Ben er nog niet over uit of dat nou goed is of juist niet.
Ik vind de tijgerpunten leukerquote:
het gemiddelde van mijn leeftijd was 18 ofzo, ik zit daar op het dubbele ongeveerquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen dan?![]()
@aldo, ik in de 40. Ben er nog niet over uit of dat nou goed is of juist niet.
Aangezien wij dat hebben is dat goed!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan ik rustig zeggen dat ik er 40 heb ... dunno if that's a good thing
Ja of niet... geen idee hoe Cryothic nu op zijn werk zit he?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien wij dat hebben is dat goed!![]()
We rule!
ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of niet... geen idee hoe Cryothic nu op zijn werk zit he?
Crythic denkt: 40, amateursquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik op zich ook wel nieuwsgierig naar ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You funny!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crythic denkt: 40, amateurs![]()
ik niet, Cryoquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You funny!
Ons amateurs noemen
Ik ben trots op je!quote:
24...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crythic denkt: 40, amateurs![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!! ik moest lachen.... heel hard ook
tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied
ik zag er nog wel een paar die op t verlanglijstje mogen/staan... maar ja.NIEUW: Foto's!
Als ik alles aanklik zijn het er 139quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
maximale score is 124
euhm, 150Maar als ik alles aanklik krijg ik maar 124 :")
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!!!!! ik moest lachen.... heel hard ook
Daar ik juist welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat ik niet zo goed scoor op het continentale gebied3 van de 6
en 4/5 superbonussen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
oh?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja...
ik zag er nog wel een paar die op t verlanglijstje mogen/staan... maar ja.
nee hoor, niet hier, en al eens eerder gezegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |